Ik ook niet. Of misschien prongeluk zonder het te wetenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ken niemand van Fok in levende lijve.
Komt vanzelf. We wachten rustig af, toch? Ik ga wat dozen inpakken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Prima, nog geen nieuws.
Die was er zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo? Was die ook op LL? Ik dacht dat ze pas vandaag terug zou zijn van vakantie?
Helegaar niet engquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Grappig Eng lijkt me dat, om mensen die je op een forum spreekt ineens in levende lijve te zien.
Maar het was wel erg gezellig, en je houdt er vrienden aan over, of zelfs een ceremoniemeester voor je huwelijk MaJoquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet eng
Wel een beetje vreemd de eerste keer
Juistquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar het was wel erg gezellig, en je houdt er vrienden aan over, of zelfs een ceremoniemeester voor je huwelijk MaJo![]()
Misschien val ik in het echt wel giga tegen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet eng
Wel een beetje vreemd de eerste keer
Dat weten we pas als je komtquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:27 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Misschien val ik in het echt wel giga tegen.![]()
Je bent inderdaad voorlopig de oudste hier. En ik de jongstequote:Op maandag 20 augustus 2007 14:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Jonkies hiero.
dat kan ie wel hebben hoor, is meer een grapje die benaming.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oldtimerniet een heel vleiende manier van spreken zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |