quote:
Ik leef van 5 tot 5quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, hij leeft ook op andere tijden dan midden in de nacht
Gemaakt door een pro hequote:
Daar moet ik dus zeker naar toe? Ga je zoekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is meer jouw probleem dan dat van mij, hè
Maar ga je d'r nog meeten tijdens de intro of niet? Ik ga d'r geheid tegenkomen op het A-feest, wat onze studieverenigingen samen organiseren
Niet gezien maar wel aardig denk ik. Is eigenlijk een mini-serie dus duurt met reclame 3,5 uurquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
Oh jawel, Spartacus. Is dat iets?
Goed gevoederd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Voedertijd
Nee, bamiquote:
Die kijk ik uit principe niet. Dat voorstukje alleen alquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet gezien maar wel aardig denk ik. Is eigenlijk een mini-serie dus duurt met reclame 3,5 uur
Ik ga voor Dodgeball![]()
Niet gezien, wat was er mis mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die kijk ik uit principe niet. Dat voorstukje alleen al![]()
Spinaziequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:18 schreef Supersheep het volgende:
Ik ga eens luxe doen maar weet nog niet precies wat.
Help!
Vlees: keuze tussen shoarma, vissticks en varkenshaas.
Ik zei luxe dus dat wordt een varkenshaasje
Iig met gebakken gekruide aardappelpartjes
Groente:
Roomspinazie of sperzieboontjes?
Toetje: Bitterkoekjes-ijs, aardbei-vanille-ijs of Apfelstrudel-ijs met appelcocktail (10%), gekonfijte stukjes appel (8%), vanillesaus (8%) en gekarameliseerde stukjes hazelnoot (overgetypt van de verpakking)
Heb je het over spatacus zelf of de filmquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Spartacus ziet er wel goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |