Hoewel al die ziektes ver gezocht zijn is het sarcasme ronduit geniaal.quote:It might be Lupus. But then again, ITS NEVER LUPUS
Die was inderdaad sterk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
"look there's Jesus, go tell the romans"![]()
"Wanna go for a spin? "quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:50 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Die was inderdaad sterk.
En die dwergmoeder deed erg leuk mee qua sarcasme![]()
Ja, briljante sneer was datquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
De opmerking tegen Wilson in het begin: "look there's Jesus, go tell the romans"![]()
quote:
Mwoah. Een beetje, misschien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond de uitspraak "it's a ticket out of the freakshow" toch wel een beetje hard.
Volgens mij was dat de ex van House, die een tijdje de juridisch adviseur/advocate van het ziekenhuis speelde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef Nuna het volgende:
Wie is trouwens die vrouw, rechts van Wilson? Ben ik nu blind of is ze ook nog niet in de show geweest?
kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de ex van House, die een tijdje de juridisch adviseur/advocate van het ziekenhuis speelde.
Ik heb de psd ook nog, ik kan een "officiele" deel 6 makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef Swetsenegger het volgende:
correcte foto voor in de op
[afbeelding]
Vorige deel staat ook niet in de op
Haha goeiemorgen! Dat is Stacy Warner, ex van Housequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:54 schreef Nuna het volgende:
Wie is trouwens die vrouw, rechts van Wilson? Ben ik nu blind of is ze ook nog niet in de show geweest?
Haha oke. Ik volg House nog niet zo lang via de tv, dus vandaar dat ik haar nog niet had langs zien komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Haha goeiemorgen! Dat is Stacy Warner, ex van HouseZe is een tijdje terug geweest in de serie.. zorgde wel voor leuke ontwikkelingen
Never mindquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha oke. Ik volg House nog niet zo lang via de tv, dus vandaar dat ik haar nog niet had langs zien komen.
Het kan altijd nog lamerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:05 schreef E.T. het volgende:
Geen inspiratie voor een originelere tvp
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:23 schreef mirannie het volgende:
tvp
Hee, bedankt hequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het kan altijd nog lamer..
[..]
hahahaha.. bedankt voor de hapquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hee, bedankt he![]()
Kwam vanmorgen dit topic toevallig tegen en wilde verder niks missen (waarom zit ik mezelf eigenlijk te verdedigen...)
Wij zijn het Nederlandse topic, dus op dinsdag zitten we in seizoen 1 en op donderdag in seizoen 3quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:35 schreef soapie het volgende:
Super serie!!! Sinds kort ontdekt, maar nu al verslaafd.
Ben aan een inhaal slag bezig. Ben nu aan het begin van seizoen 3, waar zijn jullie???
Als je alles t/m de aflevering 'Merry Little Christmas' ziet, waarin Tritter het ultimatum van óf afkicken óf de bak in aan House stelt, dan ben je precies waar we nu zitten met de serie op SBS6quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:35 schreef soapie het volgende:
Super serie!!! Sinds kort ontdekt, maar nu al verslaafd.
Ben aan een inhaal slag bezig. Ben nu aan het begin van seizoen 3, waar zijn jullie???
Oke thanks!!!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:52 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Als je alles t/m de aflevering 'Merry Little Christmas' ziet, waarin Tritter het ultimatum van óf afkicken óf de bak in aan House stelt, dan ben je precies waar we nu zitten met de serie op SBS6
Graag gedaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahahaha.. bedankt voor de hap![]()
Dank je wel!!!quote:Welkom in t House topic
Djeez, dat is nog eens leesvoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:37 schreef jp_f1 het volgende:
Voor de mensen die de aflevering een keer na willen lezen of voor mensen die de afleveringen nog nooit gezien hebben, hier de scripts (niet origineel):
http://www.twiztv.com/scripts/house/
Wat ben jij gemeen! Die man doet ook alleen maar zijn werkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat die tritter de meest exotische pijnlijke ziekte te krijgen die er te vinden is aub
En laat hem 15 verkeerde diagnoses krijgen voordat hij bij House uitkomt
Ik hoop alleen dat het onderhand wel snel gaat komen, ben die Tritter nu wel zat. En ik wil nu wel eens weten of House echt in de gevangenis komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van het eind vinden.
Nog een paar minuten, dan weet je hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het onderhand wel snel gaat komen, ben die Tritter nu wel zat. En ik wil nu wel eens weten of House echt in de gevangenis komt.
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:42 schreef Xcalibur het volgende:
ik vond het een beetje een anticlimax met die rechtszaak
Lol was weer lekker onwaarschijnlijk. Heb de hele aflevering op het puntje van de bank gezeten. Komt de laatste reclame, je weet wel die altijd 10minuten duurt, ik dus snel naar de wc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook. Nu eindelijk weer echte afleveringen zonder randverschijnselen (hoop ik)
.
Cuddy werd ondervraagd over de laatste vervalsing van House, toen hij in die apotheek medicijnen van een dode patient meenam. Zij verklaart vervolgens dat ze daarvoor al wist dat House de wanhoop nabij was, en ze hem niet de echte pijnstillers, maar placebo's heeft laten meegeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:09 schreef TheThirdMark het volgende:
Heeft Cuddy net een verklaring afgelegd en ik weet dus echt niet wat ze nu verteld heeft.
Iemand?![]()
Is dit een verkapte, ik heb deze al gezien post.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:28 schreef archgallo het volgende:
DING DONG THE WITCH IS DEAD
Zo, Tritter eindelijk weg...volgende week wordt helaas wel een saaie aflevering.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:39 schreef locutus51 het volgende:
Geweldige aflevering weer, ben wel blij dat dit nu voorbij is, kunnen ze weer verder met de normale zaken..... Wel lachen dat ie nog gewoon zijn vidocin kreeg via "Voldermort"
Ja geniaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:39 schreef locutus51 het volgende:
Geweldige aflevering weer, ben wel blij dat dit nu voorbij is, kunnen ze weer verder met de normale zaken..... Wel lachen dat ie nog gewoon zijn vidocin kreeg via "Voldermort"
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:12 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Is dit een verkapte, ik heb deze al gezien post.
Dat stuk met die electroshocks heb ik nog net meegekregen (het waarom was me eerst niet duidelijk maar dat kwam vanzelf) ... eigenlijk best lullig als je geheugen voor niets is gewist.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Aan het begin heb je eigenlijk bar weinig gemist. Ze hebben bij een zwarte zijn hersenen gekookt omdat hij telkens een hartaanval kreeg bij het zien van de verloofde van zijn broer. Wat dus niet de verloofde was, waardoor de electro shock dus ook eigenlijk niet nodig was.
Ja was eigenlijk wel geniaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:57 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Dat stuk met die electroshocks heb ik nog net meegekregen (het waarom was me eerst niet duidelijk maar dat kwam vanzelf) ... eigenlijk best lullig als je geheugen voor niets is gewist.![]()
Ik ben bang dat er een gevolg gaat komen aan het feit hoe Chase zich opgesteld had.. ben benieuwd..quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk wel geniaal.
Maar met de ''pauze'' die ze ingelast hebben door Tritter House te laten irriteren ben ik benieuwd welke richting deze serie op gaat.
Mwahhh.. ik vond 'm matig..quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dinsdag 28 augustus, 20.30 uur
Cursed (seizoen 1, aflevering 13)
Een 12-jarige jongen denkt hij vervloekt is en dood gaat. Zijn vader dringt er bij House op aan dat hij snel een diagnose moet stellen omdat zijn zoon symptomen van een longontsteking en huiduitslag heeft.
Wat snap je niet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nu opnieuw begonnen met seizoen drie en ik snap het nog steeds nietHeel frustrerend.
Dat Tritter kan doen en zeggen wat hij wil en dat niemand met ECHTE argumenten komt.quote:
En hij klonk zo oprecht..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Are we doing roleplaying? Am I you? I don't wanna be you!
-Toen hij neergeschoten was kreeg hij een operatie waardoor hij geen pijn meer kreeg. Toen raakte hij geen Vicodin meer aan. Toen de pijn terug kwam weer wel. Zou er een relatie bestaan tussen pijn en vicodin, in plaats van een verslaving?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat Tritter kan doen en zeggen wat hij wil en dat niemand met ECHTE argumenten komt.
-House was al een klootzak voor hij aan de vicodin zat
-Hij heeft PIJN, geen wonder dat ie een beetje chagrijnig wordt als je zijn pijnstillers jat
-Hij heeft in die vijf jaar dat hij pjinstillers slikt nog geen patient verloren, dus hoezo "gevaar voor de patienten"?
-Pas nadat je zijn vicodin weghaalt, begint hij fouten te maken
Vooral met het feit dat hij een uur moest wachten met een thermometer in z'n kont. Tritter's gedrag is nog wel te verklaren, het is vooral vreemd dat niemand Tritter stopte of een aanklacht indiende of die punten van hierboven aanhaalde of wat dan ook.quote:Het slaat gewoon nergens op. In ieder geval is het na de tweede keer kijken wel duidelijk dat Tritter gewoon een klootzak is en zijn woorden en daden net zo weinig betekenen als die van House (allegedly). Ik vraag me zelfs af of die hele pissige houding van hem niet te maken heeft met het feit dat hij zelf van zijn nicotine verslaving probeert af te komen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:34 schreef Janetje het volgende:
De aflevering van vanavond is echt goed.
Ik heb het stukje gemist over z'n oma, wat achteraf z'n vader wasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik had weer zo'n echte caseaflevering verwacht maar dit was beter
.
Ja, same herequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het stukje gemist over z'n oma, wat achteraf z'n vader was![]()
Is House een keer eerlijk, kijk ik ff de andere kant op![]()
Wie praat me ff bij?
Nou nee, om House beter te begrijpen moet je weten hoe hij zo geworden is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
Niemand die dat gezaag over wie House is en welk "excuus" hij heeft irritant vindt?
Heh, ik ergerde me kapot aan die psychoanalystische afleveringen. De "son of a coma guy" was net zo erg, en de laatste van s2. Karakterverdieping is inderdaad leuk, maar door het zo te forceren wordt het een moetje. Incompetentie van de schrijvers, IMO.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:30 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou nee, om House beter te begrijpen moet je weten hoe hij zo geworden is.
Iedereen heeft zijn bagage, ook House, een beetje diepgang in de persoon house stel ik wel op prijs.
Dat is ook de reden dat bijna niemand hem echt een klootzak vind, het heeft een oorzaak.
Dan zijn er verschillende soorten kijkers naar dit soort seriesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
Oh. Ik vind hem gewoon cool omdat hij briljant is en overal schijt aan heeft.
En toch hebben de anderen wel gelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:54 schreef Curiosity het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ieder persoon is zo als die is, maar hoe worden we die persoon?, vind ik op zich een heel belangrijk iets, niet alleen voor een tv personage maar ook in real life.
Iemands achtergrond is heel bepalend voor zijn gedrag en ja, ook House heeft een jeugd gehad, die doorwerkt in zijn latere leven, kan je moeilijk aan voorbij gaan.
Ik zou het juist een minpunt vinden als ze niet dieper op zijn bagage ingaan.
En zo snel gaat het niet, eigenlijk pas nadat hij is neergeschoten komen we meer te weten over hem.
En toch vraag ik me af of het niet gewoon een lulverhaal heeft opgehangen tegen haarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:34 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik vond hem weer goed![]()
Ik vond haar wel een goed tegen gewicht geven aan House. En ze prikte wel redenlijk makelijk door hem heen en doorbrak de muur. Zo kom je stukje bij beetje meer te weten over House. Van mij mag ze vaker terug komen....
Ja, waarom zouden mensen niet gewoon cynische klootzakken kunnen zijn met af en toe menselijke trekjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
Niemand die dat gezaag over wie House is en welk "excuus" hij heeft irritant vindt?
Heb ik ook gemist... damn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ja, same here![]()
Het was wel weer een zeer gave aflevering![]()
Zo verslaafd dat je niet even tot de reclame kon wachten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:20 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Heb ik ook gemist... damn.
Ik was toen net in de keuken een lekkere bak koffie aan het zetten![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:08 schreef Crientj het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat het zou gaan over die gozer die begon te flippen..
(Had natuurlijk niet gelezen waar deze aflevering over zou gaan.)
Maar toen ging het ineens over die vrouw en het begon al vaag te worden.
Moet er ook bij zeggen dat ik deze aflevering een beetje raar vond omdat House eens geen antwoord op een vraag wist. Nja, ben benieuwd hoe de aflevering van volgende week gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dinsdag 5 september, 20:30 uur
Control (seizoen 1, aflevering 14)
Biljonair en entrepreneur Edward Vogler pompt 100 miljoen dollar in de kliniek en wordt voorzitter van bestuur. Hij wil de kliniek winstgevend maken en kort de afdeling van House. Ondertussen krijgt House te maken met een vrouw die op onverklaarbare wijze verlamd is geraakt. House zet zijn baan op het spel om haar te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Vond het idd ook erg langdradig worden, dat mens begon mij zelfs bijna op de zenuwen te werken......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:12 schreef avotar het volgende:
Te veel ... te lang...
Begrijp me niet verkeerd hoor.. het is goed om wat verdieping te krijgen.. maar kom op.. niet een hele (hele hele hele lange) aflevering. Te veel van het goede. Zeker als je Cameron ook een zelfde soort case geeft.
Dinsdag 5 september?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dinsdag 5 september, 20:30 uur
Control (seizoen 1, aflevering 14)
Biljonair en entrepreneur Edward Vogler pompt 100 miljoen dollar in de kliniek en wordt voorzitter van bestuur. Hij wil de kliniek winstgevend maken en kort de afdeling van House. Ondertussen krijgt House te maken met een vrouw die op onverklaarbare wijze verlamd is geraakt. House zet zijn baan op het spel om haar te helpen.
Dat is wel de aflevering die net geweest is..quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dinsdag 5 september?
Dat is niet de aflevering die net geweest is, dus het zal wel woensdag 5 september zijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef Janetje het volgende:
Dat is wel de aflevering die net geweest is..
Ja.. in de komende afleveringen op dinsdag issie nog wel een paar keer te zienquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mijn foutje, moet 4 september zijn
. Leuke aflevering, komt die directeur in meer afleveringen voor?
De aflevering van 20:30 uur was met die non.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wij kijken op 13th Street, andere afleveringen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar komt het nog meer dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij kijken op 13th Street, andere afleveringen.
Wacht maar af. Eigenlijk tot nu toe het enigste verhaal dat echt met het mes op tafel werd uitgespeeld.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:51 schreef Vivi het volgende:
Goede episode.
Had 'm nog niet gezien, heb House pas in S2 ontdekt
Dat stukje met die "stomme" man ("all of my patients are dumb!":') ) was ook wel funny
Ben benieuwd hoe het verder gaat met House en "Bubba"
Nouuuuu.. Tritter is ook wel heftigquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wacht maar af. Eigenlijk tot nu toe het enigste verhaal dat echt met het mes op tafel werd uitgespeeld.
Vondt het hele verhaal rond Tritter eigenlijk maar matig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nouuuuu.. Tritter is ook wel heftig
haha.. jij moet comedyschrijver wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Jawel. Tritter die neergeschoten wordt, naar het ziekenhuis gebracht wordt waar hij al kreperend van de pijn op de operatie tafel gelegd wordt.
En dan House die binnen komt lopen, hem op zijn buik duwt en wéér een termometer in zijn reet duwt.
Vergezeld van een of andere medisch zwets verhaal
mja ik ook...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar morgen
Eensch...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:27 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Mooie aflevering weerdie weddenschap om die parkeerplek
en het geeft ook goed weer hoeveel invloed je eigenlijk hebt als je de beste bent in je vak...quote:Op donderdag 6 september 2007 22:44 schreef wonderer het volgende:
Het geeft wel mooi weer hoever House bereid is te gaan om zijn gelijk te halen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:33 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
en het geeft ook goed weer hoeveel invloed je eigenlijk hebt als je de beste bent in je vak...
zn zorgverzekering? Met al die medicatie..quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vraag iemand zich trouwens wel eens af waar House z'n geld blijft? Hij leent regelmatig wat van Wilson, woont in een klein appartement, en ik mag toch aannemen dat ie daar niet voor het minimumloon werkt. Waar geeft ie zijn geld aan uit?
Mooie auto heeft hij al gehad. Was alleen discutabel omdat hij die gekregen had van een Mafiosie. Voor het helpen van zijn homofiele broer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zn zorgverzekering? Met al die medicatie..![]()
Maar ik heb geen idee, in ieder geval niet aan een mooie auto...
Ik weet niet hoe dat is geregeld, maar mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en die kreeg de vicodin voor haar geopereerde knie voor een dollarquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zn zorgverzekering? Met al die medicatie..![]()
Maar ik heb geen idee, in ieder geval niet aan een mooie auto...
Ik vond hem weer leukquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Was beetje een matige aflevering.. hopen dat er binnenkort meer spanning in komt..
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:10 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik vond hem weer leuk. Al die differentiale diagnoses e.d. vind ik wel interessant
.
hmmz... ik zou dan maar even een telefoontje plegen, naar de scriptschrijversquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat is geregeld, maar mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en die kreeg de vicodin voor haar geopereerde knie voor een dollarToegegeven, ze nam iets minder dan House, en het is een andere staat, maar ik neem aan dat die kosten wel meevallen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind je?
Chinese blijkt levend speldenkussen
Het echte leven wint het van de TV serie
quote:Maffioso Joey Arnello stort in elkaar vlak voordat hij getuigenbescherming krijgt. Het gerechtshof wil dat House onderzoekt of hij echt is ingestort of dat hij de boel belazert. Ondertussen probeert Cuddy Vogler ervan te overtuigen dat House een belangrijke arts is voor het ziekenhuis.
Idd, waren we eindelijk van Tritter afquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef Crientj het volgende:
Die vogler begint me te irriteren ><
idd ongeveer een seizoen voor Tritter...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef Crientj het volgende:
Dit is voor Tritter denk ik..
hahaha.. beetje door de warquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:42 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Idd, waren we eindelijk van Tritter af![]()
Maar vond dat met die Vogler wel goed.quote:
Idd, haha!quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Idd, haha!Ik volg House pas sinds een maand of 3 en de dinsdag is herhaling idd......
Ik ben benieuwd... verheug me er al weer op...quote:Op woensdag 12 september 2007 13:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 13 september, 20.30 uur
Insensitive (afl. 60) ***NIEUW***
Het is Valentijnsdag en Cuddy heeft een blind date. House legt zijn werk op de eerste hulp even stil om het kleine patientje Hannah te behandelen.
Echt wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... verheug me er al weer op...![]()
haha idd geweldig..quote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef winterapfel het volgende:
die laaste scene met Chase en Cameron
![]()
dat wordt nog wat samen.. dat kán bijna niet anders...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Cuddy met house vond ik ook wel erg interessant
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha idd geweldig..![]()
[..]
dat wordt nog wat samen.. dat kán bijna niet anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van Dynamo Groningen (504765)
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van Dynamo Groningen (504765)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
[..]Volgens mij heb jij het aardig misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:34 schreef wdn het volgende:
Lintwormen eeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuwwwwwwwwwwwwww
Volgens ben jij in de war met zijn ex vrouw.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het aardig mis
Ik kreeg echt kriebelsquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
hij zag er voor mij als amateur toch een stukje echter uit dan die rauwe braadworst die twee weken geleden of zo voor darm moest doorgaan
![]()
Jaa geweldigquote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef winterapfel het volgende:
die laaste scene met Chase en Cameron
![]()
mja en dan..quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
hij zag er voor mij als amateur toch een stukje echter uit dan die rauwe braadworst die twee weken geleden of zo voor darm moest doorgaan
![]()
Ik niet, die andere gastquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:54 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Volgens ben jij in de war met zijn ex vrouw.
Ja, sorry dat bedoelde ik ook, die spoiler werd niet mee gequote.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]Wat bedoel je precies :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:26 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wat bedoel je precies :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Moest wel lachen om Cameron, die heeft echt last van haar hormoontjes!quote:
Hij leent wel van Wilson, maar volgens mij meer omdat Wilson er in trapt en hij zelf te lui is om te pinnen oid....quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vraag iemand zich trouwens wel eens af waar House z'n geld blijft? Hij leent regelmatig wat van Wilson, woont in een klein appartement, en ik mag toch aannemen dat ie daar niet voor het minimumloon werkt. Waar geeft ie zijn geld aan uit?
Goeie vraag.. misschien is ze er alleen voor die parkeerplaatsaflevering geweest..quote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Hij leent wel van Wilson, maar volgens mij meer omdat Wilson er in trapt en hij zelf te lui is om te pinnen oid....
Zaterdag terug gekomen van vakantie... meteen maar de opgenomen afleveringen House gekeken
Ze waren wel weer goed. Ik ben benieuwd of er nog een verder uitwerking komt tussen House en de gehandicapte dokter Witner. Kon wel leuk worden...
quote:Op maandag 17 september 2007 10:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goeie vraag.. misschien is ze er alleen voor die parkeerplaatsaflevering geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
quote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef Sammetje het volgende:
[..]Klopt.. had het ook inmiddels al gecheckedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af waar ze bleef, maar ze deed alleen research dus misschien was ze daar maar tijdelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook weer stom is want dat had Cuddy gewoon kunnen zeggen en dan had House het maar even uitgezeten, die paar weken
Hoe dan ook, nogal slordig van de schrijvers."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
quote:House moet een van zijn artsen ontslaan. Iedereen is zeer verbaasd, maar tijd voor discussie is er niet, omdat een tienjarig kind een hartaanval heeft gekregen door dieetpillen. Ondertussen krijgt House ook te maken met een vrouw die een tumor heeft en niet geopereerd wil worden.
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Sammetje het volgende:
Of haal ik nu echt 2 seizoenen door elkaar?
Hallo wonderer, tis maar een serie.....wie weet zit ze er nog echt welquote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af waar ze bleef, maar ze deed alleen research dus misschien was ze daar maar tijdelijk.
Wat ook weer stom is want dat had Cuddy gewoon kunnen zeggen en dan had House het maar even uitgezeten, die paar weken
Hoe dan ook, nogal slordig van de schrijvers.
mja ik was ook echt blij toen die vent er eindelijk uit was...quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Sammetje het volgende:
Wat een ettermongool (sorry voor de uitspraak) die Vogler.......bleh!!
Enne, waarom denkt Cameron dat House een zwak voor haar heeft...dat heeft hij toch alleen voor Cuddy? Of haal ik nu echt 2 seizoenen door elkaar?
"wie weet", inderdaad de kernwoorden. Het mag geen gok zijn. Zeker niet omdat ze best een belangrijke rol had. Van andere personages weet je waar ze gebleven zijn, of niet maar dan was het duidelijk dat het eenmalig is. Dit was iemand die een potentiele antagonist was en er wordt in de aflevering erna met geen woord meer over gerept. Net zoals Foremans verlamming aan het eind van het tweede seizoen. Hoor je ook niks meer over. Als je als schrijver een verwachting wekt (en dat is wel duidelijk aangezien zoveel mensen het over die rolstoelchick hebben), moet je die op een bepaalde manier inlossen. Ook als het "maar een serie" is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Hallo wonderer, tis maar een serie.....wie weet zit ze er nog echt wel
Ben benieuwd of die ooit gaat komen.. we zullen zienquote:Op woensdag 19 september 2007 07:48 schreef Crientj het volgende:
En dan toch zit ik te wachten op een zoenscene van Cameron & House of iets in die trant.
Ik zie liever Cuddy met House, of ben ik de enige?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die ooit gaat komen.. we zullen zien
me2quote:Op woensdag 19 september 2007 10:34 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ik zie liever Cuddy met House, of ben ik de enige?
nope..quote:Op woensdag 19 september 2007 10:34 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ik zie liever Cuddy met House, of ben ik de enige?
25 september premiere, aldus wiki.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:32 schreef m-materazzi het volgende:
Zitten ze in Amerika al in seizoen 4 ?
quote:Op woensdag 19 september 2007 07:48 schreef Crientj het volgende:
En dan toch zit ik te wachten op een zoenscene van Cameron & House of iets in die trant.
Ik ookquote:Op donderdag 20 september 2007 21:00 schreef De_Hertog het volgende:
Ik moest me al inhouden na onderstaande post
[..]
Wat denk je, dat ze seizoen vier met andere acteurs gaan doen?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Vivi het volgende:
One small feel for mankind, one giant ass for humanity
House gaat toch niet dood he, spoilers anyone?
Er zijn 2 mensen die nooit doodgaan, House en Jack Bauerquote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Vivi het volgende:
Ik denk dat het een naam is van iemand anders. Wat denken jullie?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Vivi het volgende:
One small feel for mankind, one giant ass for humanity
Wellicht had House ook geen kanker mogen faken om aan drugs te komen. Het is maar een vermoeden hoor..quote:Op donderdag 20 september 2007 21:49 schreef wdn het volgende:
Als ik House was had ik ze allevijf bij elkaar geroepen en eens een lesje ethiek gegeven op de sarcastische manier zoals hij dat zo goed kan. Cuddy had niet mogen bellen. En zeker niet mogen doorvertellen. Hetzelfde geld voor James die het vertelde aan Cameron die het vertelde aan de andere 2.
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:24 schreef broer het volgende:
Helaas vergeet ik het wel eens te kijken, dus ik ben niet zo goed op de hoogte, maar kijken we nu op dinsdag een ander seizoen dan op donderdag, of zo?
Ik las net de OP en zag het daar in staan.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef Janetje het volgende:
Ja.
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik las net de OP en zag het daar in staan.
Dat had ik eigenlijk best van tevoren kunnen doen, hè?
Wat me nog het meest stoorde was dat iedereen op het eind zo enorm verontwaardigd was terwijl ze helemaal niks in zijn priveleven te zoeken hebben. Knap staaltje hypocrisie daar.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wellicht had House ook geen kanker mogen faken om aan drugs te komen. Het is maar een vermoeden hoor..
Is op zich waar,maar waarom gaf House dan toch de gegevens aan ze door?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat me nog het meest stoorde was dat iedereen op het eind zo enorm verontwaardigd was terwijl ze helemaal niks in zijn priveleven te zoeken hebben. Knap staaltje hypocrisie daar.
Waarschijnlijk omdat hij er zo nog controle over had wat ze vonden, en dat hij hoopte dat ze op zouden houden als hij ze een kluif toe wierp.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:59 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Is op zich waar,maar waarom gaf House dan toch de gegevens aan ze door?
Dan had ie dat ook niet moeten doen
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef wonderer het volgende:
Wat me nog het meest stoorde was dat iedereen op het eind zo enorm verontwaardigd was terwijl ze helemaal niks in zijn priveleven te zoeken hebben. Knap staaltje hypocrisie daar.
Als het House was? Serieus? Doen wat ie zegt. Jezelf aan een willekeurig niet zo gestoord persoon opdringen is al not done, en dat is het al helemaal niet als het House is. Ik erger me echt dood aan dat contante gevis, die nieuwsgierigheid naar zijn persoon. Enig respect hebben ze niet voor hem.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, wat zou je zelf doen als een dierbare iets had waar jij met jou specifieke kennis mogelijk iets aan zou kunnen doen, maar die kennis zit nog in de ontkenningsfase.
En toen House tóch met haar mee wilde lopen:quote:Op donderdag 20 september 2007 21:30 schreef Crientj het volgende:
Whaha.
Ik had er echt een vermoeden naar. Maar toen House bij Cuddy was dacht ik het van.. Zouden ze ?
Naja, geweldige aflevering !
Kan best zijn maar dat is qua dokters-ethiek gezien geen probleem. Nog sterker: zoiets is te verwachten van een verslaafdequote:Op donderdag 20 september 2007 22:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wellicht had House ook geen kanker mogen faken om aan drugs te komen. Het is maar een vermoeden hoor..
One small feel...one giant ass for mankindquote:Op donderdag 20 september 2007 21:30 schreef Crientj het volgende:
Whaha.
Ik had er echt een vermoeden naar. Maar toen House bij Cuddy was dacht ik het van.. Zouden ze ?
Naja, geweldige aflevering !
Vorige week eindigde het toch met dat niemand ontslagen werd of heb ik wat gemist op dinsdagquote:House bespreekt met Wilson de terugkomst van Cameron. Ondertussen denkt House aan een date met haar...
Ze bood toen toch zelf haar ontslag aan............dacht ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond om half 9 @ SBS6.
[..]
Vorige week eindigde het toch met dat niemand ontslagen werd of heb ik wat gemist op dinsdag? Waar komt Cameron dan van terug.......?
http://www.youtube.com/watch?v=6X8Pc-ekHwAquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Huh, House wilde Chase ontslaan maar dat wilde die grote baas niet omdat Chase hem informatie gaf of zo? Toen werd er uiteindelijk niemand ontslagen..........en toen?
Geslacht: man.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef wdn het volgende:
Vind je? Cameron is weer terug op aarde denk ik
Nou ja.. schattig..quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef wdn het volgende:
Vind je? Cameron is weer terug op aarde denk ik
GEWELDIG!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef miodzio het volgende:
Geweldige serie, goed topic! Hier wat wallpapers voor de belangstellenden (klikbaar)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die laatste
[afbeelding]
De themesong volledig is ook mooi Massive Attack - Teardrop
Season 3, Episode 13: Needle in a Haystackquote:Op woensdag 26 september 2007 07:30 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb de laaste 3 afleveringen volgens mij gemist.
Iemand enig idee hoe ze heten ?
Thx !! CSI_miamiquote:Op donderdag 27 september 2007 17:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Season 3, Episode 13: Needle in a Haystack
A young man is stricken during sex with his girlfriend, and House must determine why his organs are suddenly shutting down. Finding the cause is like looking for a needle in a haystack.
Season 3, Episode 14: Insensitive
On Valentine's day House meddles in relationships as he works to diagnose a teenager who has a genetic inability to feel pain.
Season 3, Episode 15: Half-Wit
House struggles to find out why a pianist savant is losing his ability to play. Ultimately, a decision must be made as to how much brain is necessary for a normal quality of life.
Donderdag 27 september, 20.30 uur
Top Secret
De ex-marinier die in een droom House’s leven heeft gered, meldt zich in het ziekenhuis. Hij heeft symptomen die vergelijkbaar zijn met die van het Gulf War Syndrome. Terwijl House met zijn eigen gezondheid worstelt en Chase en Cameron het druk met elkaar hebben, gaat het steeds slechter met de ex-marinier.
Dat lachje van House toen hij ze betrapt hadquote:Op donderdag 27 september 2007 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen enkele reactie op de nieuwe aflevering. Dat Cameron en Chase betrapt zouden worden zat eraan te komen maar toch vond ik 't wel erg leuk
.
Bij vrouwen kunnen ze ook wel katheter inbrengen hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:34 schreef E.T. het volgende:
ik ben een vrouw maar ik moest bij het katheter wel ff flink slikken trouwens..
*auw*
haha idd... erg leuke aflevering dit keerquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dat lachje van House toen hij ze betrapt had
En die vraag of die gozer in pornfilms had gespeeld
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bij vrouwen kunnen ze ook wel katheter inbrengen hoor![]()
En dan te denken dat sommige mannen dat voor de lol doen, omdat het lekker voelt... (niet alleen met katheters ook...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:34 schreef E.T. het volgende:
ik ben een vrouw maar ik moest bij het katheter wel ff flink slikken trouwens..
*auw*
20:30 @ SBS6quote:House komt weer in aanraking met zijn ex Stacy Warner als haar man ziek is. Terwijl House twijfelt of hij hem wil behandelen, dwingt Cuddy hem om een lezing te houden voor studenten. House geeft ze een lezing die ze van hun leven niet meer zullen vergeten.
Ja dit is mooiquote:
't Is een stroke, geen hartaanval. Leuke aflevering, dat wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 4 oktober, 20.30 uur
Fetal Position
Een beroemde fotografe van begin veertig die zwanger is, krijgt een hartaanval. House komt ten aanzien van haar voor een groot dilemma te staan: de moeder óf het ongeboren kind redden.
Ik kijk wel House, maar ik ben niet medisch onderlegd. Wat is een strokequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:44 schreef wonderer het volgende:
't Is een stroke, geen hartaanval. Leuke aflevering, dat wel.
Beroerte dus jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kijk wel House, maar ik ben niet medisch onderlegd. Wat is een stroke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |