Ik hoop alleen dat het onderhand wel snel gaat komen, ben die Tritter nu wel zat. En ik wil nu wel eens weten of House echt in de gevangenis komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van het eind vinden.
Nog een paar minuten, dan weet je hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het onderhand wel snel gaat komen, ben die Tritter nu wel zat. En ik wil nu wel eens weten of House echt in de gevangenis komt.
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:42 schreef Xcalibur het volgende:
ik vond het een beetje een anticlimax met die rechtszaak
Lol was weer lekker onwaarschijnlijk. Heb de hele aflevering op het puntje van de bank gezeten. Komt de laatste reclame, je weet wel die altijd 10minuten duurt, ik dus snel naar de wc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook. Nu eindelijk weer echte afleveringen zonder randverschijnselen (hoop ik)
.
Cuddy werd ondervraagd over de laatste vervalsing van House, toen hij in die apotheek medicijnen van een dode patient meenam. Zij verklaart vervolgens dat ze daarvoor al wist dat House de wanhoop nabij was, en ze hem niet de echte pijnstillers, maar placebo's heeft laten meegeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:09 schreef TheThirdMark het volgende:
Heeft Cuddy net een verklaring afgelegd en ik weet dus echt niet wat ze nu verteld heeft.
Iemand?![]()
Is dit een verkapte, ik heb deze al gezien post.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:28 schreef archgallo het volgende:
DING DONG THE WITCH IS DEAD
Zo, Tritter eindelijk weg...volgende week wordt helaas wel een saaie aflevering.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:39 schreef locutus51 het volgende:
Geweldige aflevering weer, ben wel blij dat dit nu voorbij is, kunnen ze weer verder met de normale zaken..... Wel lachen dat ie nog gewoon zijn vidocin kreeg via "Voldermort"
Ja geniaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:39 schreef locutus51 het volgende:
Geweldige aflevering weer, ben wel blij dat dit nu voorbij is, kunnen ze weer verder met de normale zaken..... Wel lachen dat ie nog gewoon zijn vidocin kreeg via "Voldermort"
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:12 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Is dit een verkapte, ik heb deze al gezien post.
Dat stuk met die electroshocks heb ik nog net meegekregen (het waarom was me eerst niet duidelijk maar dat kwam vanzelf) ... eigenlijk best lullig als je geheugen voor niets is gewist.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Aan het begin heb je eigenlijk bar weinig gemist. Ze hebben bij een zwarte zijn hersenen gekookt omdat hij telkens een hartaanval kreeg bij het zien van de verloofde van zijn broer. Wat dus niet de verloofde was, waardoor de electro shock dus ook eigenlijk niet nodig was.
Ja was eigenlijk wel geniaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:57 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Dat stuk met die electroshocks heb ik nog net meegekregen (het waarom was me eerst niet duidelijk maar dat kwam vanzelf) ... eigenlijk best lullig als je geheugen voor niets is gewist.![]()
Ik ben bang dat er een gevolg gaat komen aan het feit hoe Chase zich opgesteld had.. ben benieuwd..quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk wel geniaal.
Maar met de ''pauze'' die ze ingelast hebben door Tritter House te laten irriteren ben ik benieuwd welke richting deze serie op gaat.
Mwahhh.. ik vond 'm matig..quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dinsdag 28 augustus, 20.30 uur
Cursed (seizoen 1, aflevering 13)
Een 12-jarige jongen denkt hij vervloekt is en dood gaat. Zijn vader dringt er bij House op aan dat hij snel een diagnose moet stellen omdat zijn zoon symptomen van een longontsteking en huiduitslag heeft.
Wat snap je niet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nu opnieuw begonnen met seizoen drie en ik snap het nog steeds nietHeel frustrerend.
Dat Tritter kan doen en zeggen wat hij wil en dat niemand met ECHTE argumenten komt.quote:
En hij klonk zo oprecht..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Are we doing roleplaying? Am I you? I don't wanna be you!
-Toen hij neergeschoten was kreeg hij een operatie waardoor hij geen pijn meer kreeg. Toen raakte hij geen Vicodin meer aan. Toen de pijn terug kwam weer wel. Zou er een relatie bestaan tussen pijn en vicodin, in plaats van een verslaving?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat Tritter kan doen en zeggen wat hij wil en dat niemand met ECHTE argumenten komt.
-House was al een klootzak voor hij aan de vicodin zat
-Hij heeft PIJN, geen wonder dat ie een beetje chagrijnig wordt als je zijn pijnstillers jat
-Hij heeft in die vijf jaar dat hij pjinstillers slikt nog geen patient verloren, dus hoezo "gevaar voor de patienten"?
-Pas nadat je zijn vicodin weghaalt, begint hij fouten te maken
Vooral met het feit dat hij een uur moest wachten met een thermometer in z'n kont. Tritter's gedrag is nog wel te verklaren, het is vooral vreemd dat niemand Tritter stopte of een aanklacht indiende of die punten van hierboven aanhaalde of wat dan ook.quote:Het slaat gewoon nergens op. In ieder geval is het na de tweede keer kijken wel duidelijk dat Tritter gewoon een klootzak is en zijn woorden en daden net zo weinig betekenen als die van House (allegedly). Ik vraag me zelfs af of die hele pissige houding van hem niet te maken heeft met het feit dat hij zelf van zijn nicotine verslaving probeert af te komen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:34 schreef Janetje het volgende:
De aflevering van vanavond is echt goed.
Ik heb het stukje gemist over z'n oma, wat achteraf z'n vader wasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik had weer zo'n echte caseaflevering verwacht maar dit was beter
.
Ja, same herequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het stukje gemist over z'n oma, wat achteraf z'n vader was![]()
Is House een keer eerlijk, kijk ik ff de andere kant op![]()
Wie praat me ff bij?
Nou nee, om House beter te begrijpen moet je weten hoe hij zo geworden is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
Niemand die dat gezaag over wie House is en welk "excuus" hij heeft irritant vindt?
Heh, ik ergerde me kapot aan die psychoanalystische afleveringen. De "son of a coma guy" was net zo erg, en de laatste van s2. Karakterverdieping is inderdaad leuk, maar door het zo te forceren wordt het een moetje. Incompetentie van de schrijvers, IMO.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:30 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou nee, om House beter te begrijpen moet je weten hoe hij zo geworden is.
Iedereen heeft zijn bagage, ook House, een beetje diepgang in de persoon house stel ik wel op prijs.
Dat is ook de reden dat bijna niemand hem echt een klootzak vind, het heeft een oorzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |