Ik ben bang dat er een gevolg gaat komen aan het feit hoe Chase zich opgesteld had.. ben benieuwd..quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk wel geniaal.
Maar met de ''pauze'' die ze ingelast hebben door Tritter House te laten irriteren ben ik benieuwd welke richting deze serie op gaat.
Mwahhh.. ik vond 'm matig..quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dinsdag 28 augustus, 20.30 uur
Cursed (seizoen 1, aflevering 13)
Een 12-jarige jongen denkt hij vervloekt is en dood gaat. Zijn vader dringt er bij House op aan dat hij snel een diagnose moet stellen omdat zijn zoon symptomen van een longontsteking en huiduitslag heeft.
Wat snap je niet?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nu opnieuw begonnen met seizoen drie en ik snap het nog steeds nietHeel frustrerend.
Dat Tritter kan doen en zeggen wat hij wil en dat niemand met ECHTE argumenten komt.quote:
En hij klonk zo oprecht..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Are we doing roleplaying? Am I you? I don't wanna be you!
-Toen hij neergeschoten was kreeg hij een operatie waardoor hij geen pijn meer kreeg. Toen raakte hij geen Vicodin meer aan. Toen de pijn terug kwam weer wel. Zou er een relatie bestaan tussen pijn en vicodin, in plaats van een verslaving?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat Tritter kan doen en zeggen wat hij wil en dat niemand met ECHTE argumenten komt.
-House was al een klootzak voor hij aan de vicodin zat
-Hij heeft PIJN, geen wonder dat ie een beetje chagrijnig wordt als je zijn pijnstillers jat
-Hij heeft in die vijf jaar dat hij pjinstillers slikt nog geen patient verloren, dus hoezo "gevaar voor de patienten"?
-Pas nadat je zijn vicodin weghaalt, begint hij fouten te maken
Vooral met het feit dat hij een uur moest wachten met een thermometer in z'n kont. Tritter's gedrag is nog wel te verklaren, het is vooral vreemd dat niemand Tritter stopte of een aanklacht indiende of die punten van hierboven aanhaalde of wat dan ook.quote:Het slaat gewoon nergens op. In ieder geval is het na de tweede keer kijken wel duidelijk dat Tritter gewoon een klootzak is en zijn woorden en daden net zo weinig betekenen als die van House (allegedly). Ik vraag me zelfs af of die hele pissige houding van hem niet te maken heeft met het feit dat hij zelf van zijn nicotine verslaving probeert af te komen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:34 schreef Janetje het volgende:
De aflevering van vanavond is echt goed.
Ik heb het stukje gemist over z'n oma, wat achteraf z'n vader wasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik had weer zo'n echte caseaflevering verwacht maar dit was beter
.
Ja, same herequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het stukje gemist over z'n oma, wat achteraf z'n vader was![]()
Is House een keer eerlijk, kijk ik ff de andere kant op![]()
Wie praat me ff bij?
Nou nee, om House beter te begrijpen moet je weten hoe hij zo geworden is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
Niemand die dat gezaag over wie House is en welk "excuus" hij heeft irritant vindt?
Heh, ik ergerde me kapot aan die psychoanalystische afleveringen. De "son of a coma guy" was net zo erg, en de laatste van s2. Karakterverdieping is inderdaad leuk, maar door het zo te forceren wordt het een moetje. Incompetentie van de schrijvers, IMO.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:30 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou nee, om House beter te begrijpen moet je weten hoe hij zo geworden is.
Iedereen heeft zijn bagage, ook House, een beetje diepgang in de persoon house stel ik wel op prijs.
Dat is ook de reden dat bijna niemand hem echt een klootzak vind, het heeft een oorzaak.
Dan zijn er verschillende soorten kijkers naar dit soort seriesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
Oh. Ik vind hem gewoon cool omdat hij briljant is en overal schijt aan heeft.
En toch hebben de anderen wel gelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:54 schreef Curiosity het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ieder persoon is zo als die is, maar hoe worden we die persoon?, vind ik op zich een heel belangrijk iets, niet alleen voor een tv personage maar ook in real life.
Iemands achtergrond is heel bepalend voor zijn gedrag en ja, ook House heeft een jeugd gehad, die doorwerkt in zijn latere leven, kan je moeilijk aan voorbij gaan.
Ik zou het juist een minpunt vinden als ze niet dieper op zijn bagage ingaan.
En zo snel gaat het niet, eigenlijk pas nadat hij is neergeschoten komen we meer te weten over hem.
En toch vraag ik me af of het niet gewoon een lulverhaal heeft opgehangen tegen haarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:34 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik vond hem weer goed![]()
Ik vond haar wel een goed tegen gewicht geven aan House. En ze prikte wel redenlijk makelijk door hem heen en doorbrak de muur. Zo kom je stukje bij beetje meer te weten over House. Van mij mag ze vaker terug komen....
Ja, waarom zouden mensen niet gewoon cynische klootzakken kunnen zijn met af en toe menselijke trekjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
Niemand die dat gezaag over wie House is en welk "excuus" hij heeft irritant vindt?
Heb ik ook gemist... damn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ja, same here![]()
Het was wel weer een zeer gave aflevering![]()
Zo verslaafd dat je niet even tot de reclame kon wachten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:20 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Heb ik ook gemist... damn.
Ik was toen net in de keuken een lekkere bak koffie aan het zetten![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:08 schreef Crientj het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat het zou gaan over die gozer die begon te flippen..
(Had natuurlijk niet gelezen waar deze aflevering over zou gaan.)
Maar toen ging het ineens over die vrouw en het begon al vaag te worden.
Moet er ook bij zeggen dat ik deze aflevering een beetje raar vond omdat House eens geen antwoord op een vraag wist. Nja, ben benieuwd hoe de aflevering van volgende week gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dinsdag 5 september, 20:30 uur
Control (seizoen 1, aflevering 14)
Biljonair en entrepreneur Edward Vogler pompt 100 miljoen dollar in de kliniek en wordt voorzitter van bestuur. Hij wil de kliniek winstgevend maken en kort de afdeling van House. Ondertussen krijgt House te maken met een vrouw die op onverklaarbare wijze verlamd is geraakt. House zet zijn baan op het spel om haar te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Vond het idd ook erg langdradig worden, dat mens begon mij zelfs bijna op de zenuwen te werken......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:12 schreef avotar het volgende:
Te veel ... te lang...
Begrijp me niet verkeerd hoor.. het is goed om wat verdieping te krijgen.. maar kom op.. niet een hele (hele hele hele lange) aflevering. Te veel van het goede. Zeker als je Cameron ook een zelfde soort case geeft.
Dinsdag 5 september?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dinsdag 5 september, 20:30 uur
Control (seizoen 1, aflevering 14)
Biljonair en entrepreneur Edward Vogler pompt 100 miljoen dollar in de kliniek en wordt voorzitter van bestuur. Hij wil de kliniek winstgevend maken en kort de afdeling van House. Ondertussen krijgt House te maken met een vrouw die op onverklaarbare wijze verlamd is geraakt. House zet zijn baan op het spel om haar te helpen.
Dat is wel de aflevering die net geweest is..quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dinsdag 5 september?
Dat is niet de aflevering die net geweest is, dus het zal wel woensdag 5 september zijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef Janetje het volgende:
Dat is wel de aflevering die net geweest is..
Ja.. in de komende afleveringen op dinsdag issie nog wel een paar keer te zienquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
mijn foutje, moet 4 september zijn
. Leuke aflevering, komt die directeur in meer afleveringen voor?
De aflevering van 20:30 uur was met die non.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wij kijken op 13th Street, andere afleveringen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waar komt het nog meer dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij kijken op 13th Street, andere afleveringen.
Wacht maar af. Eigenlijk tot nu toe het enigste verhaal dat echt met het mes op tafel werd uitgespeeld.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:51 schreef Vivi het volgende:
Goede episode.
Had 'm nog niet gezien, heb House pas in S2 ontdekt
Dat stukje met die "stomme" man ("all of my patients are dumb!":') ) was ook wel funny
Ben benieuwd hoe het verder gaat met House en "Bubba"
Nouuuuu.. Tritter is ook wel heftigquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wacht maar af. Eigenlijk tot nu toe het enigste verhaal dat echt met het mes op tafel werd uitgespeeld.
Vondt het hele verhaal rond Tritter eigenlijk maar matig.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nouuuuu.. Tritter is ook wel heftig
haha.. jij moet comedyschrijver wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Jawel. Tritter die neergeschoten wordt, naar het ziekenhuis gebracht wordt waar hij al kreperend van de pijn op de operatie tafel gelegd wordt.
En dan House die binnen komt lopen, hem op zijn buik duwt en wéér een termometer in zijn reet duwt.
Vergezeld van een of andere medisch zwets verhaal
mja ik ook...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar morgen
Eensch...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:27 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Mooie aflevering weerdie weddenschap om die parkeerplek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |