Ik hoop alleen dat het onderhand wel snel gaat komen, ben die Tritter nu wel zat. En ik wil nu wel eens weten of House echt in de gevangenis komt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van het eind vinden.
Nog een paar minuten, dan weet je hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het onderhand wel snel gaat komen, ben die Tritter nu wel zat. En ik wil nu wel eens weten of House echt in de gevangenis komt.
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:42 schreef Xcalibur het volgende:
ik vond het een beetje een anticlimax met die rechtszaak
Lol was weer lekker onwaarschijnlijk. Heb de hele aflevering op het puntje van de bank gezeten. Komt de laatste reclame, je weet wel die altijd 10minuten duurt, ik dus snel naar de wc.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook. Nu eindelijk weer echte afleveringen zonder randverschijnselen (hoop ik)
.
Cuddy werd ondervraagd over de laatste vervalsing van House, toen hij in die apotheek medicijnen van een dode patient meenam. Zij verklaart vervolgens dat ze daarvoor al wist dat House de wanhoop nabij was, en ze hem niet de echte pijnstillers, maar placebo's heeft laten meegeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:09 schreef TheThirdMark het volgende:
Heeft Cuddy net een verklaring afgelegd en ik weet dus echt niet wat ze nu verteld heeft.
Iemand?![]()
Is dit een verkapte, ik heb deze al gezien post.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:28 schreef archgallo het volgende:
DING DONG THE WITCH IS DEAD
Zo, Tritter eindelijk weg...volgende week wordt helaas wel een saaie aflevering.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:39 schreef locutus51 het volgende:
Geweldige aflevering weer, ben wel blij dat dit nu voorbij is, kunnen ze weer verder met de normale zaken..... Wel lachen dat ie nog gewoon zijn vidocin kreeg via "Voldermort"
Ja geniaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:39 schreef locutus51 het volgende:
Geweldige aflevering weer, ben wel blij dat dit nu voorbij is, kunnen ze weer verder met de normale zaken..... Wel lachen dat ie nog gewoon zijn vidocin kreeg via "Voldermort"
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:12 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Is dit een verkapte, ik heb deze al gezien post.
Dat stuk met die electroshocks heb ik nog net meegekregen (het waarom was me eerst niet duidelijk maar dat kwam vanzelf) ... eigenlijk best lullig als je geheugen voor niets is gewist.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Aan het begin heb je eigenlijk bar weinig gemist. Ze hebben bij een zwarte zijn hersenen gekookt omdat hij telkens een hartaanval kreeg bij het zien van de verloofde van zijn broer. Wat dus niet de verloofde was, waardoor de electro shock dus ook eigenlijk niet nodig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |