Eensch...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:27 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Mooie aflevering weerdie weddenschap om die parkeerplek
en het geeft ook goed weer hoeveel invloed je eigenlijk hebt als je de beste bent in je vak...quote:Op donderdag 6 september 2007 22:44 schreef wonderer het volgende:
Het geeft wel mooi weer hoever House bereid is te gaan om zijn gelijk te halen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:33 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
en het geeft ook goed weer hoeveel invloed je eigenlijk hebt als je de beste bent in je vak...
zn zorgverzekering? Met al die medicatie..quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vraag iemand zich trouwens wel eens af waar House z'n geld blijft? Hij leent regelmatig wat van Wilson, woont in een klein appartement, en ik mag toch aannemen dat ie daar niet voor het minimumloon werkt. Waar geeft ie zijn geld aan uit?
Mooie auto heeft hij al gehad. Was alleen discutabel omdat hij die gekregen had van een Mafiosie. Voor het helpen van zijn homofiele broer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zn zorgverzekering? Met al die medicatie..![]()
Maar ik heb geen idee, in ieder geval niet aan een mooie auto...
Ik weet niet hoe dat is geregeld, maar mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en die kreeg de vicodin voor haar geopereerde knie voor een dollarquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zn zorgverzekering? Met al die medicatie..![]()
Maar ik heb geen idee, in ieder geval niet aan een mooie auto...
Ik vond hem weer leukquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Was beetje een matige aflevering.. hopen dat er binnenkort meer spanning in komt..
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:10 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik vond hem weer leuk. Al die differentiale diagnoses e.d. vind ik wel interessant
.
hmmz... ik zou dan maar even een telefoontje plegen, naar de scriptschrijversquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat is geregeld, maar mijn schoonmoeder werkt in een ziekenhuis en die kreeg de vicodin voor haar geopereerde knie voor een dollarToegegeven, ze nam iets minder dan House, en het is een andere staat, maar ik neem aan dat die kosten wel meevallen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind je?
Chinese blijkt levend speldenkussen
Het echte leven wint het van de TV serie
quote:Maffioso Joey Arnello stort in elkaar vlak voordat hij getuigenbescherming krijgt. Het gerechtshof wil dat House onderzoekt of hij echt is ingestort of dat hij de boel belazert. Ondertussen probeert Cuddy Vogler ervan te overtuigen dat House een belangrijke arts is voor het ziekenhuis.
Idd, waren we eindelijk van Tritter afquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef Crientj het volgende:
Die vogler begint me te irriteren ><
idd ongeveer een seizoen voor Tritter...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef Crientj het volgende:
Dit is voor Tritter denk ik..
hahaha.. beetje door de warquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:42 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Idd, waren we eindelijk van Tritter af![]()
Maar vond dat met die Vogler wel goed.quote:
Idd, haha!quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Idd, haha!Ik volg House pas sinds een maand of 3 en de dinsdag is herhaling idd......
Ik ben benieuwd... verheug me er al weer op...quote:Op woensdag 12 september 2007 13:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 13 september, 20.30 uur
Insensitive (afl. 60) ***NIEUW***
Het is Valentijnsdag en Cuddy heeft een blind date. House legt zijn werk op de eerste hulp even stil om het kleine patientje Hannah te behandelen.
Echt wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... verheug me er al weer op...![]()
haha idd geweldig..quote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef winterapfel het volgende:
die laaste scene met Chase en Cameron
![]()
dat wordt nog wat samen.. dat kán bijna niet anders...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Cuddy met house vond ik ook wel erg interessant
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha idd geweldig..![]()
[..]
dat wordt nog wat samen.. dat kán bijna niet anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van Dynamo Groningen (504765)
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van Dynamo Groningen (504765)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
[..]Volgens mij heb jij het aardig misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:34 schreef wdn het volgende:
Lintwormen eeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuuwwwwwwwwwwwwww
Volgens ben jij in de war met zijn ex vrouw.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het aardig mis
Ik kreeg echt kriebelsquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
hij zag er voor mij als amateur toch een stukje echter uit dan die rauwe braadworst die twee weken geleden of zo voor darm moest doorgaan
![]()
Jaa geweldigquote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef winterapfel het volgende:
die laaste scene met Chase en Cameron
![]()
mja en dan..quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:02 schreef winterapfel het volgende:
[..]
hij zag er voor mij als amateur toch een stukje echter uit dan die rauwe braadworst die twee weken geleden of zo voor darm moest doorgaan
![]()
Ik niet, die andere gastquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:54 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Volgens ben jij in de war met zijn ex vrouw.
Ja, sorry dat bedoelde ik ook, die spoiler werd niet mee gequote.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]Wat bedoel je precies :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:26 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wat bedoel je precies :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |