Moest wel lachen om Cameron, die heeft echt last van haar hormoontjes!quote:
Hij leent wel van Wilson, maar volgens mij meer omdat Wilson er in trapt en hij zelf te lui is om te pinnen oid....quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vraag iemand zich trouwens wel eens af waar House z'n geld blijft? Hij leent regelmatig wat van Wilson, woont in een klein appartement, en ik mag toch aannemen dat ie daar niet voor het minimumloon werkt. Waar geeft ie zijn geld aan uit?
Goeie vraag.. misschien is ze er alleen voor die parkeerplaatsaflevering geweest..quote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Hij leent wel van Wilson, maar volgens mij meer omdat Wilson er in trapt en hij zelf te lui is om te pinnen oid....
Zaterdag terug gekomen van vakantie... meteen maar de opgenomen afleveringen House gekeken
Ze waren wel weer goed. Ik ben benieuwd of er nog een verder uitwerking komt tussen House en de gehandicapte dokter Witner. Kon wel leuk worden...
quote:Op maandag 17 september 2007 10:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goeie vraag.. misschien is ze er alleen voor die parkeerplaatsaflevering geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
quote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef Sammetje het volgende:
[..]Klopt.. had het ook inmiddels al gecheckedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af waar ze bleef, maar ze deed alleen research dus misschien was ze daar maar tijdelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook weer stom is want dat had Cuddy gewoon kunnen zeggen en dan had House het maar even uitgezeten, die paar weken
Hoe dan ook, nogal slordig van de schrijvers."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:House moet een van zijn artsen ontslaan. Iedereen is zeer verbaasd, maar tijd voor discussie is er niet, omdat een tienjarig kind een hartaanval heeft gekregen door dieetpillen. Ondertussen krijgt House ook te maken met een vrouw die een tumor heeft en niet geopereerd wil worden.
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Sammetje het volgende:
Of haal ik nu echt 2 seizoenen door elkaar?
Hallo wonderer, tis maar een serie.....wie weet zit ze er nog echt welquote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af waar ze bleef, maar ze deed alleen research dus misschien was ze daar maar tijdelijk.
Wat ook weer stom is want dat had Cuddy gewoon kunnen zeggen en dan had House het maar even uitgezeten, die paar weken
Hoe dan ook, nogal slordig van de schrijvers.
mja ik was ook echt blij toen die vent er eindelijk uit was...quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Sammetje het volgende:
Wat een ettermongool (sorry voor de uitspraak) die Vogler.......bleh!!
Enne, waarom denkt Cameron dat House een zwak voor haar heeft...dat heeft hij toch alleen voor Cuddy? Of haal ik nu echt 2 seizoenen door elkaar?
"wie weet", inderdaad de kernwoorden. Het mag geen gok zijn. Zeker niet omdat ze best een belangrijke rol had. Van andere personages weet je waar ze gebleven zijn, of niet maar dan was het duidelijk dat het eenmalig is. Dit was iemand die een potentiele antagonist was en er wordt in de aflevering erna met geen woord meer over gerept. Net zoals Foremans verlamming aan het eind van het tweede seizoen. Hoor je ook niks meer over. Als je als schrijver een verwachting wekt (en dat is wel duidelijk aangezien zoveel mensen het over die rolstoelchick hebben), moet je die op een bepaalde manier inlossen. Ook als het "maar een serie" is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Hallo wonderer, tis maar een serie.....wie weet zit ze er nog echt wel
Ben benieuwd of die ooit gaat komen.. we zullen zienquote:Op woensdag 19 september 2007 07:48 schreef Crientj het volgende:
En dan toch zit ik te wachten op een zoenscene van Cameron & House of iets in die trant.
Ik zie liever Cuddy met House, of ben ik de enige?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die ooit gaat komen.. we zullen zien
me2quote:Op woensdag 19 september 2007 10:34 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ik zie liever Cuddy met House, of ben ik de enige?
nope..quote:Op woensdag 19 september 2007 10:34 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ik zie liever Cuddy met House, of ben ik de enige?
25 september premiere, aldus wiki.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:32 schreef m-materazzi het volgende:
Zitten ze in Amerika al in seizoen 4 ?
quote:Op woensdag 19 september 2007 07:48 schreef Crientj het volgende:
En dan toch zit ik te wachten op een zoenscene van Cameron & House of iets in die trant.
Ik ookquote:Op donderdag 20 september 2007 21:00 schreef De_Hertog het volgende:
Ik moest me al inhouden na onderstaande post
[..]
Wat denk je, dat ze seizoen vier met andere acteurs gaan doen?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Vivi het volgende:
One small feel for mankind, one giant ass for humanity
House gaat toch niet dood he, spoilers anyone?
Er zijn 2 mensen die nooit doodgaan, House en Jack Bauerquote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Vivi het volgende:
Ik denk dat het een naam is van iemand anders. Wat denken jullie?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Vivi het volgende:
One small feel for mankind, one giant ass for humanity
Wellicht had House ook geen kanker mogen faken om aan drugs te komen. Het is maar een vermoeden hoor..quote:Op donderdag 20 september 2007 21:49 schreef wdn het volgende:
Als ik House was had ik ze allevijf bij elkaar geroepen en eens een lesje ethiek gegeven op de sarcastische manier zoals hij dat zo goed kan. Cuddy had niet mogen bellen. En zeker niet mogen doorvertellen. Hetzelfde geld voor James die het vertelde aan Cameron die het vertelde aan de andere 2.
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:24 schreef broer het volgende:
Helaas vergeet ik het wel eens te kijken, dus ik ben niet zo goed op de hoogte, maar kijken we nu op dinsdag een ander seizoen dan op donderdag, of zo?
Ik las net de OP en zag het daar in staan.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:25 schreef Janetje het volgende:
Ja.
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik las net de OP en zag het daar in staan.
Dat had ik eigenlijk best van tevoren kunnen doen, hè?
Wat me nog het meest stoorde was dat iedereen op het eind zo enorm verontwaardigd was terwijl ze helemaal niks in zijn priveleven te zoeken hebben. Knap staaltje hypocrisie daar.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wellicht had House ook geen kanker mogen faken om aan drugs te komen. Het is maar een vermoeden hoor..
Is op zich waar,maar waarom gaf House dan toch de gegevens aan ze door?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat me nog het meest stoorde was dat iedereen op het eind zo enorm verontwaardigd was terwijl ze helemaal niks in zijn priveleven te zoeken hebben. Knap staaltje hypocrisie daar.
Waarschijnlijk omdat hij er zo nog controle over had wat ze vonden, en dat hij hoopte dat ze op zouden houden als hij ze een kluif toe wierp.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:59 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Is op zich waar,maar waarom gaf House dan toch de gegevens aan ze door?
Dan had ie dat ook niet moeten doen
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef wonderer het volgende:
Wat me nog het meest stoorde was dat iedereen op het eind zo enorm verontwaardigd was terwijl ze helemaal niks in zijn priveleven te zoeken hebben. Knap staaltje hypocrisie daar.
Als het House was? Serieus? Doen wat ie zegt. Jezelf aan een willekeurig niet zo gestoord persoon opdringen is al not done, en dat is het al helemaal niet als het House is. Ik erger me echt dood aan dat contante gevis, die nieuwsgierigheid naar zijn persoon. Enig respect hebben ze niet voor hem.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, wat zou je zelf doen als een dierbare iets had waar jij met jou specifieke kennis mogelijk iets aan zou kunnen doen, maar die kennis zit nog in de ontkenningsfase.
En toen House tóch met haar mee wilde lopen:quote:Op donderdag 20 september 2007 21:30 schreef Crientj het volgende:
Whaha.
Ik had er echt een vermoeden naar. Maar toen House bij Cuddy was dacht ik het van.. Zouden ze ?
Naja, geweldige aflevering !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |