Laat me nou ff dromenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, dat benne schone handdoeken(oh, wel in verhuisdozen!)
sorry - ik ben er ook helemaal niet zeker van dat daar handdoeken in zitten. droom lekker verder kanjertquote:
geen eikel... een pannekoekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:23 schreef neehe het volgende:
Wat voor eikel zit er achter de knoppen bij 10 ?
Dit is echt niet normaal.
Ach het is 6 - 2 dus er kan wel iemand weg uit dat groepje van zes. Opgeruimd staat netjes. Ik had voor een schaker wel beter zetten verwacht dan dat wat ie nu laat zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef farceman het volgende:
Echt jammer dat ze dit nu niet normaal kunnenn oplossen.
Vind Huub en jaaps samen de enige reden om nog te kijken nl.
Als zij ruzie krijgen is voor mij DGK ten einde
Met het vertrek van Natasia is het al 5 - 2 gewordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het is 6 - 2 dus er kan wel iemand weg uit dat groepje van zes. Opgeruimd staat netjes. Ik had voor een schaker wel beter zetten verwacht dan dat wat ie nu laat zien.
dat vind ik nog t ergste, die andere doen t liefste helemaal niets en hopen gewoon zo de eindstreep te halenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Die andere kunnen weer lekker uitrusten en Huub moet weer aan de bak.Laat Jaap toch eens Dennis ofzo pakken.Of liever eens Brian en Amanda.Dat stel voelt zich de koning en koningin van de villa en denken dat ze al de hoofdprijs hebben zonder er iets voor te doen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het vertrek van Natasia is het al 5 - 2 geworden
Ah gossiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog steeds nachtmerries van haar. ik durf nu langzaam maar zeker weer de tv uitzendingen te kijken.
Op zich wel slim,maar ik vind gewoon dat iedereen het zwaar moet hebben.Zo kan je als kijker het beste oordelen over hoe iedereen functioneert onder druk.Denk dat Amanda helemaal gaat flippen als ze steeds net zoals Lieke behandeld word.En wat denk je als Brian Jaap tegenover hem krijgt.Huub en Lieke onder druk hebben we nu genoeg gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:30 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dat vind ik nog t ergste, die andere doen t liefste helemaal niets en hopen gewoon zo de eindstreep te halen
dat doet die lafaard van een jaap niet....jaap begint te denken dat hij onschendbaar is en we weten hoe het met mensen gaat die denken dat ze dat zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Die andere kunnen weer lekker uitrusten en Huub moet weer aan de bak.Laat Jaap toch eens Dennis ofzo pakken.Of liever eens Brian en Amanda.Dat stel voelt zich de koning en koningin van de villa en denken dat ze al de hoofdprijs hebben zonder er iets voor te doen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Tilly komt morgen.
Zo jammer idd, Jaap zorgt er zo voor dat er weer een 5-2 sfeer komt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Jaap komt ook alleen maar leuk over bij hun... dat had ook Sjoerd gezegd, maar hij luistert slecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Zo jammer idd, Jaap zorgt er zo voor dat er weer een 5-2 sfeer komt.
Jaap moet maar snel goedmaken met Huub.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef riri het volgende:
[..]
dat doet die lafaard van een jaap niet....jaap begint te denken dat hij onschendbaar is en we weten hoe het met mensen gaat die denken dat ze dat zijn
Het is net als dat nep worstelen, degene die steeds op zijn donder krijgt, die wint.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op zich wel slim,maar ik vind gewoon dat iedereen het zwaar moet hebben.Zo kan je als kijker het beste oordelen over hoe iedereen functioneert onder druk.Denk dat Amanda helemaal gaat flippen als ze steeds net zoals Lieke behandeld word.En wat denk je als Brian Jaap tegenover hem krijgt.Huub en Lieke onder druk hebben we nu genoeg gezien.
jaap wil ALLEEN leuk overkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap komt ook alleen maar leuk over bij hun... dat had ook Sjoerd gezegd, maar hij luistert slecht.
ruilen tegen 3 lege baterijen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
Wil er nog iemand gratis streams kopen?
Juist, Jaap is een van de weinigen die idd zou kunnen "meeliften" op de populariteit van Huub... dat wat hij een ander graag verwijt, maar zelf is hij kennelijk te stom om in te zien dat het zijn enige mogelijkheid is om een beetje leuk in de hoogste regionen van de PopuPoll te komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap komt ook alleen maar leuk over bij hun... dat had ook Sjoerd gezegd, maar hij luistert slecht.
Gratis en kopen dat rijmt niet met elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
Alleen als ze echt leeg zijn...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ruilen tegen 3 lege baterijen?
Al kreeg ik geld toe!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
Zaken gingen slecht?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Tilly komt morgen.
Wil iemand nog gratis streams voor als het te laat is!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Gratis en kopen dat rijmt niet met elkaar.![]()
Gaan ze over op de geitenwollensokken tour.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:22 schreef farceman het volgende:
regie ze praten het uit..!!!!!
Moge we nog iets zien van de hele show of komt echt over al een streamlocjkj?!!
Ze praten het uit nota bene!
Hou ze maar!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:47 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wil iemand nog gratis streams voor als het te laat is!!![]()
Het woord bij de daad?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gaan ze over op de geitenwollensokken tour.Als brrrrian Huub heeft geduwd dan hoort brrrian gewoon te vertrekken. De febo moet geen excuses meer zoeken maar het woord nu maar eens bij de daad voegen.
![]()
Ik zit er al een hele tijd op te wachten dat dat stel eens flink wordt tegengewerkt. Ze worden overmoedig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Voor de tigste keer... wanneer heeft Jaap een exit van Dennis voorkomen door hem de hand boven het hoofd te houden??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:47 schreef riri het volgende:
Je kan Jaap zelfs verwijten dat door hem Brian en Dennix er al niet uit zijn...het spel zou veel en veel beter gespeeld kunnen worden en Jaap maakt dat het spel gewoon doodbloedt door een stelletje sukkels de hand boven het hoofd te houden
Albert & Daphne live vanuit De Gouden Kooiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er vrijdag?
Dan stopt tien, met een laatste programma uit de tuin van DGK, dat het maar mag regenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er vrijdag?
Laatste uitzending van Tien voor het RTL wordt... alle overige info daarover is hier te vinden:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er vrijdag?
En dat het maar mag hagelen, stenen zo groot als struisvogeleieren..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan stopt tien, met een laatste programma uit de tuin van DGK, dat het maar mag regenen
Als ik het goed heb begrepen dan wordt dat hele afscheids gebeuren van tien of talpa georganiseerd en uitgezonden vanuit de Gouden Kooi. Wat moet ik mij daar bij voorstellen en wat is de rol van de bewoners? Weet iemand iets meer?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:54 schreef cobain94 het volgende:
(hier ook mensen die het gevoel hebben dat vrijdag de laatste dag is?) Bewoners uitgezwaaid door kwalbert verlinde lijkt me wel wat..
Vooral als ze van haar baantjes als boodschappenmeisje voor al die PC Hooft winkels ook nog een keer haar huur van ¤ 1.100 in de maand moest aftikken....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
Wat loopt nada toch dom te lullen over elke maand een nieuwe tas va Gucci, prima als je dat koopt, maar om het 10 x te vertellen komt wel heel sneu (lees ongeloofwaardig) over.
Nadia + Sneu = perfect match!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
Wat loopt nada toch dom te lullen over elke maand een nieuwe tas va Gucci, prima als je dat koopt, maar om het 10 x te vertellen komt wel heel sneu (lees ongeloofwaardig) over.
Laten we het anders spelen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:07 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom mogen A&B toch constant zonder zender praten?
Laat maar ik ben al op de hoogte.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:06 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen dan wordt dat hele afscheids gebeuren van tien of talpa georganiseerd en uitgezonden vanuit de Gouden Kooi. Wat moet ik mij daar bij voorstellen en wat is de rol van de bewoners? Weet iemand iets meer?![]()
Ach nadia is nog niet eens geschikt als toiletjuffrouw. Die denkt dat ze al die 50 eurocentjes op haar schoteltje krijgt omdat ze er zo mooi voor gaat zitten. Na 2 dagen wordt ze al ontslagen omdat ze niet begrijpt dat ze in die functie ook nog eens een wc borstel door een pleepot moet rossen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral als ze van haar baantjes als boodschappenmeisje voor al die PC Hooft winkels ook nog een keer haar huur van ¤ 1.100 in de maand moest aftikken....
Hoe luxe die omgeving dan ook mag zijn, veel meer dan de standaard CAO voor winkelpersoneel zullen ze niet hanteren... hoogstens een commissieloon boven het basisbedrag...
Oh wacht... als boodschappenmeisje verkoop je nix natuurlijk
Huh?? Schoonmaken?? Maar dat wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllll ik niet echt niet... ik word daar zo ongelukkig vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach nadia is nog niet eens geschikt als toiletjuffrouw. Die denkt dat ze al die 50 eurocentjes op haar schoteltje krijgt omdat ze er zo mooi voor gaat zitten. Na 2 dagen wordt ze al ontslagen omdat ze niet begrijpt dat ze in die functie ook nog eens een wc borstel door een pleepot moet rossen.![]()
hear hearquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
ik heb ze net aangeschaftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
En jij hebt nog steeds hetzelfde kutsleutelwoordquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:23 schreef SiRojK het volgende:
Pff... volgens mij ligt het aan het tijdstip.. kutkooi, kutgezeik, kutsaai
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Ballistixx het volgende:
flipt het geluid bij jullie ook in het gesprek huub-lieke ?
yepquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Ballistixx het volgende:
nopequote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Ballistixx het volgende:
subtiel, die had ik niet opgemerkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:50 schreef farceman het volgende:
Hahhah Lieke stoort Nadia heel mooi met de opmerking dat ze haar slaapjurkje mag hebben omdat die haar te groot is... lekker complex aanpraten die Nadia
Had Lieke dat nachthemd dan van sloerie amanda gekregen of is sloerie bang dat haar "zogenaamde" vriendinnetje overloopt naar de vijand?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
Lieke zegt dat ze een nieuw nachthemd had dat veel te groot was, en daarom op Nadia's bed had gelegd.
Nadia "wat lief, dankjewel. Amanda zei dat die van haar was"
Zou nodia hem nog gaan terugeisen en Amanda dan ruzie gaan maken?
Wishfull thinking, zeker...
Die sloerie heeft toch geen rek meer in haar sluitspieren. Als die een drol laat op de wc dan hoor je "plop".quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
De analen worden bijgewerkt:
[afbeelding]
Betalenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:38 schreef Darklight het volgende:
dat er nog mensen betalen voor de streams
ah ok, ik heb dus weer niets gemistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:43 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fikse ruzie met Palma kenmerkte het begin van de dag. Voor de rest was het vervolg weer een dood saaie dag in DGK, waarin Jaap voor het eerst van zijn leven voor de medebewoners heeft gekookt.
's Avonds kwam de hypnotiseur, en toen ben ik achter de Pc in een diepe slaap geraakt vanwege zijn sterke uitstraling. Vanochtend om half zes werd ik door Erica wakker gemaakt door middel van een felle knip met de vingers. Kortom alle streamlocks heb ik dus gelukkig gemist.
Ik wens jullie vandaag veel plezier toe bij het volgen van de laatste stuiptrekkingen van DGK en naar alle waarschijnlijkheid zien wij elkaar op de crematie van het programma. Graag in stemmige kleding en GEEN BLOEMEN, GEEN TOEPSPRAKEN svp.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij er niet was, was het voor mij ook over geweest met de streams !! (Ben hetquote:
Zonnig? Er is hier net een lange donkere stortbui voorbijquote:
Ik maak het ook zo goed als nooit meer, maar aangezien er de laatste tijd vrijwel niets gebeurt, had ik haar ook wel eens bezig willen zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:23 schreef SIRA het volgende:
ik maak dat geschreeuw van Palma gelukkig nooit "live" mee.
lees 't altijd ff na op 't werk, de caps zijn vaak al erg genoeg zo op de vroege morgen
Misschien moeten we even een poll makenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel streamlocks zullen er vandaag weer op ons pad komen?
Goedemorgen met mijn nieuwe, nog ietwat onwennige, flexi toetsenbord.
Ik hoop hetquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:20 schreef ikreageer het volgende:
Camper truus is in de slaapkamer, je weet wel die met die bever op haar hoofd!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef tipsch het volgende:
vreemde ochtend. moet er nou nog niemand wakker worden?
terwijl het volgens Huub een geslaagde, energieke dag was.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:43 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fikse ruzie met Palma kenmerkte het begin van de dag. Voor de rest was het vervolg weer een dood saaie dag in DGK, waarin Jaap voor het eerst van zijn leven voor de medebewoners heeft gekookt.
-knip-
mogguquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
terwijl het volgens Huub een geslaagde, energieke dag was.
maar niet voor ons natuurlijk![]()
![]()
morning all
stream 1 en 2 lopen nu ongeveer gelijk. Ik denk maar zo dat ze nu allebei 4 minuten achterlopen
Ja weet je wat het is Avonne je kent het gezegde "een kinderhand is snel gevuld" ik denk dat dit voor Huub ook opgaat, of zijn wij nu een stelletje verwende apen. Het zou mij niets verbazen als vrijdag a.s.de stekker er definitief uitgaat want ik kan mij niet voorstellen dat het programma op deze wijze nog een lang leven beschoren isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
terwijl het volgens Huub een geslaagde, energieke dag was.
maar niet voor ons natuurlijk![]()
![]()
morning all
stream 1 en 2 lopen nu ongeveer gelijk. Ik denk maar zo dat ze nu allebei 4 minuten achterlopen
Goedenmorgen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel streamlocks zullen er vandaag weer op ons pad komen?
Goedemorgen met mijn nieuwe, nog ietwat onwennige, flexi toetsenbord.
Lees even je PM ajbquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef HiDiHo het volgende:
Voor diegene die aan 2 streams genoeg hebben;
http://dgk.servehttp.com/index2x.asp kan zijn dat er nog foutjes inzitten ;-)
[afbeelding]
Ik zal er geen traan om laten als dat zou gebeuren as vrijdag, alleen ga ik jullie allemaal erg missenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is Avonne je kent het gezegde "een kinderhand is snel gevuld" ik denk dat dit voor Huub ook opgaat, of zijn wij nu een stelletje verwende apen. Het zou mij niets verbazen als vrijdag a.s.de stekker er definitief uitgaat want ik kan mij niet voorstellen dat het programma op deze wijze nog een lang leven beschoren is![]()
fok stopt nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal er geen traan om laten als dat zou gebeuren as vrijdag, alleen ga ik jullie allemaal erg missen![]()
Edit: Nou ja, bijna allemaal.![]()
Ach dan krijgen wij weer tijd voor The Irish Folk zou ik zo denken is ook een leuk tijdverdrijf tochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal er geen traan om laten als dat zou gebeuren as vrijdag, alleen ga ik jullie allemaal erg missen![]()
Nee, in de kast waar we de gadgets bewaren die ik beschrijf in shoppingpagina's. Heb mezelf als kind leren typen op een ouderwets typemachine en mijn aanslag is te hard voor normale toetsenborden. Ga door drie toetsenborden per jaar; eerst vervagen de letters en uiteindelijk breekt de E-toest in twee... Dus hopelijk is dit rubberen geval de oplossing...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef Giggio het volgende:
Goedenmorgen!
wezen shoppen bij de Aldi?
Ik gok op het tweede...quote:gaat het een leuke dag worden vandaag of as usual boring en streamlock after streamlock?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach dan krijgen wij weer tijd voor The Irish Folk zou ik zo denken is ook een leuk tijdverdrijf toch![]()
![]()
Inderdaad! Naast DGK is er nog zoveel te lullen en te lachen op FOK!.quote:
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, we babbelen gewoon verder.quote:
Ik zal nog wat doorsturen, goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach dan krijgen wij weer tijd voor The Irish Folk zou ik zo denken is ook een leuk tijdverdrijf toch![]()
![]()
welk verhaal? Over dat Jaap zich asociaal gedroeg?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef riri het volgende:
Denk dat je de klok er gelijk op kan zetten dat Brian die nou luistervinkje speelt het vehaal tussen Palma en Lieke zometeen helemaal verdraaid weergeeft aan anderen
jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
[..]
welk verhaal? Over dat Jaap zich asociaal gedroeg?
Dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
[..]
welk verhaal? Over dat Jaap zich asociaal gedroeg?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
Maar wie vertelt mij nu of en met wie Amanda vandaag gaat golfen?
Met Natasiaquote:
dan denk ik het niet.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:21 schreef Ning het volgende:
Brian
Lieke wilde niet eten voor het sporten (of was het yoga) en Nadia eet zowiezo niet. Brian zit aan tafel. De rest ligt in bed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:18 schreef blomst het volgende:
Het is niet druk bij de ontbijttafel.
war is Lieke gebleven?
Natuurlijk, die moeten vrijdagnacht weer fris het buitenleven in kunnen stappenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef avonne het volgende:
[..]
dan denk ik het niet.
Brian is zelf altijd erg kritisch over hoe men zich naar bezoek toe gedraagt. Dit is gewoon niet te verdraaien.
Aniways... ik begrijp dus dat men de overige bewoners gewoon laat slapen.
woensdag, uitslaapdag voor sommigenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef avonne het volgende:
[..]
dan denk ik het niet.
Brian is zelf altijd erg kritisch over hoe men zich naar bezoek toe gedraagt. Dit is gewoon niet te verdraaien.
Aniways... ik begrijp dus dat men de overige bewoners gewoon laat slapen.
Ze heeft Brian gevraagd (bijna gesmeekt) om met haar te gaan golfen nadat Brian zeer teleurgesteld reageerde toen hij het idee kreeg dat Amanda liever met Nadia ging.quote:
die is mislukt en moet nog een keer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef ikreageer het volgende:
Hoe zat het ook alweer met de keeloperatie die ik indirect betaald hebt en het roken van Palmal??
Het zou zo de moeder van Amanda kunnen zijn, met dat ontevreden smoelwerk en dat stro-kapsel.quote:
Nou ja de operatie is op zich niet mislukt maar Palma moet haar volume knop wat zachter zetten en wat minder blerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef blomst het volgende:
[..]
die is mislukt en moet nog een keer.
Ik dacht , een nieuwe user, maar het is een nieuwe avaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:34 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou ja de operatie is op zich niet mislukt maar Palma moet haar volume knop wat zachter zetten en wat minder bleren
Doe ik er in mijn vrije tijd bijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht , een nieuwe user, maar het is een nieuwe ava![]()
Vraag me toch af of ze het dan langer uithoudtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
2 ons groente, 3 ons fruit![]()
Nu voelt Nadia zich misselijk en dat komt denk ik door Advil op een nuchtere maagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:38 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia heeft mensturatiepijn, ze kan echter niet zo goed tegen stugge tabletten.
Vandaar haar keuze voor Advil.
[afbeelding]
Volgens mij zijn ze bij de regie al gestoptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zal er geen traan om laten als DGK vrijdag stopt.
Het is gewoon schandalig.
En die 12 uur per dag vul ik heus wel op een andere manier op.
Daarom stinkt Lieke altijd zo, omdat ze helemaal geen geurtjes krijgt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
Lieke zet ook maar weer eens een geurtje op de lijst en hoopt dat het deze keer wel binnenkomt.
Lieke: Die tuttebellen krijgen alles en ik nooit.
En zo is het maar net.
Helemaal mee eens, wat een ellende.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zal er geen traan om laten als DGK vrijdag stopt.
Het is gewoon schandalig.
En die 12 uur per dag vul ik heus wel op een andere manier op.
Ik bedoelde het ironisch, want ik vind het programma nog steeds leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wat een ellende.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daarom stinkt Lieke altijd zo, omdat ze helemaal geen geurtjes krijgt.
Heb jij een geur PC?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daarom stinkt Lieke altijd zo, omdat ze helemaal geen geurtjes krijgt.
Ach gossie, ik leef met je mee hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ironisch, want ik vind het programma nog steeds leuk.![]()
Dat zou kunnen als hij een GT uitvoering heeft ( Geur Transmitter)quote:
Goed, heeft ze waarschijnlijk mijn bericht gelezen vannacht .....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef STAP01 het volgende:
Tilly komt toch niet.
Op zich wel een aardig idee. Maar dan op een manier doen dat ze bijvoorbeeld 25 contactpunten kunnen verdienen i.p.v. dat ze ze kwijt zijn. Wie laat zich de les lezen voor 25 contactpunten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed, heeft ze waarschijnlijk mijn bericht gelezen vannacht .....![]()
Nog een ideetje voor de redactie, laat eens wat collect-calls plaatsvinden voor
andere bewoners, dus bijvoorbeeld Netty voor Huub, Moeder Lieke voor Brian,
Vader Huub voor Jaap etc. eens kijken wie de ballen heeft om ze op te nemen ...
Wie is Nancy?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef beequeen het volgende:
Tillie komt niet, ze is verhinderd. Nancy is er ook al niet.![]()
Nancy is van de yoga.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Nancy?
Zal Tilly echt verhinderd zijn of is dit eensmoes omdat ze niet durft te zeggen tabak te hebben van de kooi?
Laterzzzzzzquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef DrsH het volgende:
Nou mijn eerste patient staat voor de oprijlaan dus ik ben er weer even tussenuit![]()
![]()
En waarom Nancy niet komt, is natuurlijk ook onduideljk? ik ga steeds meer geloven in de geruchten dat de stekker er binnenkort definitief uitgaat. Ik ga er zelfs bijna naar verlangenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
Nancy is van de yoga.
Dat van Tillie is natuurlijk gokken, maar er hangt een heel raar sfeertje in dat hok, of het moet aan mij liggen.
klopt dat was 4 weken geledenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:21 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is Nancy gewoon op vakantie.
Ze ging iets van 3 weken in retraite, en ook nog met haar kind op zo weg.
Staat me bij.
gaat ze zo golfen? of gaat dat ook niet door?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
weer tijd om bij te verdienen?
Tilly zou vandaag de teennagels onder handen nemen?quote:Dennis, Lieke en Nadia evalueren nog even de hypnoseshow van gisteravond. “Ik voelde me op een gegeven moment echt moe”, lacht Dennis. Ondertussen zijn bijna alle Miljonairs uit bed en is de ontbijttafel gedekt. Vanmiddag staat er ook iets spectaculairs op het programma. Zo komt Tilly langs om de nagels te pedicuren en is er een lingerieparty voor de dames. Dat wordt gezellig!
geen ideequote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
gaat ze zo golfen? of gaat dat ook niet door?
Dit geloof je toch nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tilly zou vandaag de teennagels onder handen nemen?
Na de 'aantijgingen van Lieke naar de hondjes' van vorige week, geloof ik alles.quote:
Gaat ze Brian headfucken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda smeert vasaline in haar haar, er is niks anders.![]()
Ook dat zou me niks verbazen.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda smeert vasaline in haar haar, er is niks anders.![]()
Nee, volgens mij was Palma de hele tijd in de keuken, tot ze samen met Nadia buiten gingen zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:53 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand gezien dat Nadia heeft gegeten??
Was dat niet Sharon?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was Palma de hele tijd in de keuken, tot ze samen met Nadia buiten gingen zitten.
Nadia was ook op het terras. Ik heb toen de streams uitgezet (ik kan Nadia niet zo verdragen)quote:
Wat is het toch een verwend kutkreng! Ik kots op dat grietje!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:55 schreef avonne het volgende:
Amanda wil Liekes nagels niet doen, want ze kan niet zo lang tegen haar porum aan kijken.
Palma "Lieke is heel aardig, hoor. Ze is gehypnotiseerd"
Amanda wil toch niet
Dus liegt ze weer eens dat ze barst! (ik heb het ook niet gezien nl.)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia was ook op het terras. Ik heb toen de streams uitgezet (ik kan Nadia niet zo verdragen)
Lieke heeft het aangevraagd om Nadia een rotgevoel te geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
Is die lingerieparty nu hetzelfde als die bikinicontest? En hoe past zoiets plats in het streven naar meer klasse bij RTL?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat is het toch een verwend kutkreng! Ik kots op dat grietje!![]()
Gatver wat een rotkop! Ze heeft btw erg lelijke ogen!quote:
Haar kast is net zo flexibel als mijn toetsenbord?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef SiRojK het volgende:
Ze gaan Amanda's kast opvouwen
Die kast vouwen ze nooit meer op dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Nada stelt voor om, als ze een keer tijd hebben, Amanda's kast op te ruimen.
Het verschil is echt onvoorstelbaar, ze kwam binnen als meisje en ziet er nu uit als een uitgewoonde prostituee van 40.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar kast is net zo flexibel als mijn toetsenbord?
Wat een ontevreden rotkop heeft Amanda in een half jaar tijd gekregen, zeg!
OMG, wij denken hetzelfde, check mijn laatste 2 post en de deze van jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar kast is net zo flexibel als mijn toetsenbord?
Wat een ontevreden rotkop heeft Amanda in een half jaar tijd gekregen, zeg!
toen vond ik haar al 35, hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:
Hebben we ergens een close-up van Amanda daterend uit de tijd dat ze het huis binnenkwam? Voor vergelijkend walgenonderzoek, zeg maar.
AmanDelleke ontslaan en nieuwe Del drin?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef mootie het volgende:
Stanley aan de foon: Amanda de kapster heeft het fout gedaan, ze heeft een spoeling op nat haar gezet.
En maar pronken met haar kapperskwaliteitenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef SiRojK het volgende:
Whahahhaa.. Amanda heeft de spoeling op nat haar gedaan, maar het moest op droog.. Kan ook niet anders
lolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Nada stelt voor om, als ze een keer tijd hebben, Amanda's kast op te ruimen.
Heb hier nog wel een pruik liggen, misschien moet ik die maar aan NatteNaad doneren?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En maar pronken met haar kapperskwaliteiten.
Nu valt het haar van Nadia met bosjes uit?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:
Hebben we ergens een close-up van Amanda daterend uit de tijd dat ze het huis binnenkwam? Voor vergelijkend walgenonderzoek, zeg maar.
Dit doet hij heel goed. Nada wil eigenlijk de hele tijd klagen over kleur die ze zelf heeft uitgekozen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef avonne het volgende:
Stanley geeft haar gewoon geen kans om wat te zeggen![]()
lekkere opmerking... maandag is pas over een paar dagen op tv...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef Meganog het volgende:
Stanley zei dat hij bijna geen verschil zag op TV.
Klopt, helemaal niemand ziet enig verschil, alleen de volledig geobsedeerde nadia zelf. Best zielig eigenlijk.
Stanley is een streamerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
lekkere opmerking... maandag is pas over een paar dagen op tv...![]()
![]()
![]()
Thanks. Niet dat er hier wél goed uitzag, met d'r bontje en Briantje, maar volgens mij toch net iets minder verlept en vooral ontevreden als nu.quote:
In de tijd dat ze nog geen relasie had met Braaaien, lachte ze veul meer.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks. Niet dat er hier wél goed uitzag, met d'r bontje en Briantje, maar volgens mij toch net iets minder verlept en vooral ontevreden als nu.
Klopt, maar wel goed voor wat spanning binnen het koppeltje B&A.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:19 schreef avonne het volgende:
En nu over naar de bikini-contest.
Ik heb ergens het gevoel dat die nooit door zal gaan. Is toch een kansloze, platte actie
ja, die is na veel gezeur wel door de keuring gekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:20 schreef SiRojK het volgende:
Zou die Tamara nog komen?
Wat voor mappen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft in de mappen van Brian zitten snuffelen, waarom kan ze niet zeggen
Brian is not amused.
Was allemaal echt gewoon common sense en niet bewust tegengas. Die Nada spoort simpelweg echt niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef farceman het volgende:
Goedzo Stanley!!!
Eindelijk iemand die Nadia eens tegengas durft te geven klasse!
En? Ik heb de dag erop namelijk een groot feest, kan ik alvast anticiperen op het weer!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
De Miss Bikinicontest is dus 7 september.
Nada vraagt aan Amanda of het dan mooi weer is.![]()
Helaas kan ik je niet aan het antwoord helpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En? Ik heb de dag erop namelijk een groot feest, kan ik alvast anticiperen op het weer!
Brian heeft gewoon gelijk. Maar die stomme eigewijze wijven kunnen er toch niet vanaf blijven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Hoe meer er aan jullie haar gebeurt: zolang jullie het zelf doen wordt het alleen maar slechter"
Giegelende dames.
Zet je toch je streams uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:48 schreef tipsch het volgende:
ik ben deze beelden op de sletjes Amanda en Nadia +hun stinkpimp Brian meer dan zat
en de frisdrank gevonden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:50 schreef mootie het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 1.070.000 voor zazz
Inderdaad bijna niks te vinden, Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |