Mmm, ik vind het wel een gepaste plaats , het is toch helemaal door Talpa Media gemaakt en op Tien te zien, nog steeds , en dat kun je van veel programma's niet zeggen. De dag erna bestaat Tien niet meer dus dan moet het ook echt een goede uitzending wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het dan toch zonder bewoners in de tuin moet dan hadden ze de uitzending lekker ergens anders moeten doen...
Liever èèn voor Brian om iets aan die irritante lach te doen.........quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:01 schreef blomst het volgende:
kunnen ze niet een ambulance sturen om jaap op te halen?
had ie naar het oogziekenhuis gemoetenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:01 schreef Dark het volgende:
Jaap - Als Huub het kussen iets harder in m'n oog had geslagen, was ik mischien m'n focking oog kwijtgeraakt!
Wat een crybaby!
Kommaneuken heb ik wel geleerd... en nee, "komma" wordt in het NL niet met een C geschreven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
komma mag ook met een c dus comma, nooit geleerd??
Maar ze laten nog wel juist even horen dat Huub de boosdoener is..... zal ook wel daar niet van.... Maar ik snap niet dat ze niet gewoon eerlijk alles laten zien.... die coper up shit is de grootste flauwekul.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef avonne het volgende:
[..]
het is maar een flits uit een langere discussie.
Het is puur speculatie waar het verder in de discussie over ging
Ik heb zo het idee dat elk potentieel tv-momentje gestreamlocked wordt.
Niet eens specifiek over regels of flippende mensen.
Ze willen gewoon van de streamers af en locken alles wat ook maar enigszins youtube of tv materiaal is.
Daar heb ik het toch niet over? Ik zeg alleen dat het spel niet wordt beslist door de kijker. Dat het vertrek van een bewoner wel of niet vrijwillig was is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef bosb het volgende:
[..]
hahaha heb je werkelijk het idee dat het een eerlijke show is??? En het vertrek van Eric, Sylvia, Bart en Ilona volledig vrijwillig was????
Wat heb jij toch met van Dale?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kommaneuken heb ik wel geleerd... en nee, "komma" wordt in het NL niet met een C geschreven.
En kun je nu weer gewoon on-topic reageren?? Het al dan niet gebrekkige NL van je mede-users en jezelf is inmiddels weer lang genoeg het onderwerp van gesprek geweest...
Hier kun je verder de kommaneuker uithangen: [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9
Oww da's een exit voor Jaap.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef Dark het volgende:
Jaap geeft toe dat hij 2x hard met een kussens heeft geslagen, maar hij had een focking oog kunnen missen.
Mag Jaap deaud?
Ik heb heel in het begin Bart wel horen zeggen dat er in het contract staat dat de show zó kan stoppen, dus iedereen met borg weer naar huis.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef bosb het volgende:
[..]
No way dat huub vrijwillig tekent voor 2.5 ton..... Hij maakt grote kans op die villa en prijzengeld. Daarnaast zal dit spel uiteindelijk toch op een bepaalde manier moeten aflopen..
Ik heb het niet alleen met van Dale.. ik heb het ook met Cambridgequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met van Dale?![]()
we hebben het niet over alleen Nederlands,volgens mij is users ook Engels of heb ik dat ook fout?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kommaneuken heb ik wel geleerd... en nee, "komma" wordt in het NL niet met een C geschreven.
En kun je nu weer gewoon on-topic reageren?? Het al dan niet gebrekkige NL van je mede-users en jezelf is inmiddels weer lang genoeg het onderwerp van gesprek geweest...
Hier kun je verder de kommaneuker uithangen: [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9
Precies... een zelfde taktiek die Natasia ook gebruikte....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:07 schreef farceman het volgende:
Elke keer als ze vertellen dat Huub zegt dat hij er niet uit kan, komt er een streamlock?!!!
dat weten we nu toch al lang?!
Brian probeert op die manier alleen maar de redactie tot daden richting Huub te forceren.
Een vooruitziende blik dus...........quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb heel in het begin Bart wel horen zeggen dat er in het contract staat dat de show zó kan stoppen, dus iedereen met borg weer naar huis.
Die ene beuk waarbij Huub tegen de trap werd geslagen was inderdaad erg hard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef Dark het volgende:
Jaap geeft toe dat hij 2x hard met een kussen heeft geslagen, maar hij had een focking oog kunnen missen.
Mag Jaap deaud?
Hahahahahaha.....................quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen met van Dale.. ik heb het ook met Cambridge
Daar staat "comma" overigens wel in, maar dat is dan ook een dictionary en geen woordenboek
doe eens niet. er is zat te bespreken over de streams tussen de streamlocks door.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
we hebben het niet over alleen Nederlands,volgens mij is users ook Engels of heb ik dat ook fout?
De reden dat er niet on topic(Engels) gegaan wordt, is omdat jij ook steeds een punt probeert te maken ,en als je dat gedaan hebt moeten we weer on topic(Engels) ? vreemd hoor
Ja, als een kameleon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
Buffert het bij jullie ook zo?
Stream 3 buffert bij mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
Langzaam de bandbreedte terugbrengen en veel locks..... Vrijdag afgelopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
Hoe werkt dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:10 schreef Dark het volgende:
Manny heeft 24.000 euro verdient uit de jackpot, volgens Brian.
Zit Jaap zichzelf gemakshalve maar ff oogletsel toe te brengen??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
Nog een dikke week denk ik dan is het weertijd voor de PP. Het zwart maken is begonnen. Streams lopen een week voor op tv.
[afbeelding]
zou best kunnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef Visual het volgende:
huub lijkt erg boos te zijn op jaap
Valt me altijd op als huub boos op jaap is dat jaap dat erg vindt
Populariteit zit Jaap vooral dwars van Huub............quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
[..]
zou best kunnen.
Ik denk dat Jaap altijd op Huub als tegenspeler heeft vertrouwd en Dennis en Nadia alleen als "partners" heeft om ze te gebruiken en vervolgens te laten vallen.
Ik denk dat Jaap echt wel op Jaap, Huub en Lieke(en/of)Brian in de finale rekent.
Ik denk dat hij Huub toch als DGK-goeroe ziet
Nee hoor, laat Huub niet toe.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Heheh Jaap en Huub gaan het uitpraten ...hoop ik
nee, dat benne schone handdoekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
Wat zien ik??? Verhuisdozen in de Chill naast de deur??
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |