Lijkt me niet dat het door het publiek wordt beslist, dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef bosb het volgende:
[..]
Haha die laatste optie zat ik ook aan te denken, dat het gelijk een groots afscheid wordt van de kooi.
Aan de andere kant verwacht ik dan eerder een competitie (denk met sms) die nog een week, of tot 23 september, doorloopt, waardoor er uiteindelijk een winnaar komt...
Alsof Jaap daarover iets te zeggen heeft......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef riri het volgende:
Jaap die wel met deze twee stelletjes over wil blijven en denkt door hen niet weggespeeld te worden
het is maar een flits uit een langere discussie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef akveor het volgende:
Het gaat er dus om dat Huub mensen sneaky pijn doet.... streamloch nu ook bij Brian en Amanda.
als je het heel juridisch gaat spelen misschien wel. dat contract geeft nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hebben de "miljonairs" dan iets te vertellen in dit spel?![]()
Als het dan toch zonder bewoners in de tuin moet dan hadden ze de uitzending lekker ergens anders moeten doen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel , maar het is in de tuin. Volgens Albert moeten ze binnen blijven en komen ze niet in de uitzending. Of dit waar is weet ik niet maar Albert zei het wel bij Radio 538-Evers staat op. Ik vind die zooi ook niet echt passen bij Linda , Gordon , Humberto , Daphne , John , Fons en die anderen
hahaha heb je werkelijk het idee dat het een eerlijke show is??? En het vertrek van Eric, Sylvia, Bart en Ilona volledig vrijwillig was????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het door het publiek wordt beslist, dat is niet eerlijk.
Comma is Engels voor komma, en aangezien we het over Nederlands hadden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
komma mag ook met een c dus comma, nooit geleerd??
Owww dan hebben we een feestje....quote:
Dat klopt wel denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef avonne het volgende:
[..]
het is maar een flits uit een langere discussie.
Het is puur speculatie waar het verder in de discussie over ging
Ik heb zo het idee dat elk potentieel tv-momentje gestreamlocked wordt.
Niet eens specifiek over regels of flippende mensen.
Ze willen gewoon van de streamers af en locken alles wat ook maar enigszins youtube of tv materiaal is.
Hoezo is dat niet eerlijk? Lijkt me toch de eerlijkste manier voor de megainteractieve realitysoapquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het door het publiek wordt beslist, dat is niet eerlijk.
No way dat huub vrijwillig tekent voor 2.5 ton..... Hij maakt grote kans op die villa en prijzengeld. Daarnaast zal dit spel uiteindelijk toch op een bepaalde manier moeten aflopen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
als je het heel juridisch gaat spelen misschien wel. dat contract geeft niet
alleen talpa rechten he ! ik denk dat een 'langblijver' als brian nooit akkoord gaat met
een sms-spel ofzo.
Daarentegen, als je ze allemaal gewoon 2,5 ton geeft denk ik wel dat iedereen
akkoord gaat...
lekker, doe mij maar een spa blauw en een snuifquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww dan hebben we een feestje....![]()
![]()
![]()
Drankjes rechts achter in de hoek.... coke op het toilet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |