Hier http://www.downer.nl/smilies.php komt ie vandaan. Moet je ook even onderaan de pagina kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha die is leuk iid ik pik um ff
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Disana Pavement een smakelijk hapje vindt?![]()
![]()
Dan ben ik toch zo benieuwd wat jij een geschikte Leandra emoticon zou vindenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En dezepast misschien wel bij jou.
Whahahahahahaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier http://www.downer.nl/smilies.php komt ie vandaan. Moet je ook even onderaan de pagina kijken.
Even zoeken hoor... hier is alvast een Dennis smiley:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik toch zo benieuwd wat jij een geschikte Leandra emoticon zou vinden
Hoe kom je daar nou op?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
En deze [afbeelding] past misschien wel bij jou.
We kunnen hem toch delen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Disana Pavement een smakelijk hapje vindt?![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
We kunnen hem toch delen? [afbeelding]
Deze is wel leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik toch zo benieuwd wat jij een geschikte Leandra emoticon zou vinden
Ik snapte het zelfsquote:
Dat je dat onthouden hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
Jij was een tijdje geleden toch op een uitje in de natuur?
Ik snapte hem wel (tenminste hij klopt wel erg bij mij)quote:
Duh... je weet toch dat Disana de überlurker is.... ook in de SC.... al maandenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel (tenminste hij klopt wel erg bij mij)
Maar ik zat me er over te verbazen hoe Disana dat wist.
En ik ? wat voor emoticon krijg ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Okee, de perfecte heb ik nog niet, maar dit vind ik wel een Leandra:
[afbeelding]
Beware the Leandra!!!
Zeker kutjes genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde dat het hier kutgezellig is?
LOLquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Okee, de perfecte heb ik nog niet, maar dit vind ik wel een Leandra:
Beware the Leandra!!!
Klopt, maar niet zo frequent als ik het heb laten lijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... je weet toch dat Disna de überlurker is.... ook in de SC.... al maanden
Dacht dat dat wel mee viel. Hoe erg kan een mens zich vergissenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
Duh... je weet toch dat Disna de überlurker is.... ook in de SC.... al maanden
Die past idd beter bij me... jammer dat ie t hier niet lijkt te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
Voor Leandra deze (andere site)
[afbeelding]
Je bent lekker consequent Jorisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde dat het hier kutgezellig is?
Zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
En ik ? wat voor emoticon krijg ik![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo [afbeelding] zie je eruit als je naar Johnny Rotten luistert.
Vaag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
Die past idd beter bij me... jammer dat ie t hier niet lijkt te doen![]()
Dat komt door de Peugeot reclame... als je IE 7.0 hebt staat de oplossing in de OP van deze SC:quote:
was de huis dj natuurlijkquote:
Kun je nagaan wat voor een reputatie je hebt. Nou, ik niet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
En dan te bedenken dat iemand vroeger in een chatbox als hij het moeilijk kreeg al riep: pas op of ik laat Leandra los
Psst of hier [FB # 12] 2 Feedback or not 2 Feedbackquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
Dat komt door de Peugeot reclame... als je IE 7.0 hebt staat de oplossing in de OP van deze SC:
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Als je een andere browser hebt staat ie hier wel ergens: Die Peugeot banner...
Oh bedankt want ik ga het terug draaien Word gek van de balk boveninquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt door de Peugeot reclame... als je IE 7.0 hebt staat de oplossing in de OP van deze SC:
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Als je een andere browser hebt staat ie hier wel ergens: Die Peugeot banner...
Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
was de huis dj natuurlijk
En toch blijf ik altijd beschaafd... ordinair schelden is nooit mijn ding geweest, maar ik heb het wel in me om iemand zo af te zeiken dat ze het zelf amper doorhebben.... sterker nog: ze vinden het lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor een reputatie je hebt. Nou, ik niet hoor
Met die peugot banner happert alles bij mij, en zit te pokeren online (geen echt geld) heb het ff ontdektquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies
Vond het zo stil zonder al je leuke music suggesties dat ik er maar een cd heb ingestopt.
Gimme more babequote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch blijf ik altijd beschaafd... ordinair schelden is nooit mijn ding geweest, maar ik heb het wel in me om iemand zo af te zeiken dat ze het zelf amper doorhebben.... sterker nog: ze vinden het lekker
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pave boefwas aant joetjoepen.. tennis lukt niet
![]()
Je had in de SM moeten gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch blijf ik altijd beschaafd... ordinair schelden is nooit mijn ding geweest, maar ik heb het wel in me om iemand zo af te zeiken dat ze het zelf amper doorhebben.... sterker nog: ze vinden het lekker
D'r staan hierboven links hoe je van die kut banner af komtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
Met die peugot banner happert alles bij mij, en zit te pokeren online (geen echt geld) heb het ff ontdekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |