Met onze vrijwel onbegrensde dank aan HiDiHoquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:50 schreef HiDiHo het volgende:
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
optie 2
deze downloaden(rechter knop, doel opslaan als), hernoemen(F2) naar nogoogleads.reg en uitvoeren
Ohhhh hier gewoon wel!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zondag?? In my neighbourhood?? Neuh... zelfs het dekbed hangt op zondag niet uit m'n raam
Misschien moet je je even wat minder druk maken en eens wat meer in diverse topics posten, zoals dat de bedoeling is, zodat de COS niet verbaggerd wordt met allerlei off-topic BS.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
prima maar ik zit hier niet om door een infantiel stel volwassenen voor rotte vis uitgemaakt te worden. En als jij om avatars verwisseln dubbel ligt ............nou ja bekijk het lekker
Optie 1 did it for mequote:Op zondag 12 augustus 2007 19:29 schreef Leandra het volgende:
En wat u verder off-topic kwijt wilt![]()
Overigens: mocht u erg last hebben van Peugeot en vooral haar reclame... dan staat hier de tip om die uit te zetten zodat u weer op normale snelheid kunt FOK!ken:
[..]
Met onze vrijwel onbegrensde dank aan HiDiHo![]()
je kan het !!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef petraa het volgende:
dilemma, dilemma, ik wil naar het zomerterras hier!!! Maar kid heeft nog steeds straf, kan haar niet alleen thuis laten, want ik weet zeker dat ze dan vlucht, maar ik wil zooooooo graag en zij wil ook zoooooooooo graag! Dus ik hoor me poot stijf te houden!
ho, sorry wou reageren maar klikte te snelquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef Py het volgende:
prima maar ik zit hier niet om door een infantiel stel volwassenen voor rotte vis uitgemaakt te worden. En als jij om avatars verwisseln dubbel ligt ............nou ja bekijk het lekker
ja ging iets niet helemaal goed volgens mij!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef Py het volgende:
[..]
ho, sorry wou reageren maar klikte te snel
Die knop naast je quoteknop, is de editknop... daarmee kun je je eigen berichten aanpassenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef Py het volgende:
[..]
ho, sorry wou reageren maar klikte te snel
Misschien is avatars verwisselen enorm oldscool voor jou als ervaren poster.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:37 schreef Py het volgende:
De heer en mevrouw Hsyterica zijn verre van old-school, dus ik ga er vanuit dat de verwarring ze het meest geïrriteerd heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien is avatars verwisselen enorm oldscool voor jou als ervaren poster.
Maar voor mij was ie nieuw en ik had het niet meer.
okquote:
Ja wist het wel maar drukte op de verkeerde in de gauwigheidquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die knop naast je quoteknop, is de editknop... daarmee kun je je eigen berichten aanpassen
Deze dus: [afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
Ik was gister trouwens bij BCC, me printer was kaduuk en moest een nieuwe hebben. Komt de verkoper naar me toe en vraagt kan ik u helpen, dus ik zeg ja ik moet een printer hebben en wel een beetje snelle. Zegt hij tja ik kan sneller gaan praten!!!! ik![]()
![]()
ik stamelde nee dat bedoel ik niet,. hij moet snel printen
. De man lag ff in een deuk toen!
Er zijn mensen die blijkbaar hun status ontlenen aan het feit dat ze hier enkele jaren posten. infantiel is infantiel en onfatsoenlijk is onfatsoenlijk daar kan in ieder geval nooit verwarring over zijn. Er zijn mods die verkondigen dat het op de urser afgeven not done is of is dat ook old school?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De heer en mevrouw Hsyterica zijn verre van old-school, dus ik ga er vanuit dat de verwarring ze het meest geïrriteerd heeft.
Ik, gek? No wayquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee proest was inderdaad duidelijker geweest, snapte er geen hol van!!! D8 ff dat Disana gek was geworden met haar Dennisava![]()
Ja iig sneller dan ik had, als ik administratie moest doen, was ik eerder klaar dan de printer das verry frustiequote:Op zondag 12 augustus 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En?? Heeft ie je snel een supersnelle printer verkocht??![]()
Je doet je naam wel eer aanquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er zijn mensen die blijkbaar hun status ontlenen aan het feit dat ze hier enkele jaren posten. infantiel is infantiel en onfatsoenlijk is onfatsoenlijk daar kan in ieder geval nooit verwarring over zijn. Er zijn mods die verkondigen dat het op de urser afgeven not done is of is dat ook old school?
hier laat ik het verder bij
Hooguit beetje koppig....quote:
wat jij infantiel vind, vind jij infantiel, enz.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Er zijn mensen die blijkbaar hun status ontlenen aan het feit dat ze hier enkele jaren posten. infantiel is infantiel en onfatsoenlijk is onfatsoenlijk daar kan in ieder geval nooit verwarring over zijn. Er zijn mods die verkondigen dat het op de urser afgeven not done is of is dat ook old school?
hier laat ik het verder bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |