Ik kan natuurlijk wel gewoon een pagina maken met een mediaspeler en dat ie dan meteen het mp3tje afspeelt. zoiets bv http://dgk.servehttp.com/mediaplayer.asp?url=http://dgk.servehttp.com/audio/Begin de dag met een lach.wma ,zoiets dus ;-)quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
Hee, Mikie
ff een vraag: waarom mag je hier geen linkjes van MP3 tjes zetten, maar wel van joetjoepfilmpjes ???
Middagquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:16 schreef Lobasca het volgende:
Halowa
Misschien een klein beetje, maar het meeste gaat langs ons, denk ikquote:
Kan het dopje niet vinden, dat je op de kraan van je wasmachine moet bevestigen, om de tuinslang op aan te sluiten. En ik heb geen zin om 40 x met een gieter op en neer te lopen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien een klein beetje, maar het meeste gaat langs ons, denk ik![]()
Ik zou gewoon wachten, ik denk dat het morgen ook nog wel regentquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan het dopje niet vinden, dat je op de kraan van je wasmachine moet bevestigen, om de tuinslang op aan te sluiten. En ik heb geen zin om 40 x met een gieter op en neer te lopen.
Alhoewel dat lopen niet erg is, maar het wachten tot die verrekte gieter eindelijk eens vol is.![]()
Je bent ook van alle markten thuis...quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wachten, ik denk dat het morgen ook nog wel regent![]()
Morgen voert de zuidwestelijke wind wolkenvelden aan. Uit de bewolking kan af en toe een bui vallen. De minima liggen rond 13 graden en de middagtemperatuur komt uit op ongeveer 21 graden. De wind is west tot zuidwest en zwak tot matig, rond kracht 3, aan zee eerst nog vrij krachtig, 5.![]()
Gewoon de slang over de kraan heen ducktape. Teiltje d'r onder voor eventuele lekkage. Gaat primaquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:15 schreef Lobasca het volgende:
Kan het dopje niet vinden, dat je op de kraan van je wasmachine moet bevestigen, om de tuinslang op aan te sluiten. En ik heb geen zin om 40 x met een gieter op en neer te lopen.
Alhoewel dat lopen niet erg is, maar het wachten tot die verrekte gieter eindelijk eens vol is.![]()
Thanks voor de tip, heb alleen geen ducktape in huis, maar het gaat goedkomenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon de slang over de kraan heen ducktape. Teiltje d'r onder voor eventuele lekkage. Gaat prima![]()
Naja als je ducktape moet kopen kun je net zo goed zo'n koppelstukje halenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:38 schreef Lobasca het volgende:
Thanks voor de tip, heb alleen geen ducktape in huis, maar het gaat goedkomen
Of gewoon ff goed zoeken, want ik heb úm vorige week nog gebruikt, en volgens mij slingeren er ook nog ergens 2 reserve rond..... Maar ik heb geeeeeeeeeen zin om te zoeken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naja als je ducktape moet kopen kun je net zo goed zo'n koppelstukje halen![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of gewoon ff goed zoeken, want ik heb úm vorige week nog gebruikt, en volgens mij slingeren er ook nog ergens 2 reserve rond..... Maar ik heb geeeeeeeeeen zin om te zoeken.
Vooruit zoekenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:46 schreef Lobasca het volgende:
Of gewoon ff goed zoeken, want ik heb úm vorige week nog gebruikt, en volgens mij slingeren er ook nog ergens 2 reserve rond..... Maar ik heb geeeeeeeeeen zin om te zoeken.
quote:
Bij mij werkt ie wel.quote:
Okee, nu hoor ik muziek maar zie ik alleen een zwart vlak?quote:
Omdat het alleen muziek isquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, nu hoor ik muziek maar zie ik alleen een zwart vlak?
Het ging om pffrt weet je nog?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hier alles droog!
quote:
Klopt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
ik zei dat ik uitleg wilde omdat ik jou nog niet ken en dus nog niet wist wat je daarmee bedoelde!!!!
![]()
Okee zo ver was ik al, ik zei al aangenaam, maar wat beodle je met pffrtquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt.
Ben dus een newbe die gisteren voor t eerst met de cos meedeed na tijden gelurkt te hebben.
Kweet niet of je de bewuste cos een beetje hebt teruggelezen of dat je er midden inviel (vermoed het laatste).quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee zo ver was ik al, ik zei al aangenaam, maar wat beodle je met pffrt
Mooi, hier al ruim een uur niet meer, het viel me overigens pas op doordat ik m'n zwaar gereformeerde buren met paraplu richting kerk zag lopenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hier alles droog!
hmmzz ja gelezen, dus daar pffrt je om !!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:22 schreef Py het volgende:
[..]
Kweet niet of je de bewuste cos een beetje hebt teruggelezen of dat je er midden inviel (vermoed het laatste).
Maar in die ingezakte cos kwam kleinzusje langs en die ging gigantisch tekeer tegen de fam. Hysterica
verbazingwekkend jouw gevoel voor humor............mensen voor rotte vis uitmaken die hier gewoon voor de lol posten vind ik persoonlijk schandaligquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:24 schreef Py het volgende:
Op een gegeven moment begon kleinzusje alles te herhalen wat drsH zei. Ik was op dat moment enorm melig en kwam niet meer bij.
Ik heb vanmorghen die cos terug zitten lezen en opnieuw rolden de tranen over mijn wangen.
KIJK Hier heb ik wat aan!!! Nu snap ik het!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:27 schreef Py het volgende:
En binnen de kortste keren was iedereen elkaars avatar aan het gebruiken en postte dingen die door de aangenomen avatar gezegd zouden kunnen worden.
Het was hilarisch.
Oeps geen was buiten hangen enzo ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, hier al ruim een uur niet meer, het viel me overigens pas op doordat ik m'n zwaar gereformeerde buren met paraplu richting kerk zag lopen
Jullie waren schitterend lijdend voorwerpquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
verbazingwekkend jouw gevoel voor humor............mensen voor rotte vis uitmaken die hier gewoon voor de lol posten vind ik persoonlijk schandalig
Okee proest was inderdaad duidelijker geweest, snapte er geen hol van!!! D8 ff dat Disana gek was geworden met haar Dennisavaquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:30 schreef Py het volgende:
En net toen de rust een beetje terug begon te komen kwam jij binnen met die verbazing dat disana de avatar van dgk_fan gebruikte.
En toen deed ik dus pffrt (misschien was 'proest' duidelijker geweest)
ooooh, je had erbij moeten zijn
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee proest was inderdaad duidelijker geweest, snapte er geen hol van!!! D8 ff dat Disana gek was geworden met haar Dennisava![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |