Gewoon de slang over de kraan heen ducktape. Teiltje d'r onder voor eventuele lekkage. Gaat primaquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:15 schreef Lobasca het volgende:
Kan het dopje niet vinden, dat je op de kraan van je wasmachine moet bevestigen, om de tuinslang op aan te sluiten. En ik heb geen zin om 40 x met een gieter op en neer te lopen.
Alhoewel dat lopen niet erg is, maar het wachten tot die verrekte gieter eindelijk eens vol is.![]()
Thanks voor de tip, heb alleen geen ducktape in huis, maar het gaat goedkomenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon de slang over de kraan heen ducktape. Teiltje d'r onder voor eventuele lekkage. Gaat prima![]()
Naja als je ducktape moet kopen kun je net zo goed zo'n koppelstukje halenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:38 schreef Lobasca het volgende:
Thanks voor de tip, heb alleen geen ducktape in huis, maar het gaat goedkomen
Of gewoon ff goed zoeken, want ik heb úm vorige week nog gebruikt, en volgens mij slingeren er ook nog ergens 2 reserve rond..... Maar ik heb geeeeeeeeeen zin om te zoeken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Naja als je ducktape moet kopen kun je net zo goed zo'n koppelstukje halen![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of gewoon ff goed zoeken, want ik heb úm vorige week nog gebruikt, en volgens mij slingeren er ook nog ergens 2 reserve rond..... Maar ik heb geeeeeeeeeen zin om te zoeken.
Vooruit zoekenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:46 schreef Lobasca het volgende:
Of gewoon ff goed zoeken, want ik heb úm vorige week nog gebruikt, en volgens mij slingeren er ook nog ergens 2 reserve rond..... Maar ik heb geeeeeeeeeen zin om te zoeken.
quote:
Bij mij werkt ie wel.quote:
Okee, nu hoor ik muziek maar zie ik alleen een zwart vlak?quote:
Omdat het alleen muziek isquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, nu hoor ik muziek maar zie ik alleen een zwart vlak?
Het ging om pffrt weet je nog?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hier alles droog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |