Omdat het alleen muziek isquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, nu hoor ik muziek maar zie ik alleen een zwart vlak?
Het ging om pffrt weet je nog?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hier alles droog!
quote:
Klopt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
ik zei dat ik uitleg wilde omdat ik jou nog niet ken en dus nog niet wist wat je daarmee bedoelde!!!!
![]()
Okee zo ver was ik al, ik zei al aangenaam, maar wat beodle je met pffrtquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt.
Ben dus een newbe die gisteren voor t eerst met de cos meedeed na tijden gelurkt te hebben.
Kweet niet of je de bewuste cos een beetje hebt teruggelezen of dat je er midden inviel (vermoed het laatste).quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee zo ver was ik al, ik zei al aangenaam, maar wat beodle je met pffrt
Mooi, hier al ruim een uur niet meer, het viel me overigens pas op doordat ik m'n zwaar gereformeerde buren met paraplu richting kerk zag lopenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hier alles droog!
hmmzz ja gelezen, dus daar pffrt je om !!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:22 schreef Py het volgende:
[..]
Kweet niet of je de bewuste cos een beetje hebt teruggelezen of dat je er midden inviel (vermoed het laatste).
Maar in die ingezakte cos kwam kleinzusje langs en die ging gigantisch tekeer tegen de fam. Hysterica
verbazingwekkend jouw gevoel voor humor............mensen voor rotte vis uitmaken die hier gewoon voor de lol posten vind ik persoonlijk schandaligquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:24 schreef Py het volgende:
Op een gegeven moment begon kleinzusje alles te herhalen wat drsH zei. Ik was op dat moment enorm melig en kwam niet meer bij.
Ik heb vanmorghen die cos terug zitten lezen en opnieuw rolden de tranen over mijn wangen.
KIJK Hier heb ik wat aan!!! Nu snap ik het!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:27 schreef Py het volgende:
En binnen de kortste keren was iedereen elkaars avatar aan het gebruiken en postte dingen die door de aangenomen avatar gezegd zouden kunnen worden.
Het was hilarisch.
Oeps geen was buiten hangen enzo ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, hier al ruim een uur niet meer, het viel me overigens pas op doordat ik m'n zwaar gereformeerde buren met paraplu richting kerk zag lopen
Jullie waren schitterend lijdend voorwerpquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
verbazingwekkend jouw gevoel voor humor............mensen voor rotte vis uitmaken die hier gewoon voor de lol posten vind ik persoonlijk schandalig
Okee proest was inderdaad duidelijker geweest, snapte er geen hol van!!! D8 ff dat Disana gek was geworden met haar Dennisavaquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:30 schreef Py het volgende:
En net toen de rust een beetje terug begon te komen kwam jij binnen met die verbazing dat disana de avatar van dgk_fan gebruikte.
En toen deed ik dus pffrt (misschien was 'proest' duidelijker geweest)
ooooh, je had erbij moeten zijn
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee proest was inderdaad duidelijker geweest, snapte er geen hol van!!! D8 ff dat Disana gek was geworden met haar Dennisava![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |