quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:
Hebben we ergens een close-up van Amanda daterend uit de tijd dat ze het huis binnenkwam? Voor vergelijkend walgenonderzoek, zeg maar.
Dit doet hij heel goed. Nada wil eigenlijk de hele tijd klagen over kleur die ze zelf heeft uitgekozen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef avonne het volgende:
Stanley geeft haar gewoon geen kans om wat te zeggen![]()
lekkere opmerking... maandag is pas over een paar dagen op tv...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef Meganog het volgende:
Stanley zei dat hij bijna geen verschil zag op TV.
Klopt, helemaal niemand ziet enig verschil, alleen de volledig geobsedeerde nadia zelf. Best zielig eigenlijk.
Stanley is een streamerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
lekkere opmerking... maandag is pas over een paar dagen op tv...![]()
![]()
![]()
Thanks. Niet dat er hier wél goed uitzag, met d'r bontje en Briantje, maar volgens mij toch net iets minder verlept en vooral ontevreden als nu.quote:
In de tijd dat ze nog geen relasie had met Braaaien, lachte ze veul meer.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks. Niet dat er hier wél goed uitzag, met d'r bontje en Briantje, maar volgens mij toch net iets minder verlept en vooral ontevreden als nu.
Klopt, maar wel goed voor wat spanning binnen het koppeltje B&A.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:19 schreef avonne het volgende:
En nu over naar de bikini-contest.
Ik heb ergens het gevoel dat die nooit door zal gaan. Is toch een kansloze, platte actie
ja, die is na veel gezeur wel door de keuring gekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:20 schreef SiRojK het volgende:
Zou die Tamara nog komen?
Wat voor mappen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft in de mappen van Brian zitten snuffelen, waarom kan ze niet zeggen
Brian is not amused.
Was allemaal echt gewoon common sense en niet bewust tegengas. Die Nada spoort simpelweg echt niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef farceman het volgende:
Goedzo Stanley!!!
Eindelijk iemand die Nadia eens tegengas durft te geven klasse!
En? Ik heb de dag erop namelijk een groot feest, kan ik alvast anticiperen op het weer!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
De Miss Bikinicontest is dus 7 september.
Nada vraagt aan Amanda of het dan mooi weer is.![]()
Helaas kan ik je niet aan het antwoord helpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En? Ik heb de dag erop namelijk een groot feest, kan ik alvast anticiperen op het weer!
Brian heeft gewoon gelijk. Maar die stomme eigewijze wijven kunnen er toch niet vanaf blijven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Hoe meer er aan jullie haar gebeurt: zolang jullie het zelf doen wordt het alleen maar slechter"
Giegelende dames.
Zet je toch je streams uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:48 schreef tipsch het volgende:
ik ben deze beelden op de sletjes Amanda en Nadia +hun stinkpimp Brian meer dan zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |