Laat me nou ff dromenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, dat benne schone handdoeken(oh, wel in verhuisdozen!)
sorry - ik ben er ook helemaal niet zeker van dat daar handdoeken in zitten. droom lekker verder kanjertquote:
geen eikel... een pannekoekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:23 schreef neehe het volgende:
Wat voor eikel zit er achter de knoppen bij 10 ?
Dit is echt niet normaal.
Ach het is 6 - 2 dus er kan wel iemand weg uit dat groepje van zes. Opgeruimd staat netjes. Ik had voor een schaker wel beter zetten verwacht dan dat wat ie nu laat zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef farceman het volgende:
Echt jammer dat ze dit nu niet normaal kunnenn oplossen.
Vind Huub en jaaps samen de enige reden om nog te kijken nl.
Als zij ruzie krijgen is voor mij DGK ten einde
Met het vertrek van Natasia is het al 5 - 2 gewordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het is 6 - 2 dus er kan wel iemand weg uit dat groepje van zes. Opgeruimd staat netjes. Ik had voor een schaker wel beter zetten verwacht dan dat wat ie nu laat zien.
dat vind ik nog t ergste, die andere doen t liefste helemaal niets en hopen gewoon zo de eindstreep te halenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Die andere kunnen weer lekker uitrusten en Huub moet weer aan de bak.Laat Jaap toch eens Dennis ofzo pakken.Of liever eens Brian en Amanda.Dat stel voelt zich de koning en koningin van de villa en denken dat ze al de hoofdprijs hebben zonder er iets voor te doen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het vertrek van Natasia is het al 5 - 2 geworden
Ah gossiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog steeds nachtmerries van haar. ik durf nu langzaam maar zeker weer de tv uitzendingen te kijken.
Op zich wel slim,maar ik vind gewoon dat iedereen het zwaar moet hebben.Zo kan je als kijker het beste oordelen over hoe iedereen functioneert onder druk.Denk dat Amanda helemaal gaat flippen als ze steeds net zoals Lieke behandeld word.En wat denk je als Brian Jaap tegenover hem krijgt.Huub en Lieke onder druk hebben we nu genoeg gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:30 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dat vind ik nog t ergste, die andere doen t liefste helemaal niets en hopen gewoon zo de eindstreep te halen
dat doet die lafaard van een jaap niet....jaap begint te denken dat hij onschendbaar is en we weten hoe het met mensen gaat die denken dat ze dat zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Die andere kunnen weer lekker uitrusten en Huub moet weer aan de bak.Laat Jaap toch eens Dennis ofzo pakken.Of liever eens Brian en Amanda.Dat stel voelt zich de koning en koningin van de villa en denken dat ze al de hoofdprijs hebben zonder er iets voor te doen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Tilly komt morgen.
Zo jammer idd, Jaap zorgt er zo voor dat er weer een 5-2 sfeer komt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Jaap komt ook alleen maar leuk over bij hun... dat had ook Sjoerd gezegd, maar hij luistert slecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Zo jammer idd, Jaap zorgt er zo voor dat er weer een 5-2 sfeer komt.
Jaap moet maar snel goedmaken met Huub.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef riri het volgende:
[..]
dat doet die lafaard van een jaap niet....jaap begint te denken dat hij onschendbaar is en we weten hoe het met mensen gaat die denken dat ze dat zijn
Het is net als dat nep worstelen, degene die steeds op zijn donder krijgt, die wint.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op zich wel slim,maar ik vind gewoon dat iedereen het zwaar moet hebben.Zo kan je als kijker het beste oordelen over hoe iedereen functioneert onder druk.Denk dat Amanda helemaal gaat flippen als ze steeds net zoals Lieke behandeld word.En wat denk je als Brian Jaap tegenover hem krijgt.Huub en Lieke onder druk hebben we nu genoeg gezien.
jaap wil ALLEEN leuk overkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap komt ook alleen maar leuk over bij hun... dat had ook Sjoerd gezegd, maar hij luistert slecht.
ruilen tegen 3 lege baterijen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
Wil er nog iemand gratis streams kopen?
Juist, Jaap is een van de weinigen die idd zou kunnen "meeliften" op de populariteit van Huub... dat wat hij een ander graag verwijt, maar zelf is hij kennelijk te stom om in te zien dat het zijn enige mogelijkheid is om een beetje leuk in de hoogste regionen van de PopuPoll te komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap komt ook alleen maar leuk over bij hun... dat had ook Sjoerd gezegd, maar hij luistert slecht.
Gratis en kopen dat rijmt niet met elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
Alleen als ze echt leeg zijn...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ruilen tegen 3 lege baterijen?
Al kreeg ik geld toe!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
Zaken gingen slecht?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Tilly komt morgen.
Wil iemand nog gratis streams voor als het te laat is!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Gratis en kopen dat rijmt niet met elkaar.![]()
Gaan ze over op de geitenwollensokken tour.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:22 schreef farceman het volgende:
regie ze praten het uit..!!!!!
Moge we nog iets zien van de hele show of komt echt over al een streamlocjkj?!!
Ze praten het uit nota bene!
Hou ze maar!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:47 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wil iemand nog gratis streams voor als het te laat is!!![]()
Het woord bij de daad?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gaan ze over op de geitenwollensokken tour.Als brrrrian Huub heeft geduwd dan hoort brrrian gewoon te vertrekken. De febo moet geen excuses meer zoeken maar het woord nu maar eens bij de daad voegen.
![]()
Ik zit er al een hele tijd op te wachten dat dat stel eens flink wordt tegengewerkt. Ze worden overmoedig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |