Laat me nou ff dromenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, dat benne schone handdoeken(oh, wel in verhuisdozen!)
sorry - ik ben er ook helemaal niet zeker van dat daar handdoeken in zitten. droom lekker verder kanjertquote:
geen eikel... een pannekoekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:23 schreef neehe het volgende:
Wat voor eikel zit er achter de knoppen bij 10 ?
Dit is echt niet normaal.
Ach het is 6 - 2 dus er kan wel iemand weg uit dat groepje van zes. Opgeruimd staat netjes. Ik had voor een schaker wel beter zetten verwacht dan dat wat ie nu laat zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef farceman het volgende:
Echt jammer dat ze dit nu niet normaal kunnenn oplossen.
Vind Huub en jaaps samen de enige reden om nog te kijken nl.
Als zij ruzie krijgen is voor mij DGK ten einde
Met het vertrek van Natasia is het al 5 - 2 gewordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach het is 6 - 2 dus er kan wel iemand weg uit dat groepje van zes. Opgeruimd staat netjes. Ik had voor een schaker wel beter zetten verwacht dan dat wat ie nu laat zien.
dat vind ik nog t ergste, die andere doen t liefste helemaal niets en hopen gewoon zo de eindstreep te halenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Die andere kunnen weer lekker uitrusten en Huub moet weer aan de bak.Laat Jaap toch eens Dennis ofzo pakken.Of liever eens Brian en Amanda.Dat stel voelt zich de koning en koningin van de villa en denken dat ze al de hoofdprijs hebben zonder er iets voor te doen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het vertrek van Natasia is het al 5 - 2 geworden
Ah gossiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog steeds nachtmerries van haar. ik durf nu langzaam maar zeker weer de tv uitzendingen te kijken.
Op zich wel slim,maar ik vind gewoon dat iedereen het zwaar moet hebben.Zo kan je als kijker het beste oordelen over hoe iedereen functioneert onder druk.Denk dat Amanda helemaal gaat flippen als ze steeds net zoals Lieke behandeld word.En wat denk je als Brian Jaap tegenover hem krijgt.Huub en Lieke onder druk hebben we nu genoeg gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:30 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dat vind ik nog t ergste, die andere doen t liefste helemaal niets en hopen gewoon zo de eindstreep te halen
dat doet die lafaard van een jaap niet....jaap begint te denken dat hij onschendbaar is en we weten hoe het met mensen gaat die denken dat ze dat zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Die andere kunnen weer lekker uitrusten en Huub moet weer aan de bak.Laat Jaap toch eens Dennis ofzo pakken.Of liever eens Brian en Amanda.Dat stel voelt zich de koning en koningin van de villa en denken dat ze al de hoofdprijs hebben zonder er iets voor te doen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Tilly komt morgen.
Zo jammer idd, Jaap zorgt er zo voor dat er weer een 5-2 sfeer komt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Jaap komt ook alleen maar leuk over bij hun... dat had ook Sjoerd gezegd, maar hij luistert slecht.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:37 schreef farceman het volgende:
[..]
Zo jammer idd, Jaap zorgt er zo voor dat er weer een 5-2 sfeer komt.
Jaap moet maar snel goedmaken met Huub.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef riri het volgende:
[..]
dat doet die lafaard van een jaap niet....jaap begint te denken dat hij onschendbaar is en we weten hoe het met mensen gaat die denken dat ze dat zijn
Het is net als dat nep worstelen, degene die steeds op zijn donder krijgt, die wint.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op zich wel slim,maar ik vind gewoon dat iedereen het zwaar moet hebben.Zo kan je als kijker het beste oordelen over hoe iedereen functioneert onder druk.Denk dat Amanda helemaal gaat flippen als ze steeds net zoals Lieke behandeld word.En wat denk je als Brian Jaap tegenover hem krijgt.Huub en Lieke onder druk hebben we nu genoeg gezien.
jaap wil ALLEEN leuk overkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap komt ook alleen maar leuk over bij hun... dat had ook Sjoerd gezegd, maar hij luistert slecht.
ruilen tegen 3 lege baterijen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
Wil er nog iemand gratis streams kopen?
Juist, Jaap is een van de weinigen die idd zou kunnen "meeliften" op de populariteit van Huub... dat wat hij een ander graag verwijt, maar zelf is hij kennelijk te stom om in te zien dat het zijn enige mogelijkheid is om een beetje leuk in de hoogste regionen van de PopuPoll te komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap komt ook alleen maar leuk over bij hun... dat had ook Sjoerd gezegd, maar hij luistert slecht.
Gratis en kopen dat rijmt niet met elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
Alleen als ze echt leeg zijn...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:43 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ruilen tegen 3 lege baterijen?
Al kreeg ik geld toe!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
Zaken gingen slecht?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Tilly komt morgen.
Wil iemand nog gratis streams voor als het te laat is!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Gratis en kopen dat rijmt niet met elkaar.![]()
Gaan ze over op de geitenwollensokken tour.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:22 schreef farceman het volgende:
regie ze praten het uit..!!!!!
Moge we nog iets zien van de hele show of komt echt over al een streamlocjkj?!!
Ze praten het uit nota bene!
Hou ze maar!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:47 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wil iemand nog gratis streams voor als het te laat is!!![]()
Het woord bij de daad?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gaan ze over op de geitenwollensokken tour.Als brrrrian Huub heeft geduwd dan hoort brrrian gewoon te vertrekken. De febo moet geen excuses meer zoeken maar het woord nu maar eens bij de daad voegen.
![]()
Ik zit er al een hele tijd op te wachten dat dat stel eens flink wordt tegengewerkt. Ze worden overmoedig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Voor de tigste keer... wanneer heeft Jaap een exit van Dennis voorkomen door hem de hand boven het hoofd te houden??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:47 schreef riri het volgende:
Je kan Jaap zelfs verwijten dat door hem Brian en Dennix er al niet uit zijn...het spel zou veel en veel beter gespeeld kunnen worden en Jaap maakt dat het spel gewoon doodbloedt door een stelletje sukkels de hand boven het hoofd te houden
Albert & Daphne live vanuit De Gouden Kooiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er vrijdag?
Dan stopt tien, met een laatste programma uit de tuin van DGK, dat het maar mag regenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er vrijdag?
Laatste uitzending van Tien voor het RTL wordt... alle overige info daarover is hier te vinden:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er vrijdag?
En dat het maar mag hagelen, stenen zo groot als struisvogeleieren..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan stopt tien, met een laatste programma uit de tuin van DGK, dat het maar mag regenen
Als ik het goed heb begrepen dan wordt dat hele afscheids gebeuren van tien of talpa georganiseerd en uitgezonden vanuit de Gouden Kooi. Wat moet ik mij daar bij voorstellen en wat is de rol van de bewoners? Weet iemand iets meer?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:54 schreef cobain94 het volgende:
(hier ook mensen die het gevoel hebben dat vrijdag de laatste dag is?) Bewoners uitgezwaaid door kwalbert verlinde lijkt me wel wat..
Vooral als ze van haar baantjes als boodschappenmeisje voor al die PC Hooft winkels ook nog een keer haar huur van ¤ 1.100 in de maand moest aftikken....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
Wat loopt nada toch dom te lullen over elke maand een nieuwe tas va Gucci, prima als je dat koopt, maar om het 10 x te vertellen komt wel heel sneu (lees ongeloofwaardig) over.
Nadia + Sneu = perfect match!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
Wat loopt nada toch dom te lullen over elke maand een nieuwe tas va Gucci, prima als je dat koopt, maar om het 10 x te vertellen komt wel heel sneu (lees ongeloofwaardig) over.
Laten we het anders spelen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:07 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom mogen A&B toch constant zonder zender praten?
Laat maar ik ben al op de hoogte.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:06 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen dan wordt dat hele afscheids gebeuren van tien of talpa georganiseerd en uitgezonden vanuit de Gouden Kooi. Wat moet ik mij daar bij voorstellen en wat is de rol van de bewoners? Weet iemand iets meer?![]()
Ach nadia is nog niet eens geschikt als toiletjuffrouw. Die denkt dat ze al die 50 eurocentjes op haar schoteltje krijgt omdat ze er zo mooi voor gaat zitten. Na 2 dagen wordt ze al ontslagen omdat ze niet begrijpt dat ze in die functie ook nog eens een wc borstel door een pleepot moet rossen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral als ze van haar baantjes als boodschappenmeisje voor al die PC Hooft winkels ook nog een keer haar huur van ¤ 1.100 in de maand moest aftikken....
Hoe luxe die omgeving dan ook mag zijn, veel meer dan de standaard CAO voor winkelpersoneel zullen ze niet hanteren... hoogstens een commissieloon boven het basisbedrag...
Oh wacht... als boodschappenmeisje verkoop je nix natuurlijk
Huh?? Schoonmaken?? Maar dat wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllll ik niet echt niet... ik word daar zo ongelukkig vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach nadia is nog niet eens geschikt als toiletjuffrouw. Die denkt dat ze al die 50 eurocentjes op haar schoteltje krijgt omdat ze er zo mooi voor gaat zitten. Na 2 dagen wordt ze al ontslagen omdat ze niet begrijpt dat ze in die functie ook nog eens een wc borstel door een pleepot moet rossen.![]()
hear hearquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
ik heb ze net aangeschaftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
En jij hebt nog steeds hetzelfde kutsleutelwoordquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:23 schreef SiRojK het volgende:
Pff... volgens mij ligt het aan het tijdstip.. kutkooi, kutgezeik, kutsaai
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Ballistixx het volgende:
flipt het geluid bij jullie ook in het gesprek huub-lieke ?
yepquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Ballistixx het volgende:
nopequote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:25 schreef Ballistixx het volgende:
subtiel, die had ik niet opgemerkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:50 schreef farceman het volgende:
Hahhah Lieke stoort Nadia heel mooi met de opmerking dat ze haar slaapjurkje mag hebben omdat die haar te groot is... lekker complex aanpraten die Nadia
Had Lieke dat nachthemd dan van sloerie amanda gekregen of is sloerie bang dat haar "zogenaamde" vriendinnetje overloopt naar de vijand?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
Lieke zegt dat ze een nieuw nachthemd had dat veel te groot was, en daarom op Nadia's bed had gelegd.
Nadia "wat lief, dankjewel. Amanda zei dat die van haar was"
Zou nodia hem nog gaan terugeisen en Amanda dan ruzie gaan maken?
Wishfull thinking, zeker...
Die sloerie heeft toch geen rek meer in haar sluitspieren. Als die een drol laat op de wc dan hoor je "plop".quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
De analen worden bijgewerkt:
[afbeelding]
Betalenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:38 schreef Darklight het volgende:
dat er nog mensen betalen voor de streams
ah ok, ik heb dus weer niets gemistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:43 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fikse ruzie met Palma kenmerkte het begin van de dag. Voor de rest was het vervolg weer een dood saaie dag in DGK, waarin Jaap voor het eerst van zijn leven voor de medebewoners heeft gekookt.
's Avonds kwam de hypnotiseur, en toen ben ik achter de Pc in een diepe slaap geraakt vanwege zijn sterke uitstraling. Vanochtend om half zes werd ik door Erica wakker gemaakt door middel van een felle knip met de vingers. Kortom alle streamlocks heb ik dus gelukkig gemist.
Ik wens jullie vandaag veel plezier toe bij het volgen van de laatste stuiptrekkingen van DGK en naar alle waarschijnlijkheid zien wij elkaar op de crematie van het programma. Graag in stemmige kleding en GEEN BLOEMEN, GEEN TOEPSPRAKEN svp.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij er niet was, was het voor mij ook over geweest met de streams !! (Ben hetquote:
Zonnig? Er is hier net een lange donkere stortbui voorbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |