Voor de tigste keer... wanneer heeft Jaap een exit van Dennis voorkomen door hem de hand boven het hoofd te houden??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:47 schreef riri het volgende:
Je kan Jaap zelfs verwijten dat door hem Brian en Dennix er al niet uit zijn...het spel zou veel en veel beter gespeeld kunnen worden en Jaap maakt dat het spel gewoon doodbloedt door een stelletje sukkels de hand boven het hoofd te houden
Albert & Daphne live vanuit De Gouden Kooiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er vrijdag?
Dan stopt tien, met een laatste programma uit de tuin van DGK, dat het maar mag regenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er vrijdag?
Laatste uitzending van Tien voor het RTL wordt... alle overige info daarover is hier te vinden:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er vrijdag?
En dat het maar mag hagelen, stenen zo groot als struisvogeleieren..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan stopt tien, met een laatste programma uit de tuin van DGK, dat het maar mag regenen
Als ik het goed heb begrepen dan wordt dat hele afscheids gebeuren van tien of talpa georganiseerd en uitgezonden vanuit de Gouden Kooi. Wat moet ik mij daar bij voorstellen en wat is de rol van de bewoners? Weet iemand iets meer?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:54 schreef cobain94 het volgende:
(hier ook mensen die het gevoel hebben dat vrijdag de laatste dag is?) Bewoners uitgezwaaid door kwalbert verlinde lijkt me wel wat..
Vooral als ze van haar baantjes als boodschappenmeisje voor al die PC Hooft winkels ook nog een keer haar huur van ¤ 1.100 in de maand moest aftikken....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
Wat loopt nada toch dom te lullen over elke maand een nieuwe tas va Gucci, prima als je dat koopt, maar om het 10 x te vertellen komt wel heel sneu (lees ongeloofwaardig) over.
Nadia + Sneu = perfect match!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
Wat loopt nada toch dom te lullen over elke maand een nieuwe tas va Gucci, prima als je dat koopt, maar om het 10 x te vertellen komt wel heel sneu (lees ongeloofwaardig) over.
Laten we het anders spelen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:07 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom mogen A&B toch constant zonder zender praten?
Laat maar ik ben al op de hoogte.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:06 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen dan wordt dat hele afscheids gebeuren van tien of talpa georganiseerd en uitgezonden vanuit de Gouden Kooi. Wat moet ik mij daar bij voorstellen en wat is de rol van de bewoners? Weet iemand iets meer?![]()
Ach nadia is nog niet eens geschikt als toiletjuffrouw. Die denkt dat ze al die 50 eurocentjes op haar schoteltje krijgt omdat ze er zo mooi voor gaat zitten. Na 2 dagen wordt ze al ontslagen omdat ze niet begrijpt dat ze in die functie ook nog eens een wc borstel door een pleepot moet rossen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral als ze van haar baantjes als boodschappenmeisje voor al die PC Hooft winkels ook nog een keer haar huur van ¤ 1.100 in de maand moest aftikken....
Hoe luxe die omgeving dan ook mag zijn, veel meer dan de standaard CAO voor winkelpersoneel zullen ze niet hanteren... hoogstens een commissieloon boven het basisbedrag...
Oh wacht... als boodschappenmeisje verkoop je nix natuurlijk
Huh?? Schoonmaken?? Maar dat wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllll ik niet echt niet... ik word daar zo ongelukkig vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:16 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ach nadia is nog niet eens geschikt als toiletjuffrouw. Die denkt dat ze al die 50 eurocentjes op haar schoteltje krijgt omdat ze er zo mooi voor gaat zitten. Na 2 dagen wordt ze al ontslagen omdat ze niet begrijpt dat ze in die functie ook nog eens een wc borstel door een pleepot moet rossen.![]()
hear hearquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
Die andere kunnen weer lekker uitrusten en Huub moet weer aan de bak.Laat Jaap toch eens Dennis ofzo pakken.Of liever eens Brian en Amanda.Dat stel voelt zich de koning en koningin van de villa en denken dat ze al de hoofdprijs hebben zonder er iets voor te doen.
ik heb ze net aangeschaftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef cobain94 het volgende:
Wil er nog iemand gratis streams kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |