quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat is het toch een verwend kutkreng! Ik kots op dat grietje!![]()
Gatver wat een rotkop! Ze heeft btw erg lelijke ogen!quote:
Haar kast is net zo flexibel als mijn toetsenbord?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef SiRojK het volgende:
Ze gaan Amanda's kast opvouwen
Die kast vouwen ze nooit meer op dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Nada stelt voor om, als ze een keer tijd hebben, Amanda's kast op te ruimen.
Het verschil is echt onvoorstelbaar, ze kwam binnen als meisje en ziet er nu uit als een uitgewoonde prostituee van 40.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar kast is net zo flexibel als mijn toetsenbord?
Wat een ontevreden rotkop heeft Amanda in een half jaar tijd gekregen, zeg!
OMG, wij denken hetzelfde, check mijn laatste 2 post en de deze van jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar kast is net zo flexibel als mijn toetsenbord?
Wat een ontevreden rotkop heeft Amanda in een half jaar tijd gekregen, zeg!
toen vond ik haar al 35, hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:
Hebben we ergens een close-up van Amanda daterend uit de tijd dat ze het huis binnenkwam? Voor vergelijkend walgenonderzoek, zeg maar.
AmanDelleke ontslaan en nieuwe Del drin?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef mootie het volgende:
Stanley aan de foon: Amanda de kapster heeft het fout gedaan, ze heeft een spoeling op nat haar gezet.
En maar pronken met haar kapperskwaliteitenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef SiRojK het volgende:
Whahahhaa.. Amanda heeft de spoeling op nat haar gedaan, maar het moest op droog.. Kan ook niet anders
lolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Nada stelt voor om, als ze een keer tijd hebben, Amanda's kast op te ruimen.
Heb hier nog wel een pruik liggen, misschien moet ik die maar aan NatteNaad doneren?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En maar pronken met haar kapperskwaliteiten.
Nu valt het haar van Nadia met bosjes uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |