Ik maak het ook zo goed als nooit meer, maar aangezien er de laatste tijd vrijwel niets gebeurt, had ik haar ook wel eens bezig willen zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:23 schreef SIRA het volgende:
ik maak dat geschreeuw van Palma gelukkig nooit "live" mee.
lees 't altijd ff na op 't werk, de caps zijn vaak al erg genoeg zo op de vroege morgen
Misschien moeten we even een poll makenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel streamlocks zullen er vandaag weer op ons pad komen?
Goedemorgen met mijn nieuwe, nog ietwat onwennige, flexi toetsenbord.
Ik hoop hetquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:20 schreef ikreageer het volgende:
Camper truus is in de slaapkamer, je weet wel die met die bever op haar hoofd!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef tipsch het volgende:
vreemde ochtend. moet er nou nog niemand wakker worden?
terwijl het volgens Huub een geslaagde, energieke dag was.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:43 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fikse ruzie met Palma kenmerkte het begin van de dag. Voor de rest was het vervolg weer een dood saaie dag in DGK, waarin Jaap voor het eerst van zijn leven voor de medebewoners heeft gekookt.
-knip-
mogguquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
terwijl het volgens Huub een geslaagde, energieke dag was.
maar niet voor ons natuurlijk![]()
![]()
morning all
stream 1 en 2 lopen nu ongeveer gelijk. Ik denk maar zo dat ze nu allebei 4 minuten achterlopen
Ja weet je wat het is Avonne je kent het gezegde "een kinderhand is snel gevuld" ik denk dat dit voor Huub ook opgaat, of zijn wij nu een stelletje verwende apen. Het zou mij niets verbazen als vrijdag a.s.de stekker er definitief uitgaat want ik kan mij niet voorstellen dat het programma op deze wijze nog een lang leven beschoren isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
terwijl het volgens Huub een geslaagde, energieke dag was.
maar niet voor ons natuurlijk![]()
![]()
morning all
stream 1 en 2 lopen nu ongeveer gelijk. Ik denk maar zo dat ze nu allebei 4 minuten achterlopen
Goedenmorgen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel streamlocks zullen er vandaag weer op ons pad komen?
Goedemorgen met mijn nieuwe, nog ietwat onwennige, flexi toetsenbord.
Lees even je PM ajbquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef HiDiHo het volgende:
Voor diegene die aan 2 streams genoeg hebben;
http://dgk.servehttp.com/index2x.asp kan zijn dat er nog foutjes inzitten ;-)
[afbeelding]
Ik zal er geen traan om laten als dat zou gebeuren as vrijdag, alleen ga ik jullie allemaal erg missenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is Avonne je kent het gezegde "een kinderhand is snel gevuld" ik denk dat dit voor Huub ook opgaat, of zijn wij nu een stelletje verwende apen. Het zou mij niets verbazen als vrijdag a.s.de stekker er definitief uitgaat want ik kan mij niet voorstellen dat het programma op deze wijze nog een lang leven beschoren is![]()
fok stopt nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal er geen traan om laten als dat zou gebeuren as vrijdag, alleen ga ik jullie allemaal erg missen![]()
Edit: Nou ja, bijna allemaal.![]()
Ach dan krijgen wij weer tijd voor The Irish Folk zou ik zo denken is ook een leuk tijdverdrijf tochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal er geen traan om laten als dat zou gebeuren as vrijdag, alleen ga ik jullie allemaal erg missen![]()
Nee, in de kast waar we de gadgets bewaren die ik beschrijf in shoppingpagina's. Heb mezelf als kind leren typen op een ouderwets typemachine en mijn aanslag is te hard voor normale toetsenborden. Ga door drie toetsenborden per jaar; eerst vervagen de letters en uiteindelijk breekt de E-toest in twee... Dus hopelijk is dit rubberen geval de oplossing...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef Giggio het volgende:
Goedenmorgen!
wezen shoppen bij de Aldi?
Ik gok op het tweede...quote:gaat het een leuke dag worden vandaag of as usual boring en streamlock after streamlock?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach dan krijgen wij weer tijd voor The Irish Folk zou ik zo denken is ook een leuk tijdverdrijf toch![]()
![]()
Inderdaad! Naast DGK is er nog zoveel te lullen en te lachen op FOK!.quote:
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, we babbelen gewoon verder.quote:
Ik zal nog wat doorsturen, goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach dan krijgen wij weer tijd voor The Irish Folk zou ik zo denken is ook een leuk tijdverdrijf toch![]()
![]()
welk verhaal? Over dat Jaap zich asociaal gedroeg?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef riri het volgende:
Denk dat je de klok er gelijk op kan zetten dat Brian die nou luistervinkje speelt het vehaal tussen Palma en Lieke zometeen helemaal verdraaid weergeeft aan anderen
jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
[..]
welk verhaal? Over dat Jaap zich asociaal gedroeg?
Dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
[..]
welk verhaal? Over dat Jaap zich asociaal gedroeg?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
Maar wie vertelt mij nu of en met wie Amanda vandaag gaat golfen?
Met Natasiaquote:
dan denk ik het niet.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:21 schreef Ning het volgende:
Brian
Lieke wilde niet eten voor het sporten (of was het yoga) en Nadia eet zowiezo niet. Brian zit aan tafel. De rest ligt in bed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:18 schreef blomst het volgende:
Het is niet druk bij de ontbijttafel.
war is Lieke gebleven?
Natuurlijk, die moeten vrijdagnacht weer fris het buitenleven in kunnen stappenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef avonne het volgende:
[..]
dan denk ik het niet.
Brian is zelf altijd erg kritisch over hoe men zich naar bezoek toe gedraagt. Dit is gewoon niet te verdraaien.
Aniways... ik begrijp dus dat men de overige bewoners gewoon laat slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |