quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef worldpimber het volgende:
TSJEK DIE TEXTIELRIDDERS IN DE OP HAHAHAHA[/XX]
TEXTIEL FTW JAAAAAAAAquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef worldpimber het volgende:
TSJEK DIE TEXTIELRIDDERS IN DE OP HAHAHAHA [afbeelding] [/XX]
nICE NICE!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Heden middag vertrokken wij dus richting Zandvoort. Poob motor voorzien van poobtas.![]()
[afbeelding]
Want bij MKC te Zoeterwoude konden we voor 50% een nieuw poobpak scoren.![]()
[afbeelding]
Eenmaal te Zandvoort na een omleiding op de A5, kreeg de motor een sticker, de poobstakker.
![]()
[afbeelding]
De officiele niet poobclub.![]()
En niet te vergeten de speciale kentekenplaat, bovenop de poobversie.![]()
[afbeelding]
Thuis toch maar geen drie dagen pooblucht gewenst, en voor het eten nog even alles opruimen,
en de bijna niet meer uit te trekken jas fohnen@mouwen.![]()
[afbeelding]
In vier minuten helemaal droog.![]()
Tot zover de poobfoto's, een enkel zirkwie piccie volgt morgen.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Heden middag vertrokken wij dus richting Zandvoort. Poob motor voorzien van poobtas.![]()
Bockwürsten etenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Roderick2085 het volgende:
wanneer worden de Alpen onveilig gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Want bij MKC te Zoeterwoude konden we voor 50% een nieuw poobpak scoren.![]()
[afbeelding]
Eenmaal te Zandvoort na een omleiding op de A5, kreeg de motor een sticker, de poobstakker.
![]()
[afbeelding]
De officiele niet poobclub.![]()
En niet te vergeten de speciale kentekenplaat, bovenop de poobversie.![]()
[afbeelding]
Thuis toch maar geen drie dagen pooblucht gewenst, en voor het eten nog even alles opruimen,
en de bijna niet meer uit te trekken jas fohnen@mouwen.![]()
[afbeelding]
In vier minuten helemaal droog.![]()
Tjek linkerschouder van het oude pak, dudette.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef -XX- het volgende:
nICE NICE!ongecencureerd ook!
![]()
waarom nieuw pak! => precies hetzeflde dude![]()
![]()
Lange verslagen is zO 2004. En ik ben een beetje moe.quote:
Top!quote:
In een motorpak moet je de geschiedenis kunnen aflezen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek linkerschouder van het oude pak, dudette.![]()
![]()
[..]
Ben in de jaren toch wel gewend geraakt aan lange verslagen van jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek linkerschouder van het oude pak, dudette.![]()
![]()
[..]
Lange verslagen is zO 2004. En ik ben een beetje moe.
Tiet voor een lekker zacht kussen. Heb eigenlijk trek in koffie.
Maar ik slaap al zo kort................. [/Bazzie]![]()
Hmmm.. toch maar.![]()
Beetje oud heyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hier bloeit wat moois op.. meeting 2006...
[afbeelding]
Meeting 2007 .. een stuk closer.![]()
[afbeelding]
Onzeker is of El President nog net een hand wist weg te trekken.![]()
Terug naar dit topic..
[afbeelding]
![]()
Met of zonder alcohol.quote:
Het is geen spijkerbroek met gaten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef -XX- het volgende:
In een motorpak moet je de geschiedenis kunnen aflezen!
Net twee weken. Nog net te jong voor herhaling.quote:
Loll!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met of zonder alcohol.![]()
[..]
Het is geen spijkerbroek met gaten.![]()
![]()
In dat motorpak was ik vast slechts toeschouwer. U jij mag de baan niet op! [afbeelding]
[afbeelding]![]()
[..]
Net twee weken. Nog net te jong voor herhaling.
MejeH, we moeten Pimber toch bijpraten?![]()
Doe mij maar een scheutje whiskey danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met of zonder alcohol.[..]
Het is geen spijkerbroek met gaten.![]()
![]()
In dat motorpak was ik vast slechts toeschouwer. U jij mag de baan niet op! [afbeelding]
[afbeelding]![]()
[..]
Net twee weken. Nog net te jong voor herhaling.
MejeH, we moeten Pimber toch bijpraten?![]()
Beetje jammer WB, dat je die foto's post. Geen foto's meer van mij aub.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Terug naar dit topic..
[afbeelding]
![]()
Omfg omfg!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe mij maar een scheutje whiskey dan![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beetje jammer WB, dat je die foto's post. Geen foto's meer van mij aub.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
Beetje jammer WB, dat je die foto's post. Geen foto's meer van mij aub.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe mij maar een scheutje whiskey dan![]()
Grauwww miauwww.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Cauz yo a bitch, that's why [afbeelding]
[afbeelding]
Nee, beetje de slagroom op eten en dan af en toe via je rietje een slokje van de koffie tussendoor nemenquote:
Slagroom probeer ik te vermijden in relaties.quote:
Damn dat is wel ff schrikken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Had wel wat meer sensatie verwacht van WB dan alleen een nieuw motorpakkie
Zaterdag gaan we vast wel ergens meeten, maken we zondag wel bekend
Vandaag startmotor gemonteerd, motor start weerklinkt alleen erg ongezond
Ritje gemaakt, bij 180 Km/uur klapt rechterspiegel los tegen mijn helmWist eerst niet waar de klap vandaan kwam tot ik in mijn rechterspiegel wilde kijken
![]()
Op wat voor manier?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
De motor of de startmotor.quote:Vandaag startmotor gemonteerd, motor start weerklinkt alleen erg ongezond
*motorrijder mist been euh spiegel*quote:Ritje gemaakt, bij 180 Km/uur klapt rechterspiegel los tegen mijn helmWist eerst niet waar de klap vandaan kwam tot ik in mijn rechterspiegel wilde kijken
![]()
jeweetogquote:
Startmotorquote:[..]
De motor of de startmotor.![]()
quote:[..]
*motorrijder mist been euh spiegel*![]()
Damn I need a fatsoenlijke motorquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Ritje gemaakt, bij 180 Km/uur klapt rechterspiegel los tegen mijn helmWist eerst niet waar de klap vandaan kwam tot ik in mijn rechterspiegel wilde kijken
![]()
Snel, pak de flatscreen(s), laptop(s) en alles van waarde voordat ze bijkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:41 schreef worldpimber het volgende:
WhoooooooooooooooooooooooooBliksem sloeg hier net naast in
![]()
Of iemand die de schroefjes op tijd vastzet.quote:
Een nieuwe startmotor met een oude motor interconnect niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:36 schreef Rib-i het volgende:
StartmotorHet klinkt alsof de startmotor harder draait dan de startkoppeling kan hebben
Buitje gaat snel, een half uur geleden dacht ik dat de bliksem hier insloeg. Zo hard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:41 schreef worldpimber het volgende:
WhoooooooooooooooooooooooooBliksem sloeg hier net naast in
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:47 schreef Rib-i het volgende:
Snel, pak de flatscreen(s), laptop(s) en alles van waarde voordat ze bijkomen![]()
Met een slingerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een nieuwe startmotor met een oude motor interconnect niet.![]()
Maarrrr is het tandwieltje op de startmotor wel hetzelfde, of heb je die overgezet.![]()
Of werkt die van jou anders?![]()
![]()
weekendje touren met AG'squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef worldpimber het volgende:
Wie wil er zaterdag naar de Ring, gewoon relaxed 10.00 vertrekken en dan beetje omgeving verkennen. Dan zondag de stoeptegels van de straat raggen op dat ene makkelijke circuit van 20km en 's avonds terug.??
()
Je moet het leven ook bij de noten pakken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:46 schreef Makster het volgende:
Mijn moeder vroeg zich af hoe het komt dat jullie zo verschrikkeljjk simpel zijn. Opzich geef ik haar ook maar een keer gelijk, hoe komt het dat jullie zo verschrikkelijk zimpel zijn
![]()
Izzi simpel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:46 schreef Makster het volgende:
Mijn moeder vroeg zich af hoe het komt dat jullie zo verschrikkeljjk simpel zijn. Opzich geef ik haar ook maar een keer gelijk, hoe komt het dat jullie zo verschrikkelijk zimpel zijn
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en direct het bewijs geleverd![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:46 schreef Makster het volgende:
![]()
Hmmm, wiens moeder controleert haaar zoon nu op internetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:46 schreef Makster het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Izzi simpel.![]()
Het is al (te)serieus genoeg in de grote boze buitenwereld.
Vrouwen zijn sowieso te simpel, die hebben zich na de zondvloed niet meer geevolueerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
]quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, wiens moeder controleert haaar zoon nu op internet![]()
Mijn moeder post hier minstens 5 keer per dag. Wist niemand dat ik de zoon van XX ben dan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
dat verhaal over die motorrijder die z'n been mist staat vandaag in de telegraafquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op wat voor manier?![]()
[..]
De motor of de startmotor.![]()
[..]
*motorrijder mist been euh spiegel*![]()
@Hiesj: Rinus says: je bent er bij op 15 september.![]()
Zeeeeerkwie dag.![]()
Kom nou eens met een pic van jouw moeder!! [/Rib-i]quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom nou eens met een pic van jouw moeder!! [/Rib-i]
Ik schat wel in dat ze model alike is.
En nu tijd voor serieuze business.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
You are pretty damn quick my boy.![]()
Ik moest nog ff bellen met ene leverancier in Duitsland.![]()
duurde al veel te lang voordat deze topiek der wasquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duurde al veel te lang voordat deze topiek der wasws. komt der binnenkort ook één vanuit deze hoek
![]()
Een oude Blade is veel voor weinig. Precies mijn ding.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef Roderick2085 het volgende:ik had hem al gespot... ook een fireblade kopen
![]()
Zeg eerder nul keer bekeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef Roderick2085 het volgende:puur toeval
mf was aan de beurt met bijlezen... zie ik jou topic bovenaan staan met 0 reacties
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
WB, je zou wachten tot ik mijn rijbewijs had![]()
Deez is ook leuk. En die mag wel op het zirkwie. Misschien ruilt hij in. Ik ben eerst.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duurde al veel te lang voordat deze topiek der wasws. komt der binnenkort ook één vanuit deze hoek
![]()
ook dat waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een oude Blade is veel voor weinig. Precies mijn ding.
[..]
Zeg eerder nul keer bekeken.![]()
hmm, lijkt het maar zo of zit er een deuk in dat framequote:
hmmz waar zou zijn voorkeur naar uitgaan, 2 tourbuffels of 1 Streetfighterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
Deez is ook leuk. En die mag wel op het zirkwie. Misschien ruilt hij in. Ik ben eerst.![]()
![]()
Serieus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon hopen dat niemand ze wil hebben
Inkoop was al overgenomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]fokMC gaat verkoop overnemen op mf
kleine 2 weken staat er ook eentje van mij![]()
Dr moet wel een mono zadel op uiteraard. Of hoe heet zoietsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is daar verkeerd aan? Te gewoontjes?![]()
[afbeelding]
Hoe zal ik het zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is daar verkeerd aan? Te gewoontjes?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe zal ik het zeggenJA
Koop dan een SV1000s
![]()
Echt nietquote:
Dat is een grapje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:42 schreef ikookhier het volgende:
Hoe zal ik het zeggenJA
Koop dan een SV1000s
![]()
Nèt ff te duur. En stuurt ook wat minder.quote:
Momenteel ff onbetaalbaar. En liefst wel ongeveer een liter inhoud.quote:
Maar noemde ik wel even de beste bike op van de 3.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is een grapje.
Stuur helemaal voor geen ene meter.
[..]
Nèt ff te duur. En stuurt ook wat minder.
[..]
Momenteel ff onbetaalbaar. En liefst wel ongeveer een liter inhoud.![]()
De enige Triumph, dus ja de beste.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:26 schreef -XX- het volgende:
Maar noemde ik wel even de beste bike op van de 3.![]()
Ik ookquote:
Goede eisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Momenteel ff onbetaalbaar. En liefst wel ongeveer een liter inhoud.![]()
Geintje. Maar ik wacht nog even met het kopen van een motor tot ik het rijbewijs op zak heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Serieus.![]()
Blijft toch altijd afwachten aan alle kanten.![]()
Mensen die zich de koning voelen door zijn machine met alleen een belachelijke topsnelheid.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goede eis [afbeelding]
Mensen die meer dan 2 jaar motorrijden en nog steeds <1000 rijden.![]()
Verstandig!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geintje. Maar ik wacht nog even met het kopen van een motor tot ik het rijbewijs op zak heb.
Dat de ritjes makkelijk te koppelen waren. Dat dacht ik gelijk.quote:
Twee kilometer naar het postkantoor en terug?quote:
quote:WBVan wat ik heb gezien zijn blades heel traag ...
![]()
![]()
![]()
Maar wellicht kan je het tegendeel bewijzen.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef worldpimber het volgende:
Goede eis [afbeelding]
Mensen die meer dan 2 jaar motorrijden en nog steeds <1000 rijden.![]()
Verstandig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Geintje. Maar ik wacht nog even met het kopen van een motor tot ik het rijbewijs op zak heb.
Mensen die 25kW rijden en dat compenseren met photoshopquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
Mensen die zich de koning voelen door zijn machine met alleen een belachelijke topsnelheid.![]()
Met een rondje Zandvoort loei je in alle versnellingen tegen de begrenzer aan hor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
Mensen die zich de koning voelen door zijn machine met alleen een belachelijke topsnelheid.![]()
Neh, postkantoor dingen schuif ik altijd door naar mijn moeder. Geen zin om brieven zelf op de post te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
twee kilometer naar het postkantoor en terug?
Niets mis met 25 kw berijden op mijn 18de.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mensen die 25kW rijden en dat compenseren met photoshop
Ookquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen theorie. zit nu een beetje te leren![]()
Edit ff.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef -XX- het volgende:
Haha, die ioh is er al van tussenwat een ratje!
![]()
Jij begon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:51 schreef -XX- het volgende:
Niets mis met 25 kw berijden op mijn 18de.![]()
![]()
Fotoshop ook niet!![]()
Mên, de eerstvolgende meeting dat jij erbij bent rag ik je zo hard op je lollerbakkes .. dat is zelfs met rode lippenstift en WB photoshop technieken niet meer recht te trekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:51 schreef -XX- het volgende:
Niets mis met 25 kw berijden op mijn 18de.![]()
![]()
Fotoshop ook niet!![]()
Kom maar op dude. Zaterdag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mên, de eerstvolgende meeting dat jij erbij bent rag ik je zo hard op je lollerbakkes .. dat is zelfs met rode lippenstift en WB photoshop technieken niet meer recht te trekken. [afbeelding]
[afbeelding]
Zaterdag? Die meeting wordt pas zaterdachtochtend afgesprokenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:01 schreef -XX- het volgende:
Kom maar op dude. Zaterdag.
Mijn karate skillz zijn onverslaanbaar.
Ik pwn je nog op mijn naaldhakjes.
Owja dat is ook zo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zaterdag? Die meeting wordt pas zaterdachtochtend afgesprokens
Zèlfs dan retoucheren we terug aan de hand van het origineel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:59 schreef worldpimber het volgende:
Mên, de eerstvolgende meeting dat jij erbij bent rag ik je zo hard op je lollerbakkes .. dat is zelfs met rode lippenstift en WB photoshop technieken niet meer recht te trekken.
Dude wtf, ga jij eens heel snel je mond wassen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zèlfs dan retoucheren we terug aan de hand van het origineel.![]()
[afbeelding]
Lollllllllquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)y_op_de_scooter.html
En geen handschoentjes. Lekker.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef worldpimber het volgende:
Ik put uit oud materiaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:11 schreef -XX- het volgende:
Dude wtf, ga jij eens heel snel je mond wassen.?
[afbeelding]
Hehequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik put uit oud materiaal.MejeH het is een manier van verdedigen dit.
![]()
De Triumphs zijn ondertussen nog niet verkocht.![]()
![]()
![]()
Drie kantooruurtjes nog te gaan vandaag. Al de hele dag telefoonstoring in en uitgaand.![]()
Pak zo wel af en toe een telefoon van de zustermaatschappij om te bellen als het echt moet.
ik verhouding tot hun maakt het toch geen fuck uit wat je rijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat de ritjes makkelijk te koppelen waren. Dat dacht ik gelijk.![]()
[..]
Twee kilometer naar het postkantoor en terug?
[..]
![]()
In verhouding tot de bro's zal DE Blade wel traag blijven.![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef worldpimber het volgende:
Dat ie verschrikkelijk lelijk is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef Roderick2085 het volgende:ik had hem gezien... moet toegeven dat ik serieus aan het denken ben of dat een optie is.... zo'n 1000 euri's goedkoper als een 'standaard' van dat jaar en al een superbike kit erop (twv 300 euro
)
toch is er iets dat nee schreeuwd![]()
Het onderzoek loopt, er komt een dag..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik verhouding tot hun maakt het toch geen fuck uit wat je rijd
Same feeling.quote:Toch is er iets dat nee schreeuwd![]()
Checkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wiisports maar die zit er bij /Zelda/eXcitetruck/ssxblur/Dragonballzbudokaitenkaichi2 maar ja smaken verschillen
het is wachten op metriod prime en mario![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[afbeelding]
had ff niks te doen
yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
1:13 tot 1:15 moet je wel rijden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef worldpimber het volgende:
Wat is eigenlijk een redelijk verbruik voor de gemiddelde ultimate gayness motorrijder die daar oplet bij aankoop van een sportmotor?Want gister zat ik weer aan de 1 op 10 (stadsrijden) maar gemiddeld zit ik ook aan de 1 op 11,5. Volgens mij is dat redelijk hoog??
Ik stond vandaag na 140 km weer aan de pomp.Ok, wel maar 15 liter getankt magoed.
![]()
Neh, voor degene die in de aanhef stond.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Die ik gisteren kreeg was zeker voor OPM.![]()
![]()
Rib-i. Hicham.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, voor degene die in de aanhef stond.![]()
![]()
Jah, lijkt me wel lekker als je 400km op een tank kan rijden, maar deze is al optimaal afgesteld met PCIII en het volledige akra systeem om de volle 186 paarden (pimb pimbquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1:13 tot 1:15 moet je wel rijden.
Mijn oldskool ZX-10 met 137 pk reed soms 1:22. [afbeelding]
Gisteren de Trophy getankt na 368 kilometer, en ik zag nog benzine in de tank.![]()
![]()
Beter doe je Hicham na en rij je ff naar Goes. weet je zeker dat het optimaal is afgesteld.![]()
MejeH normaal anaal aan het gas draaien is er voor U niet bij heH. [afbeelding]
Neh, kweenie waar ie zat. Waarschijnlijk op z'n werk ergens, maar het hele gebeuren dat Hicham is begonnen met echt werken heb ik gemist (msn lag er ws uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
Rib-i. Hicham.![]()
*pakt gsm*
Edit. zat'ie de kamer naast je?![]()
Reservelampje brande nog niet eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:38 schreef worldpimber het volgende:
Jah, lijkt me wel lekker als je 400km op een tank kan rijden
Wie zegt dat hij optimaal is afgesteld. Al bij RF geweest?quote:, maar deze is al optimaal afgesteld met PCIII en het volledige akra systeem om de volle 186 paarden (pimb pimb) deruit te krijgen. Dus daar ga ik geen drol aan veranderen en dat is ws ook 1 van de redenen dat ie zo slurpt denks
![]()
Makster is de man die dat uit kan leggen.quote:Maar anaal aan het gas draaien...
dat fenomeen ken ik niet. Bedoel je daarmee een rustig rijstijl?
Ik zal je even bijpraten, hij kon gelijk op zijn stageadres aan de slag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:40 schreef worldpimber het volgende:
Neh, kweenie waar ie zat. Waarschijnlijk op z'n werk ergens, maar het hele gebeuren dat Hicham is begonnen met echt werken heb ik gemist (msn lag er ws uit). Volgens mij leest ie wel altijd mee op Fok! maar reageert ie principieel niet ofzo
![]()
DB killers also.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
Wie zegt dat hij optimaal is afgesteld. Al bij RF geweest?![]()
Maar beste poser, u heeft inderdaad slurp de slurp goodies.![]()
DB killers also?![]()
Tnx, deze info heb ik idd gemistquote:Ik zal je even bijpraten, hij kon gelijk op zijn stageadres aan de slag.
En hij moest software overzetten van het ene systeem naar het andere.
Daar hadden ze ook wel goedkopere krachten voor kunnen inhuren zoals BWT.![]()
![]()
Die oude topics zijn somsquote:
Mwoaah, het leverde geld op en toen vond ik het wel weer welletjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef RB het volgende:
Hoe bevalt het trucken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef RB het volgende:
Waar het allemaal mee begon![]()
Fok Motorclub [SC Deel 1]![]()
Fok Motorclub [SC Deel 2]![]()
Fok Motorclub [SC Deel 3]![]()
De eerste Fok motormeet?
En de rest van de lijst is helemaal compleet![]()
Hey muts ff dimmenquote:
Wil je zeggen dat je dit nog nooit hebt gelezenquote:
Hallo RBquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef RB het volgende:
Waar het allemaal mee begon![]()
Fok Motorclub [SC Deel 1]![]()
Fok Motorclub [SC Deel 2]![]()
Fok Motorclub [SC Deel 3]![]()
De eerste Fok motormeet?
En de rest van de lijst is helemaal compleet![]()
Geen last gehad van wind op de dijk!?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dit nog nooit hebt gelezenga je schamen
Dat hoort bij de opvoeding van motorrijder binnen FOKquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dit nog nooit hebt gelezenga je schamen
quote:
welke windquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Geen last gehad van wind op de dijk!?![]()
Grapzak.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef ikookhier het volgende:
Motor heeft beurtje gehadmag nu een klein beetje gas meer geven
![]()
@WP ik rij 1op17 ongeveer
@WB heb je soms een onzin bieding nodig om de prijs op tedrijven![]()
[..]
welke wind
Als je de topics doorgelezen had was je het andwoord vanzelf tegen gekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef -XX- het volgende:
WHAHAHAH![]()
ZIE MIJN GEWELDIGE OP ZIN IN DE FOK MC!!! Fok Motorclub [SC deel 465] 16 days.....
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
quote:
please check againquote:
maar die text hoort helemaal niet bij die postquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
please check again
post knopje is af en toe sneller dan dat ik dat ben
Whehehehequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal je even bijpraten, hij kon gelijk op zijn stageadres aan de slag.
En hij moest software overzetten van het ene systeem naar het andere.
![]()
Maar iets van 50 topicsquote:
Ouwequote:
Heyquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Terug naar dit topic..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
@Hiesj: Rinus says: je bent er bij op 15 september.![]()
Zeeeeerkwie dag.![]()
Altijd ellende hebben met de boekenboer... kom je daar zo vaak danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En ISBN nummer niks nuttigs, dus dan toch maar bij de lokale boekenboer, maar bij die kerel heb ik altijd ellende![]()
Kkeeenknkeeeerquote:
Ik lees zo nu en dan bij, maar post alleen als ik aan M.A.R.S kan voldoen en niet te ver achterloopquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, kweenie waar ie zat. Waarschijnlijk op z'n werk ergens, maar het hele gebeuren dat Hicham is begonnen met echt werken heb ik gemist (msn lag er ws uit). Volgens mij leest ie wel altijd mee op Fok! maar reageert ie principieel niet ofzo
![]()
Yep schuilkelder op dakterrasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:38 schreef hicham het volgende:
RB![]()
[afbeelding]
Heb je eindelijk te horen gekregen dat de oorlog voorbij is en ben je uit je schuilkelder gekomen?
Mag wel een keer na 2 jaarquote:Oh vakantie [afbeelding]
En nu ga je er voor om de LAPO te halen en het nieuwe topic te openen met alle MC topics op een rijtje?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:37 schreef RB het volgende:
[..]
Hey [afbeelding]
Zondag van 6 wekenvakantie terug gekomen
Afgelopen dagen alle topics op een rijtje gezet
Dat dacht ik nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
En nu ga je er voor om de LAPO te halen en het nieuwe topic te openen met alle MC topics op een rijtje?
Als jij het over een hoog verbruik hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef worldpimber het volgende:
Ik zal ten einde discussie in de toekomst te vermijden een bezoekje aan onze Goes vrind onderaan mijn todolist: ZX-12 lijstje zetten.(vage zin
)
Heb jij pics om die bewering te staven?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:38 schreef hicham het volgende:
D'r is er maar 1 die nóg dichter bij me heeft gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef RB het volgende:
Dat dacht ik nietheb niet veel zin om alle url`s van de topics op te zoeken, heb ze allemaal in een word document staan incl de meet topic`s
Wie hem hebben wil geeft maar een gil
Mooie avatar.![]()
![]()
En nee, hoef niet alle topics te hebben.
Dat wordt pas leuk als ik echt oud ben.![]()
![]()
Thanksquote:
Hoeft ook nietquote:En nee, hoef niet alle topics te hebben.
Dat ben je al een paar jaarquote:Dat wordt pas leuk als ik echt oud ben.![]()
![]()
6 weken ook hehquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:37 schreef RB het volgende:
[..]
Hey [afbeelding]
Zondag van 6 wekenvakantie terug gekomen
Afgelopen dagen alle topics op een rijtje gezet
misschien rare vraag hoor... maar waaromquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef RB het volgende:
[..]
Dat dacht ik nietheb niet veel zin om alle url`s van de topics op te zoeken, heb ze allemaal in een word document staan incl de meet topic`s
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
Alles goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:16 schreef RB het volgende:
Zo en nu maar eens even achter een garage aan
Archivering voor de oude dagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
misschien rare vraag hoor... maar waarom [afbeelding]
maar niet om terug te lezen blijkbaar... want hij heeft de url's er niet bijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Archivering voor de oude dag![]()
Volgens mij had je ooit al een deel van dat docje naar me opgestuurd toch RB?
Jawel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:58 schreef Roderick2085 het volgende:
maar niet om terug te lezen blijkbaar... want hij heeft de url's er niet bij![]()
Als jij het over een hoog verbruik hebt [afbeelding], en allemaal mooie goodies, maar niet hoe ze geinstalleerd zijn, is het geen wonder dat ik over de tovenaar van Goes begin. De gemiddelde beunhaas doet een standaard setting laden, en denkt dat'ie klaar is. Maar hij is dus wel ergens op de bank geweest duszz.
Aangezien het aantal ezelkrachten wel worden ontrafeld. [afbeelding]
En vervolgens om 12:51quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik vertrek om 11:51 richting Hoevelaken, volgens TOM2 ben ik dan om 13:00 @ LZ (Landing zone)
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Ik heb hier t/m deel 417, maar denk dat RB het bijhoudt
Dus binnenkort ff de updates ontvangen.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef RB het volgende:
[..]
In het document staan ze als links, alle URL's in 1 klap copy & pasten gaat niet lukken volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In het document staan ze als links, alle URL's in 1 klap copy & pasten gaat niet lukken volgens mij.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef worldpimber het volgende:
UPDATE: de links werken niet meer.
Rodericks vraag speel ik weer door naar RB![]()
Maar eigenlijk is het wel leuk.quote:
Ik ga met steeds oudere mensen omquote:Dat ben je al een paar jaar![]()
Doe er je voordeel mee, ik ben er nog niet aan toe.quote:
is wel heel interessantquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het wel leuk.![]()
[..]
Ik ga met steeds oudere mensen om, dus voel me steeds jonger.
En zo zien die 50 en 60+ers dat ook.![]()
Maar het topppunt is mijn moeder die wel eens wat vrijwilligerswerk doet in het bejaardentehuis.
Zelf is ze nu 65, zegt er zo'n oma'tje tegen haar: heeft u al kinderen dan??![]()
![]()
[..]
Doe er je voordeel mee, ik ben er nog niet aan toe.
Maar dat kan morgen ineens anders zijn.![]()
En nu naar een verjaardag.Heb eerder slaap na gisteren.
![]()
Lijkt me echt wat voor WB, al is het maar omdat het vast 1 van de moeilijkste keuzes is die die kan maken voor een circuitdag. Olie of gewicht ...quote:Olieniveau op laagste streepje = 1kg minder
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
Damn, las wat tips op MF, en deze had ik eigenlijk nooit aan gedacht
[..]
Lijkt me echt wat voor WB, al is het maar omdat het vast 1 van de moeilijkste keuzes is die die kan maken voor een circuitdag. Olie of gewicht ...![]()
Tenerife huis van m`n oudersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:17 schreef Makster het volgende:
[..]
6 weken ook heh![]()
Baas boven baas natuurlijk. Heb er net 3 gehad en volgende week nog een weekje werken en heb ik er ook weer 3![]()
BEn je heen geweest?
Voor laterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
misschien rare vraag hoor... maar waarom [afbeelding]
[..]
Hey:Wquote:
quote:Alles goed![]()
Klopt maar die doet het niet meerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ook om terug te lezen links zijn klikbaar ctrl +linker muis klikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar niet om terug te lezen blijkbaar... want hij heeft de url's er niet bij![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In het document staan ze als links, alle URL's in 1 klap copy & pasten gaat niet lukken volgens mij.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lijkt me echt wat voor WB, al is het maar omdat het vast 1 van de moeilijkste keuzes is die die kan maken voor een circuitdag. Olie of gewicht ...![]()
Zoveel zal dat toch niet schelen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En wat dacht je van vlak voor de race nog ff flink gaan zitten boutenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zoveel zal dat toch niet schelen!?
Wel liever een dag niet eten!! scheelt ook wat![]()
Mail @ patatzakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
En wat dacht je van vlak voor de race nog ff flink gaan zitten bouten![]()
of van de zenuwen alles uit+quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
!!!
en en...Halve liter bloed af laten nemen!!
Niet helemaal vol tankenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, te goed denk ikquote:
Tenks doewd, ben er ook zeer content meequote:
[..]
Heb jij pics om die bewering te staven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan een foto van het litteken maken dat ik eraan heb overgehouden ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch wel te fixen denk ik?quote:Stuur anders ff hierheen
![]()
hmm dat is minderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, te goed denk ik
Van het weekend maar startmotor opnieuw monteren, het lijkt wel of de startmotor sneller draait dan de startkoppeling(Startkoppeling mogelijk versleten
)
Gast van MF had al gezegd maar eens langs te komen
Exact, daarom over een half jaar opnieuw balans opmaken en budget vrijmaken voor een andere motorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hmm dat is minder![]()
Plus wat je daarna dan weer tegen zou kunnen komen![]()
Youre welkomquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Tenks doewd, ben er ook zeer content mee![]()
[..]
Broer heeft al een update gekregen netquote:Is toch wel te fixen denk ik?Stuur anders ff hierheen
![]()
Me2quote:
Tja, zo kun je ze thuis natuurlijk ook voorbereiden op de aanschaf van een Z-1000quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Exact, daarom over een half jaar opnieuw balans opmaken en budget vrijmaken voor een andere motor
Budget krijg ik alleen niet in 6 maanden bij elkaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tja, zo kun je ze thuis natuurlijk ook voorbereiden op de aanschaf van een Z-1000![]()
![]()
Verkoop je toch een paar buizenversterkersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Budget krijg ik alleen niet in 6 maanden bij elkaar
It crossed my mindquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Verkoop je toch een paar buizenversterkers![]()
ZX10 2004 in duitsland 7800 euroquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
It crossed my mind
Ik ben weer opnieuw richting import aan het kijken, scheelt een paar duizend euro in aanschaf en in Den Bosch is het RDW dus met een beetje mazzel...
Is naast het sporthok waar ik altijd sport tijdens mijn korpskwartiel, vaak leuke voertuigen te zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
It crossed my mind
Ik ben weer opnieuw richting import aan het kijken, scheelt een paar duizend euro in aanschaf en in Den Bosch is het RDW dus met een beetje mazzel...
+ BPM kan je dan net zo goed een nieuwe kopen onderhand. 12000 doen de 2007 modellen tegenwoordig in Nederlandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ZX10 2004 in duitsland 7800 euromet kilometerstanden rond de 8000-12000
Den Bosch, daar wil je toch zelfs dood niet aangetroffen worden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef Rib-i het volgende:
It crossed my mind
Voor 7800 koop je hier geen ZX10 uit 2004 met 8000 op de teller (BPM 810 euro)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
+ BPM kan je dan net zo goed een nieuwe kopen onderhand. 12000 doen de 2007 modellen tegenwoordig in Nederland![]()
En toen heb jij een mattenklopper gepakt om je vrouw te kastijden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef Gawaine het volgende:
Zegt ze weet je wat jij kan..... ja, laat me raden![]()
Bij import is het nou juist de clou dat je flink op je BPM bespaardquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
+ BPM kan je dan net zo goed een nieuwe kopen onderhand. 12000 doen de 2007 modellen tegenwoordig in Nederland![]()
En, ben je al aan het oefenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ZX10 2004 in duitsland 7800 euromet kilometerstanden rond de 8000-12000
Ik had het al helemaal uit gezocht, dus ik zeg heel vrolijk kijk dan ik denk dat ik voor deze ga kijken![]()
Zegt ze weet je wat jij kan..... ja, laat me raden![]()
Nee maar voor dat relatief kleine verschil incl bpm haal ik liever een nieuwe.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Voor 7800 koop je hier geen ZX10 uit 2004 met 8000 op de teller
En dan bedoel ik niet bij boonstra of bij dat andere frotbedrijf![]()
Ja meneer de agent, tuuuuuuurlijk meneer de agentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja ga ik met je meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En, ben je al aan het oefenen
Ik heb een bedrijf gevonden niet ver over de grens bij Nijmegen. Zullen we ......![]()
Ik ga zeker een keer kijken, eerstvolgende droog weekend
Je pik is relatief kleinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee maar voor dat relatief kleine verschil incl bpm haal ik liever een nieuwe.
Wat heb ik daarmee te schaften??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:43 schreef RB het volgende:
[..]
Broer heeft al een update gekregen net![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is naast het sporthok waar ik altijd sport
quote:tijdens mijn korpskwartiel
liever.......dat welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laat me raden... je beheert je portemonnee net zo goed als dat je kunt kaartlezen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kutje hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Rib-i het volgende:
Cijfers zeggen niet alles maar om een beter beeld te geven aan BazzieK de onwetenden onder ons:
ZX-12R 2001
Nederland: >7000
Duitsland: 5000
BPM: 528
Is toch de moeite waard
Dat snap ik ook wel vunzige marketingmanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Rib-i het volgende:
Cijfers zeggen niet alles maar om een beter beeld te geven aan BazzieK de onwetenden onder ons:
ZX-12R 2001
Nederland: >7000
Duitsland: 5000
BPM: 528
Is toch de moeite waard
Denk je dat ik mijn uitspraken volledig ongefundeerd doe?quote:
Raak je huig eens aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn uitspraken volledig ongefundeerd doe?Al lang bekend en gebruikt om tot een evenwichtige uitspraak met betrekking tot de kwestie ZX10 te komen, verder wachten we nu de kamervragen af
![]()
Ach, toen ik zo jong was als jouw kochten wij ook alleen maar nieuwe auto's.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel vunzige marketingmanHet ging in dit geval over de ZX10R, natuurlijk ben ik me er van bewust dat motoren uit Mofrika vaak voordeliger kunnen zijn
![]()
Huig je raak eens aan dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn uitspraken volledig ongefundeerd doe?Al lang bekend en gebruikt om tot een evenwichtige uitspraak met betrekking tot de kwestie ZX10 te komen, verder wachten we nu de kamervragen af
![]()
Ga jezelf eens pijpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Dan moet je even je huig aanraken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef -XX- het volgende:
bazzie, kom je ook naar de meet zaterdag die gaat plaatsvinden maar waarvan we dat zaterdag of zondag pas weten.
?!
Inderdaad!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]Backup nodig zeker voor het geval je verrot geslagen wordt?
Ik zwijgquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef -XX- het volgende:
Inderdaad!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zweer.
Als ik jou koppie ooit weer zie in werkelijkheid.
Ga ik geheid je huig aanraken.!!!!!!!!!!
Of hij die van jou... en niet met zijn handenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zweer.
Als ik jou koppie ooit weer zie in werkelijkheid.
Ga ik geheid je huig aanraken.!!!!!!!!!!
Als ik thuis zou wonen en een ton op de bank had staan zou ik ook zo lullen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ik ben voorgrond danseres.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zwijg![]()
Maar als ik jou was zou ik jezelf toch een beetje op de achtergrond houden.![]()
Ga je huig is pijpen....quote:
Nice mennn i wanna rideeeeeeeeeeeee on it!quote:
Jaren wel met de auto gedaan, in de winter minimum, in de zomer maximum.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
Dan mag je even in 2 minuten uit de kleren, en dan weer oprotten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:19 schreef -XX- het volgende:
Ik ben voorgrond danseres.
Waarom zou ik?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |