Jawelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat bende gij helemaal niet [afbeelding]
[..]
Gastquote:
Keeeeeeeeeeenker, wat is het verhaal hierachter Gawaine. Uwes heeft toch een talenknobbel?quote:
Ik zal het netjes doen meneerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ok, stel je volgende keer even opnieuw voor, ben bang dat ik je dan niet meer herken
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:03 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Pepijn's icon violated terms of service?
lijkt eerder op mij dan IOHquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef hicham het volgende:
Dat bende gij helemaal niet
leek er ff wel opquote:Ik ben bij een WiFi point aan het wachten tot m'n moeder me komt halen
Keequote:50/50
soms wel,fictie en realitijd zijn bij mij versmoltenquote:
Mac Zandvoort.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef worldpimber het volgende:
Weet jij waar Pepijn nou bij rijdtMac Zandvoort ofzo
?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:45 schreef worldpimber het volgende:
Nah, blijf toch maar thuis zitten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:10 schreef BazzieK het volgende:
Kenker vanochtend half 8 vertrokken en net half 7 thuus![]()
Te laat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:22 schreef ikookhier het volgende:
Morgen 1000km beurt mag het gas er op![]()
![]()
Jah, dacht dat jij het was in een AboveGround tussendoortjemeet ofsjeauwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijkt eerder op mij dan IOH
Ehzquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mac Zandvoort.Ook wel de snorrenclub of vrijmetselarij.
Wel goed ontvangen daar, erg gezellig die oude mannen die alles weten.
Voelde me echt weer een ventje.![]()
![]()
Ja, jij was ook niet erg vrijgevig betreft informatiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
Schrok net al met bijlezen. Had je idd niet gezien. En maar wachten in een hoekje.![]()
![]()
Wel aan je gedacht.![]()

Ik heb bijna alles gedaan wat je zeiquote:
die zijn nogal kansloosquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef hicham het volgende:
Jah, dacht dat jij het was in een AboveGround tussendoortjemeet ofsjeauw
qwa dat was het wel een optie geweestquote:
Bij mij zijn non-fictie en realiteit altijd versmoltenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
soms wel,fictie en realitijd zijn bij mij versmolten![]()
die SMS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef worldpimber het volgende:
Zie net dat je waarschijnlijk je telefoon aan doet.
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef worldpimber het volgende:
Hej cool, dat visspel kan je bijna Full Screen spelen
Die dikke zei "jij zou toch getuigen"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Keeeeeeeeeeenker, wat is het verhaal hierachter Gawaine. Uwes heeft toch een talenknobbel?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Gawaine het volgende:
Die dikke zei "jij zou toch getuigen"
Ja'' zei die dunne
Toen zei die dikke "getuigen voor een huwelijk wil niet zeggen dat je die kraak van afeglopen week moet verraden sukkel"
Dan zegt die magere meid in dat rode jurkje dat ze nog wel een neef in nederland heeft met rood haar
en wel ff zou langs komen om die dikke op z'n bakkes te slaan (of tandjes rapen dat kon ik niet
goed verstaan) Daarop krijgt ze dus een klap op haar kanus.
Rechts in beeld komt d'r moeder aanrennen omdat iemand buiten beeld riep dat die dikke de bruid
had zwanger gemaakt. Ja toen was het bingo natuurlijk.
Achter in beeld met die lada gaat er met de portomonnee vandoor van die gast met dat
elvis pak aan die de hele opbrangst van de envelopes bij zich had.
Zoiets had ik ook toen mn stuur in mn lever kwam, kon haast geen adem meer halenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:45 schreef -XX- het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6198513682009512355&q=bmx+jump&total=5225&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4
Zie dat filmen dan!
klaplong ofzo
quote:
1x25 min. Maar die sfeer.quote:Hoeveel sessies mocht je rijden
Nul, noppes. Er reden ook maar drie groepenx25 min.quote:Hoeveel sessies moest je vlaggen![]()
Zit aan het avondeten.quote:Vertel ons álles [afbeelding]
Vorige maand al gepost. Dus eerder gemist.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef worldpimber het volgende:
Ja, jij was ook niet erg vrijgevig betreft informatie![]()
Maar wellicht had ik nog veel gemist tijdens m'n FokMC Black out afgelopen maand
[/Bazzie]quote:Had m'n hoes nog niet over de motor gedaan
Daar aan tafel.. ah jullie twee zijn van MF.. schrijf je dat aan elkaar, of met een streepje?quote:Maar gaat hier een topic over op MF? Waar kunnen we meelezen en kijken naar plaatjes.
Is dit live van Queen dat nummer, dan hoor ik het toch echt een stuk liever gewoonquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet niet wat de grootste lacher vandaag was, deze vertaling of BazzieK die verdrietig komt vertellen dat ie net 11 uur van huis is geweest.
De zilveren vizieren van HJC zijn iig bagger ... , maar jah dit is een helm van Uvex dus wat een vergelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Ook wel mooi![]()
Alleen is dat een beetje goed uvex? Kheb er weleens snoboard brillen van gehad, die waren prima. Maarja wat een vergelijk![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook toen mn stuur in mn lever kwam, kon haast geen adem meer halen. Toen ik rechtop ging zitten werd het beter
.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De zilveren vizieren van HJC zijn iig bagger ... , maar jah dit is een helm van Uvex dus wat een vergelijk![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Is dit live van Queen dat nummer, dan hoor ik het toch echt een stuk liever gewoon![]()
Mooi filmpje
Nooit meer goed gekomen helaasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef -XX- het volgende:
That sucks!! denk je op zon moment echt wtff menn kga dood !!!!!
geef me lucht!
![]()
Kheb ook een keer een landing gehad dat ik te ver gesprongen had en dus niet op de helling naar beneden terrecht kwam, maar op het platte gedeelte ernafuckkk iets te hard getrapt!, geheid onder uit, ook stuur in me buik!
scheurtje!
![]()
Klinkt als een leuk clubjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
Daar aan tafel.. ah jullie twee zijn van MF.. schrijf je dat aan elkaar, of met een streepje?![]()
Pics komen op MAC Zandvoort, van de MAC Zandvoort, logisch toch, MAC Zandvoort.![]()
Hoe de voorzitter ook over 'zijn circuit' kon praten.![]()
![]()
![]()
![]()
(veeeeel beter dan Assen, bla bla bla)![]()
Hej, nu je hier toch bent... kun je meteen even het mooie gedeelte aanwijzen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Snelwagen het volgende:
Ook wel mooi![]()
Alleen is dat een beetje goed uvex? Kheb er weleens snoboard brillen van gehad, die waren prima. Maarja wat een vergelijk![]()
Ja ik wil!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef worldpimber het volgende:
Wie wil er zaterdag naar de Ring, gewoon relaxed 10.00 vertrekken en dan beetje omgeving verkennen. Dan zondag de stoeptegels van de straat raggen op dat ene makkelijke circuit van 20km en 's avonds terug.??
()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
That sucks!! denk je op zon moment echt wtff menn kga dood !!!!!
geef me lucht!
![]()
Kheb ook een keer een landing gehad dat ik te ver gesprongen had en dus niet op de helling naar beneden terrecht kwam, maar op het platte gedeelte ernafuckkk iets te hard getrapt!, geheid onder uit, ook stuur in me buik!
![]()
De rek was eruit?quote:scheurtje!![]()
Ja heb ook uvex vind het een prima helmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Maar iemand ervaring met een Uvex helmpje?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nooit meer goed gekomen helaas [afbeelding]
Waar ligt de Ring?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef worldpimber het volgende:
Wie wil er zaterdag naar de Ring, gewoon relaxed 10.00 vertrekken en dan beetje omgeving verkennen. Dan zondag de stoeptegels van de straat raggen op dat ene makkelijke circuit van 20km en 's avonds terug.??
()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk clubje [afbeelding]
[..]
Hej, nu je hier toch bent... kun je meteen even het mooie gedeelte aanwijzen? [afbeelding]
nope (o)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef worldpimber het volgende:
()
Tuurlijk wel, altijd welkom.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef -XX- het volgende:
Waar ligt de Ring?![]()
25kwertjes zijn zeker weer niet gewenst.
Dan maak ik wel foto's vanaf de zijkant![]()
![]()
Oeh, ok ik schrijf je opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Ja ik wil!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik kan niet.
Volgend weekend.![]()
![]()
heenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, de Ring is vanaf Amsterdam ongeveer 400km rijden.![]()
![]()
![]()
Wtf dude, wtf! 400kmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, altijd welkom.
Maar wel je mahram mee, moet je een aparte kamer regelen
Oh, de Ring is vanaf Amsterdam ongeveer 400km rijden.![]()
![]()
![]()
hmmm, girl, use the searchquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar ligt de Ring?![]()
25kwertjes zijn zeker weer niet gewenst.
Dan maak ik wel foto's vanaf de zijkant![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |