Dat ie verschrikkelijk lelijk is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef Roderick2085 het volgende:ik had hem gezien... moet toegeven dat ik serieus aan het denken ben of dat een optie is.... zo'n 1000 euri's goedkoper als een 'standaard' van dat jaar en al een superbike kit erop (twv 300 euro
)
toch is er iets dat nee schreeuwd![]()
Het onderzoek loopt, er komt een dag..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik verhouding tot hun maakt het toch geen fuck uit wat je rijd
Same feeling.quote:Toch is er iets dat nee schreeuwd![]()
Checkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wiisports maar die zit er bij /Zelda/eXcitetruck/ssxblur/Dragonballzbudokaitenkaichi2 maar ja smaken verschillen
het is wachten op metriod prime en mario![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[afbeelding]
had ff niks te doen
yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
1:13 tot 1:15 moet je wel rijden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef worldpimber het volgende:
Wat is eigenlijk een redelijk verbruik voor de gemiddelde ultimate gayness motorrijder die daar oplet bij aankoop van een sportmotor?Want gister zat ik weer aan de 1 op 10 (stadsrijden) maar gemiddeld zit ik ook aan de 1 op 11,5. Volgens mij is dat redelijk hoog??
Ik stond vandaag na 140 km weer aan de pomp.Ok, wel maar 15 liter getankt magoed.
![]()
Neh, voor degene die in de aanhef stond.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Die ik gisteren kreeg was zeker voor OPM.![]()
![]()
Rib-i. Hicham.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, voor degene die in de aanhef stond.![]()
![]()
Jah, lijkt me wel lekker als je 400km op een tank kan rijden, maar deze is al optimaal afgesteld met PCIII en het volledige akra systeem om de volle 186 paarden (pimb pimbquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1:13 tot 1:15 moet je wel rijden.
Mijn oldskool ZX-10 met 137 pk reed soms 1:22. [afbeelding]
Gisteren de Trophy getankt na 368 kilometer, en ik zag nog benzine in de tank.![]()
![]()
Beter doe je Hicham na en rij je ff naar Goes. weet je zeker dat het optimaal is afgesteld.![]()
MejeH normaal anaal aan het gas draaien is er voor U niet bij heH. [afbeelding]
Neh, kweenie waar ie zat. Waarschijnlijk op z'n werk ergens, maar het hele gebeuren dat Hicham is begonnen met echt werken heb ik gemist (msn lag er ws uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
Rib-i. Hicham.![]()
*pakt gsm*
Edit. zat'ie de kamer naast je?![]()
Reservelampje brande nog niet eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:38 schreef worldpimber het volgende:
Jah, lijkt me wel lekker als je 400km op een tank kan rijden
Wie zegt dat hij optimaal is afgesteld. Al bij RF geweest?quote:, maar deze is al optimaal afgesteld met PCIII en het volledige akra systeem om de volle 186 paarden (pimb pimb) deruit te krijgen. Dus daar ga ik geen drol aan veranderen en dat is ws ook 1 van de redenen dat ie zo slurpt denks
![]()
Makster is de man die dat uit kan leggen.quote:Maar anaal aan het gas draaien...
dat fenomeen ken ik niet. Bedoel je daarmee een rustig rijstijl?
Ik zal je even bijpraten, hij kon gelijk op zijn stageadres aan de slag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:40 schreef worldpimber het volgende:
Neh, kweenie waar ie zat. Waarschijnlijk op z'n werk ergens, maar het hele gebeuren dat Hicham is begonnen met echt werken heb ik gemist (msn lag er ws uit). Volgens mij leest ie wel altijd mee op Fok! maar reageert ie principieel niet ofzo
![]()
DB killers also.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
Wie zegt dat hij optimaal is afgesteld. Al bij RF geweest?![]()
Maar beste poser, u heeft inderdaad slurp de slurp goodies.![]()
DB killers also?![]()
Tnx, deze info heb ik idd gemistquote:Ik zal je even bijpraten, hij kon gelijk op zijn stageadres aan de slag.
En hij moest software overzetten van het ene systeem naar het andere.
Daar hadden ze ook wel goedkopere krachten voor kunnen inhuren zoals BWT.![]()
![]()
Die oude topics zijn somsquote:
Mwoaah, het leverde geld op en toen vond ik het wel weer welletjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef RB het volgende:
Hoe bevalt het trucken?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef RB het volgende:
Waar het allemaal mee begon![]()
Fok Motorclub [SC Deel 1]![]()
Fok Motorclub [SC Deel 2]![]()
Fok Motorclub [SC Deel 3]![]()
De eerste Fok motormeet?
En de rest van de lijst is helemaal compleet![]()
Hey muts ff dimmenquote:
Wil je zeggen dat je dit nog nooit hebt gelezenquote:
Hallo RBquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:15 schreef RB het volgende:
Waar het allemaal mee begon![]()
Fok Motorclub [SC Deel 1]![]()
Fok Motorclub [SC Deel 2]![]()
Fok Motorclub [SC Deel 3]![]()
De eerste Fok motormeet?
En de rest van de lijst is helemaal compleet![]()
Geen last gehad van wind op de dijk!?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dit nog nooit hebt gelezenga je schamen
Dat hoort bij de opvoeding van motorrijder binnen FOKquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dit nog nooit hebt gelezenga je schamen
quote:
welke windquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Geen last gehad van wind op de dijk!?![]()
Grapzak.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef ikookhier het volgende:
Motor heeft beurtje gehadmag nu een klein beetje gas meer geven
![]()
@WP ik rij 1op17 ongeveer
@WB heb je soms een onzin bieding nodig om de prijs op tedrijven![]()
[..]
welke wind
Als je de topics doorgelezen had was je het andwoord vanzelf tegen gekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef -XX- het volgende:
WHAHAHAH![]()
ZIE MIJN GEWELDIGE OP ZIN IN DE FOK MC!!! Fok Motorclub [SC deel 465] 16 days.....
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
quote:
please check againquote:
maar die text hoort helemaal niet bij die postquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
please check again
post knopje is af en toe sneller dan dat ik dat ben
Whehehehequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal je even bijpraten, hij kon gelijk op zijn stageadres aan de slag.
En hij moest software overzetten van het ene systeem naar het andere.
![]()
Maar iets van 50 topicsquote:
Ouwequote:
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |