Inkoop was al overgenomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]fokMC gaat verkoop overnemen op mf
kleine 2 weken staat er ook eentje van mij![]()
Dr moet wel een mono zadel op uiteraard. Of hoe heet zoietsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is daar verkeerd aan? Te gewoontjes?![]()
[afbeelding]
Hoe zal ik het zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is daar verkeerd aan? Te gewoontjes?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe zal ik het zeggenJA
Koop dan een SV1000s
![]()
Echt nietquote:
Dat is een grapje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:42 schreef ikookhier het volgende:
Hoe zal ik het zeggenJA
Koop dan een SV1000s
![]()
Nèt ff te duur. En stuurt ook wat minder.quote:
Momenteel ff onbetaalbaar. En liefst wel ongeveer een liter inhoud.quote:
Maar noemde ik wel even de beste bike op van de 3.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is een grapje.
Stuur helemaal voor geen ene meter.
[..]
Nèt ff te duur. En stuurt ook wat minder.
[..]
Momenteel ff onbetaalbaar. En liefst wel ongeveer een liter inhoud.![]()
De enige Triumph, dus ja de beste.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:26 schreef -XX- het volgende:
Maar noemde ik wel even de beste bike op van de 3.![]()
Ik ookquote:
Goede eisquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Momenteel ff onbetaalbaar. En liefst wel ongeveer een liter inhoud.![]()
Geintje. Maar ik wacht nog even met het kopen van een motor tot ik het rijbewijs op zak heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Serieus.![]()
Blijft toch altijd afwachten aan alle kanten.![]()
Mensen die zich de koning voelen door zijn machine met alleen een belachelijke topsnelheid.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goede eis [afbeelding]
Mensen die meer dan 2 jaar motorrijden en nog steeds <1000 rijden.![]()
Verstandig!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geintje. Maar ik wacht nog even met het kopen van een motor tot ik het rijbewijs op zak heb.
Dat de ritjes makkelijk te koppelen waren. Dat dacht ik gelijk.quote:
Twee kilometer naar het postkantoor en terug?quote:
quote:WBVan wat ik heb gezien zijn blades heel traag ...
![]()
![]()
![]()
Maar wellicht kan je het tegendeel bewijzen.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef worldpimber het volgende:
Goede eis [afbeelding]
Mensen die meer dan 2 jaar motorrijden en nog steeds <1000 rijden.![]()
Verstandig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Geintje. Maar ik wacht nog even met het kopen van een motor tot ik het rijbewijs op zak heb.
Mensen die 25kW rijden en dat compenseren met photoshopquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
Mensen die zich de koning voelen door zijn machine met alleen een belachelijke topsnelheid.![]()
Met een rondje Zandvoort loei je in alle versnellingen tegen de begrenzer aan hor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
Mensen die zich de koning voelen door zijn machine met alleen een belachelijke topsnelheid.![]()
Neh, postkantoor dingen schuif ik altijd door naar mijn moeder. Geen zin om brieven zelf op de post te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
twee kilometer naar het postkantoor en terug?
Niets mis met 25 kw berijden op mijn 18de.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mensen die 25kW rijden en dat compenseren met photoshop
Ookquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen theorie. zit nu een beetje te leren![]()
Edit ff.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef -XX- het volgende:
Haha, die ioh is er al van tussenwat een ratje!
![]()
Jij begon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:51 schreef -XX- het volgende:
Niets mis met 25 kw berijden op mijn 18de.![]()
![]()
Fotoshop ook niet!![]()
Mên, de eerstvolgende meeting dat jij erbij bent rag ik je zo hard op je lollerbakkes .. dat is zelfs met rode lippenstift en WB photoshop technieken niet meer recht te trekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:51 schreef -XX- het volgende:
Niets mis met 25 kw berijden op mijn 18de.![]()
![]()
Fotoshop ook niet!![]()
Kom maar op dude. Zaterdag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mên, de eerstvolgende meeting dat jij erbij bent rag ik je zo hard op je lollerbakkes .. dat is zelfs met rode lippenstift en WB photoshop technieken niet meer recht te trekken. [afbeelding]
[afbeelding]
Zaterdag? Die meeting wordt pas zaterdachtochtend afgesprokenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:01 schreef -XX- het volgende:
Kom maar op dude. Zaterdag.
Mijn karate skillz zijn onverslaanbaar.
Ik pwn je nog op mijn naaldhakjes.
Owja dat is ook zo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zaterdag? Die meeting wordt pas zaterdachtochtend afgesprokens
Zèlfs dan retoucheren we terug aan de hand van het origineel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:59 schreef worldpimber het volgende:
Mên, de eerstvolgende meeting dat jij erbij bent rag ik je zo hard op je lollerbakkes .. dat is zelfs met rode lippenstift en WB photoshop technieken niet meer recht te trekken.
Dude wtf, ga jij eens heel snel je mond wassen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zèlfs dan retoucheren we terug aan de hand van het origineel.![]()
[afbeelding]
Lollllllllquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)y_op_de_scooter.html
En geen handschoentjes. Lekker.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef worldpimber het volgende:
Ik put uit oud materiaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:11 schreef -XX- het volgende:
Dude wtf, ga jij eens heel snel je mond wassen.?
[afbeelding]
Hehequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik put uit oud materiaal.MejeH het is een manier van verdedigen dit.
![]()
De Triumphs zijn ondertussen nog niet verkocht.![]()
![]()
![]()
Drie kantooruurtjes nog te gaan vandaag. Al de hele dag telefoonstoring in en uitgaand.![]()
Pak zo wel af en toe een telefoon van de zustermaatschappij om te bellen als het echt moet.
ik verhouding tot hun maakt het toch geen fuck uit wat je rijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat de ritjes makkelijk te koppelen waren. Dat dacht ik gelijk.![]()
[..]
Twee kilometer naar het postkantoor en terug?
[..]
![]()
In verhouding tot de bro's zal DE Blade wel traag blijven.![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:16 schreef worldpimber het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |