Voor 7800 koop je hier geen ZX10 uit 2004 met 8000 op de teller (BPM 810 euro)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
+ BPM kan je dan net zo goed een nieuwe kopen onderhand. 12000 doen de 2007 modellen tegenwoordig in Nederland![]()
En toen heb jij een mattenklopper gepakt om je vrouw te kastijden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef Gawaine het volgende:
Zegt ze weet je wat jij kan..... ja, laat me raden![]()
Bij import is het nou juist de clou dat je flink op je BPM bespaardquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
+ BPM kan je dan net zo goed een nieuwe kopen onderhand. 12000 doen de 2007 modellen tegenwoordig in Nederland![]()
En, ben je al aan het oefenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ZX10 2004 in duitsland 7800 euromet kilometerstanden rond de 8000-12000
Ik had het al helemaal uit gezocht, dus ik zeg heel vrolijk kijk dan ik denk dat ik voor deze ga kijken![]()
Zegt ze weet je wat jij kan..... ja, laat me raden![]()
Nee maar voor dat relatief kleine verschil incl bpm haal ik liever een nieuwe.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Voor 7800 koop je hier geen ZX10 uit 2004 met 8000 op de teller
En dan bedoel ik niet bij boonstra of bij dat andere frotbedrijf![]()
Ja meneer de agent, tuuuuuuurlijk meneer de agentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja ga ik met je meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En, ben je al aan het oefenen
Ik heb een bedrijf gevonden niet ver over de grens bij Nijmegen. Zullen we ......![]()
Ik ga zeker een keer kijken, eerstvolgende droog weekend
Je pik is relatief kleinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee maar voor dat relatief kleine verschil incl bpm haal ik liever een nieuwe.
Wat heb ik daarmee te schaften??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:43 schreef RB het volgende:
[..]
Broer heeft al een update gekregen net![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is naast het sporthok waar ik altijd sport
quote:tijdens mijn korpskwartiel
liever.......dat welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laat me raden... je beheert je portemonnee net zo goed als dat je kunt kaartlezen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kutje hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Rib-i het volgende:
Cijfers zeggen niet alles maar om een beter beeld te geven aan BazzieK de onwetenden onder ons:
ZX-12R 2001
Nederland: >7000
Duitsland: 5000
BPM: 528
Is toch de moeite waard
Dat snap ik ook wel vunzige marketingmanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Rib-i het volgende:
Cijfers zeggen niet alles maar om een beter beeld te geven aan BazzieK de onwetenden onder ons:
ZX-12R 2001
Nederland: >7000
Duitsland: 5000
BPM: 528
Is toch de moeite waard
Denk je dat ik mijn uitspraken volledig ongefundeerd doe?quote:
Raak je huig eens aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn uitspraken volledig ongefundeerd doe?Al lang bekend en gebruikt om tot een evenwichtige uitspraak met betrekking tot de kwestie ZX10 te komen, verder wachten we nu de kamervragen af
![]()
Ach, toen ik zo jong was als jouw kochten wij ook alleen maar nieuwe auto's.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel vunzige marketingmanHet ging in dit geval over de ZX10R, natuurlijk ben ik me er van bewust dat motoren uit Mofrika vaak voordeliger kunnen zijn
![]()
Huig je raak eens aan dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn uitspraken volledig ongefundeerd doe?Al lang bekend en gebruikt om tot een evenwichtige uitspraak met betrekking tot de kwestie ZX10 te komen, verder wachten we nu de kamervragen af
![]()
Ga jezelf eens pijpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Dan moet je even je huig aanraken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef -XX- het volgende:
bazzie, kom je ook naar de meet zaterdag die gaat plaatsvinden maar waarvan we dat zaterdag of zondag pas weten.
?!
Inderdaad!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]Backup nodig zeker voor het geval je verrot geslagen wordt?
Ik zwijgquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef -XX- het volgende:
Inderdaad!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zweer.
Als ik jou koppie ooit weer zie in werkelijkheid.
Ga ik geheid je huig aanraken.!!!!!!!!!!
Of hij die van jou... en niet met zijn handenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zweer.
Als ik jou koppie ooit weer zie in werkelijkheid.
Ga ik geheid je huig aanraken.!!!!!!!!!!
Als ik thuis zou wonen en een ton op de bank had staan zou ik ook zo lullen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ik ben voorgrond danseres.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zwijg![]()
Maar als ik jou was zou ik jezelf toch een beetje op de achtergrond houden.![]()
Ga je huig is pijpen....quote:
Nice mennn i wanna rideeeeeeeeeeeee on it!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |