quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef worldpimber het volgende:
TSJEK DIE TEXTIELRIDDERS IN DE OP HAHAHAHA[/XX]
TEXTIEL FTW JAAAAAAAAquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef worldpimber het volgende:
TSJEK DIE TEXTIELRIDDERS IN DE OP HAHAHAHA [afbeelding] [/XX]
nICE NICE!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Heden middag vertrokken wij dus richting Zandvoort. Poob motor voorzien van poobtas.![]()
[afbeelding]
Want bij MKC te Zoeterwoude konden we voor 50% een nieuw poobpak scoren.![]()
[afbeelding]
Eenmaal te Zandvoort na een omleiding op de A5, kreeg de motor een sticker, de poobstakker.
![]()
[afbeelding]
De officiele niet poobclub.![]()
En niet te vergeten de speciale kentekenplaat, bovenop de poobversie.![]()
[afbeelding]
Thuis toch maar geen drie dagen pooblucht gewenst, en voor het eten nog even alles opruimen,
en de bijna niet meer uit te trekken jas fohnen@mouwen.![]()
[afbeelding]
In vier minuten helemaal droog.![]()
Tot zover de poobfoto's, een enkel zirkwie piccie volgt morgen.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Heden middag vertrokken wij dus richting Zandvoort. Poob motor voorzien van poobtas.![]()
Bockwürsten etenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Roderick2085 het volgende:
wanneer worden de Alpen onveilig gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Want bij MKC te Zoeterwoude konden we voor 50% een nieuw poobpak scoren.![]()
[afbeelding]
Eenmaal te Zandvoort na een omleiding op de A5, kreeg de motor een sticker, de poobstakker.
![]()
[afbeelding]
De officiele niet poobclub.![]()
En niet te vergeten de speciale kentekenplaat, bovenop de poobversie.![]()
[afbeelding]
Thuis toch maar geen drie dagen pooblucht gewenst, en voor het eten nog even alles opruimen,
en de bijna niet meer uit te trekken jas fohnen@mouwen.![]()
[afbeelding]
In vier minuten helemaal droog.![]()
Tjek linkerschouder van het oude pak, dudette.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:36 schreef -XX- het volgende:
nICE NICE!ongecencureerd ook!
![]()
waarom nieuw pak! => precies hetzeflde dude![]()
![]()
Lange verslagen is zO 2004. En ik ben een beetje moe.quote:
Top!quote:
In een motorpak moet je de geschiedenis kunnen aflezen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek linkerschouder van het oude pak, dudette.![]()
![]()
[..]
Ben in de jaren toch wel gewend geraakt aan lange verslagen van jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek linkerschouder van het oude pak, dudette.![]()
![]()
[..]
Lange verslagen is zO 2004. En ik ben een beetje moe.
Tiet voor een lekker zacht kussen. Heb eigenlijk trek in koffie.
Maar ik slaap al zo kort................. [/Bazzie]![]()
Hmmm.. toch maar.![]()
Beetje oud heyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hier bloeit wat moois op.. meeting 2006...
[afbeelding]
Meeting 2007 .. een stuk closer.![]()
[afbeelding]
Onzeker is of El President nog net een hand wist weg te trekken.![]()
Terug naar dit topic..
[afbeelding]
![]()
Met of zonder alcohol.quote:
Het is geen spijkerbroek met gaten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef -XX- het volgende:
In een motorpak moet je de geschiedenis kunnen aflezen!
Net twee weken. Nog net te jong voor herhaling.quote:
Loll!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met of zonder alcohol.![]()
[..]
Het is geen spijkerbroek met gaten.![]()
![]()
In dat motorpak was ik vast slechts toeschouwer. U jij mag de baan niet op! [afbeelding]
[afbeelding]![]()
[..]
Net twee weken. Nog net te jong voor herhaling.
MejeH, we moeten Pimber toch bijpraten?![]()
Doe mij maar een scheutje whiskey danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met of zonder alcohol.[..]
Het is geen spijkerbroek met gaten.![]()
![]()
In dat motorpak was ik vast slechts toeschouwer. U jij mag de baan niet op! [afbeelding]
[afbeelding]![]()
[..]
Net twee weken. Nog net te jong voor herhaling.
MejeH, we moeten Pimber toch bijpraten?![]()
Beetje jammer WB, dat je die foto's post. Geen foto's meer van mij aub.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hier bloeit wat moois op.. meeting 2006...
[afbeelding]
Meeting 2007 .. een stuk closer.![]()
[afbeelding]
Onzeker is of El President nog net een hand wist weg te trekken.![]()
Terug naar dit topic..
[afbeelding]
![]()
Omfg omfg!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe mij maar een scheutje whiskey dan![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beetje jammer WB, dat je die foto's post. Geen foto's meer van mij aub.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
Beetje jammer WB, dat je die foto's post. Geen foto's meer van mij aub.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe mij maar een scheutje whiskey dan![]()
Grauwww miauwww.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Cauz yo a bitch, that's why [afbeelding]
[afbeelding]
Nee, beetje de slagroom op eten en dan af en toe via je rietje een slokje van de koffie tussendoor nemenquote:
Slagroom probeer ik te vermijden in relaties.quote:
Damn dat is wel ff schrikken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Had wel wat meer sensatie verwacht van WB dan alleen een nieuw motorpakkie
Zaterdag gaan we vast wel ergens meeten, maken we zondag wel bekend
Vandaag startmotor gemonteerd, motor start weerklinkt alleen erg ongezond
Ritje gemaakt, bij 180 Km/uur klapt rechterspiegel los tegen mijn helmWist eerst niet waar de klap vandaan kwam tot ik in mijn rechterspiegel wilde kijken
![]()
Op wat voor manier?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
De motor of de startmotor.quote:Vandaag startmotor gemonteerd, motor start weerklinkt alleen erg ongezond
*motorrijder mist been euh spiegel*quote:Ritje gemaakt, bij 180 Km/uur klapt rechterspiegel los tegen mijn helmWist eerst niet waar de klap vandaan kwam tot ik in mijn rechterspiegel wilde kijken
![]()
jeweetogquote:
Startmotorquote:[..]
De motor of de startmotor.![]()
quote:[..]
*motorrijder mist been euh spiegel*![]()
Damn I need a fatsoenlijke motorquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
Ritje gemaakt, bij 180 Km/uur klapt rechterspiegel los tegen mijn helmWist eerst niet waar de klap vandaan kwam tot ik in mijn rechterspiegel wilde kijken
![]()
Snel, pak de flatscreen(s), laptop(s) en alles van waarde voordat ze bijkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:41 schreef worldpimber het volgende:
WhoooooooooooooooooooooooooBliksem sloeg hier net naast in
![]()
Of iemand die de schroefjes op tijd vastzet.quote:
Een nieuwe startmotor met een oude motor interconnect niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:36 schreef Rib-i het volgende:
StartmotorHet klinkt alsof de startmotor harder draait dan de startkoppeling kan hebben
Buitje gaat snel, een half uur geleden dacht ik dat de bliksem hier insloeg. Zo hard.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:41 schreef worldpimber het volgende:
WhoooooooooooooooooooooooooBliksem sloeg hier net naast in
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:47 schreef Rib-i het volgende:
Snel, pak de flatscreen(s), laptop(s) en alles van waarde voordat ze bijkomen![]()
Met een slingerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een nieuwe startmotor met een oude motor interconnect niet.![]()
Maarrrr is het tandwieltje op de startmotor wel hetzelfde, of heb je die overgezet.![]()
Of werkt die van jou anders?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:20 schreef Rib-i het volgende:
![]()
weekendje touren met AG'squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef worldpimber het volgende:
Wie wil er zaterdag naar de Ring, gewoon relaxed 10.00 vertrekken en dan beetje omgeving verkennen. Dan zondag de stoeptegels van de straat raggen op dat ene makkelijke circuit van 20km en 's avonds terug.??
()
Je moet het leven ook bij de noten pakken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:46 schreef Makster het volgende:
Mijn moeder vroeg zich af hoe het komt dat jullie zo verschrikkeljjk simpel zijn. Opzich geef ik haar ook maar een keer gelijk, hoe komt het dat jullie zo verschrikkelijk zimpel zijn
![]()
Izzi simpel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:46 schreef Makster het volgende:
Mijn moeder vroeg zich af hoe het komt dat jullie zo verschrikkeljjk simpel zijn. Opzich geef ik haar ook maar een keer gelijk, hoe komt het dat jullie zo verschrikkelijk zimpel zijn
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en direct het bewijs geleverd![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:46 schreef Makster het volgende:
![]()
Hmmm, wiens moeder controleert haaar zoon nu op internetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:46 schreef Makster het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Izzi simpel.![]()
Het is al (te)serieus genoeg in de grote boze buitenwereld.
Vrouwen zijn sowieso te simpel, die hebben zich na de zondvloed niet meer geevolueerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
]quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, wiens moeder controleert haaar zoon nu op internet![]()
Mijn moeder post hier minstens 5 keer per dag. Wist niemand dat ik de zoon van XX ben dan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
dat verhaal over die motorrijder die z'n been mist staat vandaag in de telegraafquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op wat voor manier?![]()
[..]
De motor of de startmotor.![]()
[..]
*motorrijder mist been euh spiegel*![]()
@Hiesj: Rinus says: je bent er bij op 15 september.![]()
Zeeeeerkwie dag.![]()
Kom nou eens met een pic van jouw moeder!! [/Rib-i]quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom nou eens met een pic van jouw moeder!! [/Rib-i]
Ik schat wel in dat ze model alike is.
En nu tijd voor serieuze business.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
You are pretty damn quick my boy.![]()
Ik moest nog ff bellen met ene leverancier in Duitsland.![]()
duurde al veel te lang voordat deze topiek der wasquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duurde al veel te lang voordat deze topiek der wasws. komt der binnenkort ook één vanuit deze hoek
![]()
Een oude Blade is veel voor weinig. Precies mijn ding.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef Roderick2085 het volgende:ik had hem al gespot... ook een fireblade kopen
![]()
Zeg eerder nul keer bekeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef Roderick2085 het volgende:puur toeval
mf was aan de beurt met bijlezen... zie ik jou topic bovenaan staan met 0 reacties
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
WB, je zou wachten tot ik mijn rijbewijs had![]()
Deez is ook leuk. En die mag wel op het zirkwie. Misschien ruilt hij in. Ik ben eerst.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duurde al veel te lang voordat deze topiek der wasws. komt der binnenkort ook één vanuit deze hoek
![]()
ook dat waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een oude Blade is veel voor weinig. Precies mijn ding.
[..]
Zeg eerder nul keer bekeken.![]()
hmm, lijkt het maar zo of zit er een deuk in dat framequote:
hmmz waar zou zijn voorkeur naar uitgaan, 2 tourbuffels of 1 Streetfighterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
Deez is ook leuk. En die mag wel op het zirkwie. Misschien ruilt hij in. Ik ben eerst.![]()
![]()
Serieus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon hopen dat niemand ze wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |