FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Vliegeniers topic deel 14: Waar negers aan het gestel hangen
Koploperkopperdinsdag 14 augustus 2007 @ 17:45




Vorig deel:
Vliegeniers topic deel 13: Waar spotters meer uren hebben.


Jetslets:
nsfw, Mojave, Alternate

Turbopulp:
The_stranger

Basisscholieren:
Snowbite, YellowBedWetter, Domai

Lollercopter:
ChopperMick, Lightning_NL

Joyriders:
FuriousFlitsFritsDragoljubKoploperkopper

Zweefnurts:
cheukert, McDavid, MutZ, Autoreply, YellowLedBetter

Disclaimer:
Overige deelnemers zijn neukbare stewardessjes, of homofiele stewards.
Tommy_Kuklinskidinsdag 14 augustus 2007 @ 18:03
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:01 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Nee, Bier v.s. Ranja
ah duidelijk
Lightning_NLdinsdag 14 augustus 2007 @ 18:04
It's funny 'cause it's true.
cheukertdinsdag 14 augustus 2007 @ 18:36
Valt wel op de de grootste zweefvliegbashers hier (behalve lightning_nl) waarschijnlijk nog nooit een zweefvliegtuig hebben gezien en een harde leuter krijgen van spotten en fs maar dat terzijde
lightning_nl: is je tjik met een zweefvlieger er vandoor gegaan en probeer je nu je heil te vinden in het superieur aan zweefvleigers voelen? Tenminste, zo kom je een beetje over.

ohja, ik moest lachen om de topictitel
verder mn langste tvp ooit
nsfwdinsdag 14 augustus 2007 @ 19:43
Negers aan het gestel?

Welgestelde negers?



Here comes the neighbourhood
Public_NMEdinsdag 14 augustus 2007 @ 20:25
Het is toch altijd negerts ín het landingsgestel? (a.k.a. diepgevroren negerts)
nsfwdinsdag 14 augustus 2007 @ 21:08
Zoiets?

Daantkedinsdag 14 augustus 2007 @ 21:16
Lelyvliegers hier?
Tommy_Kuklinskidinsdag 14 augustus 2007 @ 21:49
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef cheukert het volgende:
Valt wel op de de grootste zweefvliegbashers hier (behalve lightning_nl) waarschijnlijk nog nooit een zweefvliegtuig hebben gezien en een harde leuter krijgen van spotten en fs maar dat terzijde
lightning_nl: is je tjik met een zweefvlieger er vandoor gegaan en probeer je nu je heil te vinden in het superieur aan zweefvleigers voelen? Tenminste, zo kom je een beetje over.

ohja, ik moest lachen om de topictitel
verder mn langste tvp ooit
Wie dan, zoal?
mcDaviddinsdag 14 augustus 2007 @ 22:08
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:16 schreef Daantke het volgende:
Lelyvliegers hier?
Jij bent zo'n eikel die altijd probeert onze lierkabel te raken?
Daantkedinsdag 14 augustus 2007 @ 22:11
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Jij bent zo'n eikel die altijd probeert onze lierkabel te raken?
Ik kom alleen naar het vliegveld om auto's te spotten

Mag ik een keertje meevliegen?
Mojavedinsdag 14 augustus 2007 @ 23:21
Gutentag
Public_NMEdinsdag 14 augustus 2007 @ 23:23
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Mojave het volgende:
Gutentag
Zeit für bier?
Mojavedinsdag 14 augustus 2007 @ 23:24
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Zeit für bier?
Ja lekker! pak d'r nog 1, t is dinsdag toch?
Public_NMEdinsdag 14 augustus 2007 @ 23:49
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ja lekker! pak d'r nog 1, t is dinsdag toch?
Dinsdag of Zaterdag, maakt voor mij momenteel niet uit... Vakantie!
Lightning_NLwoensdag 15 augustus 2007 @ 00:13
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef cheukert het volgende:
Valt wel op de de grootste zweefvliegbashers hier (behalve lightning_nl) waarschijnlijk nog nooit een zweefvliegtuig hebben gezien en een harde leuter krijgen van spotten en fs
... Wie allemaal dan?
quote:
maar dat terzijde
lightning_nl: is je tjik met een zweefvlieger er vandoor gegaan en probeer je nu je heil te vinden in het superieur aan zweefvleigers voelen? Tenminste, zo kom je een beetje over.
Nee hoor. Ik geef juist tegengas aan de zweefvliegers die zich superieur voelen. Gewoon het traditionele vliegers vs zweefvliegers.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lightning_NL op 15-08-2007 00:51:07 ]
mcDavidwoensdag 15 augustus 2007 @ 00:24
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Daantke het volgende:

[..]

Ik kom alleen naar het vliegveld om auto's te spotten

Mag ik een keertje meevliegen?
Je komt maar een keer langs!
www.zcflevo.nl enzo
Koploperkopperwoensdag 15 augustus 2007 @ 00:40
Alternatewoensdag 15 augustus 2007 @ 00:50
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's

En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Mojavewoensdag 15 augustus 2007 @ 10:03
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's

En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Scherp!
nsfwwoensdag 15 augustus 2007 @ 12:00
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's

En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Hehe, maat van me is ook een Die Hard zweefvlieger en vraagt ook elke keer of ik mee ga zweefvliegen!

Dan zeg ik dat ze op fok! zeggen dat zweefvliegen vet moeilijk is enzo!

Zegt ie ook altijd van "Boeie, elke aap kan zweefvliegen leren! maar dat boeit niet, want het is gewoon leuk om te doen!"
Public_NMEwoensdag 15 augustus 2007 @ 12:01
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[afbeelding]
Is dat een nieuw soort Jump style?
nsfwwoensdag 15 augustus 2007 @ 12:07
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Is dat een nieuw soort Jump style?
Dat heet duits jumpen

oftewel "Springen"
Koploperkopperwoensdag 15 augustus 2007 @ 13:43
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Is dat een nieuw soort Jump style?


http://ie.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w

cheukertwoensdag 15 augustus 2007 @ 17:53
dan heb je deeuze nog ja!!1!1

http://www.youtube.com/watch?v=5MbeT7_ARm8
sebabjewoensdag 15 augustus 2007 @ 19:12
quote:
sebabjewoensdag 15 augustus 2007 @ 19:20
Waarom staat mijn naam niet bij de 1ste post

K moet bij Turbopulp staan
cheukertwoensdag 15 augustus 2007 @ 19:29
jij bent toch grondslaaf?
YellowLedbetterwoensdag 15 augustus 2007 @ 19:48
Tvp, met tevens de mededeling dat ik binnenkort ga kappen met zweefvliegen
Autoreplywoensdag 15 augustus 2007 @ 19:59
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's

En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Goede vergelijking. Ook is driewielers rijden waarschijnlijk stukken linker qua verwondingen en zelfs daarin gaat de parallel op, dit jaar toch al twee keer gewond geraakt bij het zweefvliegen
Koploperkopperwoensdag 15 augustus 2007 @ 20:09
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef cheukert het volgende:
dan heb je deeuze nog ja!!1!1

http://www.youtube.com/watch?v=5MbeT7_ARm8


John Cleese

'No you started it, you invaded Poland!'
Koploperkopperwoensdag 15 augustus 2007 @ 20:12
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:20 schreef sebabje het volgende:
Waarom staat mijn naam niet bij de 1ste post

K moet bij Turbopulp staan
Helaas, het bekijken van een vliegtuig telt niet!
sebabjewoensdag 15 augustus 2007 @ 20:17
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:29 schreef cheukert het volgende:
jij bent toch grondslaaf?
Maar in mijn vrije tijd fladder in een prop
Koploperkopperwoensdag 15 augustus 2007 @ 20:19
Toch vind ik het ergens moeilijk te geleauven dat een 17-jarige een CPL heeft en bevoegd is om een turbo-prop te besturen.
Mojavewoensdag 15 augustus 2007 @ 20:20
Turboprop is net iets anders dan SEP.
sebabjewoensdag 15 augustus 2007 @ 20:20
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Toch vind ik het ergens moeilijk te geleauven dat een 17-jarige een CPL heeft en bevoegd is om een turbo-prop te besturen.
Mag wel volgens de wet

Maar over het algemeen is het gewoon dat ik een C172 fladder
Koploperkopperwoensdag 15 augustus 2007 @ 20:26
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef sebabje het volgende:

[..]

Mag wel volgens de wet

Maar over het algemeen is het gewoon dat ik een C172 fladder
Op welke PIC worden de uren bijgeschreven?
mcDavidwoensdag 15 augustus 2007 @ 21:53
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's

En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Als er íets makkelijk te landen is is het wel een driewieler
Public_NMEwoensdag 15 augustus 2007 @ 23:05
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef cheukert het volgende:
dan heb je deeuze nog ja!!1!1

http://www.youtube.com/watch?v=5MbeT7_ARm8
Die is echt te grappig
Tommy_Kuklinskiwoensdag 15 augustus 2007 @ 23:50
Bij welke maatschappijen vliegen jullie zoal?
Als ik dit zo allemaal lees durf ik bijna niet meer mee te vliegen
Public_NMEdonderdag 16 augustus 2007 @ 00:02
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Bij welke maatschappijen vliegen jullie zoal?
Als ik dit zo allemaal lees durf ik bijna niet meer mee te vliegen
KLC en HV alleen geloof ik, rest zijn hobbyisten of in opleiding.
Lightning_NLdonderdag 16 augustus 2007 @ 01:37
Maar ik denk eigenlijk dat alle piloten wel aparte mannetjes zijn.
Autoreplydonderdag 16 augustus 2007 @ 02:21
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat alle piloten wel aparte mannetjes zijn.


Of vrouwtjes uiteraard

cheukertdonderdag 16 augustus 2007 @ 08:45
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 02:21 schreef Autoreply het volgende:

[..]



Of vrouwtjes uiteraard

[afbeelding]
Welke luftwaffe ? zag laat een foto van zo'n goeie Belgische f-16 tjik
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
Tvp, met tevens de mededeling dat ik binnenkort ga kappen met zweefvliegen
Ik was dit jaar ook geen vliegend lid btw. Volgend jaar weer vliegend lid waarschijnlijk
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:53 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Als er íets makkelijk te landen is is het wel een driewieler
ja maar ja maar ja maar een 13 heeft maar 2 wielen
Tommy_Kuklinskidonderdag 16 augustus 2007 @ 08:54
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat alle piloten wel aparte mannetjes zijn.
Mwah de meeste die ik ken zijn wel redelijk normaal
cheukertdonderdag 16 augustus 2007 @ 08:56
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Mwah de meeste die ik ken zijn wel redelijk normaal
mallert
Autoreplydonderdag 16 augustus 2007 @ 09:08


Meer toffe vrouwende chicks
Tommy_Kuklinskidonderdag 16 augustus 2007 @ 09:11
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:56 schreef cheukert het volgende:

[..]

mallert

Het is nog echt waar ook
cheukertdonderdag 16 augustus 2007 @ 09:24
quote:
oei joei joei , die belgische tjik ziet er niet eens zo slecht uit. Die 1e tjik van de thunderbirds heb ik vorig jaar ergens gesproken bij een rodeoshow in ze joe-es-ee milf-leeftijd dat dan weer wel
Koploperkopperdonderdag 16 augustus 2007 @ 10:05
Vast een uitgelebbert kutje door al die G-krachten.
Autoreplydonderdag 16 augustus 2007 @ 11:04
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Vast een uitgelebbert kutje door al die G-krachten.
Juist gespierde benen en kut door al die G's
YellowLedbetterdonderdag 16 augustus 2007 @ 11:35
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Goede vergelijking. Ook is driewielers rijden waarschijnlijk stukken linker qua verwondingen en zelfs daarin gaat de parallel op, dit jaar toch al twee keer gewond geraakt bij het zweefvliegen
Verklaar je nader, ik vind dit namelijk heel knap. De enige wonden die ik ooit heb opgelopen zijn sneetjes bij het kabel aanhaken, maar dat valt niet onder het kopje gewond raken dus ik vraag me echt af wat jij allemaal uitvreet...
Koploperkopperdonderdag 16 augustus 2007 @ 11:38
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Juist gespierde benen en kut door al die G's
Gespierde kutjes.
mcDaviddonderdag 16 augustus 2007 @ 11:58
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:45 schreef cheukert het volgende:

[..]

Welke luftwaffe ? zag laat een foto van zo'n goeie Belgische f-16 tjik
[..]

Ik was dit jaar ook geen vliegend lid btw. Volgend jaar weer vliegend lid waarschijnlijk
[..]

ja maar ja maar ja maar een 13 heeft maar 2 wielen
Bij ons zelfs maar 1.
mcDaviddonderdag 16 augustus 2007 @ 11:59
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:35 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Verklaar je nader, ik vind dit namelijk heel knap. De enige wonden die ik ooit heb opgelopen zijn sneetjes bij het kabel aanhaken, maar dat valt niet onder het kopje gewond raken dus ik vraag me echt af wat jij allemaal uitvreet...
Ik heb een keer de splitspriem door mijn duim heen gestoken
Koploperkopperdonderdag 16 augustus 2007 @ 17:08
Levensgevaarlijke kutsport! In de ban ermee!
Public_NMEdonderdag 16 augustus 2007 @ 17:25
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Levensgevaarlijke kutsport! In de ban ermee!
FSX is heul niet gevaarlijk!
Koploperkopperdonderdag 16 augustus 2007 @ 17:26
Je kunt je oog uitprikken met de joystick!
cheukertdonderdag 16 augustus 2007 @ 17:37
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Bij ons zelfs maar 1.
bij ons ook bedenk ik me net
cheukertdonderdag 16 augustus 2007 @ 17:39
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:26 schreef Koploperkopper het volgende:
Je kunt je oog uitprikken met de joystick!
you're dangerous
Koploperkopperdonderdag 16 augustus 2007 @ 17:40
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:39 schreef cheukert het volgende:

[..]

you're dangerous
Ik steek je joystick in de fik!
YellowLedbetterdonderdag 16 augustus 2007 @ 17:43
plastic gaat ontzetten stinken dus dat is een slecht idee
Public_NMEdonderdag 16 augustus 2007 @ 18:10
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ik steek je joystick in de fik!
Je zou stiekem wel eens met zijn joystick willen spelen heh?! Heb je wel deur heur!!!
Koploperkopperdonderdag 16 augustus 2007 @ 18:12
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Je zou stiekem wel eens met zijn joystick willen spelen heh?! Heb je wel deur heur!!!
Pas op of ik trap je eaupen deur in heur!
sebabjedonderdag 16 augustus 2007 @ 21:11
mcDaviddonderdag 16 augustus 2007 @ 22:46
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
plastic gaat ontzetten stinken dus dat is een slecht idee
Plastic tuinstoelen branden anders prima!
Mojavevrijdag 17 augustus 2007 @ 00:13
schiphol sucks
Tommy_Kuklinskivrijdag 17 augustus 2007 @ 00:17
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:13 schreef Mojave het volgende:
schiphol sucks
het regent er nu wel hard iig
Mojavevrijdag 17 augustus 2007 @ 00:33
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

het regent er nu wel hard iig
ja man en ik had aan de stok met ground
Koploperkoppervrijdag 17 augustus 2007 @ 00:36
Natte tieten.
Public_NMEvrijdag 17 augustus 2007 @ 02:42
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:

[..]

ja man en ik had aan de stok met ground
Aan de joystick? bier!1!einz!een!!one
Lightning_NLvrijdag 17 augustus 2007 @ 02:51
Eyyy Public_NME, wat doe jij eigenlijk in de vliegwereld?
nsfwvrijdag 17 augustus 2007 @ 09:04
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:

[..]

ja man en ik had aan de stok met ground
Wil je er over praten?!
DaMookvrijdag 17 augustus 2007 @ 09:09
Terug vlieg post ofzo .
Koploperkoppervrijdag 17 augustus 2007 @ 09:24
Dit is toch geen tijd om op te staan zeg. Moet ik ook al meteen weer poepen! Wordt vast weer een harde klomp, zo op het eerste gezicht aan te merken.
Public_NMEvrijdag 17 augustus 2007 @ 10:24
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 02:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Eyyy Public_NME, wat doe jij eigenlijk in de vliegwereld?
Ik ben een verkapte spottert!
SPOILER
Neuh, gewoon enthousiast over vliegen en wat daar bij komt kijken. Beetje verstekeling in dit topic... Ben maar een gewone student aan de EUR.
sebabjevrijdag 17 augustus 2007 @ 14:35
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:24 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik ben een verkapte spottert!
SPOILER
Neuh, gewoon enthousiast over vliegen en wat daar bij komt kijken. Beetje verstekeling in dit topic... Ben maar een gewone student aan de EUR.
sebabjevrijdag 17 augustus 2007 @ 16:06
QRA is gecancelled
Koploperkoppervrijdag 17 augustus 2007 @ 16:09
Wie?
Public_NMEvrijdag 17 augustus 2007 @ 16:15
Quick Response Action?!?
sebabjevrijdag 17 augustus 2007 @ 17:28
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:15 schreef Public_NME het volgende:
Quick Response Action?!?
Quick Reaction Alert
Koploperkoppervrijdag 17 augustus 2007 @ 19:27
Als ze de ATC maar niet cancellen!
Tommy_Kuklinskivrijdag 17 augustus 2007 @ 23:26
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:

[..]

ja man en ik had aan de stok met ground
Jij ook al
Koploperkopperzaterdag 18 augustus 2007 @ 11:23
Chem- of contrails? Deel 34

Joepie, het topic is weer terug!
SnowBitezaterdag 18 augustus 2007 @ 15:30
tvp
Tommy_Kuklinskizaterdag 18 augustus 2007 @ 19:18
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hoogeveen.html?p=3,2

toch gevaarlijk, dat zweefvliegen..
Public_NMEzaterdag 18 augustus 2007 @ 20:47
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hoogeveen.html?p=3,2

toch gevaarlijk, dat zweefvliegen..
Hij had zijn autoland vast niet aan!

Koploperkopperzaterdag 18 augustus 2007 @ 20:57
'Ja maar, dat kwam natuurlijk omdat ze lang niet zo goed zijn als ik!'

Ik wed 10 euro op deze reactie!
Mojavezaterdag 18 augustus 2007 @ 21:17
zelfs zonder motor vliegen motorvliegers beter.
Public_NMEzondag 19 augustus 2007 @ 04:09
Mennnnn, ze hebben geen honger ...
Autoreplyzondag 19 augustus 2007 @ 04:41
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:17 schreef Mojave het volgende:
zelfs zonder motor vliegen motorvliegers beter.
Je zou het haast zeggen. Vreemd verhaal, als die motorkist het veld haalt moet een zweefkist die zeker halen

Overigens is een Nederlander Europees kampioen geworden en m'n favoriete kist is op 1 en 2 geëindigd


[ Bericht 28% gewijzigd door Autoreply op 19-08-2007 04:53:09 ]
Koploperkopperzondag 19 augustus 2007 @ 10:45
Wat een tandenstokertje zeg!
mcDavidzondag 19 augustus 2007 @ 23:12
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hoogeveen.html?p=3,2

toch gevaarlijk, dat zweefvliegen..
Wat een prutsers dat ze boven de bebouwde kom vliegen met onvoldoende hoogte om veilige (buiten)landingsterreinen te bereiken!
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:57 schreef Koploperkopper het volgende:
'Ja maar, dat kwam natuurlijk omdat ze lang niet zo goed zijn als ik!'

Ik wed 10 euro op deze reactie!
wat is je rekeningnummer?
Autoreplyzondag 19 augustus 2007 @ 23:34
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 10:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een tandenstokertje zeg!
Luchtweerstand he. Dat ding glijdt 1:53 ongeveer. Grofweg 5 keer zo goed als een 172 én hij is sneller

AR mist nog wat geld voor zo'n ding en ik pas er ook maar net in
YellowLedbettermaandag 20 augustus 2007 @ 11:47
Ik vind em lelijk, misschien ook wel omdat ie me doet denken aan diana van airdork die me al 2 keer geblokt heeft
Autoreplymaandag 20 augustus 2007 @ 12:04
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik vind em lelijk, misschien ook wel omdat ie me doet denken aan diana van airdork die me al 2 keer geblokt heeft
Ach ja, smaken verschillen. Ik vind de A380 ook lelijk. Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger worden
Tommy_Kuklinskimaandag 20 augustus 2007 @ 13:30
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:04 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger worden
YellowLedbettermaandag 20 augustus 2007 @ 17:10
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:04 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ach ja, smaken verschillen. Ik vind de A380 ook lelijk. Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger worden
De A380 is ook een lelijk gedrocht.
Mojavemaandag 20 augustus 2007 @ 19:02
ik was net van Enschede naar Maastricht op FL80 zonder een zwever of GA meuk te raken!
YellowLedbettermaandag 20 augustus 2007 @ 20:13
En hoe was het in Enske?
Mojavemaandag 20 augustus 2007 @ 20:19
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
En hoe was het in Enske?
Ja altiet mooi he, beetje krappe apron daar maar mag de pret niet druk'n, mooi over Ootmarsum en Oldnzoal binnen komen doan.

Woensdag weer
Public_NMEmaandag 20 augustus 2007 @ 23:59
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ja altiet mooi he, beetje krappe apron daar maar mag de pret niet druk'n, mooi over Ootmarsum en Oldnzoal binnen komen doan.

Woensdag weer
Mag ik mee naar Faro?
Autoreplydinsdag 21 augustus 2007 @ 00:03
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
doe eens niet

[ Bericht 8% gewijzigd door ThaFreak op 21-08-2007 12:40:34 ]
Autoreplydinsdag 21 augustus 2007 @ 00:04
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef Mojave het volgende:
ik was net van Enschede naar Maastricht op FL80 zonder een zwever of GA meuk te raken!
Is dat niet allemaal klasse D of hoger
Autoreplydinsdag 21 augustus 2007 @ 00:12
The only true constraint of dreams is imagination
Koploperkopperdinsdag 21 augustus 2007 @ 01:03
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Dondert 's een eind in uw graf trieste spotters
Doet eens normaalt.
Tommy_Kuklinskidinsdag 21 augustus 2007 @ 01:13
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Dondert 's een eind in uw graf trieste spotters
Spotter?
Jij kent mij voor geen 1%, dus houd dat soort uitspraken even voor je, svp.
YellowLedbetterdinsdag 21 augustus 2007 @ 09:47
wie neemt er dan ook een camera als avatar? Snie zo handig, dan lok je dat wel uit
Mojavedinsdag 21 augustus 2007 @ 09:48
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 01:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Spotter?
Jij kent mij voor geen 1%, dus houd dat soort uitspraken even voor je, svp.
Ow vergeten te antwoorden, had je ook mot met ground?!
Tommy_Kuklinskidinsdag 21 augustus 2007 @ 12:38
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
wie neemt er dan ook een camera als avatar? Snie zo handig, dan lok je dat wel uit
Idd, iedereen met een camera als avatar moet d00d!!!11111
YellowLedbetterdinsdag 21 augustus 2007 @ 13:57
verdomme, niet weer een holocaust
Tommy_Kuklinskidinsdag 21 augustus 2007 @ 16:46
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
verdomme, niet weer een holocaust
ben jij ook een zwevert eigenlijk?
Autoreplydinsdag 21 augustus 2007 @ 17:26
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ben jij ook een zwevert eigenlijk?
Een domme spottert
SPOILER
Lees de OP 's door, daar is hij voor
Maar serieus, wat doe je dan wel? Je vind FSX tof en neemt foto's.
Tommy_Kuklinskidinsdag 21 augustus 2007 @ 18:31
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:26 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Een domme spottert
SPOILER
Lees de OP 's door, daar is hij voor
Maar serieus, wat doe je dan wel? Je vind FSX tof en neemt foto's.
Ik heb nog nooit een vliegtuig op de foto gezet en FSX nog nooit gedaan. Dus neen, zoals gewoonlijk heb je alles vaut.

Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje. Kan zijn dat ik het fout heb, maar je bent aardig vijandig bezig om niets.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 21-08-2007 18:39:18 ]
Koploperkopperdinsdag 21 augustus 2007 @ 18:43
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een vliegtuig op de foto gezet en FSX nog nooit gedaan. Dus neen, zoals gewoonlijk heb je alles vaut.

Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje. Kan zijn dat ik het fout heb, maar je bent aardig vijandig bezig om niets.
Hij is inderdaad gewoon een eng mannetje.

Net weer FS2004 en PMDG geinstalleerd, toch best vermaak als het weer snoeihard regent buiten.
YellowLedbetterdinsdag 21 augustus 2007 @ 18:44
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ben jij ook een zwevert eigenlijk?
nog wel...ga straks gemotoriseerd raggen
Tommy_Kuklinskidinsdag 21 augustus 2007 @ 19:04
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:43 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Hij is inderdaad gewoon een eng mannetje.

Net weer FS2004 en PMDG geinstalleerd, toch best vermaak als het weer snoeihard regent buiten.
Jij bent wel een spottert?
YellowLedbetterdinsdag 21 augustus 2007 @ 19:15
oeh op de zere plek
Tommy_Kuklinskidinsdag 21 augustus 2007 @ 19:20
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
oeh op de zere plek
Waarom eigenlijk zo'n hekel aan spottert?
Zonder spotters geen foto's van aeroplanos in dit topci.
Koploperkopperdinsdag 21 augustus 2007 @ 19:34
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Jij bent wel een spottert?
Nee ik ben een joyridert!
Autoreplydinsdag 21 augustus 2007 @ 19:35
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Ik heb nog nooit een vliegtuig op de foto gezet en FSX nog nooit gedaan. Dus neen, zoals gewoonlijk heb je alles vaut. Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje.
Tsjah, misschien ben ik dat wel echt... of is het een pose.
quote:
Kan zijn dat ik het fout heb, maar je bent aardig vijandig bezig om niets.
Je eigen posts zijn ook niet al te aardig, zoals bij meer mensen wat een vicieuze cirkel veroorzaakt. Blijkbaar gaat die houding samen met piloot zijn
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waarom eigenlijk zo'n hekel aan spottert?
Het zijn een beetje de nerds van de luchtvaart.
Autoreplydinsdag 21 augustus 2007 @ 19:37
http://www.luftpiraten.de/tshop.html#

Ik ga voor de triatleet
Koploperkopperdinsdag 21 augustus 2007 @ 19:43
Duits.
Public_NMEdinsdag 21 augustus 2007 @ 19:50
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Duits.
Toen stopte ik al met kijken
mcDaviddinsdag 21 augustus 2007 @ 23:23
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
verdomme, niet weer een holocaust
Lollercaust!
Tommy_Kuklinskidinsdag 21 augustus 2007 @ 23:46
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef Autoreply het volgende:

Het zijn een beetje de nerds van de luchtvaart.
Dat ben ik dan wel weer met je eens
Tommy_Kuklinskidinsdag 21 augustus 2007 @ 23:47
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:34 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Nee ik ben een joyridert!
Daar ga ik ook voor in de OP
Koploperkopperdinsdag 21 augustus 2007 @ 23:55
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Daar ga ik ook voor in de OP
Ja maar je bestuurt toch niets
Tommy_Kuklinskiwoensdag 22 augustus 2007 @ 00:00
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ja maar je bestuurt toch niets
Ik bestuur genoeg
Wat joyride jij zoal?
Koploperkopperwoensdag 22 augustus 2007 @ 00:03
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik bestuur genoeg
Wat joyride jij zoal?
Diamond DA40 TDI
Robin DR400-120
Piper Warrior II/III
Autoreplywoensdag 22 augustus 2007 @ 03:14
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Daar ga ik ook voor in de OP
Dus de
quote:
Luftpiraten
sind passagiere die Flugzeuge erst unterwegs chartern
Is op jouw ook wel van toepassing
Lightning_NLwoensdag 22 augustus 2007 @ 05:13
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef Autoreply het volgende:

Het zijn een beetje de nerds van de luchtvaart.
Ik denk toch echt véél eerder dat zweefvliegers de nerds zijn van de luchtvaart.
YellowLedbetterwoensdag 22 augustus 2007 @ 08:54
Goh, jij weer. Verrassend.
Autoreplywoensdag 22 augustus 2007 @ 08:57
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje.
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 05:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik denk toch echt véél eerder dat zweefvliegers de nerds zijn van de luchtvaart.
Whehe
Lightning_NLwoensdag 22 augustus 2007 @ 11:28
Wat wil je zeggen? Dat je denkt dat ik óók irritant, eigenwijs en arrogant ben? Nee... Dat ben jij. De helft van de tijd denk ik ook dat je sarcastisch bent of een grap maakt, terwijl je eigenlijk volgens mij gewoon bloed serieus bent.

En geef toe, het was toch wel héél nerderig hoe jij probeerde uit te leggen middels natuurkundige wetten etc dat laagvliegen met een zweefvliegtuig moeilijker is dan met een jet. Volgens mij leef je dan in een fantasiewereldje.
Autoreplywoensdag 22 augustus 2007 @ 11:32
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat wil je zeggen? Dat je denkt dat ik óók irritant, eigenwijs en arrogant ben? Nee... Dat ben jij. De helft van de tijd denk ik ook dat je sarcastisch bent of een grap maakt, terwijl je eigenlijk volgens mij gewoon bloed serieus bent.
Je eerste idee was beter. Een beetje stangen is af en toe best leuk
YellowLedbetterwoensdag 22 augustus 2007 @ 14:29
yes, weer lekker rellen!
Autoreplywoensdag 22 augustus 2007 @ 14:54
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
yes, weer lekker rellen!
Ga 's dood yellowbedwetter
YellowLedbetterwoensdag 22 augustus 2007 @ 15:35
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:54 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ga 's dood yellowbedwetter
Nee man, zou zonde zijn. Mag ik straks eindelijk vliegen nu ik bijna klaar ben met de theorie, zou ik de pijp uit gaan. Nee, liever niet menneke.
Autoreplywoensdag 22 augustus 2007 @ 15:49
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Nee man, zou zonde zijn. Mag ik straks eindelijk vliegen nu ik bijna klaar ben met de theorie, zou ik de pijp uit gaan. Nee, liever niet menneke.
Je gaat je dood vliegen

Serieus, ik dacht dat theorie/praktijk gemengd werden gegeven
YellowLedbetterwoensdag 22 augustus 2007 @ 16:29
Bij mij niet, enige school in Nederland waar ik van weet dat het zo gedaan wordt is de DFA. Maar daar zit ik niet op. met die lelijke twinstar
Autoreplywoensdag 22 augustus 2007 @ 16:38
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
Bij mij niet, enige school in Nederland waar ik van weet dat het zo gedaan wordt is de DFA. Maar daar zit ik niet op. met die lelijke twinstar
Lelijk?



Lightning_NLwoensdag 22 augustus 2007 @ 17:47
Dat ding ziet er harstikke mooi uit man.
Autoreplywoensdag 22 augustus 2007 @ 18:09
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat ding ziet er harstikke mooi uit man.
Dat dus.
YellowLedbetterwoensdag 22 augustus 2007 @ 19:10
Dat ding is spuuglelijk, en underpowered Het ziet er net uit als een gepimpt zweefvliegtuig ofzo met die winglets.. om nog maar niet te beginnen over die afzichtelijke staart.
Ding is echter wel goedkoop en zuinig...
Autoreplywoensdag 22 augustus 2007 @ 19:15
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dat ding is spuuglelijk, en underpowered Het ziet er net uit als een gepimpt zweefvliegtuig ofzo met die winglets.. om nog maar niet te beginnen over die afzichtelijke staart.
Ding is echter wel goedkoop en zuinig...
Ik vind 'm er wel waanzinnig cool uitzien eigenlijk, behalve die canopy dan. Underpowered can trouwens ook een voordeel zijn, maar daar weet jij alles van

Wat vinden jullie overigens van de Lancair Legacy? Als ik nog een keer fors geld heb weet ik 't wel



[ Bericht 17% gewijzigd door Autoreply op 22-08-2007 19:21:20 ]
YellowLedbetterwoensdag 22 augustus 2007 @ 21:07
Daar zou ik dan wel bijna spontaan hitsig van worden, ware het niet dat ik eigenlijk toch niet hitsig wordt van vliegtuigen maar goed
Koploperkopperwoensdag 22 augustus 2007 @ 21:12
Vliegtuigen zijn best mooi, maar ze hebben nog geen tieten.
nsfwwoensdag 22 augustus 2007 @ 22:40
Een Twinstar ziet er best gelikt uit vind ik!
Vliegen schijnt ie ook heerlijk te doen.

Maar om er Multi Engine mee te leren vliegen. Nee, dat lijkt me niet handig.

1. Omdat het een kist is die zwaar underpowered is. Trek je één motor dicht in de start dan kan je hem figuurlijk met je kleine teen nog op de baan houden. Heerlijk voor de vrijetijdsvlieger, zakenvlieger of postvlieger, maar niet voor de leerlingvlieger. Die moet leren wat het is om een N-1 Weg te trappen. Op een 737 voelt het ook aan alsof je de de vloer wegtrapt en niet alsof je aan het fietsen bent.

2 Omdat de cockpit veel te mooi is.



Hier op leren vliegen is een eitje. Kind kan de was doen. En het argument van de DFA is "Maar elke major airline vliegt met een "Next Generation Cockpit" dus dat kan je niet vroeg genoeg leren.

Hebben ze een puntje. Maar bijna elke airline laat je een grading doen op een "Classic Cockpit"



Nou, dan ben je ERRUG blij dat je je instrument scan goed heb geleerd op een Beech Baron of een Piper Seneca cockpit


Verder vind ik de twinstar een erg mooie kist. Zou em graag vliegen, maar ik vind dat de DFA een Cheap Ass school is door zo'n goedkoop opererende twinstar te gebruiken voor haar leerlingen en dan nog te beweren dat het supergoed is ook!
Public_NMEwoensdag 22 augustus 2007 @ 23:27
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:15 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ik vind 'm er wel waanzinnig cool uitzien eigenlijk, behalve die canopy dan. Underpowered can trouwens ook een voordeel zijn, maar daar weet jij alles van

Wat vinden jullie overigens van de Lancair Legacy? Als ik nog een keer fors geld heb weet ik 't wel

[afbeelding]
Dat ding doet me op de een of andere manier denken aan de P-51 Mustang...
mcDavidzaterdag 25 augustus 2007 @ 12:59


dás pas een cockpit!
SnowBitezaterdag 25 augustus 2007 @ 14:18
Hoe zorg je dat die com-set het doet?
Moet je dan de accu thuis opladen ofzo?
Koploperkopperzaterdag 25 augustus 2007 @ 14:44
En ik zie niet eens een aansluiting voor een iPod.
mcDavidzaterdag 25 augustus 2007 @ 14:59
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:18 schreef SnowBite het volgende:
Hoe zorg je dat die com-set het doet?
Moet je dan de accu thuis opladen ofzo?
Een accu die iedere nacht aan de lader gaat inderdaad.

Bij veel vliegtuigen hangt er ook een GPS, logger, elektrische vario/sollfaht geber e.d. aan.
Autoreplyzaterdag 25 augustus 2007 @ 15:28
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:44 schreef Koploperkopper het volgende:
En ik zie niet eens een aansluiting voor een iPod.
Ik heb een Samsung YP-5K


Bewijs
mcDavidzaterdag 25 augustus 2007 @ 15:35
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:28 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ik heb een Samsung YP-5K


Bewijs
wheheh lache!
Koploperkopperzaterdag 25 augustus 2007 @ 18:25
Vliegtuig neergestort in Noordzee?

Zullen we 'em voor de gek houden?
Fillipezondag 26 augustus 2007 @ 16:59
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Vliegtuig neergestort in Noordzee?

Zullen we 'em voor de gek houden?
Aparte plugin is dat voor GE.

Anyway, ik ben nog steeds hard aan het sparen voor volgend zomer. Eindelijk voor m'n PPL gaan.

Geheel andere vragen, wat voor soort banen zijn er voor helikopterpiloten? Ja, dat ding besturen snap ik ook nog wel. Maar wat doet het merendeel? VIP's rondvliegen? Mensen naar boor-eilanden brengen ? Tell me, m'n fantasie laat me in de steek. Ik bedoel trouwens niet Militaire diensten.
Koploperkopperzondag 26 augustus 2007 @ 17:37
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:59 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Aparte plugin is dat voor GE.

Anyway, ik ben nog steeds hard aan het sparen voor volgend zomer. Eindelijk voor m'n PPL gaan.

Geheel andere vragen, wat voor soort banen zijn er voor helikopterpiloten? Ja, dat ding besturen snap ik ook nog wel. Maar wat doet het merendeel? VIP's rondvliegen? Mensen naar boor-eilanden brengen ? Tell me, m'n fantasie laat me in de steek. Ik bedoel trouwens niet Militaire diensten.
Boor, charters, VIP's, trauma, rondvluchten, camera werk, constructie werkzaamheden (valt onder charter denk ik) enzo denk ik.
Autoreplyzondag 26 augustus 2007 @ 17:48
En kom je er tussen zonder militaire ervaring? Ik ken een aantal piloten (vliegen voor 't Loodswezen), maar dat zijn allemaal ex-militairen.
SnowBitezondag 26 augustus 2007 @ 19:29
Veel zijn ex-militair of komen ergens terecht via Heli-Holland.
Public_NMEzondag 26 augustus 2007 @ 21:37
Voor de polizei vliegen
ChopperMickmaandag 27 augustus 2007 @ 08:38
politie neemt alleen mensen aan als vlieger die al agent zijn, ook al heb je een bult ervaring. Verder is het een wereldje dat voornamelijk uit (ex-)militairen bestaat een een aantal mensen die via bijvoorbeeld Heli Holland hun papieren gehaald hebben. Goed betaald ,civiel, werk op een heli in Nederland is er voornamelijk in de Offshore (CHC/Bristow) en op de trauma heli. Ander werk is voornamelijk beroerd betaald en wordt door mensen gedaan om ervaring op te doen.
SnowBitemaandag 27 augustus 2007 @ 15:59
Ik sprak hier van de week nog iemand in de bar die bij Heli Holland in opleiding zat, en baangarantie had bij CHC. Op zich geen slechte deal.
Fillipemaandag 27 augustus 2007 @ 16:20
Ah okay, bedankt gasten. Aan wat voor salarissen moet je dan zo ongeveer denken?
mcDavidmaandag 27 augustus 2007 @ 18:40
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef Fillipe het volgende:
Ah okay, bedankt gasten. Aan wat voor salarissen moet je dan zo ongeveer denken?
genoeg uren mogen maken om je brevet geldig te houden
Mojavedinsdag 28 augustus 2007 @ 00:00
ik was vanmiddag nog op Eelde, was er nog een KLS'er van hier die voorbij kwam taxieen?
Koploperkopperdinsdag 28 augustus 2007 @ 18:59
http://www.nu.nl/news/121(...)ing_op_Schiphol.html

Waar was de nood dan! Anti-climax ook altijd.

mcDavidwoensdag 29 augustus 2007 @ 01:29
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)ing_op_Schiphol.html

Waar was de nood dan! Anti-climax ook altijd.

Waar staat dat er nood was?
Mojavewoensdag 29 augustus 2007 @ 03:46
heb dat ding nog wel zien staan net, leuk he
Alternatewoensdag 29 augustus 2007 @ 11:02
Nee, je kunt beter weekend hebben.
Public_NMEwoensdag 29 augustus 2007 @ 11:50
Las vandaag in de krant dat er afgelopen jaar 90 keer een ultra-light/ga vliegtuigje het luchtruim boven Schiphol was binnen gedrongen. Hoe is dat in godsnaam mogelijk? Lijkt me nogal gevaarlijk imo.
Lucifer_Doosjewoensdag 29 augustus 2007 @ 11:59
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)ing_op_Schiphol.html

Waar was de nood dan! Anti-climax ook altijd.

Leuk zo'n uitwijker. Doordat de pax van die vlucht met de reguliere Finnair vlucht naar HEL moesten, kon mijn vracht niet mee.
mcDavidwoensdag 29 augustus 2007 @ 12:20
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef Public_NME het volgende:
Las vandaag in de krant dat er afgelopen jaar 90 keer een ultra-light/ga vliegtuigje het luchtruim boven Schiphol was binnen gedrongen. Hoe is dat in godsnaam mogelijk? Lijkt me nogal gevaarlijk imo.
Je moest eens weten hoe blind sommige mensen zijn.
90% lijkt ook niet te begrijpen wat die G op de kaart betekent. Of ze weten het wel maar vinden de GPS interessanter dan de kaart.
Koploperkopperwoensdag 29 augustus 2007 @ 12:22
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:29 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Waar staat dat er nood was?
lol!

Ze hebben het aangepast, er stond gisteren noodlanding ipv voorzorgslanding.
Public_NMEwoensdag 29 augustus 2007 @ 12:31
Was trouwens afgelopen week op EIN en daar kwamen 7 F16's landen, echt schitterend hoe die een approach maken. Gewoon ff 270graden draaien in een aardige bank angle.
Koploperkoppervrijdag 31 augustus 2007 @ 12:21
http://www.airliners.net/(...)n/read.main/3586240/

Wat een nerds zeg, tering.
mcDavidvrijdag 31 augustus 2007 @ 23:34
http://www.latimes.com/ne(...)4877500.story?page=1

RIP, de man van de ring.
nsfwvrijdag 31 augustus 2007 @ 23:42
Bier!

En daar is alles mee gezegd!
Mojavevrijdag 31 augustus 2007 @ 23:43
Amen.
mcDavidvrijdag 31 augustus 2007 @ 23:46
En mochten er zondag nog mensen het 100-jarig bestaan van de KNVvL komen vieren in het aviodrome, hop even langs bij de zweefvliegstand dan krijg je een sticker van me
Alternatezaterdag 1 september 2007 @ 00:36
Ik moet zondag vliegen in een echt vliegtuig.
Koploperkopperzaterdag 1 september 2007 @ 01:06
Vloog er nou ook iemand op de F70/F100? Ik ga binnenkort even naar Boedapest of Riga, dus als er nog een stoeltje vrij is.
Mojavezaterdag 1 september 2007 @ 12:46
maare, voor de spotters onder ons, een aanrader:

http://www.youtube.com/watch?v=z9bBrnnhl6c
sebabjezaterdag 1 september 2007 @ 14:46
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Mojave het volgende:
maare, voor de spotters onder ons, een aanrader:

http://www.youtube.com/watch?v=z9bBrnnhl6c
Lekker als je daar zit op vakantie
Mojavezaterdag 1 september 2007 @ 15:00
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:46 schreef sebabje het volgende:

[..]

Lekker als je daar zit op vakantie
Ja idd, kwam er laatst rond 0800lt overheen enne zag je zo'n gast het zwembad schoon maken
Autoreplyzondag 2 september 2007 @ 18:40
Gisteren nog een rondje op Langenveld gevlogen, tof veld, zo midden in de randstad
SnowBitezondag 2 september 2007 @ 18:41
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:00 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ja idd, kwam er laatst rond 0800lt overheen enne zag je zo'n gast het zwembad schoon maken
een neger?
mcDavidzondag 2 september 2007 @ 22:55
Zo, ik mag passagiers vliegen en heb een DC6 en spitfire zien starten en low-passen!
mcDavidzondag 2 september 2007 @ 23:01
Ohja radiaalmotoren zijn geil. .
Mojavemaandag 3 september 2007 @ 09:57
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:55 schreef mcDavid het volgende:
Zo, ik mag passagiers vliegen en heb een DC6 en spitfire zien starten en low-passen!
Passagiers die jou muntjes geven om te vliegen?
mcDavidmaandag 3 september 2007 @ 10:01
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:57 schreef Mojave het volgende:

[..]

Passagiers die jou muntjes geven om te vliegen?
Als ze tieten hebben neem ik ze gratis mee
Public_NMEmaandag 3 september 2007 @ 11:20
Iemand die foto in de krant gezien van die crash in Polen? Zo de tering, wat een klap moet dat geweest zijn...!
Koploperkoppermaandag 3 september 2007 @ 11:25
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:20 schreef Public_NME het volgende:
Iemand die foto in de krant gezien van die crash in Polen? Zo de tering, wat een klap moet dat geweest zijn...!









Die bedoel je?
Public_NMEmaandag 3 september 2007 @ 11:47
Yup, vliegt die gast nou met zijn kop door de cockpit?!
nsfwmaandag 3 september 2007 @ 17:06
Holy Shit!!

Wanneer was dat?
Autoreplymaandag 3 september 2007 @ 17:25
http://www.dumpert.nl/med(...)otsing_in_polen.html

Tering
mcDavidmaandag 3 september 2007 @ 17:36
Had het filmpje gezien! Tering dat is wel snel gegaan!
mcDavidmaandag 3 september 2007 @ 21:28
http://www.zcflevo.nl/35jaar.html

Ja, onverkapte spam!

al is die site niet echt reklame, rommelzooi
Koploperkoppermaandag 3 september 2007 @ 21:41
lol its a trap
YellowLedbetterdinsdag 4 september 2007 @ 10:11
dat doet wel auwsie...
Koploperkopperdinsdag 4 september 2007 @ 11:11
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
dat doet wel auwsie...
Denk 't niet, moet vast een best vlotte dood zijn geweest aan de enorme snelheid te zien.
YellowLedbetterdinsdag 4 september 2007 @ 16:06
Maar toch, op t moment zelf doet t wel behoorlijk auwsie. Vliegen is ook gevaarlijk, dat weet iedereen toch
Koploperkopperdinsdag 4 september 2007 @ 22:53
quote:
Recordpiloot Steve Fossett vermist
GARDNERVILLE - De Amerikaanse avonturier en recordvlieger Steve Fossett wordt vermist. Dat meldde de krant The Record-Courier in de Amerikaanse staat Nevada dinsdag (4 september). De 63-jarige Fossett wordt sinds maandagnacht vermist. Fossett werd voor het laatst gezien toen hij in een eenmotorig vliegtuigje opsteeg vanaf Hilton Ranch ten zuiden van Smith Valley.

De hulpdiensten moeten honderden vierkante kilometers ruig gebied doorzoeken. Nevada ligt in het zuidwesten van de VS.

Volgens majoor Cynthia S. Ryan van de luchtvaartautoriteiten zijn drie vliegtuigen al op zoek naar Fossett en gaan snel meer vliegtuigen de lucht in. Vliegvelden in de omgeving zijn opgeroepen ook op zoek te gaan naar Fossett.

De miljonair Fossett heeft tal van vlieg- en zeilrecords op zijn naam staan. Zo vloog hij in 2002 als eerste solo rond de wereld en maakte hij vorig jaar 's werelds langste non-stopvlucht in de Virgin Atlantic GlobalFlyer. Zijn laatste plan was het verbreken van het snelheidsrecord op land.
nsfwdinsdag 4 september 2007 @ 23:07
Waar haal je dat vandaan?
Koploperkopperdinsdag 4 september 2007 @ 23:14
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 23:07 schreef nsfw het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
http://www.luchtvaartnieuws.nl/News/?id=21866
nsfwdinsdag 4 september 2007 @ 23:14
Thnx
Public_NMEdinsdag 4 september 2007 @ 23:30
Zijn beacon staat ook uit, dus dat voorspeld niet veel goeds...
Koploperkopperwoensdag 5 september 2007 @ 00:04

Vliegen met een lange oe!
Kabbie_Kabbiewoensdag 5 september 2007 @ 11:33
Mooie foto
Koploperkoppervrijdag 7 september 2007 @ 10:40

WHEHEEHEHE.
YellowLedbettervrijdag 7 september 2007 @ 11:32
Ik heb er altijd al een onderzeeer in gezien als je de vleugels zou verwijderen...
mcDavidvrijdag 7 september 2007 @ 13:57
Weten we ook weer dat een K21 drijft!
mcDavidvrijdag 7 september 2007 @ 22:14
Kwamen er nog mensen langs op de Flevopolder Zweefvliegdagen? Morgen en overmorgen?
Public_NMEvrijdag 7 september 2007 @ 22:15
http://www.airliners.net/open.file/1259142/L/

Broem boem!!!!
Mojavevrijdag 7 september 2007 @ 22:31
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:15 schreef Public_NME het volgende:
http://www.airliners.net/open.file/1259142/L/

Broem boem!!!!
Ouch!

deze is ook mooi:
http://youtube.com/watch?v=kIuFzi83Lr4
Public_NMEvrijdag 7 september 2007 @ 22:45
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:31 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ouch!

deze is ook mooi:
http://youtube.com/watch?v=kIuFzi83Lr4
hehe, volgens mij had die teveel aan de bier en tieten gezeten .
Mojavevrijdag 7 september 2007 @ 22:45
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:45 schreef Public_NME het volgende:

[..]

hehe, volgens mij had die teveel aan de bier en tieten gezeten .
hehe ja mooi opgekloot iig
Public_NMEvrijdag 7 september 2007 @ 22:50
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:45 schreef Mojave het volgende:

[..]

hehe ja mooi opgekloot iig
Je zou erin zitten
Koploperkoppervrijdag 7 september 2007 @ 22:54
Krijg je met die luchtbussen he.
Mojavevrijdag 7 september 2007 @ 23:10
pruttel
nsfwzondag 9 september 2007 @ 17:32
Bier
Autoreplyzondag 9 september 2007 @ 17:54
Steve Fossett is nog steeds niet gevonden
Koploperkopperzondag 9 september 2007 @ 17:55
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Autoreply het volgende:
Steve Fossett is nog steeds niet gevonden
Hij zit nu met Elvis Presley op Tahiti te genieten van een roemloos leventje.
Mojavezondag 9 september 2007 @ 18:17
wie?
Autoreplyzondag 9 september 2007 @ 21:03
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:17 schreef Mojave het volgende:
wie?
Die kerel die alles is wat jij nooit zult worden
SPOILER
Kaal, rijk, dood
YellowLedbetterzondag 9 september 2007 @ 22:58
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Autoreply het volgende:
Steve Fossett is nog steeds niet gevonden
Hij probeert een nieuw record te vestigen, wie het langst is verdwenen met een vliegtuig voordat hij wordt teruggevonden
Mojavezondag 9 september 2007 @ 23:21
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:03 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Die kerel die alles is wat jij nooit zult worden
SPOILER
Kaal, rijk, dood
klinkt misschien beter dan het lijkt....
Koploperkopperzondag 9 september 2007 @ 23:27
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8216610.html?forside

Lolzercopter
Mojavezondag 9 september 2007 @ 23:39
no shit!
Autoreplyzondag 9 september 2007 @ 23:43
Wat ik me nou afvraag he, luisteren jullie wel 's muziek aan boord? Ik kan me voorstellen dat een transatlantische crossing oid toch redelijk saai is en dan is wat herrie toch wel tof?
Koploperkopperzondag 9 september 2007 @ 23:46
Al die captains jumpstyleuh joh!1
Mojavezondag 9 september 2007 @ 23:50
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Autoreply het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, luisteren jullie wel 's muziek aan boord? Ik kan me voorstellen dat een transatlantische crossing oid toch redelijk saai is en dan is wat herrie toch wel tof?
doe dan geen atlantische dingen maar Egypte heen en weer is ook best lang.
Zijn wel wat ADF frequenties te beluisteren onderweg maar dat is meestal weinig bijzonders....

Ken wat lui bij Martinair op de 767 en die nemen vaak laptops mee met films...
Koploperkopperzondag 9 september 2007 @ 23:54
Zit er een emPower plug in de cockpit?
Autoreplymaandag 10 september 2007 @ 00:06
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:50 schreef Mojave het volgende:

[..]

doe dan geen atlantische dingen maar Egypte heen en weer is ook best lang.
Zijn wel wat ADF frequenties te beluisteren onderweg maar dat is meestal weinig bijzonders....

Ken wat lui bij Martinair op de 767 en die nemen vaak laptops mee met films...
ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoord
Public_NMEmaandag 10 september 2007 @ 00:07
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:50 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ken wat lui bij Martinair op de 767 en die nemen vaak laptops mee met films...
Lekker pr0n kijken hehe.
SnowBitemaandag 10 september 2007 @ 01:10
quote:
Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Autoreply het volgende:

[..]

ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoord
Zoals je denk ik bekend is, zit een NDB tussen 190 en 1750KHz.
De AM- radio band zit daar ook ergens tussen.
Dus zo'n frequentie erin zetten en identen maar

Ik heb ook regelmatig boven radiostations holdings moeten draaien.
En als je primair een NDB gebruikt, moet hij altijd ge-ident blijven.
Kan erg leuk zijn, tenzij je boven een Mexicaans-Gospel station hangt
mcDavidmaandag 10 september 2007 @ 01:16
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Al die captains jumpstyleuh joh!1
http://www.totalroef.nl/nl/discografie/?cid=1

mcDavidmaandag 10 september 2007 @ 23:59
http://picasaweb.google.n(...)#5108695419915161138
Koploperkopperdinsdag 11 september 2007 @ 09:27
quote:
Door zo'n spottert:
When I worked at IAD we would occasionally have an IL-62 from Rossiya State Transport come in for governmental/diplomatic purposes. Once we even had a RAF VC-10 and Russian IL-62 at the same time, cool for us nerds.
Spotters met zelfkennis.
Mojavedinsdag 11 september 2007 @ 10:14
quote:
Cool filmpje!
The_strangerdinsdag 11 september 2007 @ 12:12
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Autoreply het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, luisteren jullie wel 's muziek aan boord? Ik kan me voorstellen dat een transatlantische crossing oid toch redelijk saai is en dan is wat herrie toch wel tof?
Zelfs op een kort stukje van EHAM naar EHBK staat arrow classic rock (675) op. Je moet immers over lopik en als je ergens tegen aan vliegt is dat het dan wel, dus een naaldje naar die mast is altijd handig
quote:
Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Autoreply het volgende:

[..]

ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoord
Veel radiostations zenden uit in die band. Radio538 (891), radio10gold (?), arrow classic rock (675).
Mojavewoensdag 12 september 2007 @ 05:07
Net nog stukkie Cairo Cairo, 876
Koploperkopperdonderdag 13 september 2007 @ 12:46
http://www.youtube.com/watch?v=ahJzCeXNFLQ

Koploperkopperdonderdag 13 september 2007 @ 18:15
Die propellers doen bijna niet meer onder aan m'n keukenmachine.

mcDaviddonderdag 13 september 2007 @ 21:26
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Die propellers doen bijna niet meer onder aan m'n keukenmachine.

[afbeelding]
Ik geloof nog steeds niet dat dat apparaat efficiënt kan vliegen.
The_strangervrijdag 14 september 2007 @ 09:15
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik geloof nog steeds niet dat dat apparaat efficiënt kan vliegen.
Gezien de grote hoeveelheden die je dagelijks langs ziet komen, ben ik het met je eens..
sebabjevrijdag 14 september 2007 @ 15:50
http://fr.youtube.com/watch?v=LiMcjyr3n2o
LeipeShitOuwevrijdag 14 september 2007 @ 15:59
Gisteren net terug van een vlucht PJIA - EHAM
Lightning_NLvrijdag 14 september 2007 @ 16:11
Joh.

En iedereen weet waar PJIA is. Maar je klinkt wel interessant.
Koploperkoppervrijdag 14 september 2007 @ 16:13
Red on red and green on green
indicates that all is serene

But colours of a different hue
indicates that some action is due

If on your red you see a green
their's should be the action seen

But if on your green you see a red,
you'd better act or you'll be dead.

!
LeipeShitOuwevrijdag 14 september 2007 @ 16:14
PJIA is Princess Julliana (Sint Maarten)
Koploperkoppervrijdag 14 september 2007 @ 16:16
Dat is TNCM (ICAO) of SXM (IATA).
LeipeShitOuwevrijdag 14 september 2007 @ 16:19
Ik noem de Acronym Definition
PJIA Princess Juliana International Airport
Koploperkoppervrijdag 14 september 2007 @ 16:19
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:19 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik noem de Airport id's
Je kunt noemen wat je wil, maar PJIA bestaat niet.
LeipeShitOuwevrijdag 14 september 2007 @ 16:21
Onee?
Kijk maar: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=PJIA&btnG=Zoeken&meta=
Koploperkoppervrijdag 14 september 2007 @ 16:29
quote:
Cute, maarehm:

Resultaten 1 - 10 van circa 21.200 voor PJIA
Resultaten 1 - 10 van circa 121.000 voor TNCM
Resultaten 1 - 10 van circa 749.000 voor SXM
LeipeShitOuwevrijdag 14 september 2007 @ 16:45
Ja je hebt gelijk, die van jou worden ook meer gebruikt maar zeg niet dat PJIA niet bestaat
Koploperkoppervrijdag 14 september 2007 @ 16:50
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ja je hebt gelijk, die van jou worden ook meer gebruikt maar zeg niet dat PJIA niet bestaat
Het is niet dat het meer gebruikt wordt, het kan gewoon niet gebruikt worden, PJIA is gewoon een commerciele afkorting verzonnen door Juliana International BV.
LeipeShitOuwevrijdag 14 september 2007 @ 16:59
Dus nu val een beetje door de mand alsware?
The_strangervrijdag 14 september 2007 @ 17:00
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Het is niet dat het meer gebruikt wordt, het kan gewoon niet gebruikt worden, PJIA is gewoon een commerciele afkorting verzonnen door Juliana International BV.
Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AAS
Lightning_NLvrijdag 14 september 2007 @ 17:03
Zeg dan gewoon Princess Juliana International ipv quasi interessant doen en nog eens verkeerd PJIA zeggen ook.
Koploperkoppervrijdag 14 september 2007 @ 17:04
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AAS
American Association of Suicidology? American Astronomical Society? Automobile Association of Singapore?

Koploperkoppervrijdag 14 september 2007 @ 17:04
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:59 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dus nu val ik een beetje door de mand alsware?
Een beetje maar.
Lightning_NLvrijdag 14 september 2007 @ 17:11
By the way gisteren m'n instruments fase afgesloten. Thank god, wat een boring crap was dat zeg. Maandag Basic Warfighter Skills fase beginnen Hopelijk wordt het dan wat leuker.
SnowBitevrijdag 14 september 2007 @ 17:13
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AAS
Amsterdam Airport Schiphol?

Ik vlieg veel vanaf GAE
YellowLedbettervrijdag 14 september 2007 @ 17:25
Groningen Airport Eelde!!
YellowLedbettervrijdag 14 september 2007 @ 17:25
daar woon ik trouwens! maar niet meer zo lang
The_strangervrijdag 14 september 2007 @ 17:28
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef SnowBite het volgende:

[..]

Amsterdam Airport Schiphol?
quote:
Ik vlieg veel vanaf GAE
Grunnen/Gruningen?
nsfwvrijdag 14 september 2007 @ 18:29
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef SnowBite het volgende:

[..]

Amsterdam Airport Schiphol?

Ik vlieg veel vanaf GAE
Zeker veel holdings draaien daar? Lijkt me koud op dit moment!
Public_NMEvrijdag 14 september 2007 @ 22:58
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef SnowBite het volgende:

[..]

Amsterdam Airport Schiphol?

Ik vlieg veel vanaf GAE
Go Ahead Eagles stadion?!
sebabjevrijdag 14 september 2007 @ 23:14
HEE waar is mijn filmpje gebleven ?

hier nog een keer http://fr.youtube.com/watch?v=LiMcjyr3n2o
Mojavezaterdag 15 september 2007 @ 00:49
omg moeilijk doen over een afkorting van een veld

ik zie altijd wel wat de printer zegt tijdens het aanmelden
Autoreplyzaterdag 15 september 2007 @ 00:54
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Mojave het volgende:
omg moeilijk doen over een afkorting van een veld

ik zie altijd wel wat de printer zegt tijdens het aanmelden
Breakie breakie, we willen graag een biertje doen op Rottedam. Kên dá?
Koploperkopperzaterdag 15 september 2007 @ 10:53
Iedere keer verbaas ik mij er over, hoe kunnen zulke domme mensen zich redden in de hedendaagse maatschappij?

September Clues 4

Het is gewoon lachwekkend eigenlijk, maar aan de andere kant wel een beetje sneu.
Autoreplyzaterdag 15 september 2007 @ 11:08
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Iedere keer verbaas ik mij er over, hoe kunnen zulke domme mensen zich redden in de hedendaagse maatschappij?

September Clues 4

Het is gewoon lachwekkend eigenlijk, maar aan de andere kant wel een beetje sneu.
Juist niet. Het is goed om af en toe je eigen superioriteit ten opzichte van dat soort kneuzen te zien.
Koploperkopperzaterdag 15 september 2007 @ 11:11
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:08 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Juist niet. Het is goed om af en toe je eigen superioriteit ten opzichte van dat soort kneuzen te zien.
Dat is ook weer waar, zonder dommen geen slimmen.
SnowBitezaterdag 15 september 2007 @ 21:09
quote:
Zeker veel holdings draaien daar? Lijkt me koud op dit moment!
*Heater on.
Volgende week hopelijk op nightstop naar Nice (met Bauling, ken je die?)
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
daar woon ik trouwens! maar niet meer zo lang
wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?
Fillipemaandag 17 september 2007 @ 07:58
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Die propellers doen bijna niet meer onder aan m'n keukenmachine.

[afbeelding]
wat de neuk, is dat echt?
The_strangermaandag 17 september 2007 @ 09:59
quote:
Op maandag 17 september 2007 07:58 schreef Fillipe het volgende:

[..]

wat de neuk, is dat echt?
Leef je uit:
Boeing V22 osprey

De twee propellors zijn draaibaar, zodat het ook als "helikopoter" kan dienen en daarmee dus een zeer korte start en landingsplek nodig heeft, maar bij deze stand toch vrij hard vooruit kan.
Lucifer_Doosjemaandag 17 september 2007 @ 10:21
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Leef je uit:
Boeing V22 osprey
[afbeelding]
De twee propellors zijn draaibaar, zodat het ook als "helikopoter" kan dienen en daarmee dus een zeer korte start en landingsplek nodig heeft, maar bij deze stand toch vrij hard vooruit kan.
Minpuntje is dat het het er niet uit ziet.
The_strangermaandag 17 september 2007 @ 10:41
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Minpuntje is dat het het er niet uit ziet.
En dat het practisch niet echt werkt (op Schiphol heb ik ze nog niet gezien)
Lucifer_Doosjemaandag 17 september 2007 @ 10:42
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:41 schreef The_stranger het volgende:

[..]

En dat het practisch niet echt werkt (op Schiphol heb ik ze nog niet gezien)
Worden ze uberhaupt wel civiel gebruikt eigenlijk?
The_strangermaandag 17 september 2007 @ 10:50
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Worden ze uberhaupt wel civiel gebruikt eigenlijk?
Nee, alleen het leger van de VS heeft ze in gebruik. Plan is om er 450 te gaan gebruiken, met een produktie van ongeveer 24 tot 48 per jaar (in 2012). Toestel is sowieso nog niet zo oud, pas in 2005 werd het goedgekeurd voor het leger.
Koploperkoppermaandag 17 september 2007 @ 10:51
En heul goed werken ze ook niet! http://youtube.com/watch?v=qyI96AfYgC8
Lucifer_Doosjemaandag 17 september 2007 @ 10:54
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Koploperkopper het volgende:
En heul goed werken ze ook niet! http://youtube.com/watch?v=qyI96AfYgC8
Auw
Alternatemaandag 17 september 2007 @ 12:57
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef SnowBite het volgende:

[..]

*Heater on.
Volgende week hopelijk op nightstop naar Nice (met Bauling, ken je die?)
[..]

wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?
Bauling ken ik wel ja. Nice is wel lachen! Alleen wel teringver met zo'n slagroom klopper.
Public_NMEmaandag 17 september 2007 @ 13:28
Trouwens die crash in Phuket zag er ook niet al te fraai uit. Bij een GA is ie gecrashed, schenen microburst te zijn op dat moment....
Mojavemaandag 17 september 2007 @ 13:53
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:28 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens die crash in Phuket zag er ook niet al te fraai uit. Bij een GA is ie gecrashed, schenen microburst te zijn op dat moment....
Ja kut, aardig wat dooien he?
Public_NMEmaandag 17 september 2007 @ 13:54
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:53 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ja kut, aardig wat dooien he?
Ja, 88. Zag er niet fijn uit, die kisten (MD-82's) schijnen ook aardige doodskisten te wezen.
mcDavidmaandag 17 september 2007 @ 14:27
http://nl.youtube.com/watch?v=sd-2RGM0SG8

Deze is ook wel vet! Vooral die looping aan het einde!
mcDavidmaandag 17 september 2007 @ 14:47
Hier nog wat osprey propaganda:
http://nl.youtube.com/watch?v=WeNdq_ObKuk
http://nl.youtube.com/watch?v=yaP5bfbwQe0
YellowLedbettermaandag 17 september 2007 @ 16:08
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef SnowBite het volgende:

[..]

*Heater on.
Volgende week hopelijk op nightstop naar Nice (met Bauling, ken je die?)
[..]

wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?
Ik stel me online niet voor:P En die kater komt doordat je teveel bier hebt gezopen, ik had namelijk hetzelfde maar in milde vorm gelukkig.
Fillipemaandag 17 september 2007 @ 16:57
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Leef je uit:
Boeing V22 osprey
[afbeelding]
De twee propellors zijn draaibaar, zodat het ook als "helikopoter" kan dienen en daarmee dus een zeer korte start en landingsplek nodig heeft, maar bij deze stand toch vrij hard vooruit kan.
Jezus wat een lelijk ding, wel apart, dat dan weer wel. Maar goed hij bestaat dus wel.
Public_NMEmaandag 17 september 2007 @ 23:41

Deze gozer is 'one crazy son of a bitch!'
http://fr.youtube.com/watch?v=et4AutqDPVo
http://fr.youtube.com/watch?v=ly3Y8SZvK1U
Leuk NL commentaar
Koploperkoppermaandag 17 september 2007 @ 23:53


Wat een klapjost.
Mojavedinsdag 18 september 2007 @ 09:15
Kick!
Public_NMEdinsdag 18 september 2007 @ 09:41
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:15 schreef Mojave het volgende:
Kick!
Ja om te zien wel, maar echt zwaar onverantwoordelijk. Mensen stonden redelijk dicht bij de baan, aan beide kanten, gezien de filmpjes. Die piloot zei dat hij dit scenario geoefend had in de sim, nou dat is volgens mij echt dikke lul 3 bier.
Wel leuke manier om van je oude kisten afscheid te nemen hehe.
Mojavedinsdag 18 september 2007 @ 10:34
http://fr.youtube.com/watch?v=plnBq7gqJAk

deze is ook spectaculair
YellowLedbetterdinsdag 18 september 2007 @ 10:49
omfg, van die kansloze stakkers die hun FS-landingen opnemen en op internet zetten
The_strangerdinsdag 18 september 2007 @ 10:56
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
omfg, van die kansloze stakkers die hun FS-landingen opnemen en op internet zetten
Totaal geen correctie tijdens touchdown, een tailstrik en dan toch nog zeggen:
quote:
but other than that, fine!