Je klikt in de OP van het vorige topic op "de h staat hier" en kopieert en plakt die tekst in je post. Even linkje naar vorige topic aanpassen en voila.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:58 schreef Deceit het volgende:
Lol ik weet niet hoe het moet
TT? Oh.. Zoals VVD opgerichtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:00 schreef DennisMoore het volgende:
Historische TT's tegenwoordig.
Dat krijg je met die jaartallen. Pas als we in de toekomst gaan zullen de historische TT's gaan afnemen, denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:00 schreef DennisMoore het volgende:
Historische TT's tegenwoordig.
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
.
Topic Titel.quote:
Dat hoeft niet, er mag staan wat je maar wil.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:21 schreef Deceit het volgende:
Kan ik niet meer veranderen zeker.. En hoe de neuk moest ik het weten dat het tegenwoordig moest zijn![]()
![]()
joh laat die homo's maar lekker zeikenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:21 schreef Deceit het volgende:
Kan ik niet meer veranderen zeker.. En hoe de neuk moest ik het weten dat het tegenwoordig moest zijn![]()
![]()
Ohhh echt, en ik dacht geschiedenis! Mmja..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, er mag staan wat je maar wil.
gewoon flink oefenen dan krijg je het vanzelf wel onder de kniequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:21 schreef Deceit het volgende:
![]()
Wie so?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ik zie dat ik mijn avatar moet updaten.
Jij houdt van watersport?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
joh laat die homo's maar lekker zeiken![]()
Omdat de avatar in de H nog de zwarte kapitein is en ik heb al weer een tijdje Housequote:
Gefeliciteerd.quote:
Klinkt best wel lekker. Heidi blijft altijd mijn favo, ze lijkt me zo lief, knap en een echte independent women. Hoe is ze irl ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/14617896.html
Nieuwe SugababesI love it!
Nog spannende plannen?quote:
Lowlandsquote:
Een ultieme schat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Klinkt best wel lekker. Heidi blijft altijd mijn favo, ze lijkt me zo lief, knap en een echte independent women. Hoe is ze irl ?
Ja voor foto's moet ie maar op m'n gay.nl kijken hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef samjustme het volgende:
Bij deze Deceit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar zie je alleen mijn acherkant van achteren enzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor foto's moet ie maar op m'n gay.nl kijken hoor![]()
Amelle is geweldig. Rauwe stem, heel tof op het podium. Past compleet in de band.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef Deceit het volgende:
Mis je Mutya niet? Ik was echt totaal Sugababes lover... maar na Mutya.. Ja.. Muziek blijft goed maar stukken minder.. Die ene is het gewoon niet..
daar gaat het toch ook juist om op g punt en elquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar zie je alleen mijn acherkant van achteren enzo![]()
Daten??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef samjustme het volgende:
Bij deze Deceit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EnTMM waarom zouden we meteen denken dat ie leijk was. Overigens wat jij knap vindt kan een ander niet mooi vinden, smaken verschillen nou eenmaal. Als jij hem maar leuk genoeg vindt en de rest is bijzaak.
LOL ik ga maar niet op in, ik heb al reputatie van serial dater op fok, overigens helemaal onterecht als je me kent irl dan weet je dat mijn image op fok helemaal onterecht is, vraag maar aan Mister Oquote:
Ook alleen maar omdat niemand je wilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL ik ga maar niet op in, ik heb al reputatie van serial dater op fok, overigens helemaal onterecht als je me kent irl dan weet je dat mijn image op fok helemaal onterecht is, vraag maar aan Mister O![]()
Ik ben heel vaak in Palace te vinden en ja ben zeer waarschijnlijk ook van partij tijdens de meet.
Het is altijd leuk om fokkers te leren kennen, heb al een aantal irl gesproken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
Wat pas eng is, is een cereal dater, denk ik.
"Hey... wat doet een lekker choco-popje als jij op een plaats als deze?"
ik heb niks gezegd over beide dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef Cairon het volgende:
en niemand iets over MIJN foto's
smerige gluiperige kontvlokkruisvaarders!
Humpf!
in het vorige topic ja!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Heb jij foto's?
Allemaal date waardigquote:
Thanks honey, doet weer goed voor mijn zelfvertrouwen pff!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat niemand je wil
Ik zei dat je cute was op de eerste foto! het zal je wel ontgaan zijn maar ja whatever.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:03 schreef Cairon het volgende:
en niemand iets over MIJN foto's
smerige gluiperige kontvlokkruisvaarders!
Humpf!
En dat staat dus voor geen meterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef samjustme het volgende:
En Vlarp ik heb toch altijd een pet op tijdens uitgaan![]()
Gillette, für das Beste im Mann.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Cairon het volgende:
jij telt niet! jouw foto's krijgen meer commentaar! En trouwens je zei dat ik op een turk leek!
Je hebt ook knappe Turkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Cairon het volgende:
jij telt niet! jouw foto's krijgen meer commentaar! En trouwens je zei dat ik op een turk leek!
Als je niet wilt "scoren" dan moet je dat vooral doen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:11 schreef samjustme het volgende:
@Vlarp afgelopen zaterdag droeg ik weer mijn petje en huge zonnebri![]()
Scoren vind ik niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je niet wilt "scoren" dan moet je dat vooral doen..
Neuken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:14 schreef Cairon het volgende:
ja, neem maar van Vlarp aan, die weet wel hoe 'ie moet scoren... de player.
Oh, 2 pasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hoeveel jaar ben je alweer vrijgezel, Vlarp?
Gillette, für das Beste im Mann.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef Cairon het volgende:
de zachtheid, de glans... het is te erg!
Interessante avatar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
Of werd dat niet bedoeld met 'scoren'?
Tenzij het een medisch noodgeval is is een reden 5 minuten voor aanvang altijd kut en onnodigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
Met welke reden?
CDP Tudors is een aanrader, als je van historische serie's houdtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grmbl. Fijn als mensen 5 minuten voor ze weg moeten alsnog cancelen voor de sneak.
Ik verveel me thuis zeg pff. Heb alle series die ik wou zien al bekeken en heb op zich niks te doen, op tv is er geen ene moer. Ik verveel me en er is niemand om me gezelschap te houden, het is te koud buiten en ja te laat om nu al richting een vriendin te vertrekken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dat leuk weeds?
Een koude douche.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben nog steeds op zoek naar een zintuiglijke sensatie van wilde frisheid die mij als herboren doet voelen, die mijn lichaam en geest verkwikt met haar weldadige luxe van rijke verzorging en voedende bestanddelen..
Iemand een tip?
Ik vind het een erg fijne serie. Goed acteerwerk, leuke karakters en er zit me toch een bitch in..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
is dat leuk weeds?
Ze houden niet van verrassingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grmbl. Fijn als mensen 5 minuten voor ze weg moeten alsnog cancelen voor de sneak.
Water is goed voor je.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En de weldadige luxe van rijke verzorging en voedende bestanddelen dan? Nou?.
HIHIquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
En sam, mietje, beetje in mijn FOBO reageren en dan zelf reacties uitgeschakeld hebben, he?
ik zou het bij het Nederlands houden, knul, je Engels is nog beroerder.
quote:
"Being bitchy let to someone else"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
HIHI![]()
Houd je preken voor je, het is duidelijk dat we elkaar niet mogen en ik ben nog niet klaar met je![]()
Mag je boven de 30 dan ineens niet meer op stap?! Kutquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
Ik kom tenminste niet als dertig plusser in een tent vol tieners telkensdus zipped it, je bent de laatste van wie ik iets hoef aan te horen.
ja rode palmolive aromatherapy sensual does the trick for mequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben nog steeds op zoek naar een zintuiglijke sensatie van wilde frisheid die mij als herboren doet voelen, die mijn lichaam en geest verkwikt met haar weldadige luxe van rijke verzorging en voedende bestanddelen..
Iemand een tip?
In welke tent vol tieners kom ik 'telkens'?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
![]()
Ik kom tenminste niet als dertig plusser in een tent vol tieners telkensdus zipped it, je bent de laatste van wie ik iets hoef aan te horen.
Waar zie je mij zeuren over jouw uiterlijk?quote:Als je gaat zeuren over mijn uiterlijk kijk eerst naar jezelf![]()
Je zit te vaak op MSNquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In welke tent vol tieners kom ik 'telkens'?.
En wat heeft mijn horecabezoek te maken met jouw zielige dreigement dat je nog niet klaar bent met iemand?.
[..]
Waar zie je mij zeuren over jouw uiterlijk?.
Met samjustme valt men van de ene verbazing in de andere.
Nee het zijn *grom* de stomme gay.nl codesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Je zit te vaak op MSNmet die smileys
edit: Oh, lummel! Snel aanpassen he!!!
Je hebt nog een jeugdig uiterlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Being bitchy let to someone else"
En met je engels examen ben je ook duidelijk nog niet klaar
altijd vreemd gevonden dat ze een FLEVOfestival in Brabant houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef Weemz het volgende:
Pfff..
Een festival voorbereiden in 2 dagen...
Nou ja, 't zal wel loslopen.
Tot zondag! (ik ben hier te vinden)
Heb je dat met je mond en gulp gedaan? Mooi, dan kan de rust wederkeren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
zipped it
Dan mag het ineens wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt nog een jeugdig uiterlijk![]()
Voel de liefde onderling hierquote:Can you feel the love tonight
in deze junglenacht
It's enough for this wide-eyed wanderer
volmaakt in evenwicht
that we got this far
Shit, nee... pas op, een blauwe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde net gaan slapen, maar ik merk dat er weer een rel aan komt?
het is wel goed zo, iedere keer je eigen onzekerheid op anderen proberen te projecteren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Als je gaat zeuren over mijn uiterlijk kijk eerst naar jezelf![]()
Ik houd het tegenwoordig op 'sterf', is net iets liever vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Zegt men op zich nog 'shit' trouwens, of is dat hopeloos gedateerd?
Nee doe maar niet.. te makkelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik de deur alvast openzetten?
Mja, maar dat gebruik je toch op een andere manier?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik houd het tegenwoordig op 'sterf', is net iets liever vind ik
Oh.. ja, dat is opzich wel waar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar dat gebruik je toch op een andere manier?
Een verwensing is niet hetzelfde als ehm... een uitroep ofzo.
Shit... damn... blast!
spidersensequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou ineens weer dat er een rel is hier?
Precies. Ik illustreer:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. ja, dat is opzich wel waar.
Nou ja, shit is tijdloos vind ik. Maar ja, het kan ook zijn dat ik ook uit de tijd begin te raken
Ik zeg het nog wel es, maar dat zegt niet zoveel verderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Zegt men op zich nog 'shit' trouwens, of is dat hopeloos gedateerd?
Of..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies. Ik illustreer:
Foutief gebruik: Shit, samjustme.
Correct gebruik: Sterf, samjustme.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
Zie ook: stervende hoeren kankerkachel.
Voor de mensen die wel eens buiten deze reeks komen dus.
Beter dan "is"quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
Zie ook: stervende hoeren kankerkachel.
Voor de mensen die wel eens buiten
Oh.quote:deze reeks komen dus.
En daar maak ik ook gretig gebruik van!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt nog een jeugdig uiterlijk![]()
Het is je ook gegund!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daar maak ik ook gretig gebruik van!
Dude. Moeilijk he, kritiek?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef samjustme het volgende:
Grow up ga uithuilen bij je mams!
Begin jij ook weer pff, weet niet wat met jou aan de hand is ga na je fuckbuddy en laat me met rust HOER!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je dat met je mond en gulp gedaan? Mooi, dan kan de rust wederkeren.
Het ligt toch echt aan jou hoor..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zie editquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Checken? Of heb ik weer iets gemist?
Nah. Na deze loflijke woorden is heel mijn leven weer in orde en zie ik het nut weer in van het bestaan. Ik kan vol overgave gaan douchen! Tot zo !quote:
Ik ga je terugpakken in palacequote:
Een hoer heeft geen fuckbuddy! Of de fuckbuddy moet ontieglijk rijk zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Begin jij ook weer pff, weet niet wat met jou aan de hand is ga na je fuckbuddy en laat me met rust HOER!
Ga je hem met je roze handtas slaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ga je terugpakken in palace![]()
![]()
Reden van verplaatsing is grootte van het festival (terrein is groter)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
altijd vreemd gevonden dat ze een FLEVOfestival in Brabant houden.
Ja, ik weet dat het oorspronkelijk in Biddinghuizen was, maar verander dan de naam.
A: ik heb geen fuckbuddies om naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Begin jij ook weer pff, weet niet wat met jou aan de hand is ga na je fuckbuddy en laat me met rust HOER!
Die heb ik al tijden. Net zoals een Last.FM, myspace, facebook, hyves en een wordpress blog. Oh en een nieuw paar sokken. Wou je nog meer wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sinds wanneer heeft CDP een FB en waarom weet ik daar niets van af?
quote:
Ik denk niet dat ie fotoboek bedoeldequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die heb ik al tijden. Net zoals een Last.FM, myspace, facebook, hyves en een wordpress blog. Oh en een nieuw paar sokken. Wou je nog meer weten?
Hallo niets slechts over mijn moeder, want dan heb je pas echt een probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef samjustme het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is wel goed zo, iedere keer je eigen onzekerheid op anderen proberen te projecteren.
Jij wilt niet bevooroordeeld worden, maar ondertussen sta jij over iedereen een oordeel uit te roepen.
Nou laat ik het dan op mezelf betrekken, ik pik dat niet meer.
[/quote
]
-Ga eens ff wieberen met dat gedrag.-quote:
dat is al anderhalf jaar geleden geweest, als FP-modjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe heb jij je crew-diploma gehaald?
Wat standaard gay allemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die heb ik al tijden. Net zoals een Last.FM, myspace, facebook, hyves en een wordpress blog. Oh en een nieuw paar sokken. Wou je nog meer weten?
maar dan spreek je toch weer eerder over een sugardaddy dan een fuckbuddyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hoer heeft geen fuckbuddy! Of de fuckbuddy moet ontieglijk rijk zijn
Oh ja, alles wat de moderne homosexuele man nodig heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is Vlarpske van 2 geslachten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef samjustme het volgende:
YOU ARE A GIRL NASTY WANNABE DUDE!!
U riep?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef Petre het volgende:
Blijven we heerlijk stoken? gezellie..
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef samjustme het volgende:
-weg-
Nee, dat zijn m'n gay.eu/dudesnude/Flickr(vanwege de naam).quote:
Sam weet wel dat wij hier als een familie elkaar wel steuenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
-Ga eens ff wieberen met dat gedrag.-
JIj bent lachenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
A: ik heb geen fuckbuddies om naar toe te gaan.
B: ik vraag geen geld voor sex.
C: ik heb tenminste sex ipv alleen maar kwijlen op elke gozer die maar een beetje meer zelfvertrouwen dan jij hebt. (wat niet supermoeilijk is)
D: ik kan tenminste redelijk met grammatica omgaan in NL en EN
E: ik begin tenminste niet te schreeuwen en als een dramaqueen moeilijk te doen zodra iemand kritiek heeft
En nu jij weer, mormel.
Is de fukbuddy niet standaard gay dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, dat zijn m'n gay.eu/dudesnude/Flickr(vanwege de naam).
En als SAJ wou weten over m'n andere FB, dan vraagt hij dat maar persoonlijk.
Is dat een vastgesteld lijstje? En zoja, door wie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, alles wat de moderne homosexuele man nodig heeft.![]()
Whooooo girl! REVELATION-TIME!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Overigens je wou wel met dit mormel een one night stand en nu jij SLETTEBAK!
[ Bericht 9% gewijzigd door Petre op 14-08-2007 23:04 ]quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!)
Ga een zelfvertrouwen kweken i.p.v. iedereen proberen neer te halen naar dat kleinzielige zelfbeeld wat je hebt schatje. Als de wereld nu eenmaal beter is dan jij hoef je niet te proberen ze te verlagen naar de modder waarin je je begeeft. Dat gaat je in je eentje, wat daar zit je, in je eentje, nooooit lukken!
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Je mag niet liegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Sam weet wel dat wij hier als een familie elkaar wel steuenen
Mogen w eniet eens meer rellen in Onzin?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef error het volgende:
Petre, wil je niet zo snel editten
Ik moet het natuurlijk wel eerst gelezen hebben
de quote is weg en wanneer samjustme zich niet een beetje in kan houden is er wel meer weg straks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ Bericht 9% gewijzigd door Petre op 14-08-2007 23:04 ]
Pardon?
zellen we dan bij deze maar publiekelijk maken met wie allemaal hier JIJ een one night stand wilde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
JIj bent lachen![]()
Blijf maar lekker blind staren want ik hield me rustig totdat dat kutwijf begon te zeuren weer op een achterbakse manier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, nu heb je het zelfs bij MIJ verpest schat. Nobody messes with friends of mine! (kijk, goed engels!)
Ga een zelfvertrouwen kweken i.p.v. iedereen proberen neer te halen naar dat kleinzielige zelfbeeld wat je hebt schatje. Als de wereld nu eenmaal beter is dan jij hoef je niet te proberen ze te verlagen naar de modder waarin je je begeeft. Dat gaat je in je eentje, wat daar zit je, in je eentje, nooooit lukken!
Onnodig Nutteloze Samenkomt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
Whaha, CDP een ONS met SJM willen?!
Ik kijk opeens met een hele andere blik naar mijn relatie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is de fukbuddy niet standaard gay dan?![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand
Mag ik me aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh disclaimer: alleen sam was voor de geilheid, de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand; moet wat als sletteback right?
zelfs met mij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.
Oh disclaimer: alleen sam was voor de geilheid, de rest van alle fokkers had ik echt interesse in voor een geile one night stand; moet wat als sletteback right?
Ik doelde voornamelijk op de nieuwe sokken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat een vastgesteld lijstje? En zoja, door wie?
Ik heb die mailing nooit gehad. Ben ik nu een slechte homo?
net als bij de slager, mag het een onsje meer zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Onnodig Nutteloze Samenkomt?
Blind? Ik heb "maar" -7.5 hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Blijf maar lekker blind staren want ik hield me rustig totdat dat kutwijf begon te zeuren weer op een achterbakse manier.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dude, ik heb in een geile bui wat foto's met je uitgewisseld. Jij begon toen te smeken 'zeg er niets over' om vervolgens het even leuk rond te bazuinen. Over schijnheilig gesproken. Ik kom er tenminste voor uit.
ok dan spreek ik voor mezelf, er zijn hier mensen in dit topic die ik ten alle tijden zal steunenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:07 schreef error het volgende:
[..]
Je mag niet liegen![]()
Er wordt hier helemaal niet gesteund![]()
Bitchfight en beschaafdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef Petre het volgende:
[..]
de quote is weg en wanneer samjustme zich niet een beetje in kan houden is er wel meer weg straks.
Ik kom hier niet om te modden, maar dit kinderachtig gedrag gaat gewoon weg. Bitchfight best, maar hou het een klčin beetje beschaafd?
Een beetje humor en zelfspot mag niet tijdens een rel?quote:
ik wil eerst mijn koffer terug voordat ik weer in een vliegtuig stap, dus ik bedankt nu tijdelijk voor de eerquote:
*agenda weer wegleg*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een beetje humor en zelfspot mag niet tijdens een rel?
Ja, doe er eens wat aan! Hij is vast wel binnen draai-om-de-oren--afstandquote:
Blootsvoets voelt niet lekker in m'n schoenen en krijg ik zweetpoten van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doelde voornamelijk op de nieuwe sokken.
ander vraagje, misschien wel goed getimed, krijgen we nog een verkiezing of zat dat er niet meer in voor ons?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een beetje humor en zelfspot mag niet tijdens een rel?
mile-high!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wil eerst mijn koffer terug voordat ik weer in een vliegtuig stap, dus ik bedankt nu tijdelijk voor de eer![]()
En zweetpoten zijn funest in bed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Blootsvoets voelt niet lekker in m'n schoenen en krijg ik zweetpoten van.
denk dat draai aan de oren effectiever werktquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef error het volgende:
[..]
Ja, doe er eens wat aan! Hij is vast wel binnen draai-om-de-oren--afstand
Niet aangedacht meer. Maar ik heb er eigenlijk weinig behoefte aan, dus iemand anders mag dat gaan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ander vraagje, misschien wel goed getimed, krijgen we nog een verkiezing of zat dat er niet meer in voor ons?
Doe ik niet aan. Hij weet precies wat ik ervan vind.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef error het volgende:
[..]
Ja, doe er eens wat aan! Hij is vast wel binnen draai-om-de-oren--afstand
Clockwork precision?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn 2e naam is trouwens Zwitserland.
TNS?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef error het volgende:
Ik vind 1 ONS aanbieding wel wat weinig hoor, mensen!![]()
gij hebbert, zeker weer uit op een kilo in plaats van een onsjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef error het volgende:
Ik vind 1 ONS aanbieding wel wat weinig hoor, mensen!![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Maar jullie keken wel he?
ijdele hoopquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Nee. We zijn homo's. Duh!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:08 schreef Petre het volgende:
[..]
de quote is weg en wanneer samjustme zich niet een beetje in kan houden is er wel meer weg straks.
Ik kom hier niet om te modden, maar dit kinderachtig gedrag gaat gewoon weg. Bitchfight best, maar hou het een klčin beetje beschaafd?
Voor ik had teruggelezen ja. Dacht nog, wat heb ik in vredesnaam gemist?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, Vanitas is al een tijdje afwezig...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
IJdelheid der ijdelheden....
nee die is met vakantie op een boot zonder internet dus die heeft deze hele rel weer moeten missenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
IJdelheid der ijdelheden....
GayMTAquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die is met vakantie op een boot zonder internet dus die heeft deze hele rel weer moeten missen![]()
tussendoor was hij hier wel hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, Vanitas is al een tijdje afwezig...
Jah zeg, zie het met een beetje nuance. Maar DM's post en samjustme's verwensingen naar wonderer zijn hier niet op zijn plaats. Stuur die lekker per PM. Het is absoluut niet zo dat er niets kan. Maar er is wel een grens, logisch toch?quote:
Ik moest even denken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:
Mja, Vanitas is al een tijdje afwezig...
Je maakt mijn dag een beetje goedquote:
Er zit al 2,5 bier inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
meestal vallen die kwartjes toch aardig rap bij je![]()
I aim to please.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/14617896.html
Nieuwe SugababesI love it!
It's Gotta Be You vond ik qua rauwheid erg bij Amelle passen. AUN is echt heel fijn simpel en tof. Draai hem echt plat en ben benieuwd naar de clip. Jo Whiley is echt een cunt trouwens. Die vergeleek het met The Strokes ffs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hij's leuk! Toch zo'n 20 keer achter elkaar op repeat geluisterd, en da's lang geleden dat ik dat bij een nummer deed.. (Laatste keer was óf Umbrella toen ie nog nieuw was, óf Play This Game With Me van Krezip
)
Overigens zijn de stemmen wel érg door de filters gehaald, maar da's voor één nummertje wel best.. op de rest van 't album graag meer rauwe Amelle en IBYLGOTDF/LFTW-achtige nummers![]()
Marcquote:Ik zag trouwens vandaag ineens je avatar in m'n tv-gids![]()
Ik wist nog vaag dat 't van een serie was, maar toch is het vaag.. voor mij is het toch gewoon de CDP-avatar die ineens in een Ugly Betty-reclame opduikt![]()
Fluitketel. En die is al afgegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is je waterkoker traag van begrip CDP?
Deze hier thuis fluit nog regelmatig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Fluitketels... bestaan die nog?
Ja, dat las ik al... en de Sugababes 'trots' op hun site aankondigen dat hun nummer in haar uitzending komt, en zij het vervolgens een beetje afkrakenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
It's Gotta Be You vond ik qua rauwheid erg bij Amelle passen. AUN is echt heel fijn simpel en tof. Draai hem echt plat en ben benieuwd naar de clip. Jo Whiley is echt een cunt trouwens. Die vergeleek het met The Strokes ffs.
Ik ga binnenkort op tv maar eens kijken of ik t wat vind.. Lotte vond ik in eerste instantie wel fris en oké, maar uiteindelijk te langdradig, té veel hetzelfde (kleurloze) decortje, té veel die éne verhaallijn waarvan je al weet hoe het af gaat lopen, etc...quote:Marc![]()
samen met Amanda en Wilhelmina echt een goede vervanging op de buis van Karen & Jack.
De dvdbox komt over 1.5 week binnenuit Amerika..en komend seizoen krijgen we EINDELIJK een musical aflevering![]()
![]()
Bij mij vloog die dop d'r dan altijd keihard af, dus om levensgevaarlijke situaties te voorkomen heb ik toch maar een waterkoker aangeschaft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Fluitketels... bestaan die nog?
Whoa, Whoa, Whoa. Vergeet Lotte compleet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:47 schreef Maartel het volgende:
Ik ga binnenkort op tv maar eens kijken of ik t wat vind.. Lotte vond ik in eerste instantie wel fris en oké, maar uiteindelijk te langdradig, té veel hetzelfde (kleurloze) decortje, té veel die éne verhaallijn waarvan je al weet hoe het af gaat lopen, etc...
Je had ook van die modellen waarbij de fluitdop eraan vast zit toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij vloog die dop d'r dan altijd keihard af, dus om levensgevaarlijke situaties te voorkomen heb ik toch maar een waterkoker aangeschaft.
Kijk, dat is iemand met liefde voor thee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fluitketel. En die is al afgegaan.
En ik maar denken dat homo's goed kunnen bukken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij vloog die dop d'r dan altijd keihard af, dus om levensgevaarlijke situaties te voorkomen heb ik toch maar een waterkoker aangeschaft.
Uhm.. maar daar draaide de hele serie toch om ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whoa, Whoa, Whoa. Vergeet Lotte compleet!
Behalve het basisgegeven is dit compleet anders. Het verhaallijntje dat ze voor haar baas valt hebben de schrijvers compleet geschrapt.
Ja, mooi he? Ik vind ze mooier geslaagd dan designer waterkokers eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat homo's goed kunnen bukken.
Nou ik nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat homo's goed kunnen bukken.
AD heb ik nog steeds liggen voor een deel, briljante humor natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhm.. maar daar draaide de hele serie toch om ?![]()
Heeft de serie nog wel het uitgangspunt van 'een afgerond verhaal vertellen' waarin Betty uiteindelijk mooi e.d. wordt, of is eigenlijk alles losgelaten behalve 'lelijk meisje werkt bij modebedrijf'?
Wat vond jij trouwens van Arrested Development?
(is heel wat anders, maar tref nooit iemand die de serie ook kent, en aangezien jij zo'n beetje 'Mr. Pilot' lijkt te zijn....)
Rel waar?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een mod die ingrijpt in een rel tussen [homo]'s, dat is nog niet eerder voorgekomen..
Wij hebben gewoon de goedkoopste.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, mooi he? Ik vind ze mooier geslaagd dan designer waterkokers eigenlijk.
In mijn waterkoker (met veel glas) gaat een blauw lampje branden als ie aan is.
[afbeelding]
Nee idd. Het was nog een hele toer je over het bed te vouwen.quote:
Saaaaaaaaai.quote:
Waars is de samenvatting dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Te laaaaat..
Ik ook trouwens, alles is al weggeėdit.
Laat het ook niet weer voorkomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een mod die ingrijpt in een rel tussen [homo]'s, dat is nog niet eerder voorgekomen..
Mannen-in-uniform-en-met-knuppel-in-de-hand-fetisj?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Zijn zij nog nodig geweest?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat vreemd dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mannen-in-uniform-en-met-knuppel-in-de-hand-fetisj?.
oh, was het weer uniform night in de Pecheur ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mannen-in-uniform-en-met-knuppel-in-de-hand-fetisj?.
Tenzij je links bent natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Burgertrut!
Trouwens, tandenpoetsen met links is schier onmogelijk.
Hij kan niet mikken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
Vooruit, mannen in legeruniform..
Niks mis met een kerkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Linkse kerk.
De borstel kwam van links...
Wat zat er onder danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Van de foto is er aan de onderkant een stuk weggeknipt. Trouwens..
KPD?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zie je toch gewoon in het KPD topic![]()
Wat een onzin.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Burgertrut!
Trouwens, tandenpoetsen met links is schier onmogelijk.
niets mis met geloofquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niks mis met een kerk![]()
alleen jammer dat god er in zit
Tsja, je zit op fok of je zit 't niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
Woow zo krijg je wel een topic vol in een dag...
waarom laat iedereen zich zo op fokken hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |