De oude isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie elke keer die oude kabouter in de OP staan, waarom heeft Ajax eigenlijk een nieuw logo genomen?
Vinden ze de nieuwe moderner ofzo?
Aldus een user op Ajax Netwerk. Met flink wat korrels zout nemen dus, maar wie weet zit er een kern van waarheid in.quote:Ajax heeft gisteren een gesprek gevoerd met Anderlecht over Mbark Boussoufa. Anderlecht schijnt iets van 16 miljoen te vragen, maar daarintegen is Boussoufa wel degelijk geintereseerd in een overgang naar A'dam, dat in tegenstelling tot de eerdere berichten dat hij geen interesse zou hebben ik een terugkeer.
Ja, een vaag kringeltje als logo is natuurlijk ook veel mooierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie elke keer die oude kabouter in de OP staan, waarom heeft Ajax eigenlijk een nieuw logo genomen?
Die nieuwe staat er ook in, moet je goed zoeken. Nieuwe vinden ze moderner, de elf lijntjes zijn mij echter te simpel, van mij mag het klassieke logo terugkeren. Ajax denkt echter niet dat dit zin heeft, hoeveel actie er ook tegen gevoerd wordt. Maar goed, men denkt gewoon liever niet met de supporters mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
16 miljoenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Aldus een user op Ajax Netwerk. Met flink wat korrels zout nemen dus, maar wie weet zit er een kern van waarheid in.
Volgens mij heb ik em thuis in een hele grote resolutie, zal er vanavond even naar kijken als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef ericajax het volgende:
Wie heeft die foto van Heitinga datie met zn armen wijd naar het publiek staat na de bekerfinale in 2006?
Zou wel een beetje kapitaalvernietiging zijn. Een speler uit de eigen jeugd voor zoveel pleuros terug kopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
16 miljoen![]()
![]()
![]()
Mocht er waarheid inzitten dan moet Ajax wel opschieten![]()
Die in hoge resolutie zoek ik ook al een tijdje, zou super zijn als je hem thuis hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:06 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik em thuis in een hele grote resolutie, zal er vanavond even naar kijken als ik er aan denk.
Op mijn oude PC heb ik 'm als wallpaper, 1280x1024.. Maar die oude PC staat bij mijn ouders en daar kom ik zelden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Die in hoge resolutie zoek ik ook al een tijdje, zou super zijn als je hem thuis hebt![]()
Ach, zo is het altijd wat. Steven Defour hadden we vorig seizoen ook veel makkelijker en goedkoper kunnen halen, maar toen was er geen behoefte aan. Mbark Boussoufa is vroeg weggehaald en nu is er behoefte aan hem, dan moet er gewoon een prijs voor betaald worden, al is 16 miljoen euro wel overdreven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Zou wel een beetje kapitaalvernietiging zijn. Een speler uit de eigen jeugd voor zoveel pleuros terug kopen.
Ja, een prijs heb ik ook geen moeite mee, maar 16 miljoen is zoals de Belgen zouden zeggen: te zot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, zo is het altijd wat. Steven Defour hadden we vorig seizoen ook veel makkelijker en goedkoper kunnen halen, maar toen was er geen behoefte aan. Mbark Boussoufa is vroeg weggehaald en nu is er behoefte aan hem, dan moet er gewoon een prijs voor betaald worden, al is 16 miljoen euro wel overdreven.
Hoop geld, maar dat heeft Ajax ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Aldus een user op Ajax Netwerk. Met flink wat korrels zout nemen dus, maar wie weet zit er een kern van waarheid in.
Veel geld ja. Maar wel volkomen terecht als Anderlecht in die richting gaat zitten. Wel opschieten inderdaad. Voor 16 miljoen een speler halen die niet mee mag doen in de CL zou wel extra lullig zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
16 miljoen![]()
![]()
![]()
Mocht er waarheid inzitten dan moet Ajax wel opschieten![]()
Sterker nog, ze hebben maar rond de 4 miljoen betaald. Moet te halen zijn dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, een prijs heb ik ook geen moeite mee, maar 16 miljoen is zoals de Belgen zouden zeggen: te zot.
Anderlecht heeft destijds een miljoen of 8 voor hem betaald, als ik me niet vergis. Een prijs rond de 11 lijkt mij wel reeel.
En 3 miljoen van Raffie erbij?quote:Van der Vaart bijna van Valencia
dinsdag 14 augustus, door ajaxkampioenen, Hamburg, 16:10u, Voetbalprimeur.nl
Van der Vaart is bijna eigendom van Valencia. De Spaanse club heeft een verhoogd bod uitgebracht van 17 miljoen euro. HSV zou hier wel mee akkoord gaan. HSV zou zich bedacht hebben na de reactie van Van der Vaart.'Mijn opa en oma wonen in Valencia. Ze zijn al tachtig jaar oud en het is hun droom om mij in Spanje te zien voetballen.'Ook Silvie zou het wel zien zitten om naar Spanje te verhuizen.
Het lijkt dus niet onwaarschijnlijk dat hij inderdaad liever in Belgie blijft.quote:"Dit is een droom die werkelijkheid wordt," vertelde de 21-jarige balvirtuoos op de persvoorstelling. "Het was geen makkelijke beslissing, want ik voelde me goed bij AA Gent. Maar als je op mijn leeftijd in zo'n team de Champions League kan spelen, mag je die mogelijkheid niet onbenut laten."
"Er was wat interesse uit Nederland, onder meer van PSV. Maar ik begin de Belgische competitie nu beter te kennen. Daarom vind ik het voor mij iets makkelijker om me bij Anderlecht te ontplooien dan ergens anders."
Alleen dat gelul van Silvie erbij.quote:
quote:Defour opnieuw in beeld bij Ajax
Na het vertrek van Wesley Sneijder bij Ajax gonst het van de geruchten in de Amsterdam ArenA. De Amsterdammers zouden opnieuw interesse hebben in de negentienjarige Belgische middenvelder Steven Defour.
Martin van Geel is op zoek naar een vervanger voor de 23-jarige Sneijder. Dat brengt vele geruchten met zich mee.
Volgens Gazet van Antwerpen heeft Ajax opnieuw interesse in Steven Defour. Defour was vorig jaar al eens in beeld bij de Amsterdammers, maar hij ging uiteindelijk naar Standard.
Eerder was er al sprake van interesse in Orlando Engelaar, Ibrahim Affelay, Ismail Assati en Mbark Boussoufa.
5 miljoen mogen we hem hebben van deze RSCA diehardquote:Jasza A.F.C.A Ajax till i die Morgen: AFCA-praag zegt:
weet jij wat meer over intresse Ajax van Boussoufa?
Anthony - I read it on a wall, it went straight to my head: "Dance to the tension of a world on edge." zegt:
nope
Anthony - I read it on a wall, it went straight to my head: "Dance to the tension of a world on edge." zegt:
maar voor 5 mio. ¤ mogen jullie hem hebben
Jasza A.F.C.A Ajax till i die Morgen: AFCA-praag zegt:
5 miljoen?
yep
als Ajax 7 à 8 biedt, staat hij de dag erna in A'dam
5 miljoen? Anthony da ken toh nie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
5 miljoen mogen we hem hebben van deze RSCA diehard
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef ericajax het volgende:
Wie heeft die foto van Heitinga datie met zn armen wijd naar het publiek staat na de bekerfinale in 2006?
Is hij eigenlijk wel zo goed als wij allemaal denken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je heel objectief bent is dat verschil niet eens zo heel groot.. De Nederlandse en de Belgische competitie dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:22 schreef Cheiron het volgende:
Welke idioot blijft er nou liever in de Belgische competitie?
Hmm de supporters zijn niet tevreden met hem dus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je even aandacht nodigquote:
Niet daarom maar hij denkt dat Anderlecht dat wel doetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hmm de fans zijn niet tevreden met hem dus?
Nooit gehoord van domme Belgen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hmm de supporters zijn niet tevreden met hem dus?
Ummm wel hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je heel objectief bent is dat verschil niet eens zo heel groot.. De Nederlandse en de Belgische competitie dus.
Objectiviteit is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je heel objectief bent is dat verschil niet eens zo heel groot..
Hij is goed maar het is geen wereldklassequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is hij eigenlijk wel zo goed als wij allemaal denken?
Nee doh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
De Nederlandse competitie is ook wel sterker (en groeit vooral een stuk meer), maar zo'n gigantisch verschil als sommige hier doen geloven is er volgens mij ook weer niet. Het is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld het gat tussen de Eredivisie en de Premier League.
Dat verschil is veel kleiner inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
De Nederlandse competitie is ook wel sterker (en groeit vooral een stuk meer), maar zo'n gigantisch verschil als sommige hier doen geloven is er volgens mij ook weer niet. Het is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld het gat tussen de Eredivisie en de Premier League.
Qua begrotingen, toeschouwersaantallen en professionaliteit is het natuurlijk een enorm verschil, maar ook qua kwaliteit. Anderlecht werd kansloos uitgeschakeld vorig jaar, PSV haalt de kwartfinale. AZ haalde de kwartfinale van de UEFA cup. En dat waren niet eens zozeer uitschieters voor Nederlandse clubs, wat is de laatste keer dat een Belgische club de kwartfinale van een Europees toernooi haalde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
Nou dan? Zo onbegrijpelijk is het dus ook weer niet als Boussoufa liever nog een jaar bij Anderlecht blijft gezien het verschil met de Eredivisie niet gigantisch is, en hij al een gevestigde naam is bij die club. Ik zie hem graag komen en zou persoonlijk duizend maal liever bij Ajax dan bij Anderlecht spelen, maar gezien die situatie waar hij in zit kan ik me voorstellen dat hij denkt 'nog een jaartje Anderlecht en dan naar een top-competitie'.quote:
het niveauverschil is nog redelijk groot hoor, wat hebben ze nou in Belgie naast Anderlecht en mss Club Brugge?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou dan? Zo onbegrijpelijk is het dus ook weer niet als Boussoufa liever nog een jaar bij Anderlecht blijft gezien het verschil met de Eredivisie niet gigantisch is, en hij al een gevestigde naam is bij die club. Ik zie hem graag komen en zou persoonlijk duizend maal liever bij Ajax dan bij Anderlecht spelen, maar gezien die situatie waar hij in zit kan ik me voorstellen dat hij denkt 'nog een jaartje Anderlecht en dan naar een top-competitie'.
Met name het feit dat spelers uit de Nederlandse competitie vaker naar Europese topclubs verkassen, zie ik als een reden waarom Boussoufa wel zou komen. Maar wat mijn punt is, is dat ik kan begrijpen dat Boussoufa die stap zou willen maken vanuit Anderlecht, zonder eerst een kleine stap (naar Ajax) te maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua begrotingen, toeschouwersaantallen en professionaliteit is het natuurlijk een enorm verschil, maar ook qua kwaliteit. Anderlecht werd kansloos uitgeschakeld vorig jaar, PSV haalt de kwartfinale. AZ haalde de kwartfinale van de UEFA cup. En dat waren niet eens zozeer uitschieters voor Nederlandse clubs, wat is de laatste keer dat een Belgische club de kwartfinale van een Europees toernooi haalde?
Ook worden vanuit de Eredivisie elk jaar wel weer een paar spelers richting absolute topclubs gestuurd, uit België gebeurd dat vrijwel nooit.
^ dat dus jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua begrotingen, toeschouwersaantallen en professionaliteit is het natuurlijk een enorm verschil, maar ook qua kwaliteit. Anderlecht werd kansloos uitgeschakeld vorig jaar, PSV haalt de kwartfinale. AZ haalde de kwartfinale van de UEFA cup. En dat waren niet eens zozeer uitschieters voor Nederlandse clubs, wat is de laatste keer dat een Belgische club de kwartfinale van een Europees toernooi haalde?
Ook worden vanuit de Eredivisie elk jaar wel weer een paar spelers richting absolute topclubs gestuurd, uit België gebeurd dat vrijwel nooit.
Oude logo is mooier inderdaad, heeft meer uitstraling.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nieuwe vinden ze moderner, de elf lijntjes zijn mij echter te simpel, van mij mag het klassieke logo terugkeren.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Geldt Uefa cup ook voor meedoen in de CL? Dan zouden ze Defour ook voor donderdag moeten kopen.
Ja. Uitzonderingen zijn de Intertoto competitie en de Europese Supercup.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Geldt Uefa cup ook voor meedoen in de CL? Dan zouden ze Defour ook voor donderdag moeten kopen.
Hoe is het scorend vermogen van Steven Defour? Niet echt geweldig, toch? Want anders lever je meer dan 15 doelpunten in ten opzichte van Wesley Sneijder, kan je beter gaan voor Mbark Boussoufa gaan, lijkt mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje vreemde redenatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe is het scorend vermogen van Steven Defour? Niet echt geweldig, toch? Want anders lever je meer dan 15 doelpunten in ten opzichte van Wesley Sneijder, kan je beter gaan voor Mbark Boussoufa gaan, lijkt mij.
Assists zijn minstens zo belangrijk natuurlijk. Qua scorend vermogen is er geen middenvelder die Sneijder kan evenaren én haalbaar is voor Ajax. Boussoufa heeft er ook slechts negen gemaakt afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe is het scorend vermogen van Steven Defour? Niet echt geweldig, toch? Want anders lever je meer dan 15 doelpunten in ten opzichte van Wesley Sneijder, kan je beter gaan voor Mbark Boussoufa gaan, lijkt mij.
Nieuwe is goedkoper.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oude logo is mooier inderdaad, heeft meer uitstraling.
bron: www.vi.nlquote:Espanyol laat Riera niet naar Ajax gaan
Ajax is er niet in geslaagd Alberto Riera los te weken bij Espanyol. De Spaanse club weigert de 25-jarige linkspoot te laten gaan ondanks een officieel eerste bod van naar verluidt zes miljoen euro.
'We houden vast aan onze sportieve plannen voor komend seizoen', zegt de Catalaanse club op zijn eigen website. 'Na de verkoop van Walter Pandiani (Osasuna, red.) en Gorka (Athletic de Bilbao) laten we niemand meer gaan.'
Riera heeft er één seizoen op zitten bij Espanyol. Hij was een vaste waarde en scoorde vier keer in de Primera División. De hangende linkervleugelspits maakte bovendien vier goals in het UEFA Cup-toernooi, waaronder eentje in de verloren finale tegen Sevilla.
'Net als Raúl Tamudo en Luis García beschouwt Espanyol Riera als een belangrijke speler voor komend seizoen. We gaan dan ook niet in onderhandeling met Ajax', zegt de club in zijn persbericht.
1 2 3 4 5 6 | Ogararu --------- Stam -------------- Vermaelen ------ Emanuelson ---------------- Gabri --------------- Davids ------------------- Bakircioglu ----------------------------------------------- Riera ------------------------------------ Suarez --------------------- -------------------- Huntelaar ---------------------------------- |
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:02 schreef Chivu het volgende:
De serieuze interesse in Riera duidt er wel op dat we 4-4-2 gaan spelen. Dat zou wel de beste optie zijn denk ik.
Suarez haal je niet voor de bank, en z'n ideale positie is zwerven om de spits heen. 1+1=2. Maargoed, ik heet geen Ten Cate.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoezo?
Riera had links kunnen spelen en Rommedahl rechts, dat is toch geen 4-4-2 dan?
Heb jij Vanden Borre op MSN??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet daarom maar hij denkt dat Anderlecht dat wel doet![]()
Deed ie, tot ze met het gevraagde bedrag kwamen, dus Ajax zal met 15 miljoen moeten komen, en dat doen ze nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:23 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Had v. Geel ook niet zo kunnen reageren mbt de transfer van Sneijder?
Idd, Cl voetbal is een prima lokkertje/extratje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:27 schreef Chivu het volgende:
Ik denk dat het kaliber van de biedingen flink afhankelijk zijn van of we woensdag met een mooie uitslag winnen.
quote:Van Geel:"geen internationaal gevestigde namen erbij"
Tegenover het Algemeen Dagblad liet Martin van Geel weten dat fans niet moeten rekenen op internationaal gevestigde namen ter vervanging van Sneijder. ,,De mensen moeten in elk geval niet rekenen op gevestigde namen uit het internationale voetbal. Die zijn voor Ajax simpelweg niet haalbaar, het is niet anders. Kijk alleen maar naar de salarissen. Nog los van de vraag of ze in de Nederlandse competitie zouden willen spelen. Ajax heeft het altijd moeten hebben van jonge en zelf opgeleide spelers, die hier de stap naar de top hebben gemaakt. Die weg zullen we ook nu volgen.’’
Waarom ze dat op tvnoord melden?? geen idee.quote:Suaréz start in de basis bij Ajax
AMSTERDAM - Luis Suárez begint woensdagavond in de basis bij Ajax. De Amsterdammers spelen voor eigen publiek de eerste wedstrijd tegen Slavia Praag in de voorronde van de Champions League.
De van FC Groningen overgekomen aanvaller heeft nog maar driemaal met zijn nieuwe ploeggenoten getraind. Begin deze maand leek het er nog op dat Suárez de competitiestart zou missen vanwege een liesblessure. Suárez vormt woensdag met Huntelaar, Rommedahl en Bakircioglu de aanvalslinie van Ajax.
RTVNoord
Pauper Schusterquote:Sneijder moet afscheid uitstellen
dinsdag 14 augustus, door Jari, Hongkong, 17:29u, Sportweek
Wesley Sneijder had woensdagavond rondom de voorrondewedstrijd in de Champions League van Ajax tegen Slavia Praag, in de Arena afscheid willen nemen van het ajax-publiek. Aanvankelijk leek dit te gaan lukken na een toezegging van technisch directeur van Real Madrid, Pedrag Mijatovic. Sneijder kreeg van Mijatovich dinsdag na presentatie in het Estadio Bernabéu twee dagen om in Nederland spullen op te halen en persoonlijke zaken te regelen.
Maar trainer Bernd Schuster bepaalde dat Sneijder en Royston Drenthe woensdag met de selectie meegaan naar Cadiz, waar de Spaanse landskampioen een oefenduel speelt tegen Betis Sevilla. De voormalig Ajacied kijkt nu wanneer hij wel de mogelijkheid heeft om
Diep in hun hart houden ze nog altijd van die paardenbek!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom ze dat op tvnoord melden?? geen idee.
Eerste thuisduel van competitie dan? Of moet Real dan alweer zelf spelen ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pauper Schuster
Beter niet tijdens een AT wedstrijd volgend jaar, Ajax kennende
Wie staat er dan op '10'?quote:Suárez vormt woensdag met Huntelaar, Rommedahl en Bakircioglu de aanvalslinie van Ajax.
raar bericht inderdaad!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom ze dat op tvnoord melden?? geen idee.
Jup, dus wachten tot ie geblesseerd raakt of het word dus het tyfus ATquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:53 schreef ericajax het volgende:
[..]
Eerste thuisduel van competitie dan? Of moet Real dan alweer zelf spelen ?
dat was zo triest voor de grootste Ajax-speler van de afgelopen 10 jaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jup, dus wachten tot ie geblesseerd raakt of het word dus het tyfus AT![]()
of 3 jaar later zoals Chivu voor een halve ArenA![]()
Kwam meer omdat ado zo smerig 2-2 maakte, maarja de echte bleven gelukkig allemaal wel, Zuid en Noord waren vrij vol nog maar lange zijde was gelijk leeggestroomdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat was zo triest voor de grootste Ajax-speler van de afgelopen 10 jaar![]()
Grootste Ajax-speler van de afgelopen 10 jaar durf ik hem niet te noemen hoor. Ik zou momenteel even geen andere kunnen bedenken maar dit is lichtelijk overschat, helemaal als je bekijkt wat we bereikt hebben met Wesley.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat was zo triest voor de grootste Ajax-speler van de afgelopen 10 jaar![]()
Wat hebben we met Wesley bereikt dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef Fides het volgende:
[..]
Grootste Ajax-speler van de afgelopen 10 jaar durf ik hem niet te noemen hoor. Ik zou momenteel even geen andere kunnen bedenken maar dit is lichtelijk overschat, helemaal als je bekijkt wat we bereikt hebben met Wesley.
1 kampioenschap en 2 beker in 5 seizoenen, niet echt bijzonder dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef ericajax het volgende:
[..]
Wat hebben we met Wesley bereikt dan?![]()
Lange zijde. Dan weet je toch ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kwam meer omdat ado zo smerig 2-2 maakte, maarja de echte bleven gelukkig allemaal wel, Zuid en Noord waren vrij vol nog maar lange zijde was gelijk leeggestroomd![]()
Klopt, maar ze moeten niet naast mij weglopen want dan gaan ze niet lopend naar benedequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lange zijde. Dan weet je toch ook wel genoeg.
Jajajajaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moeten niet naast mij weglopen want dan gaan ze niet lopend naar benede![]()
Geblesseerd tijdens de geboortequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:07 schreef BonJovi het volgende:
Heeft Litmanen geen zoon?
[afbeelding]
En wat liep eromheen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:03 schreef Fides het volgende:
[..]
1 kampioenschap en 2 beker in 5 seizoenen, niet echt bijzonder dus.
16 miljoen.. voor een speler die zich nog moet bewijzen. V Geel moet helemaal dronken zijn wil die dat bedrag daarvoor neer leggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:11 schreef pfaf het volgende:
Eigenlijk zou Ajax Daniele Dessena moeten halen.
Maar dan speelt 'tie niet meer voor Parma en degraderen ze, dus wellicht toch maar 16 miljoen voor Boussoufa betalen.
Daarom zeg ik ook, Dessena halen voor 8 miljoen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
16 miljoen.. voor een speler die zich nog moet bewijzen. V Geel moet helemaal dronken zijn wil die dat bedrag daarvoor neer leggen.
Yea die zoek ik ook nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef ericajax het volgende:
quote:
Andersomquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef RijstNatie het volgende:
van bommel overnemen bij munchen
Zorgde voor de overwinning tegen AEK in de groepsfasequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef peaceman het volgende:
Tarik Oulida was wél een goede voetballer.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef RijstNatie het volgende:
Om hem vervolgens aan de lat op te hangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef RijstNatie het volgende:
Die is bezig met een verbeterd contract bij ajax. Hij wordt de nieuwe "10".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef Roflbroek het volgende:
Het is ook behoorlijk stil rondom Lindenbergh.
Geweldige speler dat moment in de Gatorade cup waar hij hinkent van het veld afgaat maar weigert om gewisseld te wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Roflbroek het volgende:
Johnny![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BBvFwf-7ATc
zker!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geweldige speler dat moment in de Gatorade cup waar hij hinkent van het veld afgaat maar weigert om gewisseld te worden![]()
De bekerfinale, eerst er niet uit willen en daarna koelbloedig de 5e pingel erin schieten. Grote klasse. En dan dat schitterende juichen ernaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Roflbroek het volgende:
Johnny![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BBvFwf-7ATc
* MisterJ.Lo vraagt of hij het als avatar mag gebruikenquote:
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Lindenbergh kan gaan, dus daar wordt geen tijd meer in gestoken......![]()
Maar deze optie is ook niet doorgegaan, het net begint langzaam aan dicht getrokken te worden denk ik zo?!
Of zou er nog een konijn uit een hoed getoverd kunnen worden?
Bedankt! *heeft een nieuwe achtergrondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef Tvduijn het volgende:
Grote versie van Heitinga bekerfinale 2006:
(..)
Heel subtiel "lees de feyenoordkrant" erboven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef Tvduijn het volgende:
Grote versie van Heitinga bekerfinale 2006:
Klik
Net als Kopenhagen vorig jaarquote:Ten Cate ziet de uitdaging
Amsterdam, 14 aug 2007
Ajax en Slavia Praag beginnen hun strijd om een Champions League-ticket woensdag in de Amsterdam ArenA. Dinsdag sprak Henk ten Cate zijn verwachtingen uit over de belangrijke krachtmeting tegen de Tsjechen.
De voorbeschouwing van de trainer ging vanzelfsprekend over de komende tegenstander Slavia Praag, maar vooral ook over de transfer van Wesley Sneijder naar Real Madrid. ,,Het is natuurlijk even wennen zonder Wesley'', opende de Ajax-trainer de persconferentie die werd bijgewoond door opvallend veel journalisten uit Tsjechië. ,,Maar we moeten verder. Ik heb vertrouwen in mijn ploeg, zie de toekomst met vertrouwen tegemoet. Ook omdat ik weet dat een aantal mensen de positie van Wesley kunnen invullen.''
De komende tegenstander uit Praag heeft het kleine voordeel dat de Tsjechische competitie inmiddels al is gestart. Slavia heeft zodoende al meer 'echte' duels gespeeld dan Ajax. Voor de Amsterdammers begint het nieuwe seizoen in de Eredivisie zondag, met de uitwedstrijd bij De Graafschap. De Ajacieden speelden afgelopen zaterdag pas hun eerste officiële duel van het seizoen 2007/2008. In de strijd om de Johan Cruijff Schaal XII werd PSV verslagen: 1-0. Als Ajax ook tegen Slavia de nul kan houden, en zelf minstens een doelpunt kan maken, doet het woensdag al goede zaken. Twee weken later wordt de returnwedstrijd gespeeld in de Tjsechische hoofdstad. ,,Slavia is vooral op nationaal niveau actief'', vervolgde Ten Cate. ,,Wij hebben de laatste tijd iets meer internationale wedstrijden gespeeld. In die duels hebben we weinig doelpunten tegen gekregen.''
De Ajax-selectie voor het duel met Slavia bestaat uit negentien spelers. Ten Cate vindt dat zijn spelers goed om gaan met het vertrek van Sneijder. ,,Zoiets hoort ook bij het leven van een voetballer, dat weet je. Wesley zal niet de eerste zijn die de club verlaat, maar ook niet de laatste. Als een speler vertrekt veranderen we in elk geval niets aan ons verwachtingspatroon. Ik zie de uitdaging wel. Er is ook een leven na Sneijder. Als je goed presteert kan het je zo’n transfer opleveren. Dat heb ik mijn spelers ook gezegd.''
Ten Cate zag Slavia Praag tot nu toe tweemaal aan het werk. ,,Daarbij hebben we ook nog het nodige beeldmateriaal beschikbaar. Dat vinden we voldoende.''
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef Pritt het volgende:
Is de Guzman al binnen?
Hij kan voor 31 aug worden gehaald, kakkerlakken spelen toch niet Europees.
quote:Ajax verrast met aantrekken Östlund
14/8/2007 20:04
Geen middenvelder of linkeraanvaller, maar rechtsback Alexander Östlund is de nieuwste aankoop van Ajax. Met de transfer is een bedrag van circa 4 miljoen euro gemoeid. De oud Zweeds international moet de tijdelijke vervanger van George Ogararu worden.
Östlund werd drie seizoenen geleden nog aangetrokken door Feyenoord. Onder het bewind van toenmalig trainer Ruud Gullit werd hij echter nooit een vaste kracht. Halverwege zijn tweede seizoen in Rotterdamse dienst verkaste hij naar het Engelse Southhampton.
Na twee wisselende seizoenen met het nodige blessureleed en schorsingen, besloot de Zweedse bikkelaar om terug te keren naar Nederland. 'Ajax is stiekem altijd mijn droomclub geweest.'
Östlund is overigens niet inzetbaar in de voorronde van de Champions League, woensdag aanstaande. De lijst met spelers is reeds al doorgegeven aan de kantoren van de UEFA. Nieuweling Luis Suárez kan wel starten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef ub40_bboy het volgende:
4 Miljoen voor hem zou echt geld in de sloot gooien zijn.
Een tijdelijke vervanger kopen voor ¤4 miljoen?quote:
quote:14/8/2007 - 'Carrusca ook in verband gebracht met Ajax'
(Gepost door RvN)
BRON: La Nacion
Na Riera van Espanyol wordt ook de Argentijn Marcelo Adrián Carrusca in verband gebracht met Ajax. De 23-jarige Argentijn komt uit voor Galatasaray en speelt op het middenveld of de linkervleugel net als Riera. Volgens de Argentijnse krant La Nacion staat hij in de belangstelling van Ajax. Boca Juniors wilde hem graag naar Argentinië terughalen. Hij zou echter teveel salaris vragen voor Boca.
Ajax Netwerk
Carrasca maakte indruk bij Argentinie onder 20 op het wereldkampioenschap onder 20 in 2003. Bij Galatasaray kon hij het echter niet waarmaken.
Als dat op de radio zou zijn geweest zou het al lang en breed op internet staan. Welk topic las je dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:27 schreef Cordoba32 het volgende:
Op AN gaat gerucht, dat Motta voor 2 jaar getekend heeft. Kan vooralsnog nergens bevestiging vinden. Zou op de radio zijn geweest.
ff dimmen kerel..... zet er toch bij dat ik geen bevestiging kan vinden.... staat in de reacties tot 2 keer toe dat is alles.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef Jnk18 het volgende:
Jongens neem Cordoba32 en die Devano kneusjes niet serieus met hun nep berichtjes, tjesus
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:27 schreef Cordoba32 het volgende:
Op AN gaat gerucht, dat Motta voor 2 jaar getekend heeft. Kan vooralsnog nergens bevestiging vinden. Zou op de radio zijn geweest.
quote:
Hiro Nakumara 14 augustus 2007 om 21:10:51 help mods!
@ sponge, Zodat we dan spelers als Yordie Cruijf krijgen? En btw ik hoor net op radio dat Motta voor 2 jaar naar Ajax komt, met een optie voor nog een jaar. Weet iemand hier meer over??
Jij hoort zoveel nietquote:
quote:Rommedahl voelt zich thuis in Amsterdam
Dennis Rommedahl verruilde het Engelse Charlton Athletic deze zomer voor Ajax. De aanvaller heeft het prima naar zijn zin in Amsterdam en hoopt dit seizoen dan ook meer dan alleen de Johan Cruijff Schaal te winnen.
Met zijn dreiging vanaf de rechterkant was Rommedahl afgelopen zondag, in de ontmoeting met zijn oude werkgever PSV, één van de uitblinkers. Tegenover Ajax.nl laat hij nog maar eens blijken dat hij tevreden is over de voorbereiding die Ajax momenteel afwerkt. "Tegen PSV hebben we genoeg mogelijkheden gecreëerd. Het stond bij ons verdedigend ook beter dan bij PSV", meent de Deen. "Als je wint, mag je altijd tevreden zijn. Ook al heeft het publiek misschien niet zoveel kansen gezien."
Rommedahl vindt het lekker dat hij eindelijk weer volledig vooruit kan spelen. "In Engeland ben ik het voetbalplezier een beetje kwijtgeraakt. Vooral ook omdat ik soms als rechtermiddenvelder zeventig minuten in de verdediging speelde."
quote:Aan de vooravond van de eerste wedstrijd in de voorronde van de Champions League, tegen het Tsjechische Slavia Praag, heeft trainer Henk ten Cate de transfer van Wesley Sneijder naar Real Madrid als voorbeeld gebruikt om de spelersgroep van Ajax extra te motiveren. “Ik heb tegen ze gezegd: ‘je ziet wat het op kan leveren. Als je zo goed presteert als Wesley Sneijder dan snijdt het mes aan twee kanten’.”
Volgens Ten Cate, die de nieuwkomers Delorge, Suarez en Urzaiz in de selectie voor het duel met Slavia Praag heeft opgenomen, worden er na het vertrek van Sneijder geen doelstellingen bijgesteld. “De doelstellingen blijven ongewijzigd. Ik houd wel van een beetje druk. Of moeten we soms het hele verwachtingspatroon bijstellen omdat er één speler is vertrokken? Ik loop in ieder geval niet weg voor de uitdaging. Wat mij betreft hoeft er geen letter in het beleidsplan gewijzigd te worden.”
Ondertussen circuleren de nodige veel namen in Amsterdam van kandidaat spelers om het vertrek van Sneijder op te vangen, van Orlando Engelaar tot de Argentijn Juan Roman Riquelme en van Alberto Riera tot Haris Medunjanin. Ten Cate verwees alle geruchten dinsdagmiddag naar ‘het rijk der fabelen’. “Wij hebben geen haast,” aldus Ten Cate. We hebben tot 31 augustus de tijd om nieuwe spelers aan te trekken en in de onderhandelingen is het nu vooral zaak om de rust te bewaren.”
Ook keek Ten Cate met ‘een goed gevoel’ vooruit naar de wedstrijd van woensdagavond, tegen Slavia Praag. “Ik heb alle vertrouwen in deze groep en de groep is erg gretig.”
Henkquote:
weten ze zelf ook dat ze dat nie kunnen maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef Houniet het volgende:
dus er komt niemand
als de CL niet gehaald word, liggen de aandeelhouders daar niet wakker van. de geldjes zijn toch al binnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
weten ze zelf ook dat ze dat nie kunnen maken.![]()
Dit is dan wel het ajax topic, maar dit is gewoon dikke poep. HSV betaalde 8 miljoen ¤ voor Kompany.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Duurste transfer van Belgie is Kompany voor +- 16 miljoen.
als ?????? wat nou als!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
als de CL niet gehaald word, liggen de aandeelhouders daar niet wakker van. de geldjes zijn toch al binnen
Die komt niet, dan was dat vandaag al rond geweest ivm CLquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef BB-boy het volgende:
Het wordt morgen iig duidelijk of Boussoufa komt of niet.
Komt nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef BB-boy het volgende:
Komt niet, Defour ook niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef BB-boy het volgende:
Ja jij zal het weten.quote:
Denk het ook niet nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komt niet, dan was dat vandaag al rond geweest ivm CL
Nee Standard zal een van de grootste talenten van Belgie, en hun beoogde kapitein voor komend seizoen, een dag voor of op de zelfde dag van een Uefa cup match nog voor een prikkie aan Ajax verkopen.quote:
Het hoeft toch niet voor een prikkie? We hebben geld genoeg hoor...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee Standard zal een van de grootste talenten van Belgie, en hun beoogde kapitein voor komend seizoen, een dag voor of op de zelfde dag van een Uefa cup match nog voor een prikkie aan Ajax verkopen.
eh ik zou het niet weten. heb je een duidelijke foto?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef Fides het volgende:
Wat heeft Henk eigenlijk aan zijn linkeroog?
Zullen ze ver moeten gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef ericajax het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet voor een prikkie? We hebben geld genoeg hoor...
Wat standard heeft er zoveel geld in gestoken natuurlijkquote:
Ja want de transferwaarde wordt tegenwoordig bepaald door het bedrag dat je in een bepaalde speler hebt gestokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat standard heeft er zoveel geld in gestoken natuurlijk
Inderdaad, anders was Sneijder ook nooit voor zoveel verkocht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef BB-boy het volgende:
Nee joh, maakt geen hol uit.
Hij had deze zomer moeten komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef koningdavid het volgende:
Boulahrouz: "Ik voel me prettig bij het technische pure voetbal dat Sevilla hanteert. Het doet me denken aan Ajax, waar ik in de jeugd speelde."
Ik zie Boulah nog wel een keer terugkomen over een jaartje of zes als hij 31 is ofzo.
BB-boy zegt het goed, hoor. Morgen kan hij nog door Ajax gekocht worden, pas als hij aan de aftrap verschijnt tegen Fenerbahce, weten we dat we hem definitief uit ons hoofd kunnen zetten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komt niet, dan was dat vandaag al rond geweest ivm CL
Zoals bij Suarezquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef Chivu het volgende:
Daar wordt zeker naar gekeken. Ik denk dat als Standard binnen 1 jaar een speler die 2 miljoen heeft gekost voor het drie of viervoudige kan verkopen, dat ze dat zeker zullen doen.
1.5 miljoen euro.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef Fides het volgende:
[..]
Zoals bij SuarezDie werd voor 1 miljoen dollar gekocht dacht ik,
Voor dat bedrag zullen ze hem ook verkopen als ze hem transfervrij of voor weinig hebben gekocht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef Chivu het volgende:
Daar wordt zeker naar gekeken. Ik denk dat als Standard binnen 1 jaar een speler die 2 miljoen heeft gekost voor het drie of viervoudige kan verkopen, dat ze dat zeker zullen doen.
Misschien raar, maar ik heb al langer het idee dat er fysiek wat met 'm is en dat dat misschien wel de reden is dat hij zo stellig heeft verkondigd te gaan stoppen als er geen prijs wordt gepakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef Wooldoor het volgende:
Iemand nog die persconferentie van Henk te Cate gezien op het sport journaal vandaag?
Het leek erop op hij elk moment dood kon neervallen zo vertiefd zag hij eruit.
ach vandaag aantrekken vanavond opstellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Chivu het volgende:
Nou, geen nieuws mensen, de deadline is gepasseerd
Nee, ze hadden voor 0:00 ingeschreven moeten zijn via de wijzigbare deelnamelijst die afgelopen donderdag ingeleverd wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
ach vandaag aantrekken vanavond opstellen
of mag dat niet?
Ten Cate heeft bij zijn aanstelling al aangegeven dat hij bij Ajax nog twee jaar trainer wilde zijn en daarna te stoppen. Hij wil na zijn trainerscarriere iets met de jeugd gaan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef Chivu het volgende:
[..]
Misschien raar, maar ik heb al langer het idee dat er fysiek wat met 'm is en dat dat misschien wel de reden is dat hij zo stellig heeft verkondigd te gaan stoppen als er geen prijs wordt gepakt.
Nee.quote:
Ben je nou helemaal betoeterdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:28 schreef koningdavid het volgende:
Lurling op 10!
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef Roeni3 het volgende:
Vanavond getekend, morgen gepresenteerd. Is nog allemaal mogelijk!
Of niet.
Kopen wel, hurenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef Mooi_boy het volgende:
Bruins een jaartje huren van Feyenoord geen goed idee?
Hij zou wel een goede nummer 10 zijn. Even een jaar overbruggen. Kampioen word Ajax dit jaar toch niet meer na het vertrek van Sneijder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:43 schreef Chivu het volgende:
[..]
Kopen wel, hurenWe gaan geen spelers opleiden zodat Feyenoord er wat aan kan verdienen
Dat is echt onzin, Ajax is niet Sneijder. Met 2 aankopen van niveau is Ajax zelfs sterker dan met 1 Sneijder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Hij zou wel een goede nummer 10 zijn. Even een jaar overbruggen. Kampioen word Ajax dit jaar toch niet meer na het vertrek van Sneijder.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef Mooi_boy het volgende:
Bruins een jaartje huren van Feyenoord geen goed idee?
mooi gezegdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:46 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, Ajax is niet Sneijder. Met 2 aankopen van niveau is Ajax zelfs sterker dan met 1 Sneijder.
Vrolijke davidster.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Hij zou wel een goede nummer 10 zijn. Even een jaar overbruggen. Kampioen word Ajax dit jaar toch niet meer na het vertrek van Sneijder.
beetje jammer inderdaad..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Chivu het volgende:
Nou, geen nieuws mensen, de deadline is gepasseerd
VR CL boeit niet zo. Zolang ze maar niet spelen. Kunnen we ze tenminste nog gebruiken voor de CL.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:13 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee, ze hadden voor 0:00 ingeschreven moeten zijn via de wijzigbare deelnamelijst die afgelopen donderdag ingeleverd wasIngewikkeld he?
Omdat ie dan in de groep nog wel mag als ie nu niet speeltquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:15 schreef Madine het volgende:
Mag er nu echt niemand meer worden toegevoegd aan de spelrslijst voor de Champions League?
Vanwaar dan dat gezeur dat Sneijder niet wilde spelen woensdag omdat een transfer naar Real dan in gevaar zou komen?
Dat dacht ik ook ja. Daarom zou ik het verdacht vinden als Boussoufa vandaag 'geblesseerd' zou raken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:31 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij mogen ze niet in de CL spelen als ze een seconde op het veld hebben gestaan in de voorronde van een andere club.
Dat wist ik. Maar omdat men het zo over deadlines had was ik een beetje bang dat de nieuw aan te trekken speler niet uit zou mogen komen in het hoofdtoernooi, maar dat is dus geen probleem zolang hij Europees maar niet speelt bij voordat hij bij ons zit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:31 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij mogen ze niet in de CL spelen als ze een seconde op het veld hebben gestaan in de voorronde van een andere club.
Dat mag niet neequote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:31 schreef Wooldoor het volgende:
quote:'Ajax komt met nieuw bod voor Riera'
BRON: AS
Volgens het Spaanse AS komt een vertegenwoordiger donderdag of uiterlijk vrijdag naar Spanje om te onderhandelen over Espanyol. De Spaanse club heeft al aangegeven dat er niet te onderhandelen valt. Ajax heeft echter toch hoop Espanyol te kunnen overtuigen. Volgens AS zou Ajax in totaal 13 miljoen euro over hebben voor de jonge aanvaller.
Ajax Netwerk
Tegenover De Telegraaf bevestigde Martin van Geel in ieder geval dat Ajax blijft hopen dat Espanyol alsnog te overreden is om Riera te laten gaan
5 mil voor Mul en 17 mil voor babel is ook een hoopquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Riera vind ik een ontzettend goede speler, maar ik vind 13 miljoen euro een hoop geld. En had hij niet gezegt dat hij niet naar Ajax wilde?
Dat is zo. Maar hoe zit het met die Riera? Hij wilde toch helemaal niet naar Ajax?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
5 mil voor Mul en 17 mil voor babel is ook een hoopEn worden nu eenmaal idioot hoge prijzen betaald dit jaar...
Dat klopt. Hij wil daar blijven en is in onderhandeling over een nieuw contract. Erg vreemd dat Ajax een speler gaat proberen te halen die niet naar Ajax wil en waarvan de club hem ook niet kwijt wil. En 13 miljoen is wel erg veel natuurlijk. Met een goede scouting/beleid zou je betere spelers moeten kunnen halen voor minder geld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar hoe zit het met die Riera? Hij wilde toch helemaal niet naar Ajax?
quote:De kogel is door de kerk en mijn besluit is genomen, ik ben nu speler van het Spaanse Real Madrid. Maandagavond werd ik gepresenteerd voor de pers en de fans in het Bernabeu stadion in Madrid. Ik ben heel erg blij met deze overgang van Ajax naar mijn droomclub Real Madrid. Het is altijd een jongensdroom van mij geweest. Ik ben ontzettend gemotiveerd en hoop bij Real Madrid mijn carrière als topvoetballer nog verder te ontwikkelen.
Natuurlijk ga ik Amsterdam, Ajax en jullie, mijn trouwe fans, missen. Maar ik weet zeker dat we elkaar weer snel zullen zien. Ajax is en blijft mijn club, een Ajacied in hart en nieren. Ik hoop dat jullie mij zullen blijven steunen in mijn verdere loopbaan, want ik kan jullie steun goed gebruiken!
Wesley Sneijder
Ik niet. Ongeleid projectiel...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:21 schreef Badabingea het volgende:
Ik hoop echt op Riquelme.
ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er vanavond eigenlijk naar het stadion?
Afwezigheid van Sneijder in het vorige seizoen kostte slechts 1 puntje las ik ergens van de week dus dat moet op te vangen zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Duur puntje achteraf gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afwezigheid van Sneijder in het vorige seizoen kostte slechts 1 puntje
Vind dat altijd lastige vergelijkingen. hoeveel punten heeft hij verdiend toen hij wel speelde dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afwezigheid van Sneijder in het vorige seizoen kostte slechts 1 puntje las ik ergens van de week dus dat moet op te vangen zijn.
IK zit lekker op de bank vanavondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
Mbark Boussoufa.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee Standard zal een van de grootste talenten van Belgie, en hun beoogde kapitein voor komend seizoen, een dag voor of op de zelfde dag van een Uefa cup match nog voor een prikkie aan Ajax verkopen.
Zelfde geldt natuurlijk voor Mbourak Boussoufa.
Die gozer is zo fucking goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Topclubs azen op El-Hamdaoui
15 augustus 2007
Mounir El-Hamdaoui vertrekt mogelijk nog deze zomer bij Willem II. De aanvaller, die eindelijk weer helemaal fit is na vrijwel het complete vorige seizoen te hebben gemist door een zware knieblessure, geeft in het AD toe dat hij in de belangstelling staat van diverse teams uit de Nederlandse top-vier.
"Er is inderdaad belangstelling", zegt de pas 23-jarige aanvaller. "Maar ik kan er verder niets over zeggen. Een loopbaan plannen is in de voetballerij onmogelijk. Op 1 september is definitief duidelijk waar iedereen speelt. Ik ga er van uit vrijdag negentig minuten te voetballen tegen Heerenveen. Ik voel me goed, dus waarom niet", aldus de spits, wiens contract in Tilburg na dit seizoen afloopt.
El Hamdaoui speelde in Nederland eerder voor Excelsior. In 2005 maakte hij vervolgens de overstap naar het Engelse Tottenham Hotspur. De Spurs verhuurden de Rotterdammer vervolgens één seizoen aan Derby County, waarna hij vorig jaar door Willem II teruggehaald werd naar de Nederlandse competitie.
Zou Ajax zijn hengel ook hebben uitgegooid naar Hamdaoui?? En wat denken jullie van deze speler?
Ik zag het vanochtend op het nieuws.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef Wooldoor het volgende:
Iemand nog die persconferentie van Henk te Cate gezien op het sport journaal vandaag?
Het leek erop op hij elk moment dood kon neervallen zo vertiefd zag hij eruit.
Mooie woorden van deze oud-Ajacied, die bij iedereen bekend staat als die latzitter.quote:'Sneijder beste aankoop sinds Zidane'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 15 augustus om 10:14
Twee seizoenen geleden deelde Juanfran samen met Wesley Sneijder de kleedkamer van Ajax. De Oranje-international mag zich sinds maandag officieel speler van Real Madrid noemen en Juanfran, tegenwoordig uitkomend voor Real Zaragoza, sprak in de Spaanse sportkrant AS lovende woorden over zijn voormalige ploeggenoot.
“Real Zaragoza was twee maanden terug ook in de markt voor Wesley, maar hij was te duur en speelt nu bij Real Madrid. Voor mij is Wesley een wereldspeler. Ik had hem graag opnieuw als ploeggenoot gehad, maar zijn transfer is voor Real Madrid een schot in de roos. Héél weinig spelers voeren alles tot in de perfectie uit en Wesley is er daar één van.”
“Wesley heeft van alles in huis. Hij heeft een groot loopvermogen, spelinzicht en een goed schot. Hij is een uitstekende vervanger van David Beckham. Wellicht is hij de speler die Real de laatste seizoenen ontbeerde. Hij is ongeveer te vergelijken met spelers als Frank Lampard, Steven Gerrard of Deco, maar dan met meer scorend vermogen.”
“Of hij in Spanje ook zoveel gaat scoren? Dat zal moeilijk worden. In Nederland is de verdediging natuurlijk van een ander niveau. Ik denk wel dat hij acht tot tien doelpunten zal maken en kan uitgroeien tot één van de revelaties van het seizoen. Hij zal zich snel aanpassen en zich niet storen aan de hoge druk. Hij was de sterkhouder van Ajax en een belangrijke speler voor het Nederlands elftal. Wesley is de beste aankoop van Real Madrid sinds Zinedine Zidane.”
“Het transferbedrag is natuurlijk uitzonderlijk hoog, maar twee jaar geleden lag dat ongeveer op vijftien miljoen euro. Nu heeft Real Madrid ruim tien miljoen euro meer betaald, maar dat is hij absoluut waard. Ik zei in de kleedkamer al tegen hem dat hij vroeg of laat bij een grote club terecht zou komen.”
“Wesley nam mij echter niet serieus. Hij is heel verlegen en zal nooit uit de hoogte doen. Hij hield zich op dat moment niet bezig met zijn toekomst. Een keer vroeg hij mij naar informatie over Valencia, maar voor de rest was het alleen maar Ajax en Ajax.”
“Enkele weken terug sprak ik hem nog over de telefoon en vertelde hij mij dat nog een seizoen bij Ajax zou blijven. Zo zie je maar hoe snel het allemaal kan gaan. Real Madrid toonde interesse, bood Ajax het gewenste bedrag en nu is iedereen blij", aldus Juanfran. De onderlinge duels tussen beide clubs staan voor begin januari en half mei op het programma.
Lastig te zeggen hoe goed El Hamdaoui is aangezien hij vorig jaar, door die blessure, maar zo weinig heeft gespeeld. In die wedstrijden die hij speelde was hij wel enorm goed. Ik zou hem best bij Ajax willen zien, al is het maar omdat hij zo goedkoop is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Topclubs azen op El-Hamdaoui
15 augustus 2007
Mounir El-Hamdaoui vertrekt mogelijk nog deze zomer bij Willem II. De aanvaller, die eindelijk weer helemaal fit is na vrijwel het complete vorige seizoen te hebben gemist door een zware knieblessure, geeft in het AD toe dat hij in de belangstelling staat van diverse teams uit de Nederlandse top-vier.
"Er is inderdaad belangstelling", zegt de pas 23-jarige aanvaller. "Maar ik kan er verder niets over zeggen. Een loopbaan plannen is in de voetballerij onmogelijk. Op 1 september is definitief duidelijk waar iedereen speelt. Ik ga er van uit vrijdag negentig minuten te voetballen tegen Heerenveen. Ik voel me goed, dus waarom niet", aldus de spits, wiens contract in Tilburg na dit seizoen afloopt.
El Hamdaoui speelde in Nederland eerder voor Excelsior. In 2005 maakte hij vervolgens de overstap naar het Engelse Tottenham Hotspur. De Spurs verhuurden de Rotterdammer vervolgens één seizoen aan Derby County, waarna hij vorig jaar door Willem II teruggehaald werd naar de Nederlandse competitie.
Zou Ajax zijn hengel ook hebben uitgegooid naar Hamdaoui?? En wat denken jullie van deze speler?
Dat zal wel meevallen lijkt me zo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lijkt me niet te betalen.
Het is toch een talentje, en hij speelt bij een grote club.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen lijkt me zo.
Hebben we het nu over dezelfde speler en dezelfde club?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Het is toch een talentje, en hij speelt bij een grote club.
Ik zou me meer zorgen gaan maken over de beschikbare aankopen die gedaan moeten worden...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef Pritt het volgende:
Ik begin toch wel een beetje zenuwachtig al te worden voor onze wedstrijd.
Stokertjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen gaan maken over de beschikbare aankopen die gedaan moeten worden...
je bent lekker bezig he, of niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen gaan maken over de beschikbare aankopen die gedaan moeten worden...
Vanavond gaan we knallen, ook al is het zonder Wesley Sneijder, Ryan Babel, Edgar Davids en George Ogararu. We hebben genoeg kwaliteit om een goed resultaat neer te zetten, vanavond begint het seizoen pas echt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |