Ten Cate heeft bij zijn aanstelling al aangegeven dat hij bij Ajax nog twee jaar trainer wilde zijn en daarna te stoppen. Hij wil na zijn trainerscarriere iets met de jeugd gaan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef Chivu het volgende:
[..]
Misschien raar, maar ik heb al langer het idee dat er fysiek wat met 'm is en dat dat misschien wel de reden is dat hij zo stellig heeft verkondigd te gaan stoppen als er geen prijs wordt gepakt.
Nee.quote:
Ben je nou helemaal betoeterdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:28 schreef koningdavid het volgende:
Lurling op 10!
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef Roeni3 het volgende:
Vanavond getekend, morgen gepresenteerd. Is nog allemaal mogelijk!
Of niet.
Kopen wel, hurenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef Mooi_boy het volgende:
Bruins een jaartje huren van Feyenoord geen goed idee?
Hij zou wel een goede nummer 10 zijn. Even een jaar overbruggen. Kampioen word Ajax dit jaar toch niet meer na het vertrek van Sneijder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:43 schreef Chivu het volgende:
[..]
Kopen wel, hurenWe gaan geen spelers opleiden zodat Feyenoord er wat aan kan verdienen
Dat is echt onzin, Ajax is niet Sneijder. Met 2 aankopen van niveau is Ajax zelfs sterker dan met 1 Sneijder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Hij zou wel een goede nummer 10 zijn. Even een jaar overbruggen. Kampioen word Ajax dit jaar toch niet meer na het vertrek van Sneijder.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef Mooi_boy het volgende:
Bruins een jaartje huren van Feyenoord geen goed idee?
mooi gezegdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:46 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, Ajax is niet Sneijder. Met 2 aankopen van niveau is Ajax zelfs sterker dan met 1 Sneijder.
Vrolijke davidster.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Hij zou wel een goede nummer 10 zijn. Even een jaar overbruggen. Kampioen word Ajax dit jaar toch niet meer na het vertrek van Sneijder.
beetje jammer inderdaad..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Chivu het volgende:
Nou, geen nieuws mensen, de deadline is gepasseerd
VR CL boeit niet zo. Zolang ze maar niet spelen. Kunnen we ze tenminste nog gebruiken voor de CL.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:13 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee, ze hadden voor 0:00 ingeschreven moeten zijn via de wijzigbare deelnamelijst die afgelopen donderdag ingeleverd wasIngewikkeld he?
Omdat ie dan in de groep nog wel mag als ie nu niet speeltquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:15 schreef Madine het volgende:
Mag er nu echt niemand meer worden toegevoegd aan de spelrslijst voor de Champions League?
Vanwaar dan dat gezeur dat Sneijder niet wilde spelen woensdag omdat een transfer naar Real dan in gevaar zou komen?
Dat dacht ik ook ja. Daarom zou ik het verdacht vinden als Boussoufa vandaag 'geblesseerd' zou raken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:31 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij mogen ze niet in de CL spelen als ze een seconde op het veld hebben gestaan in de voorronde van een andere club.
Dat wist ik. Maar omdat men het zo over deadlines had was ik een beetje bang dat de nieuw aan te trekken speler niet uit zou mogen komen in het hoofdtoernooi, maar dat is dus geen probleem zolang hij Europees maar niet speelt bij voordat hij bij ons zit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:31 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij mogen ze niet in de CL spelen als ze een seconde op het veld hebben gestaan in de voorronde van een andere club.
Dat mag niet neequote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:31 schreef Wooldoor het volgende:
quote:'Ajax komt met nieuw bod voor Riera'
BRON: AS
Volgens het Spaanse AS komt een vertegenwoordiger donderdag of uiterlijk vrijdag naar Spanje om te onderhandelen over Espanyol. De Spaanse club heeft al aangegeven dat er niet te onderhandelen valt. Ajax heeft echter toch hoop Espanyol te kunnen overtuigen. Volgens AS zou Ajax in totaal 13 miljoen euro over hebben voor de jonge aanvaller.
Ajax Netwerk
Tegenover De Telegraaf bevestigde Martin van Geel in ieder geval dat Ajax blijft hopen dat Espanyol alsnog te overreden is om Riera te laten gaan
5 mil voor Mul en 17 mil voor babel is ook een hoopquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Riera vind ik een ontzettend goede speler, maar ik vind 13 miljoen euro een hoop geld. En had hij niet gezegt dat hij niet naar Ajax wilde?
Dat is zo. Maar hoe zit het met die Riera? Hij wilde toch helemaal niet naar Ajax?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
5 mil voor Mul en 17 mil voor babel is ook een hoopEn worden nu eenmaal idioot hoge prijzen betaald dit jaar...
Dat klopt. Hij wil daar blijven en is in onderhandeling over een nieuw contract. Erg vreemd dat Ajax een speler gaat proberen te halen die niet naar Ajax wil en waarvan de club hem ook niet kwijt wil. En 13 miljoen is wel erg veel natuurlijk. Met een goede scouting/beleid zou je betere spelers moeten kunnen halen voor minder geld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar hoe zit het met die Riera? Hij wilde toch helemaal niet naar Ajax?
quote:De kogel is door de kerk en mijn besluit is genomen, ik ben nu speler van het Spaanse Real Madrid. Maandagavond werd ik gepresenteerd voor de pers en de fans in het Bernabeu stadion in Madrid. Ik ben heel erg blij met deze overgang van Ajax naar mijn droomclub Real Madrid. Het is altijd een jongensdroom van mij geweest. Ik ben ontzettend gemotiveerd en hoop bij Real Madrid mijn carrière als topvoetballer nog verder te ontwikkelen.
Natuurlijk ga ik Amsterdam, Ajax en jullie, mijn trouwe fans, missen. Maar ik weet zeker dat we elkaar weer snel zullen zien. Ajax is en blijft mijn club, een Ajacied in hart en nieren. Ik hoop dat jullie mij zullen blijven steunen in mijn verdere loopbaan, want ik kan jullie steun goed gebruiken!
Wesley Sneijder
Ik niet. Ongeleid projectiel...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:21 schreef Badabingea het volgende:
Ik hoop echt op Riquelme.
ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er vanavond eigenlijk naar het stadion?
Afwezigheid van Sneijder in het vorige seizoen kostte slechts 1 puntje las ik ergens van de week dus dat moet op te vangen zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Duur puntje achteraf gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afwezigheid van Sneijder in het vorige seizoen kostte slechts 1 puntje
Vind dat altijd lastige vergelijkingen. hoeveel punten heeft hij verdiend toen hij wel speelde dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afwezigheid van Sneijder in het vorige seizoen kostte slechts 1 puntje las ik ergens van de week dus dat moet op te vangen zijn.
IK zit lekker op de bank vanavondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er vanavond eigenlijk naar het stadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |