Denk het ook niet nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komt niet, dan was dat vandaag al rond geweest ivm CL
Nee Standard zal een van de grootste talenten van Belgie, en hun beoogde kapitein voor komend seizoen, een dag voor of op de zelfde dag van een Uefa cup match nog voor een prikkie aan Ajax verkopen.quote:
Het hoeft toch niet voor een prikkie? We hebben geld genoeg hoor...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee Standard zal een van de grootste talenten van Belgie, en hun beoogde kapitein voor komend seizoen, een dag voor of op de zelfde dag van een Uefa cup match nog voor een prikkie aan Ajax verkopen.
eh ik zou het niet weten. heb je een duidelijke foto?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef Fides het volgende:
Wat heeft Henk eigenlijk aan zijn linkeroog?
Zullen ze ver moeten gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef ericajax het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet voor een prikkie? We hebben geld genoeg hoor...
Wat standard heeft er zoveel geld in gestoken natuurlijkquote:
Ja want de transferwaarde wordt tegenwoordig bepaald door het bedrag dat je in een bepaalde speler hebt gestokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat standard heeft er zoveel geld in gestoken natuurlijk
Inderdaad, anders was Sneijder ook nooit voor zoveel verkocht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef BB-boy het volgende:
Nee joh, maakt geen hol uit.
Hij had deze zomer moeten komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef koningdavid het volgende:
Boulahrouz: "Ik voel me prettig bij het technische pure voetbal dat Sevilla hanteert. Het doet me denken aan Ajax, waar ik in de jeugd speelde."
Ik zie Boulah nog wel een keer terugkomen over een jaartje of zes als hij 31 is ofzo.
BB-boy zegt het goed, hoor. Morgen kan hij nog door Ajax gekocht worden, pas als hij aan de aftrap verschijnt tegen Fenerbahce, weten we dat we hem definitief uit ons hoofd kunnen zetten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komt niet, dan was dat vandaag al rond geweest ivm CL
Zoals bij Suarezquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef Chivu het volgende:
Daar wordt zeker naar gekeken. Ik denk dat als Standard binnen 1 jaar een speler die 2 miljoen heeft gekost voor het drie of viervoudige kan verkopen, dat ze dat zeker zullen doen.
1.5 miljoen euro.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:15 schreef Fides het volgende:
[..]
Zoals bij SuarezDie werd voor 1 miljoen dollar gekocht dacht ik,
Voor dat bedrag zullen ze hem ook verkopen als ze hem transfervrij of voor weinig hebben gekocht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:05 schreef Chivu het volgende:
Daar wordt zeker naar gekeken. Ik denk dat als Standard binnen 1 jaar een speler die 2 miljoen heeft gekost voor het drie of viervoudige kan verkopen, dat ze dat zeker zullen doen.
Misschien raar, maar ik heb al langer het idee dat er fysiek wat met 'm is en dat dat misschien wel de reden is dat hij zo stellig heeft verkondigd te gaan stoppen als er geen prijs wordt gepakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef Wooldoor het volgende:
Iemand nog die persconferentie van Henk te Cate gezien op het sport journaal vandaag?
Het leek erop op hij elk moment dood kon neervallen zo vertiefd zag hij eruit.
ach vandaag aantrekken vanavond opstellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Chivu het volgende:
Nou, geen nieuws mensen, de deadline is gepasseerd
Nee, ze hadden voor 0:00 ingeschreven moeten zijn via de wijzigbare deelnamelijst die afgelopen donderdag ingeleverd wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
ach vandaag aantrekken vanavond opstellen
of mag dat niet?
Ten Cate heeft bij zijn aanstelling al aangegeven dat hij bij Ajax nog twee jaar trainer wilde zijn en daarna te stoppen. Hij wil na zijn trainerscarriere iets met de jeugd gaan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef Chivu het volgende:
[..]
Misschien raar, maar ik heb al langer het idee dat er fysiek wat met 'm is en dat dat misschien wel de reden is dat hij zo stellig heeft verkondigd te gaan stoppen als er geen prijs wordt gepakt.
Nee.quote:
Ben je nou helemaal betoeterdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:28 schreef koningdavid het volgende:
Lurling op 10!
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef Roeni3 het volgende:
Vanavond getekend, morgen gepresenteerd. Is nog allemaal mogelijk!
Of niet.
Kopen wel, hurenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef Mooi_boy het volgende:
Bruins een jaartje huren van Feyenoord geen goed idee?
Hij zou wel een goede nummer 10 zijn. Even een jaar overbruggen. Kampioen word Ajax dit jaar toch niet meer na het vertrek van Sneijder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:43 schreef Chivu het volgende:
[..]
Kopen wel, hurenWe gaan geen spelers opleiden zodat Feyenoord er wat aan kan verdienen
Dat is echt onzin, Ajax is niet Sneijder. Met 2 aankopen van niveau is Ajax zelfs sterker dan met 1 Sneijder.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Hij zou wel een goede nummer 10 zijn. Even een jaar overbruggen. Kampioen word Ajax dit jaar toch niet meer na het vertrek van Sneijder.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:42 schreef Mooi_boy het volgende:
Bruins een jaartje huren van Feyenoord geen goed idee?
mooi gezegdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:46 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, Ajax is niet Sneijder. Met 2 aankopen van niveau is Ajax zelfs sterker dan met 1 Sneijder.
Vrolijke davidster.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:44 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Hij zou wel een goede nummer 10 zijn. Even een jaar overbruggen. Kampioen word Ajax dit jaar toch niet meer na het vertrek van Sneijder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |