Nee doh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
De Nederlandse competitie is ook wel sterker (en groeit vooral een stuk meer), maar zo'n gigantisch verschil als sommige hier doen geloven is er volgens mij ook weer niet. Het is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld het gat tussen de Eredivisie en de Premier League.
Dat verschil is veel kleiner inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
De Nederlandse competitie is ook wel sterker (en groeit vooral een stuk meer), maar zo'n gigantisch verschil als sommige hier doen geloven is er volgens mij ook weer niet. Het is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld het gat tussen de Eredivisie en de Premier League.
Qua begrotingen, toeschouwersaantallen en professionaliteit is het natuurlijk een enorm verschil, maar ook qua kwaliteit. Anderlecht werd kansloos uitgeschakeld vorig jaar, PSV haalt de kwartfinale. AZ haalde de kwartfinale van de UEFA cup. En dat waren niet eens zozeer uitschieters voor Nederlandse clubs, wat is de laatste keer dat een Belgische club de kwartfinale van een Europees toernooi haalde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
Nou dan? Zo onbegrijpelijk is het dus ook weer niet als Boussoufa liever nog een jaar bij Anderlecht blijft gezien het verschil met de Eredivisie niet gigantisch is, en hij al een gevestigde naam is bij die club. Ik zie hem graag komen en zou persoonlijk duizend maal liever bij Ajax dan bij Anderlecht spelen, maar gezien die situatie waar hij in zit kan ik me voorstellen dat hij denkt 'nog een jaartje Anderlecht en dan naar een top-competitie'.quote:
het niveauverschil is nog redelijk groot hoor, wat hebben ze nou in Belgie naast Anderlecht en mss Club Brugge?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou dan? Zo onbegrijpelijk is het dus ook weer niet als Boussoufa liever nog een jaar bij Anderlecht blijft gezien het verschil met de Eredivisie niet gigantisch is, en hij al een gevestigde naam is bij die club. Ik zie hem graag komen en zou persoonlijk duizend maal liever bij Ajax dan bij Anderlecht spelen, maar gezien die situatie waar hij in zit kan ik me voorstellen dat hij denkt 'nog een jaartje Anderlecht en dan naar een top-competitie'.
Met name het feit dat spelers uit de Nederlandse competitie vaker naar Europese topclubs verkassen, zie ik als een reden waarom Boussoufa wel zou komen. Maar wat mijn punt is, is dat ik kan begrijpen dat Boussoufa die stap zou willen maken vanuit Anderlecht, zonder eerst een kleine stap (naar Ajax) te maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua begrotingen, toeschouwersaantallen en professionaliteit is het natuurlijk een enorm verschil, maar ook qua kwaliteit. Anderlecht werd kansloos uitgeschakeld vorig jaar, PSV haalt de kwartfinale. AZ haalde de kwartfinale van de UEFA cup. En dat waren niet eens zozeer uitschieters voor Nederlandse clubs, wat is de laatste keer dat een Belgische club de kwartfinale van een Europees toernooi haalde?
Ook worden vanuit de Eredivisie elk jaar wel weer een paar spelers richting absolute topclubs gestuurd, uit België gebeurd dat vrijwel nooit.
^ dat dus jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua begrotingen, toeschouwersaantallen en professionaliteit is het natuurlijk een enorm verschil, maar ook qua kwaliteit. Anderlecht werd kansloos uitgeschakeld vorig jaar, PSV haalt de kwartfinale. AZ haalde de kwartfinale van de UEFA cup. En dat waren niet eens zozeer uitschieters voor Nederlandse clubs, wat is de laatste keer dat een Belgische club de kwartfinale van een Europees toernooi haalde?
Ook worden vanuit de Eredivisie elk jaar wel weer een paar spelers richting absolute topclubs gestuurd, uit België gebeurd dat vrijwel nooit.
Oude logo is mooier inderdaad, heeft meer uitstraling.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nieuwe vinden ze moderner, de elf lijntjes zijn mij echter te simpel, van mij mag het klassieke logo terugkeren.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Geldt Uefa cup ook voor meedoen in de CL? Dan zouden ze Defour ook voor donderdag moeten kopen.
Ja. Uitzonderingen zijn de Intertoto competitie en de Europese Supercup.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Geldt Uefa cup ook voor meedoen in de CL? Dan zouden ze Defour ook voor donderdag moeten kopen.
Hoe is het scorend vermogen van Steven Defour? Niet echt geweldig, toch? Want anders lever je meer dan 15 doelpunten in ten opzichte van Wesley Sneijder, kan je beter gaan voor Mbark Boussoufa gaan, lijkt mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje vreemde redenatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe is het scorend vermogen van Steven Defour? Niet echt geweldig, toch? Want anders lever je meer dan 15 doelpunten in ten opzichte van Wesley Sneijder, kan je beter gaan voor Mbark Boussoufa gaan, lijkt mij.
Assists zijn minstens zo belangrijk natuurlijk. Qua scorend vermogen is er geen middenvelder die Sneijder kan evenaren én haalbaar is voor Ajax. Boussoufa heeft er ook slechts negen gemaakt afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe is het scorend vermogen van Steven Defour? Niet echt geweldig, toch? Want anders lever je meer dan 15 doelpunten in ten opzichte van Wesley Sneijder, kan je beter gaan voor Mbark Boussoufa gaan, lijkt mij.
Nieuwe is goedkoper.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oude logo is mooier inderdaad, heeft meer uitstraling.
bron: www.vi.nlquote:Espanyol laat Riera niet naar Ajax gaan
Ajax is er niet in geslaagd Alberto Riera los te weken bij Espanyol. De Spaanse club weigert de 25-jarige linkspoot te laten gaan ondanks een officieel eerste bod van naar verluidt zes miljoen euro.
'We houden vast aan onze sportieve plannen voor komend seizoen', zegt de Catalaanse club op zijn eigen website. 'Na de verkoop van Walter Pandiani (Osasuna, red.) en Gorka (Athletic de Bilbao) laten we niemand meer gaan.'
Riera heeft er één seizoen op zitten bij Espanyol. Hij was een vaste waarde en scoorde vier keer in de Primera División. De hangende linkervleugelspits maakte bovendien vier goals in het UEFA Cup-toernooi, waaronder eentje in de verloren finale tegen Sevilla.
'Net als Raúl Tamudo en Luis García beschouwt Espanyol Riera als een belangrijke speler voor komend seizoen. We gaan dan ook niet in onderhandeling met Ajax', zegt de club in zijn persbericht.
1 2 3 4 5 6 | Ogararu --------- Stam -------------- Vermaelen ------ Emanuelson ---------------- Gabri --------------- Davids ------------------- Bakircioglu ----------------------------------------------- Riera ------------------------------------ Suarez --------------------- -------------------- Huntelaar ---------------------------------- |
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:02 schreef Chivu het volgende:
De serieuze interesse in Riera duidt er wel op dat we 4-4-2 gaan spelen. Dat zou wel de beste optie zijn denk ik.
Suarez haal je niet voor de bank, en z'n ideale positie is zwerven om de spits heen. 1+1=2. Maargoed, ik heet geen Ten Cate.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoezo?
Riera had links kunnen spelen en Rommedahl rechts, dat is toch geen 4-4-2 dan?
Heb jij Vanden Borre op MSN??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet daarom maar hij denkt dat Anderlecht dat wel doet![]()
Deed ie, tot ze met het gevraagde bedrag kwamen, dus Ajax zal met 15 miljoen moeten komen, en dat doen ze nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:23 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Had v. Geel ook niet zo kunnen reageren mbt de transfer van Sneijder?
Idd, Cl voetbal is een prima lokkertje/extratje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:27 schreef Chivu het volgende:
Ik denk dat het kaliber van de biedingen flink afhankelijk zijn van of we woensdag met een mooie uitslag winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |