De oude isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie elke keer die oude kabouter in de OP staan, waarom heeft Ajax eigenlijk een nieuw logo genomen?
Vinden ze de nieuwe moderner ofzo?
Aldus een user op Ajax Netwerk. Met flink wat korrels zout nemen dus, maar wie weet zit er een kern van waarheid in.quote:Ajax heeft gisteren een gesprek gevoerd met Anderlecht over Mbark Boussoufa. Anderlecht schijnt iets van 16 miljoen te vragen, maar daarintegen is Boussoufa wel degelijk geintereseerd in een overgang naar A'dam, dat in tegenstelling tot de eerdere berichten dat hij geen interesse zou hebben ik een terugkeer.
Ja, een vaag kringeltje als logo is natuurlijk ook veel mooierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie elke keer die oude kabouter in de OP staan, waarom heeft Ajax eigenlijk een nieuw logo genomen?
Die nieuwe staat er ook in, moet je goed zoeken. Nieuwe vinden ze moderner, de elf lijntjes zijn mij echter te simpel, van mij mag het klassieke logo terugkeren. Ajax denkt echter niet dat dit zin heeft, hoeveel actie er ook tegen gevoerd wordt. Maar goed, men denkt gewoon liever niet met de supporters mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
16 miljoenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Aldus een user op Ajax Netwerk. Met flink wat korrels zout nemen dus, maar wie weet zit er een kern van waarheid in.
Volgens mij heb ik em thuis in een hele grote resolutie, zal er vanavond even naar kijken als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef ericajax het volgende:
Wie heeft die foto van Heitinga datie met zn armen wijd naar het publiek staat na de bekerfinale in 2006?
Zou wel een beetje kapitaalvernietiging zijn. Een speler uit de eigen jeugd voor zoveel pleuros terug kopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
16 miljoen![]()
![]()
![]()
Mocht er waarheid inzitten dan moet Ajax wel opschieten![]()
Die in hoge resolutie zoek ik ook al een tijdje, zou super zijn als je hem thuis hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:06 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik em thuis in een hele grote resolutie, zal er vanavond even naar kijken als ik er aan denk.
Op mijn oude PC heb ik 'm als wallpaper, 1280x1024.. Maar die oude PC staat bij mijn ouders en daar kom ik zelden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Die in hoge resolutie zoek ik ook al een tijdje, zou super zijn als je hem thuis hebt![]()
Ach, zo is het altijd wat. Steven Defour hadden we vorig seizoen ook veel makkelijker en goedkoper kunnen halen, maar toen was er geen behoefte aan. Mbark Boussoufa is vroeg weggehaald en nu is er behoefte aan hem, dan moet er gewoon een prijs voor betaald worden, al is 16 miljoen euro wel overdreven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Zou wel een beetje kapitaalvernietiging zijn. Een speler uit de eigen jeugd voor zoveel pleuros terug kopen.
Ja, een prijs heb ik ook geen moeite mee, maar 16 miljoen is zoals de Belgen zouden zeggen: te zot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, zo is het altijd wat. Steven Defour hadden we vorig seizoen ook veel makkelijker en goedkoper kunnen halen, maar toen was er geen behoefte aan. Mbark Boussoufa is vroeg weggehaald en nu is er behoefte aan hem, dan moet er gewoon een prijs voor betaald worden, al is 16 miljoen euro wel overdreven.
Hoop geld, maar dat heeft Ajax ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Aldus een user op Ajax Netwerk. Met flink wat korrels zout nemen dus, maar wie weet zit er een kern van waarheid in.
Veel geld ja. Maar wel volkomen terecht als Anderlecht in die richting gaat zitten. Wel opschieten inderdaad. Voor 16 miljoen een speler halen die niet mee mag doen in de CL zou wel extra lullig zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
16 miljoen![]()
![]()
![]()
Mocht er waarheid inzitten dan moet Ajax wel opschieten![]()
Sterker nog, ze hebben maar rond de 4 miljoen betaald. Moet te halen zijn dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, een prijs heb ik ook geen moeite mee, maar 16 miljoen is zoals de Belgen zouden zeggen: te zot.
Anderlecht heeft destijds een miljoen of 8 voor hem betaald, als ik me niet vergis. Een prijs rond de 11 lijkt mij wel reeel.
En 3 miljoen van Raffie erbij?quote:Van der Vaart bijna van Valencia
dinsdag 14 augustus, door ajaxkampioenen, Hamburg, 16:10u, Voetbalprimeur.nl
Van der Vaart is bijna eigendom van Valencia. De Spaanse club heeft een verhoogd bod uitgebracht van 17 miljoen euro. HSV zou hier wel mee akkoord gaan. HSV zou zich bedacht hebben na de reactie van Van der Vaart.'Mijn opa en oma wonen in Valencia. Ze zijn al tachtig jaar oud en het is hun droom om mij in Spanje te zien voetballen.'Ook Silvie zou het wel zien zitten om naar Spanje te verhuizen.
Het lijkt dus niet onwaarschijnlijk dat hij inderdaad liever in Belgie blijft.quote:"Dit is een droom die werkelijkheid wordt," vertelde de 21-jarige balvirtuoos op de persvoorstelling. "Het was geen makkelijke beslissing, want ik voelde me goed bij AA Gent. Maar als je op mijn leeftijd in zo'n team de Champions League kan spelen, mag je die mogelijkheid niet onbenut laten."
"Er was wat interesse uit Nederland, onder meer van PSV. Maar ik begin de Belgische competitie nu beter te kennen. Daarom vind ik het voor mij iets makkelijker om me bij Anderlecht te ontplooien dan ergens anders."
Alleen dat gelul van Silvie erbij.quote:
quote:Defour opnieuw in beeld bij Ajax
Na het vertrek van Wesley Sneijder bij Ajax gonst het van de geruchten in de Amsterdam ArenA. De Amsterdammers zouden opnieuw interesse hebben in de negentienjarige Belgische middenvelder Steven Defour.
Martin van Geel is op zoek naar een vervanger voor de 23-jarige Sneijder. Dat brengt vele geruchten met zich mee.
Volgens Gazet van Antwerpen heeft Ajax opnieuw interesse in Steven Defour. Defour was vorig jaar al eens in beeld bij de Amsterdammers, maar hij ging uiteindelijk naar Standard.
Eerder was er al sprake van interesse in Orlando Engelaar, Ibrahim Affelay, Ismail Assati en Mbark Boussoufa.
5 miljoen mogen we hem hebben van deze RSCA diehardquote:Jasza A.F.C.A Ajax till i die Morgen: AFCA-praag zegt:
weet jij wat meer over intresse Ajax van Boussoufa?
Anthony - I read it on a wall, it went straight to my head: "Dance to the tension of a world on edge." zegt:
nope
Anthony - I read it on a wall, it went straight to my head: "Dance to the tension of a world on edge." zegt:
maar voor 5 mio. ¤ mogen jullie hem hebben
Jasza A.F.C.A Ajax till i die Morgen: AFCA-praag zegt:
5 miljoen?
yep
als Ajax 7 ŕ 8 biedt, staat hij de dag erna in A'dam
5 miljoen? Anthony da ken toh nie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
5 miljoen mogen we hem hebben van deze RSCA diehard
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef ericajax het volgende:
Wie heeft die foto van Heitinga datie met zn armen wijd naar het publiek staat na de bekerfinale in 2006?
Is hij eigenlijk wel zo goed als wij allemaal denken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je heel objectief bent is dat verschil niet eens zo heel groot.. De Nederlandse en de Belgische competitie dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:22 schreef Cheiron het volgende:
Welke idioot blijft er nou liever in de Belgische competitie?
Hmm de supporters zijn niet tevreden met hem dus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je even aandacht nodigquote:
Niet daarom maar hij denkt dat Anderlecht dat wel doetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hmm de fans zijn niet tevreden met hem dus?
Nooit gehoord van domme Belgen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hmm de supporters zijn niet tevreden met hem dus?
Ummm wel hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je heel objectief bent is dat verschil niet eens zo heel groot.. De Nederlandse en de Belgische competitie dus.
Objectiviteit is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je heel objectief bent is dat verschil niet eens zo heel groot..
Hij is goed maar het is geen wereldklassequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is hij eigenlijk wel zo goed als wij allemaal denken?
Nee doh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
De Nederlandse competitie is ook wel sterker (en groeit vooral een stuk meer), maar zo'n gigantisch verschil als sommige hier doen geloven is er volgens mij ook weer niet. Het is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld het gat tussen de Eredivisie en de Premier League.
Dat verschil is veel kleiner inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
De Nederlandse competitie is ook wel sterker (en groeit vooral een stuk meer), maar zo'n gigantisch verschil als sommige hier doen geloven is er volgens mij ook weer niet. Het is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld het gat tussen de Eredivisie en de Premier League.
Qua begrotingen, toeschouwersaantallen en professionaliteit is het natuurlijk een enorm verschil, maar ook qua kwaliteit. Anderlecht werd kansloos uitgeschakeld vorig jaar, PSV haalt de kwartfinale. AZ haalde de kwartfinale van de UEFA cup. En dat waren niet eens zozeer uitschieters voor Nederlandse clubs, wat is de laatste keer dat een Belgische club de kwartfinale van een Europees toernooi haalde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Blight het volgende:
Nou dan? Zo onbegrijpelijk is het dus ook weer niet als Boussoufa liever nog een jaar bij Anderlecht blijft gezien het verschil met de Eredivisie niet gigantisch is, en hij al een gevestigde naam is bij die club. Ik zie hem graag komen en zou persoonlijk duizend maal liever bij Ajax dan bij Anderlecht spelen, maar gezien die situatie waar hij in zit kan ik me voorstellen dat hij denkt 'nog een jaartje Anderlecht en dan naar een top-competitie'.quote:
het niveauverschil is nog redelijk groot hoor, wat hebben ze nou in Belgie naast Anderlecht en mss Club Brugge?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Nou dan? Zo onbegrijpelijk is het dus ook weer niet als Boussoufa liever nog een jaar bij Anderlecht blijft gezien het verschil met de Eredivisie niet gigantisch is, en hij al een gevestigde naam is bij die club. Ik zie hem graag komen en zou persoonlijk duizend maal liever bij Ajax dan bij Anderlecht spelen, maar gezien die situatie waar hij in zit kan ik me voorstellen dat hij denkt 'nog een jaartje Anderlecht en dan naar een top-competitie'.
Met name het feit dat spelers uit de Nederlandse competitie vaker naar Europese topclubs verkassen, zie ik als een reden waarom Boussoufa wel zou komen. Maar wat mijn punt is, is dat ik kan begrijpen dat Boussoufa die stap zou willen maken vanuit Anderlecht, zonder eerst een kleine stap (naar Ajax) te maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua begrotingen, toeschouwersaantallen en professionaliteit is het natuurlijk een enorm verschil, maar ook qua kwaliteit. Anderlecht werd kansloos uitgeschakeld vorig jaar, PSV haalt de kwartfinale. AZ haalde de kwartfinale van de UEFA cup. En dat waren niet eens zozeer uitschieters voor Nederlandse clubs, wat is de laatste keer dat een Belgische club de kwartfinale van een Europees toernooi haalde?
Ook worden vanuit de Eredivisie elk jaar wel weer een paar spelers richting absolute topclubs gestuurd, uit België gebeurd dat vrijwel nooit.
^ dat dus jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Qua begrotingen, toeschouwersaantallen en professionaliteit is het natuurlijk een enorm verschil, maar ook qua kwaliteit. Anderlecht werd kansloos uitgeschakeld vorig jaar, PSV haalt de kwartfinale. AZ haalde de kwartfinale van de UEFA cup. En dat waren niet eens zozeer uitschieters voor Nederlandse clubs, wat is de laatste keer dat een Belgische club de kwartfinale van een Europees toernooi haalde?
Ook worden vanuit de Eredivisie elk jaar wel weer een paar spelers richting absolute topclubs gestuurd, uit België gebeurd dat vrijwel nooit.
Oude logo is mooier inderdaad, heeft meer uitstraling.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nieuwe vinden ze moderner, de elf lijntjes zijn mij echter te simpel, van mij mag het klassieke logo terugkeren.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Geldt Uefa cup ook voor meedoen in de CL? Dan zouden ze Defour ook voor donderdag moeten kopen.
Ja. Uitzonderingen zijn de Intertoto competitie en de Europese Supercup.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Geldt Uefa cup ook voor meedoen in de CL? Dan zouden ze Defour ook voor donderdag moeten kopen.
Hoe is het scorend vermogen van Steven Defour? Niet echt geweldig, toch? Want anders lever je meer dan 15 doelpunten in ten opzichte van Wesley Sneijder, kan je beter gaan voor Mbark Boussoufa gaan, lijkt mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje vreemde redenatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe is het scorend vermogen van Steven Defour? Niet echt geweldig, toch? Want anders lever je meer dan 15 doelpunten in ten opzichte van Wesley Sneijder, kan je beter gaan voor Mbark Boussoufa gaan, lijkt mij.
Assists zijn minstens zo belangrijk natuurlijk. Qua scorend vermogen is er geen middenvelder die Sneijder kan evenaren én haalbaar is voor Ajax. Boussoufa heeft er ook slechts negen gemaakt afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe is het scorend vermogen van Steven Defour? Niet echt geweldig, toch? Want anders lever je meer dan 15 doelpunten in ten opzichte van Wesley Sneijder, kan je beter gaan voor Mbark Boussoufa gaan, lijkt mij.
Nieuwe is goedkoper.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oude logo is mooier inderdaad, heeft meer uitstraling.
bron: www.vi.nlquote:Espanyol laat Riera niet naar Ajax gaan
Ajax is er niet in geslaagd Alberto Riera los te weken bij Espanyol. De Spaanse club weigert de 25-jarige linkspoot te laten gaan ondanks een officieel eerste bod van naar verluidt zes miljoen euro.
'We houden vast aan onze sportieve plannen voor komend seizoen', zegt de Catalaanse club op zijn eigen website. 'Na de verkoop van Walter Pandiani (Osasuna, red.) en Gorka (Athletic de Bilbao) laten we niemand meer gaan.'
Riera heeft er één seizoen op zitten bij Espanyol. Hij was een vaste waarde en scoorde vier keer in de Primera División. De hangende linkervleugelspits maakte bovendien vier goals in het UEFA Cup-toernooi, waaronder eentje in de verloren finale tegen Sevilla.
'Net als Raúl Tamudo en Luis García beschouwt Espanyol Riera als een belangrijke speler voor komend seizoen. We gaan dan ook niet in onderhandeling met Ajax', zegt de club in zijn persbericht.
1 2 3 4 5 6 | Ogararu --------- Stam -------------- Vermaelen ------ Emanuelson ---------------- Gabri --------------- Davids ------------------- Bakircioglu ----------------------------------------------- Riera ------------------------------------ Suarez --------------------- -------------------- Huntelaar ---------------------------------- |
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:02 schreef Chivu het volgende:
De serieuze interesse in Riera duidt er wel op dat we 4-4-2 gaan spelen. Dat zou wel de beste optie zijn denk ik.
Suarez haal je niet voor de bank, en z'n ideale positie is zwerven om de spits heen. 1+1=2. Maargoed, ik heet geen Ten Cate.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoezo?
Riera had links kunnen spelen en Rommedahl rechts, dat is toch geen 4-4-2 dan?
Heb jij Vanden Borre op MSN??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet daarom maar hij denkt dat Anderlecht dat wel doet![]()
Deed ie, tot ze met het gevraagde bedrag kwamen, dus Ajax zal met 15 miljoen moeten komen, en dat doen ze nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:23 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Had v. Geel ook niet zo kunnen reageren mbt de transfer van Sneijder?
Idd, Cl voetbal is een prima lokkertje/extratje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:27 schreef Chivu het volgende:
Ik denk dat het kaliber van de biedingen flink afhankelijk zijn van of we woensdag met een mooie uitslag winnen.
quote:Van Geel:"geen internationaal gevestigde namen erbij"
Tegenover het Algemeen Dagblad liet Martin van Geel weten dat fans niet moeten rekenen op internationaal gevestigde namen ter vervanging van Sneijder. ,,De mensen moeten in elk geval niet rekenen op gevestigde namen uit het internationale voetbal. Die zijn voor Ajax simpelweg niet haalbaar, het is niet anders. Kijk alleen maar naar de salarissen. Nog los van de vraag of ze in de Nederlandse competitie zouden willen spelen. Ajax heeft het altijd moeten hebben van jonge en zelf opgeleide spelers, die hier de stap naar de top hebben gemaakt. Die weg zullen we ook nu volgen.’’
Waarom ze dat op tvnoord melden?? geen idee.quote:Suaréz start in de basis bij Ajax
AMSTERDAM - Luis Suárez begint woensdagavond in de basis bij Ajax. De Amsterdammers spelen voor eigen publiek de eerste wedstrijd tegen Slavia Praag in de voorronde van de Champions League.
De van FC Groningen overgekomen aanvaller heeft nog maar driemaal met zijn nieuwe ploeggenoten getraind. Begin deze maand leek het er nog op dat Suárez de competitiestart zou missen vanwege een liesblessure. Suárez vormt woensdag met Huntelaar, Rommedahl en Bakircioglu de aanvalslinie van Ajax.
RTVNoord
Pauper Schusterquote:Sneijder moet afscheid uitstellen
dinsdag 14 augustus, door Jari, Hongkong, 17:29u, Sportweek
Wesley Sneijder had woensdagavond rondom de voorrondewedstrijd in de Champions League van Ajax tegen Slavia Praag, in de Arena afscheid willen nemen van het ajax-publiek. Aanvankelijk leek dit te gaan lukken na een toezegging van technisch directeur van Real Madrid, Pedrag Mijatovic. Sneijder kreeg van Mijatovich dinsdag na presentatie in het Estadio Bernabéu twee dagen om in Nederland spullen op te halen en persoonlijke zaken te regelen.
Maar trainer Bernd Schuster bepaalde dat Sneijder en Royston Drenthe woensdag met de selectie meegaan naar Cadiz, waar de Spaanse landskampioen een oefenduel speelt tegen Betis Sevilla. De voormalig Ajacied kijkt nu wanneer hij wel de mogelijkheid heeft om
Diep in hun hart houden ze nog altijd van die paardenbek!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom ze dat op tvnoord melden?? geen idee.
Eerste thuisduel van competitie dan? Of moet Real dan alweer zelf spelen ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pauper Schuster
Beter niet tijdens een AT wedstrijd volgend jaar, Ajax kennende
Wie staat er dan op '10'?quote:Suárez vormt woensdag met Huntelaar, Rommedahl en Bakircioglu de aanvalslinie van Ajax.
raar bericht inderdaad!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom ze dat op tvnoord melden?? geen idee.
Jup, dus wachten tot ie geblesseerd raakt of het word dus het tyfus ATquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:53 schreef ericajax het volgende:
[..]
Eerste thuisduel van competitie dan? Of moet Real dan alweer zelf spelen ?
dat was zo triest voor de grootste Ajax-speler van de afgelopen 10 jaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jup, dus wachten tot ie geblesseerd raakt of het word dus het tyfus AT![]()
of 3 jaar later zoals Chivu voor een halve ArenA![]()
Kwam meer omdat ado zo smerig 2-2 maakte, maarja de echte bleven gelukkig allemaal wel, Zuid en Noord waren vrij vol nog maar lange zijde was gelijk leeggestroomdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat was zo triest voor de grootste Ajax-speler van de afgelopen 10 jaar![]()
Grootste Ajax-speler van de afgelopen 10 jaar durf ik hem niet te noemen hoor. Ik zou momenteel even geen andere kunnen bedenken maar dit is lichtelijk overschat, helemaal als je bekijkt wat we bereikt hebben met Wesley.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:56 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat was zo triest voor de grootste Ajax-speler van de afgelopen 10 jaar![]()
Wat hebben we met Wesley bereikt dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef Fides het volgende:
[..]
Grootste Ajax-speler van de afgelopen 10 jaar durf ik hem niet te noemen hoor. Ik zou momenteel even geen andere kunnen bedenken maar dit is lichtelijk overschat, helemaal als je bekijkt wat we bereikt hebben met Wesley.
1 kampioenschap en 2 beker in 5 seizoenen, niet echt bijzonder dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:59 schreef ericajax het volgende:
[..]
Wat hebben we met Wesley bereikt dan?![]()
Lange zijde. Dan weet je toch ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kwam meer omdat ado zo smerig 2-2 maakte, maarja de echte bleven gelukkig allemaal wel, Zuid en Noord waren vrij vol nog maar lange zijde was gelijk leeggestroomd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |