Klopt, maar ze moeten niet naast mij weglopen want dan gaan ze niet lopend naar benedequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lange zijde. Dan weet je toch ook wel genoeg.
Jajajajaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moeten niet naast mij weglopen want dan gaan ze niet lopend naar benede![]()
Geblesseerd tijdens de geboortequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:07 schreef BonJovi het volgende:
Heeft Litmanen geen zoon?
[afbeelding]
En wat liep eromheen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:03 schreef Fides het volgende:
[..]
1 kampioenschap en 2 beker in 5 seizoenen, niet echt bijzonder dus.
16 miljoen.. voor een speler die zich nog moet bewijzen. V Geel moet helemaal dronken zijn wil die dat bedrag daarvoor neer leggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:11 schreef pfaf het volgende:
Eigenlijk zou Ajax Daniele Dessena moeten halen.
Maar dan speelt 'tie niet meer voor Parma en degraderen ze, dus wellicht toch maar 16 miljoen voor Boussoufa betalen.
Daarom zeg ik ook, Dessena halen voor 8 miljoen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
16 miljoen.. voor een speler die zich nog moet bewijzen. V Geel moet helemaal dronken zijn wil die dat bedrag daarvoor neer leggen.
Yea die zoek ik ook nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef ericajax het volgende:
Wie heeft die foto van Heitinga datie met zn armen wijd naar het publiek staat na de bekerfinale in 2006?
quote:
Andersomquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef RijstNatie het volgende:
van bommel overnemen bij munchen
Zorgde voor de overwinning tegen AEK in de groepsfasequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef peaceman het volgende:
Tarik Oulida was wél een goede voetballer.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef RijstNatie het volgende:
Om hem vervolgens aan de lat op te hangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef RijstNatie het volgende:
Die is bezig met een verbeterd contract bij ajax. Hij wordt de nieuwe "10".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef Roflbroek het volgende:
Het is ook behoorlijk stil rondom Lindenbergh.
Geweldige speler dat moment in de Gatorade cup waar hij hinkent van het veld afgaat maar weigert om gewisseld te wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Roflbroek het volgende:
Johnny![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BBvFwf-7ATc
zker!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geweldige speler dat moment in de Gatorade cup waar hij hinkent van het veld afgaat maar weigert om gewisseld te worden![]()
De bekerfinale, eerst er niet uit willen en daarna koelbloedig de 5e pingel erin schieten. Grote klasse. En dan dat schitterende juichen ernaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Roflbroek het volgende:
Johnny![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BBvFwf-7ATc
* MisterJ.Lo vraagt of hij het als avatar mag gebruikenquote:
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Lindenbergh kan gaan, dus daar wordt geen tijd meer in gestoken......![]()
Maar deze optie is ook niet doorgegaan, het net begint langzaam aan dicht getrokken te worden denk ik zo?!
Of zou er nog een konijn uit een hoed getoverd kunnen worden?
Bedankt! *heeft een nieuwe achtergrondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef Tvduijn het volgende:
Grote versie van Heitinga bekerfinale 2006:
(..)
Heel subtiel "lees de feyenoordkrant" erboven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef Tvduijn het volgende:
Grote versie van Heitinga bekerfinale 2006:
Klik
Net als Kopenhagen vorig jaarquote:Ten Cate ziet de uitdaging
Amsterdam, 14 aug 2007
Ajax en Slavia Praag beginnen hun strijd om een Champions League-ticket woensdag in de Amsterdam ArenA. Dinsdag sprak Henk ten Cate zijn verwachtingen uit over de belangrijke krachtmeting tegen de Tsjechen.
De voorbeschouwing van de trainer ging vanzelfsprekend over de komende tegenstander Slavia Praag, maar vooral ook over de transfer van Wesley Sneijder naar Real Madrid. ,,Het is natuurlijk even wennen zonder Wesley'', opende de Ajax-trainer de persconferentie die werd bijgewoond door opvallend veel journalisten uit Tsjechië. ,,Maar we moeten verder. Ik heb vertrouwen in mijn ploeg, zie de toekomst met vertrouwen tegemoet. Ook omdat ik weet dat een aantal mensen de positie van Wesley kunnen invullen.''
De komende tegenstander uit Praag heeft het kleine voordeel dat de Tsjechische competitie inmiddels al is gestart. Slavia heeft zodoende al meer 'echte' duels gespeeld dan Ajax. Voor de Amsterdammers begint het nieuwe seizoen in de Eredivisie zondag, met de uitwedstrijd bij De Graafschap. De Ajacieden speelden afgelopen zaterdag pas hun eerste officiële duel van het seizoen 2007/2008. In de strijd om de Johan Cruijff Schaal XII werd PSV verslagen: 1-0. Als Ajax ook tegen Slavia de nul kan houden, en zelf minstens een doelpunt kan maken, doet het woensdag al goede zaken. Twee weken later wordt de returnwedstrijd gespeeld in de Tjsechische hoofdstad. ,,Slavia is vooral op nationaal niveau actief'', vervolgde Ten Cate. ,,Wij hebben de laatste tijd iets meer internationale wedstrijden gespeeld. In die duels hebben we weinig doelpunten tegen gekregen.''
De Ajax-selectie voor het duel met Slavia bestaat uit negentien spelers. Ten Cate vindt dat zijn spelers goed om gaan met het vertrek van Sneijder. ,,Zoiets hoort ook bij het leven van een voetballer, dat weet je. Wesley zal niet de eerste zijn die de club verlaat, maar ook niet de laatste. Als een speler vertrekt veranderen we in elk geval niets aan ons verwachtingspatroon. Ik zie de uitdaging wel. Er is ook een leven na Sneijder. Als je goed presteert kan het je zo’n transfer opleveren. Dat heb ik mijn spelers ook gezegd.''
Ten Cate zag Slavia Praag tot nu toe tweemaal aan het werk. ,,Daarbij hebben we ook nog het nodige beeldmateriaal beschikbaar. Dat vinden we voldoende.''
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:48 schreef Pritt het volgende:
Is de Guzman al binnen?
Hij kan voor 31 aug worden gehaald, kakkerlakken spelen toch niet Europees.
quote:Ajax verrast met aantrekken Östlund
14/8/2007 20:04
Geen middenvelder of linkeraanvaller, maar rechtsback Alexander Östlund is de nieuwste aankoop van Ajax. Met de transfer is een bedrag van circa 4 miljoen euro gemoeid. De oud Zweeds international moet de tijdelijke vervanger van George Ogararu worden.
Östlund werd drie seizoenen geleden nog aangetrokken door Feyenoord. Onder het bewind van toenmalig trainer Ruud Gullit werd hij echter nooit een vaste kracht. Halverwege zijn tweede seizoen in Rotterdamse dienst verkaste hij naar het Engelse Southhampton.
Na twee wisselende seizoenen met het nodige blessureleed en schorsingen, besloot de Zweedse bikkelaar om terug te keren naar Nederland. 'Ajax is stiekem altijd mijn droomclub geweest.'
Östlund is overigens niet inzetbaar in de voorronde van de Champions League, woensdag aanstaande. De lijst met spelers is reeds al doorgegeven aan de kantoren van de UEFA. Nieuweling Luis Suárez kan wel starten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef ub40_bboy het volgende:
4 Miljoen voor hem zou echt geld in de sloot gooien zijn.
Een tijdelijke vervanger kopen voor ¤4 miljoen?quote:
quote:14/8/2007 - 'Carrusca ook in verband gebracht met Ajax'
(Gepost door RvN)
BRON: La Nacion
Na Riera van Espanyol wordt ook de Argentijn Marcelo Adrián Carrusca in verband gebracht met Ajax. De 23-jarige Argentijn komt uit voor Galatasaray en speelt op het middenveld of de linkervleugel net als Riera. Volgens de Argentijnse krant La Nacion staat hij in de belangstelling van Ajax. Boca Juniors wilde hem graag naar Argentinië terughalen. Hij zou echter teveel salaris vragen voor Boca.
Ajax Netwerk
Carrasca maakte indruk bij Argentinie onder 20 op het wereldkampioenschap onder 20 in 2003. Bij Galatasaray kon hij het echter niet waarmaken.
Als dat op de radio zou zijn geweest zou het al lang en breed op internet staan. Welk topic las je dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:27 schreef Cordoba32 het volgende:
Op AN gaat gerucht, dat Motta voor 2 jaar getekend heeft. Kan vooralsnog nergens bevestiging vinden. Zou op de radio zijn geweest.
ff dimmen kerel..... zet er toch bij dat ik geen bevestiging kan vinden.... staat in de reacties tot 2 keer toe dat is alles.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:37 schreef Jnk18 het volgende:
Jongens neem Cordoba32 en die Devano kneusjes niet serieus met hun nep berichtjes, tjesus
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:27 schreef Cordoba32 het volgende:
Op AN gaat gerucht, dat Motta voor 2 jaar getekend heeft. Kan vooralsnog nergens bevestiging vinden. Zou op de radio zijn geweest.
quote:
Hiro Nakumara 14 augustus 2007 om 21:10:51 help mods!
@ sponge, Zodat we dan spelers als Yordie Cruijf krijgen? En btw ik hoor net op radio dat Motta voor 2 jaar naar Ajax komt, met een optie voor nog een jaar. Weet iemand hier meer over??
Jij hoort zoveel nietquote:
quote:Rommedahl voelt zich thuis in Amsterdam
Dennis Rommedahl verruilde het Engelse Charlton Athletic deze zomer voor Ajax. De aanvaller heeft het prima naar zijn zin in Amsterdam en hoopt dit seizoen dan ook meer dan alleen de Johan Cruijff Schaal te winnen.
Met zijn dreiging vanaf de rechterkant was Rommedahl afgelopen zondag, in de ontmoeting met zijn oude werkgever PSV, één van de uitblinkers. Tegenover Ajax.nl laat hij nog maar eens blijken dat hij tevreden is over de voorbereiding die Ajax momenteel afwerkt. "Tegen PSV hebben we genoeg mogelijkheden gecreëerd. Het stond bij ons verdedigend ook beter dan bij PSV", meent de Deen. "Als je wint, mag je altijd tevreden zijn. Ook al heeft het publiek misschien niet zoveel kansen gezien."
Rommedahl vindt het lekker dat hij eindelijk weer volledig vooruit kan spelen. "In Engeland ben ik het voetbalplezier een beetje kwijtgeraakt. Vooral ook omdat ik soms als rechtermiddenvelder zeventig minuten in de verdediging speelde."
quote:Aan de vooravond van de eerste wedstrijd in de voorronde van de Champions League, tegen het Tsjechische Slavia Praag, heeft trainer Henk ten Cate de transfer van Wesley Sneijder naar Real Madrid als voorbeeld gebruikt om de spelersgroep van Ajax extra te motiveren. “Ik heb tegen ze gezegd: ‘je ziet wat het op kan leveren. Als je zo goed presteert als Wesley Sneijder dan snijdt het mes aan twee kanten’.”
Volgens Ten Cate, die de nieuwkomers Delorge, Suarez en Urzaiz in de selectie voor het duel met Slavia Praag heeft opgenomen, worden er na het vertrek van Sneijder geen doelstellingen bijgesteld. “De doelstellingen blijven ongewijzigd. Ik houd wel van een beetje druk. Of moeten we soms het hele verwachtingspatroon bijstellen omdat er één speler is vertrokken? Ik loop in ieder geval niet weg voor de uitdaging. Wat mij betreft hoeft er geen letter in het beleidsplan gewijzigd te worden.”
Ondertussen circuleren de nodige veel namen in Amsterdam van kandidaat spelers om het vertrek van Sneijder op te vangen, van Orlando Engelaar tot de Argentijn Juan Roman Riquelme en van Alberto Riera tot Haris Medunjanin. Ten Cate verwees alle geruchten dinsdagmiddag naar ‘het rijk der fabelen’. “Wij hebben geen haast,” aldus Ten Cate. We hebben tot 31 augustus de tijd om nieuwe spelers aan te trekken en in de onderhandelingen is het nu vooral zaak om de rust te bewaren.”
Ook keek Ten Cate met ‘een goed gevoel’ vooruit naar de wedstrijd van woensdagavond, tegen Slavia Praag. “Ik heb alle vertrouwen in deze groep en de groep is erg gretig.”
Henkquote:
weten ze zelf ook dat ze dat nie kunnen maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef Houniet het volgende:
dus er komt niemand
als de CL niet gehaald word, liggen de aandeelhouders daar niet wakker van. de geldjes zijn toch al binnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
weten ze zelf ook dat ze dat nie kunnen maken.![]()
Dit is dan wel het ajax topic, maar dit is gewoon dikke poep. HSV betaalde 8 miljoen ¤ voor Kompany.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Duurste transfer van Belgie is Kompany voor +- 16 miljoen.
als ?????? wat nou als!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
als de CL niet gehaald word, liggen de aandeelhouders daar niet wakker van. de geldjes zijn toch al binnen
Die komt niet, dan was dat vandaag al rond geweest ivm CLquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef BB-boy het volgende:
Het wordt morgen iig duidelijk of Boussoufa komt of niet.
Komt nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef BB-boy het volgende:
Komt niet, Defour ook niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef BB-boy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |