abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2007 @ 09:20:07 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52381269
Voor mij stond bij het bekend worden van het competitieprogramma vast dat De Graafschap-uit voor mij het begin van een nieuw voetbaljaar zou worden, de JC-schaal en voorronde CL sla ik dan ook over en kijk ik wel op televisie.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 15 augustus 2007 @ 09:21:27 #282
52871 Blight
Supersized.
pi_52381293
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee Standard zal een van de grootste talenten van Belgie, en hun beoogde kapitein voor komend seizoen, een dag voor of op de zelfde dag van een Uefa cup match nog voor een prikkie aan Ajax verkopen.

Zelfde geldt natuurlijk voor Mbourak Boussoufa.
Mbark Boussoufa.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52381612
Gewoon Rierra en Boussoufa halen . De supporters van Ajax mogen best wat verwachten nu 3 spelers vertrokken zijn . Dan heeft Ajax waarschijnlijk ook nog een dikke winst.
pi_52381666
Topclubs azen op El-Hamdaoui
15 augustus 2007

Mounir El-Hamdaoui vertrekt mogelijk nog deze zomer bij Willem II. De aanvaller, die eindelijk weer helemaal fit is na vrijwel het complete vorige seizoen te hebben gemist door een zware knieblessure, geeft in het AD toe dat hij in de belangstelling staat van diverse teams uit de Nederlandse top-vier.

"Er is inderdaad belangstelling", zegt de pas 23-jarige aanvaller. "Maar ik kan er verder niets over zeggen. Een loopbaan plannen is in de voetballerij onmogelijk. Op 1 september is definitief duidelijk waar iedereen speelt. Ik ga er van uit vrijdag negentig minuten te voetballen tegen Heerenveen. Ik voel me goed, dus waarom niet", aldus de spits, wiens contract in Tilburg na dit seizoen afloopt.

El Hamdaoui speelde in Nederland eerder voor Excelsior. In 2005 maakte hij vervolgens de overstap naar het Engelse Tottenham Hotspur. De Spurs verhuurden de Rotterdammer vervolgens één seizoen aan Derby County, waarna hij vorig jaar door Willem II teruggehaald werd naar de Nederlandse competitie.

Zou Ajax zijn hengel ook hebben uitgegooid naar Hamdaoui?? En wat denken jullie van deze speler?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 09:58:00 #285
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52381938
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
15 augustus 2007

Mounir El-Hamdaoui vertrekt mogelijk nog deze zomer bij Willem II. De aanvaller, die eindelijk weer helemaal fit is na vrijwel het complete vorige seizoen te hebben gemist door een zware knieblessure, geeft in het AD toe dat hij in de belangstelling staat van diverse teams uit de Nederlandse top-vier.

"Er is inderdaad belangstelling", zegt de pas 23-jarige aanvaller. "Maar ik kan er verder niets over zeggen. Een loopbaan plannen is in de voetballerij onmogelijk. Op 1 september is definitief duidelijk waar iedereen speelt. Ik ga er van uit vrijdag negentig minuten te voetballen tegen Heerenveen. Ik voel me goed, dus waarom niet", aldus de spits, wiens contract in Tilburg na dit seizoen afloopt.

El Hamdaoui speelde in Nederland eerder voor Excelsior. In 2005 maakte hij vervolgens de overstap naar het Engelse Tottenham Hotspur. De Spurs verhuurden de Rotterdammer vervolgens één seizoen aan Derby County, waarna hij vorig jaar door Willem II teruggehaald werd naar de Nederlandse competitie.

Zou Ajax zijn hengel ook hebben uitgegooid naar Hamdaoui?? En wat denken jullie van deze speler?
Die gozer is zo fucking goed en kost niks, dus halen.. een win only situation..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52382379
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef Wooldoor het volgende:
Iemand nog die persconferentie van Henk te Cate gezien op het sport journaal vandaag?

Het leek erop op hij elk moment dood kon neervallen zo vertiefd zag hij eruit.
Ik zag het vanochtend op het nieuws.
Man man man, die gast straalt echt 0 uit momenteel.
"Ik ga een uitdaging niet uit de weg".. het enige dat er nog bij moest komen is een gaap van 2 sec.

Hij zat als een oud mannetje aan tafel, waarom niet rechtop, schouders recht en duidelijk zijn.
Laten we hopen dat hij niet het moraal van het team uitbeeld.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:20:09 #287
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52382390
quote:
'Sneijder beste aankoop sinds Zidane'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 15 augustus om 10:14

Twee seizoenen geleden deelde Juanfran samen met Wesley Sneijder de kleedkamer van Ajax. De Oranje-international mag zich sinds maandag officieel speler van Real Madrid noemen en Juanfran, tegenwoordig uitkomend voor Real Zaragoza, sprak in de Spaanse sportkrant AS lovende woorden over zijn voormalige ploeggenoot.

“Real Zaragoza was twee maanden terug ook in de markt voor Wesley, maar hij was te duur en speelt nu bij Real Madrid. Voor mij is Wesley een wereldspeler. Ik had hem graag opnieuw als ploeggenoot gehad, maar zijn transfer is voor Real Madrid een schot in de roos. Héél weinig spelers voeren alles tot in de perfectie uit en Wesley is er daar één van.”

“Wesley heeft van alles in huis. Hij heeft een groot loopvermogen, spelinzicht en een goed schot. Hij is een uitstekende vervanger van David Beckham. Wellicht is hij de speler die Real de laatste seizoenen ontbeerde. Hij is ongeveer te vergelijken met spelers als Frank Lampard, Steven Gerrard of Deco, maar dan met meer scorend vermogen.”

“Of hij in Spanje ook zoveel gaat scoren? Dat zal moeilijk worden. In Nederland is de verdediging natuurlijk van een ander niveau. Ik denk wel dat hij acht tot tien doelpunten zal maken en kan uitgroeien tot één van de revelaties van het seizoen. Hij zal zich snel aanpassen en zich niet storen aan de hoge druk. Hij was de sterkhouder van Ajax en een belangrijke speler voor het Nederlands elftal. Wesley is de beste aankoop van Real Madrid sinds Zinedine Zidane.”

“Het transferbedrag is natuurlijk uitzonderlijk hoog, maar twee jaar geleden lag dat ongeveer op vijftien miljoen euro. Nu heeft Real Madrid ruim tien miljoen euro meer betaald, maar dat is hij absoluut waard. Ik zei in de kleedkamer al tegen hem dat hij vroeg of laat bij een grote club terecht zou komen.”

“Wesley nam mij echter niet serieus. Hij is heel verlegen en zal nooit uit de hoogte doen. Hij hield zich op dat moment niet bezig met zijn toekomst. Een keer vroeg hij mij naar informatie over Valencia, maar voor de rest was het alleen maar Ajax en Ajax.”

“Enkele weken terug sprak ik hem nog over de telefoon en vertelde hij mij dat nog een seizoen bij Ajax zou blijven. Zo zie je maar hoe snel het allemaal kan gaan. Real Madrid toonde interesse, bood Ajax het gewenste bedrag en nu is iedereen blij", aldus Juanfran. De onderlinge duels tussen beide clubs staan voor begin januari en half mei op het programma.
Mooie woorden van deze oud-Ajacied, die bij iedereen bekend staat als die latzitter.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:26:01 #288
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52382540
Mooie woorden van Juanfran. Leuk ook om van zijn kant te horen dat Wesley echt wel een bescheiden jongen is en een Ajax hart heeft (had).

Hoe serieus moeten we trouwens de geruchten nemen dat Ajax in de markt is voor Joao Moutinho?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_52382606
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
15 augustus 2007

Lastig te zeggen hoe goed El Hamdaoui is aangezien hij vorig jaar, door die blessure, maar zo weinig heeft gespeeld. In die wedstrijden die hij speelde was hij wel enorm goed. Ik zou hem best bij Ajax willen zien, al is het maar omdat hij zo goedkoop is.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52382609
Lijkt me niet te betalen.
pi_52382631
Sneijder verlegen?
Dat is nieuw voor mij.

Mooie woorden van Juanfran.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:29:43 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52382642
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lijkt me niet te betalen.
Dat zal wel meevallen lijkt me zo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52382678
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen lijkt me zo.
Het is toch een talentje, en hij speelt bij een grote club.
pi_52382731
Ik begin toch wel een beetje zenuwachtig al te worden voor onze wedstrijd.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:34:08 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52382756
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Het is toch een talentje, en hij speelt bij een grote club.
Hebben we het nu over dezelfde speler en dezelfde club?
Get woke, go broke!
pi_52382783
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:33 schreef Pritt het volgende:
Ik begin toch wel een beetje zenuwachtig al te worden voor onze wedstrijd.
Ik zou me meer zorgen gaan maken over de beschikbare aankopen die gedaan moeten worden...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:38:23 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52382845
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik zou me meer zorgen gaan maken over de beschikbare aankopen die gedaan moeten worden...
Stokertje .

Ik maak me om beide zorgen, maar ze hangen samen. Haal je geen CL dan komen er gewoon minder makkelijk goeie spelers.

Dus het zal vanavond een fikse pot worden als het goed is, een sterk verdedigend Praag en hopelijk een stormend Ajax met eindelijk eens mazzel in de afwerking.
Get woke, go broke!
pi_52382968
quote:

[..]

je bent lekker bezig he, of niet?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:46:07 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52383025
quote:

[..]

Vanavond gaan we knallen, ook al is het zonder Wesley Sneijder, Ryan Babel, Edgar Davids en George Ogararu. We hebben genoeg kwaliteit om een goed resultaat neer te zetten, vanavond begint het seizoen pas echt!
pi_52383091
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er vanavond eigenlijk naar het stadion?
ik
JOHNNY HEITINGA
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 augustus 2007 @ 10:57:05 #301
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52383306
heb er zin in
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: