quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deze, ben ik nog wel is voor uitgescholden rond m'n 20e haha
http://www.youtube.com/watch?v=fLZpx3OluSE
Alleen debuurvrouw vond het toen geen lekker ding.... waarom staat dat "toen" erbij buuv??quote:
hoi, was pm-eh, kun je dan ook chatten?quote:
Gefeliquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef Jappie het volgende:
BTW..thnx all![]()
Und Soury...je had toch niet gedacht dat ik anders zomaar kadaver had durven posten he?![]()
![]()
![]()
Volgens mij was dat een hint dat je bovenin deze pagina een geel envelopje met minimaal een (1) erachter hebt staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, was pm-eh, kun je dan ook chatten?
By hte way, grapje net 'hiv' was geen verwensing, hoor, talitha..
het is echt ongeloofeloos, werd echt heel vaak uitgescholden voor die pisnicht, ben er heus niet trots op, want zo leek het net misschien. als gij me niet gelooft, stuur ik pavement een foto en dan kan hij zeggen of het zo is, ja, lachuh, o ja, de moedervlek zat bij mij wel ff op betere plek hahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
Deze dus
[..]
[..]
Alleen debuurvrouw vond het toen geen lekker ding.... waarom staat dat "toen" erbij buuv??![]()
En verder...
Je bent een slome PM-r, lees je PMquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo fijn hoorquote:
Pave is om op te vreten..quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is echt ongeloofeloos, werd echt heel vaak uitgescholden voor die pisnicht, ben er heus niet trots op, want zo leek het net misschien. als gij me niet gelooft, stuur ik pavement een foto en dan kan hij zeggen of het zo is, ja, lachuh, o ja, de moedervlek zat bij mij wel ff op betere plek haha![]()
Welneee speciaal voor jou !!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef Jappie het volgende:
BTW..thnx all![]()
Und Soury...je had toch niet gedacht dat ik anders zomaar kadaver had durven posten he?![]()
![]()
![]()
Niks te danken hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef Jappie het volgende:
BTW..thnx all![]()
![]()
![]()
joop!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent een slome PM-r, lees je PM
Da's maar goed ook, want voor een doodsverwensing schijn je een ban te kunnen krijgen. Heb ik horen zeggen dan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
30 maal excuses, wilde nie kwetsen of zo...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo fijn hoor
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
Kan nog net, voor Soury
http://nl.youtube.com/watch?v=gPcZLqFDipI
Niet op de beelden letten
Pappaquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:47 schreef PC eend het volgende:
Jappert jarig?
Hee Eend hoeveel euris lichterquote:
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo fijn hoor
JAAAA foto's !!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is echt ongeloofeloos, werd echt heel vaak uitgescholden voor die pisnicht, ben er heus niet trots op, want zo leek het net misschien. als gij me niet gelooft, stuur ik pavement een foto en dan kan hij zeggen of het zo is, ja, lachuh, o ja, de moedervlek zat bij mij wel ff op betere plek haha![]()
en geen Tubboyquote:
kadaver + gefelici = kindquote:
naaktfoto geprivate messaget, lobasca!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=CUod3jGQt0U
AHA
Faith no More!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:52 schreef Pavement het volgende:
Mensen hoe heet die band ook alweer met dat nummer easy on a sunday morning, iederee nvond mij altijd lijken op die zanger
Djesusquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Welneee speciaal voor jou !!!
De super sound of the seventies
Happy birthday
http://nl.youtube.com/watch?v=yh0wjqrLSUQ
FF een joint roken en hopen dat ik je dan begrijpquote:
Die van jouw ben ik ook nog steeds benieuwd naar en HiDIJo ben ik ook benieuwd naar, altijd leuk om te zien of ze op je gedachte lijken, ik denk ook wel eens van he zou dat die of die zijn als ik op straat loopquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=SeWVdEMgYq4 en serieus ik lijk eropquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Faith no More!
Mike Patton![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n gruwelijk lekker ding![]()
Nee de commedores Niet mijn kopje theequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Faith no More!
Mike Patton![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n gruwelijk lekker ding![]()
parce que?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is gewoon te toevallig????!!!!![]()
Foto's!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=SeWVdEMgYq4 en serieus ik lijk erop![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djesus...jij bent echt goed!
![]()
Geweldig nummer (op een broeierige Fok-slowchat avond zelfs 5 uur lang non-stop middels repeat naar geluisterd) ........geweldige film![]()
![]()
Maar cover van Faith no More, ik had zomaar het idee dat Pave niet op een Commodore zou lijkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de commedores Niet mijn kopje thee
http://nl.youtube.com/watch?v=kb-Q_ofBDh0
lobasca mag beoordelen ze heeft wel eens gezien HiDiHo kan m ook zien hij staat op mn msnquote:
Volgens HiDiHo lijk ik op Claudia de Breij...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die van jouw ben ik ook nog steeds benieuwd naar en HiDIJo ben ik ook benieuwd naar, altijd leuk om te zien of ze op je gedachte lijken, ik denk ook wel eens van he zou dat die of die zijn als ik op straat loop
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=SeWVdEMgYq4 en serieus ik lijk erop![]()
Als ik goed gezopen heb zie ik de volgende dag zo uitquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar cover van Faith no More, ik had zomaar het idee dat Pave niet op een Commodore zou lijken![]()
okay, pak ff m'n cam(weet niet hoe m'n alles in 1 scanner werkt). niet in de sc zetten, okay?!quote:
Pave isquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
lobasca mag beoordelen ze heeft wel eens gezien HiDiHo kan m ook zien hij staat op mn msn
maar die is lesbies toch ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens HiDiHo lijk ik op Claudia de Breij...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Lobasca het volgende:
![]()
![]()
[..]
Pave is![]()
, maar heeft al een relaasie...dus ben ik braaf
![]()
Wel juist, loop al dagen op de Laat te zoeken..quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, pak ff m'n cam(weet niet hoe m'n alles in 1 scanner werkt). niet in de sc zetten, okay?!
zal ik zeker niet doen, ben zelf ook altijd voorzichtig met wat ik op internet plaats etc, alleen als ik mensen wel vertrouw zit het goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, pak ff m'n cam(weet niet hoe m'n alles in 1 scanner werkt). niet in de sc zetten, okay?!
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe mans geest werkt.![]()
Damn.. die HiDiHo heeft ook iedereen in z'n MSN hèquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
lobasca mag beoordelen ze heeft wel eens gezien HiDiHo kan m ook zien hij staat op mn msn
Duh...ge zijt helemaal een verkeerde koers gevaren....die dochter ende zoon heb ik reeds een tijdje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd![]()
![]()
Maar is het nou een dochter of zoon?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.. die HiDiHo heeft ook iedereen in z'n MSN hè
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
zal ik zeker niet doen, ben zelf ook altijd voorzichtig met wat ik op internet plaats etc, alleen als ik mensen wel vertrouw zit het goed. (dank je)
Ach moet ie maar niet zoveel verstand hebben van pc streams en internetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Simpele geest hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...ge zijt helemaal een verkeerde koers gevaren....die dochter ende zoon heb ik reeds een tijdje.![]()
Dan moet ik ff terugzoeken waarmee mijn MSN-contact met HiDiHo begon, maar volgens mij was dat geen helpdeskkwestiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ach moet ie maar niet zoveel verstand hebben van pc streams en internet![]()
HiDiHo![]()
![]()
Oh nee?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ik ff terugzoeken waarmee mijn MSN-contact met HiDiHo begon, maar volgens mij was dat geen helpdeskkwestie
Zoek dat verder maar met Duckstad uit...die zal zo wel weer binnenwandelen als zijn shotje goed verwerkt is tenminste.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoek dat verder maar met Duckstad uit...die zal zo wel weer binnenwandelen als zijn shotje goed verwerkt is tenminste.![]()
BEV![]()
Mij niet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trusten Jappie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoek dat verder maar met Duckstad uit...die zal zo wel weer binnenwandelen als zijn shotje goed verwerkt is tenminste.![]()
BEV![]()
Je tel nummer was voldoendequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het... nu met zwangere Lobasca in je bos![]()
![]()
Hij draaide nog een plaatje op mijn verzoek..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ik ff terugzoeken waarmee mijn MSN-contact met HiDiHo begon, maar volgens mij was dat geen helpdeskkwestie
Edit: ik zie het al: dat was de beroemde "Huub is online" nacht![]()
Staat idd leuk:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:13 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Lobje, wat leuk dat je even bij me langskomt.
![]()
Ben ik eindelijk tot je bos toegelaten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:13 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Lobje, wat leuk dat je even bij me langskomt.
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. niet in die zin, ik weet zelf meer dan uitstekend hoe MSN werkt
Neuh, ik bedoel een andere "online" nacht: toen Huub op MSN was.... tijdens zijn weekje "vakantie"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij draaide nog een plaatje op mijn verzoek..
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=zoW6tF7T0Y0
![]()
![]()
Jij bent altijd welkom.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk tot je bos toegelaten?![]()
![]()
Ja was best wel een mooi clippie ! Ik zocht op Talithaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik kom altijd op voor mensen die het moeilijk hebben.
![]()
Toen had ik geeneens een pc....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik bedoel een andere "online" nacht: toen Huub op MSN was.... tijdens zijn weekje "vakantie"
quote:
Ieeeeww is dat niet een beetje laatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
Ik heb een chocolade paaskonijn geslacht![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee veulen !!!
http://nl.youtube.com/watch?v=P4MDFZgw9mQ
Ik zat 'um ook al ongewild te beluisteren..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Weet iemand hier hoe die peugeot reclame uit te schakelen?
PM!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, gaat weer lekker, zelfs bij scrollen al vastloper..
quote:
Tis ruk heb net Leandra's tip opgevolgd ! Ik ga ff bootenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, gaat weer lekker, zelfs bij scrollen al vastloper..
Je hoeft alleen maar IE helemaal af te sluitenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
![]()
[..]
Tis ruk heb net Leandra's tip opgevolgd ! Ik ga ff booten![]()
kan hem nog niet vinden....hoe laat gepost?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
Voor de binnenlopers met Peugeot-pech alvast:
De oplossing staat hier: [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Om ANWBHiDiHo een beetje te ontlasten
Ehm... wat dacht je van de OP??? die quote van de post van HiDiHo die er instaat??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:28 schreef farceman het volgende:
[..]
kan hem nog niet vinden....hoe laat gepost?
Hoe makkelijk kun je het maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... wat dacht je van de OP??? die quote van de post van HiDiHo die er instaat??
Ja dat weet ik maar hielp niet ... Lijkt nu wel goed te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar IE helemaal af te sluiten![]()
Enne for the record: Het was HiDiHo z'n tip... ik heb m toen alleen maar in de OP gequote![]()
Kennelijk niet makkelijk genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe makkelijk kun je het maken?![]()
nog een keer dan maar
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
Ik zal even mij mijn IE6 kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
HiDiHO,
Bedankt voor je oplossing.
Ik had ook problemen met een zwaar belaste processor en heb je oplossing geprobeert. Optie 1 blokeerde meten de Google zoekmachine. Optie 2 leek me tzelfde maar werkt wel. Maar niu krijg ik zo'n irritante balk boven in IE6 en een irritante piep. Heb je ook een idee hoe ik daarvan af kom?
Tnx
Even een "zit de stekker er wel in" vraagje:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
HiDiHO,
Bedankt voor je oplossing.
Ik had ook problemen met een zwaar belaste processor en heb je oplossing geprobeert. Optie 1 blokeerde meten de Google zoekmachine. Optie 2 leek me tzelfde maar werkt wel. Maar niu krijg ik zo'n irritante balk boven in IE6 en een irritante piep. Heb je ook een idee hoe ik daarvan af kom?
Tnx
x2quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
*spoed PM voor WJ*
Dat sterretje zet IE er zelf voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even een "zit de stekker er wel in" vraagje:
Had je het sterretje puntje googleblablabla er wel voorgezet??![]()
Geen last van gehad... gelukkig, want als ik me ergens aan erger dan zijn het wel irritante gele balkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat sterretje zet IE er zelf voor.
Die balk is een waarschuwing van Windows, omdat je de ad blokkeert. Die kun je alleen uitzetten door je beveiliging te verlagen, maar dat moet je dus niet doen.
Smaakte nog best goed. En hij was nog houdbaar tot juli 2008quote:
Welke Windows gebruik je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen last van gehad... gelukkig, want als ik me ergens aan erger dan zijn het wel irritante gele balken
Ach wat zal ik zeggen ik had de speculaaspop ook pas in juni opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Smaakte nog best goed. En hij was nog houdbaar tot juli 2008![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
loop jij nu ook al obsceen met hem te pm-en?!![]()
Trek wat uitquote:
Dan download je deze: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:34 schreef willem-jozef het volgende:
hi, bij firefox ook? zelfs typen gaat niet, jeeezusch![]()
Hmm, dan staat je beveiliging misschien wat lager. Ik krijg die balk niet weg zonder het systeem onveilig te maken.quote:
Kerstkransjes in maart vinden mensen ook raarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
Ach wat zal ik zeggen ik had de speculaaspop ook pas in juni op![]()
Normaal krijg je geen balkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, dan staat je beveiliging misschien wat lager. Ik krijg die balk niet weg zonder het systeem onveilig te maken.
Alleen de ads via Google worden gebklokkeerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Ik heb de peugeot reklame niet meer maar nog wel selexyz ??? Moet dat ding ook niet weg zijn nu ?
Ik vermoed dat het door iets anders komt... ik was die eeuwige waarschuwingsbalk als ik hier een url of een afbeelding wilde posten ook zo verschrikkelijk zat, dus daarvoor heb ik eea veranderd in de instellingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, dan staat je beveiliging misschien wat lager. Ik krijg die balk niet weg zonder het systeem onveilig te maken.
Toevallig heb ik die mp3 gedownload, maar idd een foto van die gasten is niet te vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:42 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben mij vroeger wel eens wijs gemaakt dat ik op 1 van de shorts leek
Van de geweldige superhit:
Comment ca va
Comme ci comme ci comme ci comme ca
Ik weet nou nog niet hoe die knakker eruit ziet
http://nl.youtube.com/watch?v=haV2HT6evF8quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:42 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben mij vroeger wel eens wijs gemaakt dat ik op 1 van de shorts leek
Van de geweldige superhit:
Comment ca va
Comme ci comme ci comme ci comme ca
Ik weet nou nog niet hoe die knakker eruit ziet
Truste Yvonnequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:44 schreef yvonne het volgende:
Ik ga slapen, het wordt toch niks meer vannacht
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen de ads via Google worden gebklokkeerd.
Mr. Ho, U is me nog een uitleg verschuldigd!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Normaal krijg je geen balk![]()
Ga naar extra > internet opties > beveiliging > selecteer 'Het Internet' > klik op standaardniveau > ok
Ik bel je zo wel evenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mr. Ho, U is me nog een uitleg verschuldigd!![]()
Lolquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
hmmm ik vond die in het rode pakkie een lekkerding
Grrrrrrrr, U is onuitstaanbaar!quote:
Ik denk dan die gast achter de toetsen, maar ik zeg hoaxquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=haV2HT6evF8
Hahahahaha Welke![]()
ja op die foto hebben ze dat allemaal aan!!!!, Maar op youtube alleen de zanger, rode broek, wit shirt en rode bodywarmer ofzoiets!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bedoelt die ene met die rode broek en dat "witte" shirt??![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
pfff me hond ligt hier te stinken, hij hoeft alleen nog maar dood te gaan, verrot is hij al!!!!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Grrrrrrrr, U is onuitstaanbaar!
Je hebt m'n telefoonnummer helemaal niet. Toch?![]()
![]()
Ik wel en Yvonne ookquote:
Die met die korte broek ???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dan die gast achter de toetsen, maar ik zeg hoax
http://nl.youtube.com/watch?v=Ajgq29kQ4ow&NR=1
Als ik het zo zie zou ik best wel op die middelste geleken kunnen hebbenquote:
Dat was idd een schatjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
ja op die foto hebben ze dat allemaal aan!!!!, Maar op youtube alleen de zanger, rode broek, wit shirt en rode bodywarmer ofzoiets!!!![]()
Die lijkt op mijn jeugd liefdequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dan die gast achter de toetsen, maar ik zeg hoax
http://nl.youtube.com/watch?v=Ajgq29kQ4ow&NR=1
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik niet gezwaaid dan? Tien zweepslagen voor mij, en voor jou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was wat mij betreft geen discussie hoor, meer een statementquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wel en Yvonne ook![]()
Eindloze discussie is dit![]()
Doe ik er ook nog eentje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dQKp8qJjKbE
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Grrrrrrrr, U is onuitstaanbaar!
Je hebt m'n telefoonnummer helemaal niet. Toch?![]()
![]()
OMG !!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lijkt op mijn jeugd liefde
HAHAHAHA Die heet Geert![]()
Vroeger waren dat gewoon 06 nummers. Die heb je toch welquote:
Maken we er toch een discussie van?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was wat mij betreft geen discussie hoor, meer een statement
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=rK6aRrjKAKI
Dit is ook een lekker nummertje
quote:
quote:
Dit plaatje was banwaardig in die tijd. Radio 3 weigerde het te draaien ... Pffffquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe ik er ook nog eentje.
http://nl.youtube.com/watch?v=XBW2ZO8Vrac
Prima, tot de halve ochtend-COS en 3/4 van de avond-COS weer vol staat met "waskweer" en "truste" en alle reacties daarop......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maken we er toch een discussie van?![]()
Volgens mij is dat gewoon normaal sociaal gedrag dat je elkaar gedag zegt, ik ga toch ook niet naar een andere kamer om je gedag te zeggen![]()
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lijkt op mijn jeugd liefde
HAHAHAHA Die heet Geert![]()
Af en toe is niet zo erg... ik doe het altijd 's nachts, dan blijft er niemand alleen en onwetend over. Maar die dingen die de hele dag doorgaan, van even koffie gaan drinken tot de hond uitlaten tot flauw van de streams zijn tot bedtijd, die hoeven van mij beslist niet. Dat heeft ook zoiets over zich alsof je onmisbaar bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wel en Yvonne ook![]()
Eindloze discussie is dit![]()
OMG... die konden we letter voor letter meezingen/rappenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=o2pu6jAWvw8
Volgens mij heeft hij contacten bij de CIA/FBI/KGB enz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Vooral die "Toch?" aan het eind doet het goed
Dan zit je in de verkeerde zone of je zone staat verkeerd ingesteld. Even terugzetten op standaard instellingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:59 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik krijg trouwens nu telkens een waarschuwing dat website geen activeX mogen gebruiken.
Ja echt wel, maar nu lukt het me niet meer hoor!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... die konden we letter voor letter meezingen/rappen
hoe doe ik dat ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zit je in de verkeerde zone of je zone staat verkeerd ingesteld. Even terugzetten op standaard instellingen.
HiDiAIVDHoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij contacten bij de CIA/FBI/KGB enz.
Is dat 'ja die heb ik niet' of 'ja die heb ik wel'?quote:
Oh my god, dat vond ik ook al een lekkerding. Ik lijk wel een groupie!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=P14BZVmbaEY
Kotszakken bij de hand houden![]()
Pak het vliegtuig met je laptop !quote:
Wat een onzin, ik vind dat stukje sociale gedrag juist een prima afwisseling bij saaie streams of rustige tijden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Af en toe is niet zo erg... ik doe het altijd 's nachts, dan blijft er niemand alleen en onwetend over. Maar die dingen die de hele dag doorgaan, van even koffie gaan drinken tot de hond uitlaten tot flauw van de streams zijn tot bedtijd, die hoeven van mij beslist niet. Dat heeft ook zoiets over zich alsof je onmisbaar bent![]()
Hoe weet jij dat ik een 06-nummer heb??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vroeger waren dat gewoon 06 nummers. Die heb je toch wel![]()
Maar Geert was wel een lekker dingquote:
Toch doe je dat zelf ook niet als je een uurtje weggaat; er zijn mensen die dat wel doen, en dat hoef ik zelf eerlijk gezegd niet te wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik vind dat stukje sociale gedrag juist een prima afwisseling bij saaie streams of rustige tijden.![]()
In internet explorerquote:
Gewoon niet teruglezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch doe je dat zelf ook niet als je een uurtje weggaat; er zijn mensen die dat wel doen, en dat hoef ik zelf eerlijk gezegd niet te weten![]()
![]()
Shit ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een 06-nummer heb??
* para kijkt![]()
Sociaal gedrag moet je lekker op MSN doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik vind dat stukje sociale gedrag juist een prima afwisseling bij saaie streams of rustige tijden.![]()
Ik vond het ook een LD... tot duidelijk werd dat hij z'n vrouw regelmatig een (vrij ernstig) pak slaag gaf...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god, dat vond ik ook al een lekkerding. Ik lijk wel een groupie!!!!![]()
Doeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sociaal gedrag moet je lekker op MSN doen![]()
Dan hadden ze toen DGK eens moeten kunnen zien. Wereldnieuws waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit plaatje was banwaardig in die tijd. Radio 3 weigerde het te draaien ... Pffff
Dat maakt geen verschilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In internet explorer
Ga naar extra > internet opties > beveiliging > selecteer 'Het Internet' > klik op standaardniveau > ok
Flikker lekker naar VOL achterlijke zwaaimongoolquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker lekker naar VOL achterlijke zwaaimongool![]()
![]()
![]()
![]()
Does nie zo lelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker lekker naar VOL achterlijke zwaaimongool![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ZIB4GB8Olssquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=o2pu6jAWvw8
Slaap lekker Stoepjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:13 schreef Pavement het volgende:
Kudt zooi weer verloren,![]()
Nou iedereen dikke vette groenten en tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zul je ook met de consequenties moeten leven, ben ik bangquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar juist de mensen die dit veel doen, zijn veel en vaak aanwezig.
*houd verrekijker achter haar rug*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
Hoe weet jij dat ik een 06-nummer heb??
* para kijkt![]()
Uiteraard met aankondiging door Ad Visserquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ygNrB-CyANk
Je weet toch wie het zegtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Does nie zo lelijk
btw hij maakt bij mij ook geen verschil!!!
Gewoon overheen lezen!!! doe ik ook! En moet bekennen, maak me er ook schuldig aan, maar zal er eensch op gaan letten.!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zul je ook met de consequenties moeten leven, ben ik bang![]()
Fok is nu eemaal van ons allemaal![]()
Shit ik peins me rot over een toppop moment waarvan het topje van een dame constant afzaktequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard met aankondiging door Ad Visser![]()
![]()
Oh, ik leef er wel mee, maar ik vind het opzichtig gedrag en zal er zelf niet aan meedoen noch het beantwoorden ook al komen ze terug om te jammeren dat niemand gedag zeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fok is van dannyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
was dat niet met doris d???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit ik peins me rot over een toppop moment waarvan het topje van een dame constant afzakte![]()
Dat is idd het summum...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik leef er wel mee, maar ik vind het opzichtig gedrag en zal er zelf niet aan meedoen noch het beantwoorden ook al komen ze terug om te jammeren dat niemand gedag zei![]()
Kut ik moet wat aan mijn image doenquote:
Een zak popcorn door de bios heen gegooid.quote:
Das een hele mooie en compleet vergeten .... Dankquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]Hebben we iets gemeen.
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=L-p2sbt_C4w&mode=related&search=
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
*houd verrekijker achter haar rug*
Ach ik gokte er maar wat naar![]()
ehm, ik had dit eigenlijk niet moeten zeggen! Floepte uit me vingers!quote:
Sabrina?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit ik peins me rot over een toppop moment waarvan het topje van een dame constant afzakte![]()
We doen wel ff allemaal editten........ lijkt me wel zo verstandigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
[..]
ehm, ik had dit eigenlijk niet moeten zeggen! Floepte uit me vingers!![]()
Da's echt een classic.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog een echt schoolfeestnummer: http://nl.youtube.com/watch?v=j0ns8t9iQck![]()
Verdorrie: ik wilde nog wel bij komen zitten (met zak popcorn natuurlijk).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
ehm, ik had dit eigenlijk niet moeten zeggen! Floepte uit me vingers!![]()
Neuh, denk het ook niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fok is van danny![]()
Ik denk trouwens dat hij met jouw oplossing ook niet zo blij is
Op die heb ik voor het eerst gezoend!!!!!!!!!!quote:
Ploep ploepquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:29 schreef petraa het volgende:
ik word gek van die waarschuwing boven in, ik geloof dat ik die peugeot reklame minder irritant vind.
Wow, dan blijft het je hele leven lang een speciaal nummerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Op die heb ik voor het eerst gezoend!!!!!!!!!!![]()
Welke waarschuwing?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:29 schreef petraa het volgende:
ik word gek van die waarschuwing boven in, ik geloof dat ik die peugeot reklame minder irritant vind.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kut ik moet wat aan mijn image doen
Ik heb hem nu ook in IE6quote:
Ik bedoelde Hacka tacka music Maar daar is niks van te vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=YvstDQIG5Kk![]()
![]()
![]()
Ik zie helemaal geen waarschuwing in FF?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb hem nu ook in IE6![]()
Ik zal even kijken![]()
Extraquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook in IE6![]()
Ik zal even kijken![]()
Check je PM eens ffquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoelde Hacka tacka music Maar daar is niks van te vinden
I like it I like it![]()
Ik word er echt gestoord van!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Extra
Popup-blokkering
Instellingen
Onderaan uitvinken
Edit: verdorie, dat werkt niet voor deze balk.
DONE !!!quote:
Ik heb een toch wel iets andere smaak dan de meeste hier, dus niet van mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:40 schreef Talitha het volgende:
Waar blijven de youtube-linkjes? Ze zijn hier op.
doe je nou!!!quote:
Nog ff en ik heb een lege zakquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Zo....... het duurde ff maar inmiddels vliegt de popcorn door de SC![]()
Ik heb een box genomen en geen zak!!!quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:45 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=D-d83IAPLes
If i had words!!!!!!!!!!!!!!!!
En toch: http://nl.youtube.com/watch?v=HYUSnWtxRRI Ik krijg er wel een beetje kippenvel van maar wel een mooie stem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=1lcwROZBI9Q
Ik zei gisteren tegen Kippiee dit is de voorloper van Tokio Hotel!!!! Was ze niet blij mee
Ik zit geweoon op wikipedia de nr 1 hits van de top 40 te bekijken dan kom je heel eind.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:53 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Ik weet er ook nog één, maar moet even nadenken hoe die ook alweer heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |