quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee veulen !!!
http://nl.youtube.com/watch?v=P4MDFZgw9mQ
Ik zat 'um ook al ongewild te beluisteren..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Weet iemand hier hoe die peugeot reclame uit te schakelen?
PM!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, gaat weer lekker, zelfs bij scrollen al vastloper..
quote:
Tis ruk heb net Leandra's tip opgevolgd ! Ik ga ff bootenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, gaat weer lekker, zelfs bij scrollen al vastloper..
Je hoeft alleen maar IE helemaal af te sluitenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
![]()
[..]
Tis ruk heb net Leandra's tip opgevolgd ! Ik ga ff booten![]()
kan hem nog niet vinden....hoe laat gepost?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
Voor de binnenlopers met Peugeot-pech alvast:
De oplossing staat hier: [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Om ANWBHiDiHo een beetje te ontlasten
Ehm... wat dacht je van de OP??? die quote van de post van HiDiHo die er instaat??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:28 schreef farceman het volgende:
[..]
kan hem nog niet vinden....hoe laat gepost?
Hoe makkelijk kun je het maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... wat dacht je van de OP??? die quote van de post van HiDiHo die er instaat??
Ja dat weet ik maar hielp niet ... Lijkt nu wel goed te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar IE helemaal af te sluiten![]()
Enne for the record: Het was HiDiHo z'n tip... ik heb m toen alleen maar in de OP gequote![]()
Kennelijk niet makkelijk genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe makkelijk kun je het maken?![]()
nog een keer dan maar
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
Ik zal even mij mijn IE6 kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
HiDiHO,
Bedankt voor je oplossing.
Ik had ook problemen met een zwaar belaste processor en heb je oplossing geprobeert. Optie 1 blokeerde meten de Google zoekmachine. Optie 2 leek me tzelfde maar werkt wel. Maar niu krijg ik zo'n irritante balk boven in IE6 en een irritante piep. Heb je ook een idee hoe ik daarvan af kom?
Tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |