quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee veulen !!!
http://nl.youtube.com/watch?v=P4MDFZgw9mQ
Ik zat 'um ook al ongewild te beluisteren..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Weet iemand hier hoe die peugeot reclame uit te schakelen?
PM!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, gaat weer lekker, zelfs bij scrollen al vastloper..
quote:
Tis ruk heb net Leandra's tip opgevolgd ! Ik ga ff bootenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, gaat weer lekker, zelfs bij scrollen al vastloper..
Je hoeft alleen maar IE helemaal af te sluitenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
![]()
[..]
Tis ruk heb net Leandra's tip opgevolgd ! Ik ga ff booten![]()
kan hem nog niet vinden....hoe laat gepost?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
Voor de binnenlopers met Peugeot-pech alvast:
De oplossing staat hier: [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Om ANWBHiDiHo een beetje te ontlasten
Ehm... wat dacht je van de OP??? die quote van de post van HiDiHo die er instaat??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:28 schreef farceman het volgende:
[..]
kan hem nog niet vinden....hoe laat gepost?
Hoe makkelijk kun je het maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... wat dacht je van de OP??? die quote van de post van HiDiHo die er instaat??
Ja dat weet ik maar hielp niet ... Lijkt nu wel goed te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar IE helemaal af te sluiten![]()
Enne for the record: Het was HiDiHo z'n tip... ik heb m toen alleen maar in de OP gequote![]()
Kennelijk niet makkelijk genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe makkelijk kun je het maken?![]()
nog een keer dan maar
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
Ik zal even mij mijn IE6 kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
HiDiHO,
Bedankt voor je oplossing.
Ik had ook problemen met een zwaar belaste processor en heb je oplossing geprobeert. Optie 1 blokeerde meten de Google zoekmachine. Optie 2 leek me tzelfde maar werkt wel. Maar niu krijg ik zo'n irritante balk boven in IE6 en een irritante piep. Heb je ook een idee hoe ik daarvan af kom?
Tnx
Even een "zit de stekker er wel in" vraagje:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
HiDiHO,
Bedankt voor je oplossing.
Ik had ook problemen met een zwaar belaste processor en heb je oplossing geprobeert. Optie 1 blokeerde meten de Google zoekmachine. Optie 2 leek me tzelfde maar werkt wel. Maar niu krijg ik zo'n irritante balk boven in IE6 en een irritante piep. Heb je ook een idee hoe ik daarvan af kom?
Tnx
x2quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
*spoed PM voor WJ*
Dat sterretje zet IE er zelf voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even een "zit de stekker er wel in" vraagje:
Had je het sterretje puntje googleblablabla er wel voorgezet??![]()
Geen last van gehad... gelukkig, want als ik me ergens aan erger dan zijn het wel irritante gele balkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat sterretje zet IE er zelf voor.
Die balk is een waarschuwing van Windows, omdat je de ad blokkeert. Die kun je alleen uitzetten door je beveiliging te verlagen, maar dat moet je dus niet doen.
Smaakte nog best goed. En hij was nog houdbaar tot juli 2008quote:
Welke Windows gebruik je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen last van gehad... gelukkig, want als ik me ergens aan erger dan zijn het wel irritante gele balken
Ach wat zal ik zeggen ik had de speculaaspop ook pas in juni opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Smaakte nog best goed. En hij was nog houdbaar tot juli 2008![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
loop jij nu ook al obsceen met hem te pm-en?!![]()
Trek wat uitquote:
Dan download je deze: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:34 schreef willem-jozef het volgende:
hi, bij firefox ook? zelfs typen gaat niet, jeeezusch![]()
Hmm, dan staat je beveiliging misschien wat lager. Ik krijg die balk niet weg zonder het systeem onveilig te maken.quote:
Kerstkransjes in maart vinden mensen ook raarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
Ach wat zal ik zeggen ik had de speculaaspop ook pas in juni op![]()
Normaal krijg je geen balkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, dan staat je beveiliging misschien wat lager. Ik krijg die balk niet weg zonder het systeem onveilig te maken.
Alleen de ads via Google worden gebklokkeerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Ik heb de peugeot reklame niet meer maar nog wel selexyz ??? Moet dat ding ook niet weg zijn nu ?
Ik vermoed dat het door iets anders komt... ik was die eeuwige waarschuwingsbalk als ik hier een url of een afbeelding wilde posten ook zo verschrikkelijk zat, dus daarvoor heb ik eea veranderd in de instellingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, dan staat je beveiliging misschien wat lager. Ik krijg die balk niet weg zonder het systeem onveilig te maken.
Toevallig heb ik die mp3 gedownload, maar idd een foto van die gasten is niet te vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:42 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben mij vroeger wel eens wijs gemaakt dat ik op 1 van de shorts leek
Van de geweldige superhit:
Comment ca va
Comme ci comme ci comme ci comme ca
Ik weet nou nog niet hoe die knakker eruit ziet
http://nl.youtube.com/watch?v=haV2HT6evF8quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:42 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben mij vroeger wel eens wijs gemaakt dat ik op 1 van de shorts leek
Van de geweldige superhit:
Comment ca va
Comme ci comme ci comme ci comme ca
Ik weet nou nog niet hoe die knakker eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |