quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee veulen !!!
http://nl.youtube.com/watch?v=P4MDFZgw9mQ
Ik zat 'um ook al ongewild te beluisteren..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Weet iemand hier hoe die peugeot reclame uit te schakelen?
PM!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, gaat weer lekker, zelfs bij scrollen al vastloper..
quote:
Tis ruk heb net Leandra's tip opgevolgd ! Ik ga ff bootenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
jeetje, gaat weer lekker, zelfs bij scrollen al vastloper..
Je hoeft alleen maar IE helemaal af te sluitenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
![]()
[..]
Tis ruk heb net Leandra's tip opgevolgd ! Ik ga ff booten![]()
kan hem nog niet vinden....hoe laat gepost?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
Voor de binnenlopers met Peugeot-pech alvast:
De oplossing staat hier: [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Om ANWBHiDiHo een beetje te ontlasten
Ehm... wat dacht je van de OP??? die quote van de post van HiDiHo die er instaat??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:28 schreef farceman het volgende:
[..]
kan hem nog niet vinden....hoe laat gepost?
Hoe makkelijk kun je het maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... wat dacht je van de OP??? die quote van de post van HiDiHo die er instaat??
Ja dat weet ik maar hielp niet ... Lijkt nu wel goed te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar IE helemaal af te sluiten![]()
Enne for the record: Het was HiDiHo z'n tip... ik heb m toen alleen maar in de OP gequote![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |