HiDiAIVDHoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij contacten bij de CIA/FBI/KGB enz.
Is dat 'ja die heb ik niet' of 'ja die heb ik wel'?quote:
Oh my god, dat vond ik ook al een lekkerding. Ik lijk wel een groupie!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=P14BZVmbaEY
Kotszakken bij de hand houden![]()
Pak het vliegtuig met je laptop !quote:
Wat een onzin, ik vind dat stukje sociale gedrag juist een prima afwisseling bij saaie streams of rustige tijden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Af en toe is niet zo erg... ik doe het altijd 's nachts, dan blijft er niemand alleen en onwetend over. Maar die dingen die de hele dag doorgaan, van even koffie gaan drinken tot de hond uitlaten tot flauw van de streams zijn tot bedtijd, die hoeven van mij beslist niet. Dat heeft ook zoiets over zich alsof je onmisbaar bent![]()
Hoe weet jij dat ik een 06-nummer heb??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vroeger waren dat gewoon 06 nummers. Die heb je toch wel![]()
Maar Geert was wel een lekker dingquote:
Toch doe je dat zelf ook niet als je een uurtje weggaat; er zijn mensen die dat wel doen, en dat hoef ik zelf eerlijk gezegd niet te wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik vind dat stukje sociale gedrag juist een prima afwisseling bij saaie streams of rustige tijden.![]()
In internet explorerquote:
Gewoon niet teruglezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch doe je dat zelf ook niet als je een uurtje weggaat; er zijn mensen die dat wel doen, en dat hoef ik zelf eerlijk gezegd niet te weten![]()
![]()
Shit ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een 06-nummer heb??
* para kijkt![]()
Sociaal gedrag moet je lekker op MSN doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik vind dat stukje sociale gedrag juist een prima afwisseling bij saaie streams of rustige tijden.![]()
Ik vond het ook een LD... tot duidelijk werd dat hij z'n vrouw regelmatig een (vrij ernstig) pak slaag gaf...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god, dat vond ik ook al een lekkerding. Ik lijk wel een groupie!!!!![]()
Doeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sociaal gedrag moet je lekker op MSN doen![]()
Dan hadden ze toen DGK eens moeten kunnen zien. Wereldnieuws waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit plaatje was banwaardig in die tijd. Radio 3 weigerde het te draaien ... Pffff
Dat maakt geen verschilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In internet explorer
Ga naar extra > internet opties > beveiliging > selecteer 'Het Internet' > klik op standaardniveau > ok
Flikker lekker naar VOL achterlijke zwaaimongoolquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker lekker naar VOL achterlijke zwaaimongool![]()
![]()
![]()
![]()
Does nie zo lelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker lekker naar VOL achterlijke zwaaimongool![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ZIB4GB8Olssquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=o2pu6jAWvw8
Slaap lekker Stoepjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:13 schreef Pavement het volgende:
Kudt zooi weer verloren,![]()
Nou iedereen dikke vette groenten en tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zul je ook met de consequenties moeten leven, ben ik bangquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar juist de mensen die dit veel doen, zijn veel en vaak aanwezig.
*houd verrekijker achter haar rug*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
Hoe weet jij dat ik een 06-nummer heb??
* para kijkt![]()
Uiteraard met aankondiging door Ad Visserquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ygNrB-CyANk
Je weet toch wie het zegtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Does nie zo lelijk
btw hij maakt bij mij ook geen verschil!!!
Gewoon overheen lezen!!! doe ik ook! En moet bekennen, maak me er ook schuldig aan, maar zal er eensch op gaan letten.!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zul je ook met de consequenties moeten leven, ben ik bang![]()
Fok is nu eemaal van ons allemaal![]()
Shit ik peins me rot over een toppop moment waarvan het topje van een dame constant afzaktequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard met aankondiging door Ad Visser![]()
![]()
Oh, ik leef er wel mee, maar ik vind het opzichtig gedrag en zal er zelf niet aan meedoen noch het beantwoorden ook al komen ze terug om te jammeren dat niemand gedag zeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fok is van dannyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
was dat niet met doris d???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit ik peins me rot over een toppop moment waarvan het topje van een dame constant afzakte![]()
Dat is idd het summum...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik leef er wel mee, maar ik vind het opzichtig gedrag en zal er zelf niet aan meedoen noch het beantwoorden ook al komen ze terug om te jammeren dat niemand gedag zei![]()
Kut ik moet wat aan mijn image doenquote:
Een zak popcorn door de bios heen gegooid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |