Dankje. Ik zal even gaan kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gebruik je IE? Ga dan even naar de SC; HiDiHo weet welke stappen je moet nemen.
Dat stukje en dat van de dikke buik staan al wel vermeld, maar nog niet op de site.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:18 schreef STAP01 het volgende:
Op DGK site staat op de Home page een stukje bij villa vandaag 23:24- Dennis versus Huub. Ik krijg dit niet geopend. Iemand?
Hmm?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yvonne al weg??![]()
De oplossing staat hier: [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Ik krijg hem wel geopend maar niet gekopieerd. Het gaat over de ontslagronde die Huub voor Dennis heeft aangevraagdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:18 schreef STAP01 het volgende:
Op DGK site staat op de Home page een stukje bij villa vandaag 23:24- Dennis versus Huub. Ik krijg dit niet geopend. Iemand?
Ach, het werkt uitstekend, en ik ben eindelijk die rete irritante reclame uit de PM ook kwijtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:23 schreef yvonne het volgende:
Ik vond die uit FB makkelijker.
Liep me al dagen af te vragen hoe alles opeens zo traag werd
Voor mij was het optie twee... maar nu krijg ik zo'n irritante gele balk....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yvonne al weg??![]()
De oplossing staat hier: [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Ik heb dat elke avond. De laatste 1 of 2 stukjes van Villa Vandaag die kan ik niet openen. Tenminste openen wel maar dan krijg ik een stukje van 23.00 uur en niet degene die ik aanklik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat stukje en dat van de dikke buik staan al wel vermeld, maar nog niet op de site.
Die balk is van je Windows. Ja, er zijn topics over, maar het schijnt dat de reclame in een pakket zit en dus niet individueel is uit te schakelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij was het optie twee... maar nu krijg ik zo'n irritante gele balk....
Is het algemeld in het bugs topic? Het is zwaar irritant.
Geen idee, ik heb optie 1 gedaan, werkt perfect... vraag anders ff in de SC aan HiDiHo, hij is er nuquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij was het optie twee... maar nu krijg ik zo'n irritante gele balk....
Is het algemeld in het bugs topic? Het is zwaar irritant.
Het hangt ervan af hoe oud ik zelf ben natuurlijk. 24 is voor mij jong...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je valt gewoon op oude vrouwen dus
Ik had het meer over de "soepelheid" van de borstenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Het hangt ervan af hoe oud ik zelf ben natuurlijk. 24 is voor mij jong...
Ik weiger vanavond nog te praten over Nadia's tieten....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het meer over de "soepelheid" van de borsten
Okay, morgen verder danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weiger vanavond nog te praten over Nadia's tieten....![]()
Dan is Elly er ook weer... doen we er meteen een biertje bij....quote:
Ga je er anders van dromen? ;')quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weiger vanavond nog te praten over Nadia's tieten....![]()
Het spijt me dat ik je teleur moet stellen, maar Elly is er pas donderdagavond weer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan is Elly er ook weer... doen we er meteen een biertje bij....![]()
Nadia is zelf afschuwelijk met die eeuwig rollende rrrrrr.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en nu is er weer een spoelinkje doorheen gegooid.... en ook dat vindt ze afschuwelijk.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je teleur moet stellen, maar Elly is er pas donderdagavond weer.
De butlerdiensten zijn veranderd
Owwww..... er gebeurt ook zoveel de laatste tijd.... ik kan het niet allemaal bijhouden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je teleur moet stellen, maar Elly is er pas donderdagavond weer.
De butlerdiensten zijn veranderd
Als dat nou maar half au-naturel was dan was het niet zo storend... maar het is, net als de rest van Nadia, zo verschrikkelijk fakequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nadia is zelf afschuwelijk met die eeuwig rollende rrrrrr.
Amanda valt sowieso mee sinds Nadia in de villa zitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
Zo heeft Amanda wel een lief stemmetje, nog een beetje nasaal, maar te pruimen.
Dat wijf is zo geslepen. Ik irriteerde me ook al aan dat gezeik van haar in de kappersstoel "Ik hoef maar te huilen en ik krijg mijn zin, hihi haha".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, ze kan een dik varken om haar vinger wikkelen die zelfs zou geilen op de "vrouwelijke" aandacht van Tineke de Nooij. Gefeliciteerd Nadia
Niemand vind dit opvallendquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef farceman het volgende:
Zouden Nix en nadia vannacht weer buiten beeld gehouden worden?
Gisterenavond hebben ze lekker kunnen praten over dat date verhaal zonder zender en hoefden ze het er vandaag dus niet meer over te hebben.
Mooi ook hoe Stanley er eerst grapjes over maakt en zegt dat hij zoveel ervaring heeft met dit soort dingen en dat hij weet hoe vrouwen soms kunnen zijn. Blijkbaar heeft hij nog nooit een psycho als Nadia in de stoel gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:52 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Ja dat vind ik nou ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda valt sowieso mee sinds Nadia in de villa zit
Nee, is Jaap achter de PC.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:05 schreef SiRojK het volgende:
Is dit weer zo'n kutstreamlock?
Ze is nix minder erg geworden, we zien nu alleen dat het toch nog erger kanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:01 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook.Maar ze blijft wel een ranzig lellebelletje.
![]()
Kwenie.. Werd wakker, stap uit bed, zie het Nadiafilmpje en dit was het eerst dat er uitkwamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
Gaat lekker Joris... "Kut" wordt je sleutelwoord van vandaag??
Het laatstequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:10 schreef yellowfirst het volgende:
Ben ik zo onnozel om te denken dat er nog iemand komt,dankzij de fontein( de kapper bv ) of wèèr valse hoop.................![]()
Als je net wakker bent dan moet je ook geen nadiafilmpjes gaan bekijken. Das vragen om een ochtendhumeur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kwenie.. Werd wakker, stap uit bed, zie het Nadiafilmpje en dit was het eerst dat er uitkwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |