Amanda valt sowieso mee sinds Nadia in de villa zitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
Zo heeft Amanda wel een lief stemmetje, nog een beetje nasaal, maar te pruimen.
Dat wijf is zo geslepen. Ik irriteerde me ook al aan dat gezeik van haar in de kappersstoel "Ik hoef maar te huilen en ik krijg mijn zin, hihi haha".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, ze kan een dik varken om haar vinger wikkelen die zelfs zou geilen op de "vrouwelijke" aandacht van Tineke de Nooij. Gefeliciteerd Nadia
Niemand vind dit opvallendquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef farceman het volgende:
Zouden Nix en nadia vannacht weer buiten beeld gehouden worden?
Gisterenavond hebben ze lekker kunnen praten over dat date verhaal zonder zender en hoefden ze het er vandaag dus niet meer over te hebben.
Mooi ook hoe Stanley er eerst grapjes over maakt en zegt dat hij zoveel ervaring heeft met dit soort dingen en dat hij weet hoe vrouwen soms kunnen zijn. Blijkbaar heeft hij nog nooit een psycho als Nadia in de stoel gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:52 schreef Lady-night het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Ja dat vind ik nou ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda valt sowieso mee sinds Nadia in de villa zit
Nee, is Jaap achter de PC.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:05 schreef SiRojK het volgende:
Is dit weer zo'n kutstreamlock?
Ze is nix minder erg geworden, we zien nu alleen dat het toch nog erger kanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:01 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook.Maar ze blijft wel een ranzig lellebelletje.
![]()
Kwenie.. Werd wakker, stap uit bed, zie het Nadiafilmpje en dit was het eerst dat er uitkwamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
Gaat lekker Joris... "Kut" wordt je sleutelwoord van vandaag??
Het laatstequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:10 schreef yellowfirst het volgende:
Ben ik zo onnozel om te denken dat er nog iemand komt,dankzij de fontein( de kapper bv ) of wèèr valse hoop.................![]()
Als je net wakker bent dan moet je ook geen nadiafilmpjes gaan bekijken. Das vragen om een ochtendhumeur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kwenie.. Werd wakker, stap uit bed, zie het Nadiafilmpje en dit was het eerst dat er uitkwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |