Duh...ge zijt helemaal een verkeerde koers gevaren....die dochter ende zoon heb ik reeds een tijdje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd![]()
![]()
Maar is het nou een dochter of zoon?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.. die HiDiHo heeft ook iedereen in z'n MSN hè
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
zal ik zeker niet doen, ben zelf ook altijd voorzichtig met wat ik op internet plaats etc, alleen als ik mensen wel vertrouw zit het goed. (dank je)
Ach moet ie maar niet zoveel verstand hebben van pc streams en internetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Simpele geest hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...ge zijt helemaal een verkeerde koers gevaren....die dochter ende zoon heb ik reeds een tijdje.![]()
Dan moet ik ff terugzoeken waarmee mijn MSN-contact met HiDiHo begon, maar volgens mij was dat geen helpdeskkwestiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ach moet ie maar niet zoveel verstand hebben van pc streams en internet![]()
HiDiHo![]()
![]()
Oh nee?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ik ff terugzoeken waarmee mijn MSN-contact met HiDiHo begon, maar volgens mij was dat geen helpdeskkwestie
Zoek dat verder maar met Duckstad uit...die zal zo wel weer binnenwandelen als zijn shotje goed verwerkt is tenminste.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoek dat verder maar met Duckstad uit...die zal zo wel weer binnenwandelen als zijn shotje goed verwerkt is tenminste.![]()
BEV![]()
Mij niet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trusten Jappie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoek dat verder maar met Duckstad uit...die zal zo wel weer binnenwandelen als zijn shotje goed verwerkt is tenminste.![]()
BEV![]()
Je tel nummer was voldoendequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het... nu met zwangere Lobasca in je bos![]()
![]()
Hij draaide nog een plaatje op mijn verzoek..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ik ff terugzoeken waarmee mijn MSN-contact met HiDiHo begon, maar volgens mij was dat geen helpdeskkwestie
Edit: ik zie het al: dat was de beroemde "Huub is online" nacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |