Fok is van dannyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zul je ook met de consequenties moeten leven, ben ik bang![]()
Fok is nu eemaal van ons allemaal![]()
was dat niet met doris d???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit ik peins me rot over een toppop moment waarvan het topje van een dame constant afzakte![]()
Dat is idd het summum...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik leef er wel mee, maar ik vind het opzichtig gedrag en zal er zelf niet aan meedoen noch het beantwoorden ook al komen ze terug om te jammeren dat niemand gedag zei![]()
Kut ik moet wat aan mijn image doenquote:
Een zak popcorn door de bios heen gegooid.quote:
Das een hele mooie en compleet vergeten .... Dankquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:20 schreef Talitha het volgende:
[..]Hebben we iets gemeen.
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=L-p2sbt_C4w&mode=related&search=
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
*houd verrekijker achter haar rug*
Ach ik gokte er maar wat naar![]()
ehm, ik had dit eigenlijk niet moeten zeggen! Floepte uit me vingers!quote:
Sabrina?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit ik peins me rot over een toppop moment waarvan het topje van een dame constant afzakte![]()
We doen wel ff allemaal editten........ lijkt me wel zo verstandigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
[..]
ehm, ik had dit eigenlijk niet moeten zeggen! Floepte uit me vingers!![]()
Da's echt een classic.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog een echt schoolfeestnummer: http://nl.youtube.com/watch?v=j0ns8t9iQck![]()
Verdorrie: ik wilde nog wel bij komen zitten (met zak popcorn natuurlijk).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
ehm, ik had dit eigenlijk niet moeten zeggen! Floepte uit me vingers!![]()
Neuh, denk het ook niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fok is van danny![]()
Ik denk trouwens dat hij met jouw oplossing ook niet zo blij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |