Dat is ook het enige wat ik hem heb zien doen ( niet dat ik heel veel video's van hem heb gezien )quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:11 schreef KaMo het volgende:
meen je dat?
Ik vind hem echt een geweldige stijl hebben, lekker freestyle met al die boneless'en enzo
Als iemand al langer een legende is dan dat de meeste pro's nu skateboarden, is wannabe zijn onmogelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef Edwinuss het volgende:
ik vind die mike maar een wannabe.
Toch denk ik dat beiden het niet (alleen) voor het geld doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Conekiller het volgende:
wannabee en mike V horen niet echt in 1 zin. Als je al zo lang op zo'n hoog niveau meedoet dan ben je geen wannabee.
Geld, sorry dat ik het zeg, trouwens ook voor Bam. Wat je ook van 'm vind hij kan wel skaten
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:32 schreef luciferist het volgende:
[..]
zolang ze inlineskaten maar bij overige touwtje springen flikkeren
Precies.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef Goofup het volgende:
[..]
Toch denk ik dat beiden het niet (alleen) voor het geld doen.
Mike V is een inspiratie geweest voor een hoop skaters. Over Bam kun je dat waarschijnlijk niet zeggen, ook al kan die gast ook heel goed boarden. Hij dankt zijn imago nou eenmaal niet aan zijn skatekunsten; die zijn bijzaak. Mike V is wel bekend om het skateboarden. Hij heeft er altijd voor gevochten zijn eigen ding te doen en in het begin had geld daar absoluut niets mee te maken. Nu is dat een mooie bijkomstigheid
Mike V - Greatest Hits...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef Goofup het volgende:
[..]
blaat..
Mike V is wel bekend om het skateboarden. Hij heeft er altijd voor gevochten
maar die shows zijn zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:00 schreef ikJur het volgende:
[..]
Precies.
Dat is bij Bam precies hetzelfde, zijn shows zijn nu een mooie bijkomstigheid, hij geniet gewoon van z'n roem en kan skaten als een tiet.
CKY![]()
en bedankt voor t aanpassen van de OP
haha die is zo mooi die gast vechten jongequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
Mike V - Greatest Hits...
kerel is btw ook prof worstelaar en ijshockyer.
tevens ook zanger
helaas vond ik zijn imago omlaag gaan toen die in viva la bam kwam
maja hij skate wel met bam..
wat me herinnert aan een filmpje dat bam gemaakt heeft dat hij 3/4 skaterhaters mept
kom net thuis van skaten hehe. En bewegen zonder doel zuigt. Kan ik echt niet. als ik niet zou skaten was ik nu een dikke papzak met bouwvakkers-decolletéquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef luciferist het volgende:
ik vandaag even conditie training gedaan btw, hardlopen enzo
ik mis mijn deck
ik skate liever 8 uur dan 1 uur hardlopen
bij mij zie je het verschil heel goed in de seizoenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef ikJur het volgende:
[..]
kom net thuis van skaten hehe. En bewegen zonder doel zuigt. Kan ik echt niet. als ik niet zou skaten was ik nu een dikke papzak met bouwvakkers-decolleté
caveman is toch gewoon een bombdrop?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef KaMo het volgende:
Lol ik oefen cavemans zodat ik wallkick cavemans kan gaan doen![]()
das echt lame kut-truckjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
caveman is toch gewoon een bombdrop?
zoja dan kan ik die wallkick caveman..
je rijd knetterhard op een muur af, je popt je deck in je hand, je springt 180 naar de muur, zet je met je achterste voet af tegen de muur(omhoog afzetten) pleurt je deck onder je en rijd verder?
tony hawk spelletjes benamingen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef KaMo het volgende:
Lol ik oefen cavemans zodat ik wallkick cavemans kan gaan doen![]()
dude, ik beklom hier voor het motorongeluk van mijn collega bijna dagelijks een bergquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef Rechterbal het volgende:
Ah fuck, 2 dagen voordat ik weer thuiskom van Polen, klink ik me voet om door een putje in de stoep. Er is echter niks gebeurt toen ik aan het bergbeklimmen was(en dat was 100 keer meer hardcore dan een putje in de stoep
)
Bah! Ik loop echt heel kut nu![]()
De Caveman benaming betsat al wat jaartjes hoor. Van de eerste railslides nogquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef floydvisser het volgende:
[..]
tony hawk spelletjes benamingen...![]()
Mijn voet is gezwollen, en als ik erop duw maak ik geluidjes, dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:10 schreef luciferist het volgende:
[..]
dude, ik beklom hier voor het motorongeluk van mijn collega bijna dagelijks een berg
en nergens last van, sprong soms 3 meter naar beneden enzo
en dan thuis, ff snel onder de douche, schiet mijn voet schuin... knetterpijnlijk door mijn enkel ;a
met inlinen dan die namenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:26 schreef floydvisser het volgende:
wallkick footplant![]()
skate al lang genoeg om te weten dat een caveman bestaat maar die combi's van namen geef me echt de tony hawk pro skater kriebels.. gadver!
nix tegen de truuc maar die namen...![]()
Het gaat weerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Mijn voet is gezwollen, en als ik erop duw maak ik geluidjes, dusNet een geluidsknopje
![]()
En ik heb 2,5 dag beklommen. Wel geen meters naar beneden![]()
die SP is vetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef Conekiller het volgende:
Mijn Downhillsetups op het moment
[afbeelding]
leer eerst indroppen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef KaMo het volgende:
Jeah, geoefend op tailstall (vanuit fakie), lukt bijna terwijl ik nieteens kan droppen
herkenbaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef Rechterbal het volgende:
Ik word gepwnd door kiddo's van 12 jaar die net 2 jaar skaten.
Varial kickflip 180 doen.. en dan vragen ''Whoa, jij bent 18 jaar? Wat kan jij allemaal? Word je gesponsoort!'
Eh nee, ik naai af en toe een kut kickflip.
'Doe eens een ollie dan'
En dat gaat dan weer fout, terwijl ik hem altijd goed doe![]()
Sorry jongens, ik ga even zelfmoord plegen![]()
En gewoon echt kut hé. Als je beste vriend die al jaren skate een ollie zo zou maken, dan lach je hem hard uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef luciferist het volgende:
[..]
herkenbaar
ik kan niet presenteren onder druk ;a
daarom verlies ik elke potje skate
ik ben bijna 20
ik heb serieus goede skaters met een fakie ollie ofzo een potje skate zien verliezenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:04 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
En gewoon echt kut hé. Als je beste vriend die al jaren skate een ollie zo zou maken, dan lach je hem hard uit![]()
En die kiddo's skaten waarschijnlijk elke dag 4 uur, terwijl ik dat aantal ivm andere dingen, en het feit dat ik een leven heb, misschien wekelijks haal, en dan zijn dat niet 4 uur actief en effectief skaten.
Kutwerk, kutschool![]()
vraagje wat maakt nollie of switch beter als fakie? k vat em nie?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:21 schreef ivo-de-piefo het volgende:
fakie ollies zijn geen tricks man, niet voor skate.. doe op zn minst switch of nollie meuk.
nollie flip > fakie flipquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:54 schreef floydvisser het volgende:
[..]
vraagje wat maakt nollie of switch beter als fakie? k vat em nie?![]()
denk dattie fakie variaties bedoeld
jah en echt 300x beter dan de tony hawk reeks vind ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:39 schreef KaMo het volgende:
Bedoel je een videogame?
Is hij eindelijk is realistisch?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:59 schreef luciferist het volgende:
iemand nog zondag nog in maroua ikke wel
De tonyhawkreeks speel je neit omdat ie realistisch is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:58 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
jah en echt 300x beter dan de tony hawk reeks vind ik.
ben me suf aant trekken maar....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:25 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
nollie flip > fakie flip
nollie tré > fakie tré
nollie hard > fakie hard
meh trek je conclusie![]()
loller ok tis maar wat je zelf moeilijker vindquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:23 schreef Conekiller het volgende:
Is ook makkelijker. Want dan hoef je je niet achteruit te orienteren. Fakie ergens vanaf is al een stuk moeilijker dan nollie. Puur omdat je bij nollie gewoon "de goede kant"op gaat
ik krijg een inlog scherm daar :/ maar is die game al uit? of is ie te downloaden, ik haal nu wel wat van usenet af dat de naam skate draagtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:00 schreef ivo-de-piefo het volgende:
jeej na 300 pogingen eindelijk online http://skate.share.ea.com/profiles/2101/posts/20572.aspx
de nieuwe site is gemaakt op een andere server, verhuisbericht moet nog de deur uit... zelf geen idee hoe dat werkt, maar de webknerd is bijna terug van vakantie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:44 schreef ivo-de-piefo het volgende:
niet een keer handig om de naam van gamesdiscount naar outlawz te veranderen ofzo? .. je shop heet toch echt outlawz.
ik ook (maar dan met kerst), ik heb ze 2 keer gemaild: de eerste keer kreeg ik een reactie, van 'het wordt later' en de laatste keer geen reactie. Stijl-loos ! en ook niet reageren op hun forumpie: http://entity.soulonline.nl/index.php?page=forum_topic&CID=424&p=lastquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:32 schreef KaMo het volgende:
Hehe
Ik heb afgelopen jaar voor sinterklaas een entity halfjaars abonnement gekregen, nog niks ontvangen
hij wil wel denk ik:quote:Op zondag 2 september 2007 23:15 schreef Rechterbal het volgende:
Ik wil iemand in de bek schijten
Heej, wat is er gebeurd met de Oerendhard-meeting? Ik kom er zojuist achter dat dat een maand geleden wasquote:Op zondag 2 september 2007 14:20 schreef floydvisser het volgende:
idd een dope park! geen idee waar precies, maar ja als ie af is zal dat wel bekent gemaakt worden!
wanneer gaan we?
ja ik dus ookquote:Op maandag 3 september 2007 14:34 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik wou ook graag naar oerend hard
en bijna iedereen die ik ken heeft het gemist
Ajo, dat is misschien ook haalbaar voor mijquote:Op maandag 3 september 2007 13:21 schreef Goofup het volgende:
[..]
Heej, wat is er gebeurd met de Oerendhard-meeting? Ik kom er zojuist achter dat dat een maand geleden was![]()
Veranderen naar een Antwerp-meeting dan maar?
yepquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:16 schreef Goofup het volgende:
Hoorde ik goed dat er op die wallride bij Willemsplein bluntslides gedaan werden?
lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 3 september 2007 13:21 schreef Goofup het volgende:
[..]
Heej, wat is er gebeurd met de Oerendhard-meeting? Ik kom er zojuist achter dat dat een maand geleden was![]()
Veranderen naar een Antwerp-meeting dan maar?
iedereen is welkom, behalve jij..quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ajo, dat is misschien ook haalbaar voor mij
Of is het geen algemene meet?
Jupsquote:Op dinsdag 4 september 2007 15:42 schreef Goofup het volgende:
Was dat met zo'n blauwe Red-Bull vertramp?
In wat ben je geinteresseerd? Jas of de schoenen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:13 schreef thaWarhead het volgende:
Wat is te weinig? Op zich ben ik wel geinteresseerd, maar heb sowieso deze maand niet heel veel geld.
* Goofup steekt vinger opquote:Op woensdag 5 september 2007 12:57 schreef thaWarhead het volgende:
ff animo checken, wie is er down met een dagje rollen in het stadspark van Antwerpen?
Jups helemaal correctemundoquote:Op woensdag 5 september 2007 02:04 schreef luciferist het volgende:
btw andy macdonald deed die ook niet aan extreem pogodingusen?
ja, ik onthoud de raarste dingen...![]()
Mits goede datum en goedgezinde ouders, ik!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:57 schreef thaWarhead het volgende:
ff animo checken, wie is er down met een dagje rollen in het stadspark van Antwerpen?
Achja, ik wil die Wii, nietveel kans, maar elke kans is een kansquote:Op donderdag 6 september 2007 08:25 schreef Goofup het volgende:
lekker verwarrend die avatars van jullie, Conekiller en KaMo
das niet zo'n slecht plan idd. Moet t dus wel op een doordeweekse dag.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:17 schreef thaWarhead het volgende:
Gebruik je OV tot de grens, dan betaal je 10 euro voor een retourtje, dat is nog wel te doen toch?
ja idd, maar dan zit ik met het probleem dat ik bv school moet skippen,quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:14 schreef ikJur het volgende:
[..]
das niet zo'n slecht plan idd. Moet t dus wel op een doordeweekse dag.
het is ook gewoon tof om met zoveel lui over straat te knallen ^^quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:29 schreef thaWarhead het volgende:
[afbeelding]
Beetje zinloos IMO, ik dacht dat WITS altijd was om spots te behouden of meer respect van het stadsbestuur te eisen. Volgens mij is R'Dam een van de meest skatevriendelijke steden.
* HenkBenzinetank , al kan hij niet echt skatenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:57 schreef thaWarhead het volgende:
yo dan.quote:Op zondag 9 september 2007 01:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
* HenkBenzinetank , al kan hij niet echt skaten
hehe stufi tijdquote:Op zondag 9 september 2007 01:59 schreef thaWarhead het volgende:
Ach, ik ben ook geen ster, ga vooral proberen wat tranny te skaten, niet heel veel ervaring mee maar eens kijken wat ik er van bak. Wel na de 24e pas graag want ik ben nu te blut voor nieuwe wielen.
quote:Op zondag 9 september 2007 02:49 schreef luciferist het volgende:
ik wil skaten
ik zag vandaag een neger met een plankje, 4 spijkers en 4 tomatenpuree blikjes, en hij keek zo blij
wou bijna mijn motor er tegen ruilen -_-'
jep, Ikjur woont in Dchem btw. kaartje naar arnhem kost mij 6 euro ofzo, das nog wel te doenquote:Op maandag 10 september 2007 08:54 schreef Goofup het volgende:
Luciferist, jij was toch ook vaak in de buurt van Arnhem? Dan kan je wel meeliften. (En anderen in de buurt van Arnhem).
Ik kan alleen als we in het weekend gaan.
met de trein + ov is het maar 12 hoorquote:Op maandag 10 september 2007 09:07 schreef thaWarhead het volgende:
Rij je ook langs Utrecht, want ik ga echt geen 30 euro betalen om in Antwerpen komen.
je kan eenmalig een gratis kaartje aanmaken voor synthus treinen www.ervaarhetov.nlquote:Op maandag 10 september 2007 13:55 schreef luciferist het volgende:
[..]
jep, Ikjur woont in Dchem btw. kaartje naar arnhem kost mij 6 euro ofzo, das nog wel te doen
Ben een paar wekebn geleden geupgrade naar:quote:
kan ik niet. Black sun empire in de goudvishal ^^quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:04 schreef thaWarhead het volgende:
Laten we een datum voor Antwerpen prikken. Laatste weekend van september (29/30)?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:52 schreef ikJur het volgende:
[..]
kan ik niet. Black sun empire in de goudvishal ^^
Nop. Ik zal volgende keer als ik ga skateboarden even iemand anders laten filmen. ik krijg het niet voor elkaar om mn deck te blijven filmen als ik zoiets doe. En ik was bang om mn mobiel te laten vallen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:42 schreef hermanniet het volgende:
die nollie 180 is niet echt duidelijk.. weet je zeker dat het geen kickturn is
nooo herqua op je deckje, omg wat doe jequote:Op vrijdag 14 september 2007 18:10 schreef boem-dikkie het volgende:
http://youtube.com/watch?v=GScO3oZSSA8
Indroppen, over de funbox, nollie 180 op de bank, weer terug en rock 2 fakie op de quarter
Verveelde me en ging mezelf maar filmen. Nog best moeilijk om je deck te blijven filmen als je shit doet![]()
Op het laatst stap ik af omdat daar een trap zit
en dus niet verder kan rijden.
vrienden van me werden gesponsord door herquaquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:50 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
nooo herqua op je deckje, omg wat doe je![]()
Hmm nja, maar hun werden 3 jaar geleden als 1 van de eersten gesponsordquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:33 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Winkel die iedereen sponsort die een kickflip kan haha, snap die kerels niet echt daar maar boem-dikkie dan woon jij ook hier ergens in de buurt (drenthe ? overijssel ergens?)
ah crap dude, watskeburtquote:Op zondag 16 september 2007 21:44 schreef thaWarhead het volgende:
Antwerpen is voor mij voorlopig van de baan, net mn sleutelbeen gebroken (en niet eens met skaten...)
ik zou daar een perfecte verklaring voor hebben gehad, maar je zei zelf al dat je nuchter wasquote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb echt geen idee, rem was het zeker niet want die is helemaal niet scherp afgesteld. Reed gewoon over het fietspad, besloot wat harder aan te zetten en ineens ging ik op mn muil.
Hehe, ik vond dat ik die vast moest leggenquote:Op maandag 17 september 2007 20:17 schreef luciferist het volgende:
[..]
]
"al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup."
fiets mol??quote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb echt geen idee, rem was het zeker niet want die is helemaal niet scherp afgesteld. Reed gewoon over het fietspad, besloot wat harder aan te zetten en ineens ging ik op mn muil.
weet niet waar je woont, maar ga naar een skateshop, dus niet naar de intertoys of bart smit.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef Tommmm het volgende:
ik ga skateboarden!
ik had toevallig nog een goedkoop skateboard in de schuur liggen en ik dacht: hé! ik ga skateboarden
ik ga dus skateboarden, ging best lekker, in een dag kon ik al een redelijke ollie maken en ik was al bezig met de kickflip.
na 3 dagen ging ik door m'n enkel...dat dee pijn!hep een week niet kunnen skateboarden maja, week over en weer verder.
nu heb ik toch wel een beter skateboard nodig, want op zo'n goedkoop zwaar ding van 5 euro kom je niet ver maar ik weet dus niet wat voor een soort skateboard ik moet hebben, heeft iemand hier verstand van? ik wil graag een goed skateboard voor op de halfpipe rond de 30 euro wat voor soort board moet ik kopen?
groetjes van tom!![]()
ik heb al wat goedkope advertenties gezien op marktplaats.nl, ik weet alleen niet of die goed zijn voor halfpipequote:Op donderdag 20 september 2007 18:49 schreef thaWarhead het volgende:
30 euro voor alleen een deck of voor een hele set-up?
En het is beter als je je woonplaats/provincie uitgaat en naar een echte skateshop gaat. Even sparen en de trein pakken.
Verder verkopen zowel Left (left.nl) als Hardcore (Skatestore.nl) hun collectie online.
ja een deck van een ander is nooit zo fijn als een verse nieuwe setup. Maar t kan zeker wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef Tommmm het volgende:
[..]
ik heb al wat goedkope advertenties gezien op marktplaats.nl, ik weet alleen niet of die goed zijn voor halfpipe
zal t em zeggen, eerder deed ie dat minder vaak nu wel stuk vaker idd.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef hermanniet het volgende:
ik word een beetje moe van het wegdraaien van de camera na elke trick, maar de video is dope!
sicke tricks!!![]()
ik niet, jij?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:53 schreef ikJur het volgende:
gaat er nog iemand naar de poolparty in nijmegen
http://www.rootdown.nl/index.php?keuze=1&sub=1&item=1613
tofquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:54 schreef ikJur het volgende:
En we hebben een trailer voor onze film!!
KLIKKERDEKLIK
ik vind em supervet
GEFELUicisTEERDDRDS!!quote:Op zondag 23 september 2007 01:32 schreef luciferist het volgende:
hey jullie natuurlijk ook allemaal harstikke gefeliciteerd met mijn verjaardag
mochten jullie dit niet lezen dan zien jullie het wel in Ikjur FOBO
ow nice. Ik had al eens gezocht op films van max maar niks kunnen vinden.quote:Op zondag 23 september 2007 01:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
tofhomemade shit is altijd goed. Ik wacht nog steeds op KWS 2 want KWS 1 was ook vet (en MAx zit er in natuu'k)
jawel, maar die zitten niet in die filmquote:Op zondag 23 september 2007 11:24 schreef ikJur het volgende:
[..]
ow nice. Ik had al eens gezocht op films van max maar niks kunnen vinden.
al die andere gasten ken ik ook niet, skate er dan op max na niemand meer van de oude garde?
over de oude click gesproken:quote:Op maandag 24 september 2007 20:15 schreef ikJur het volgende:
ja die gast die de foto maakte had mooi spul bij zich. Fisheye op de camera. digitale spiegelreflex en externe flitser.
tis trouwen een nosestall frontside revert of backside ik draai iig tegen de klok in![]()
Ah das leukquote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
over de oude click gesproken:
http://www.youtube.com/watch?v=cFADQ9duSRk
Milan, max, feike, justin..
check more from this user voor de rest
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:22 schreef floydvisser het volgende:
www.skimthefat.com
hebben nagenoeg alle informatie over nummers uit skatevideos.
idd!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:38 schreef thaWarhead het volgende:
Het is alleen een ultieme no-no om nummers te gebruiken die al in andere video's zijn gebruikt.
Masturberen zonder rookworstquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:32 schreef luciferist het volgende:
[extreem klaagtopic] Afrikanen stelen mijn enigste rookworst
screw you all, i'm going to mastrubate
ah nice. Als ik binnenkort geld heb ga ik ook een cruisedeckje halen, weet alleen niet of t een longboard word of zo'n ander ding, moet me er nog effe in verdiepen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:40 schreef hermanniet het volgende:
nieuw filmpje van me voor een longboardwedstrijd:
http://www.youtube.com/watch?v=8ljDFd_YGDc
je moest 10 bepaalde tricks filmen voor 150 dollar korting op een longboard van loaded.
laat dat nou toevallig hele fijne boards zijn waar ik er zeker eentje van wil
en dit was de tweede serie al, dus dit is mijn tweede korting
waar te koop enzo?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:04 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zou wachten op deze ikJur:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |