tofquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:54 schreef ikJur het volgende:
En we hebben een trailer voor onze film!!
KLIKKERDEKLIK
ik vind em supervet
GEFELUicisTEERDDRDS!!quote:Op zondag 23 september 2007 01:32 schreef luciferist het volgende:
hey jullie natuurlijk ook allemaal harstikke gefeliciteerd met mijn verjaardag
mochten jullie dit niet lezen dan zien jullie het wel in Ikjur FOBO
ow nice. Ik had al eens gezocht op films van max maar niks kunnen vinden.quote:Op zondag 23 september 2007 01:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
tofhomemade shit is altijd goed. Ik wacht nog steeds op KWS 2 want KWS 1 was ook vet (en MAx zit er in natuu'k)
jawel, maar die zitten niet in die filmquote:Op zondag 23 september 2007 11:24 schreef ikJur het volgende:
[..]
ow nice. Ik had al eens gezocht op films van max maar niks kunnen vinden.
al die andere gasten ken ik ook niet, skate er dan op max na niemand meer van de oude garde?
over de oude click gesproken:quote:Op maandag 24 september 2007 20:15 schreef ikJur het volgende:
ja die gast die de foto maakte had mooi spul bij zich. Fisheye op de camera. digitale spiegelreflex en externe flitser.
tis trouwen een nosestall frontside revert of backside ik draai iig tegen de klok in![]()
Ah das leukquote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
over de oude click gesproken:
http://www.youtube.com/watch?v=cFADQ9duSRk
Milan, max, feike, justin..
check more from this user voor de rest
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:22 schreef floydvisser het volgende:
www.skimthefat.com
hebben nagenoeg alle informatie over nummers uit skatevideos.
idd!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:38 schreef thaWarhead het volgende:
Het is alleen een ultieme no-no om nummers te gebruiken die al in andere video's zijn gebruikt.
Masturberen zonder rookworstquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:32 schreef luciferist het volgende:
[extreem klaagtopic] Afrikanen stelen mijn enigste rookworst
screw you all, i'm going to mastrubate
ah nice. Als ik binnenkort geld heb ga ik ook een cruisedeckje halen, weet alleen niet of t een longboard word of zo'n ander ding, moet me er nog effe in verdiepen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:40 schreef hermanniet het volgende:
nieuw filmpje van me voor een longboardwedstrijd:
http://www.youtube.com/watch?v=8ljDFd_YGDc
je moest 10 bepaalde tricks filmen voor 150 dollar korting op een longboard van loaded.
laat dat nou toevallig hele fijne boards zijn waar ik er zeker eentje van wil
en dit was de tweede serie al, dus dit is mijn tweede korting
waar te koop enzo?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:04 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zou wachten op deze ikJur:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |