Dat is ook het enige wat ik hem heb zien doen ( niet dat ik heel veel video's van hem heb gezien )quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:11 schreef KaMo het volgende:
meen je dat?
Ik vind hem echt een geweldige stijl hebben, lekker freestyle met al die boneless'en enzo
Als iemand al langer een legende is dan dat de meeste pro's nu skateboarden, is wannabe zijn onmogelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef Edwinuss het volgende:
ik vind die mike maar een wannabe.
Toch denk ik dat beiden het niet (alleen) voor het geld doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Conekiller het volgende:
wannabee en mike V horen niet echt in 1 zin. Als je al zo lang op zo'n hoog niveau meedoet dan ben je geen wannabee.
Geld, sorry dat ik het zeg, trouwens ook voor Bam. Wat je ook van 'm vind hij kan wel skaten
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:32 schreef luciferist het volgende:
[..]
zolang ze inlineskaten maar bij overige touwtje springen flikkeren
Precies.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef Goofup het volgende:
[..]
Toch denk ik dat beiden het niet (alleen) voor het geld doen.
Mike V is een inspiratie geweest voor een hoop skaters. Over Bam kun je dat waarschijnlijk niet zeggen, ook al kan die gast ook heel goed boarden. Hij dankt zijn imago nou eenmaal niet aan zijn skatekunsten; die zijn bijzaak. Mike V is wel bekend om het skateboarden. Hij heeft er altijd voor gevochten zijn eigen ding te doen en in het begin had geld daar absoluut niets mee te maken. Nu is dat een mooie bijkomstigheid
Mike V - Greatest Hits...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef Goofup het volgende:
[..]
blaat..
Mike V is wel bekend om het skateboarden. Hij heeft er altijd voor gevochten
maar die shows zijn zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:00 schreef ikJur het volgende:
[..]
Precies.
Dat is bij Bam precies hetzelfde, zijn shows zijn nu een mooie bijkomstigheid, hij geniet gewoon van z'n roem en kan skaten als een tiet.
CKY![]()
en bedankt voor t aanpassen van de OP
haha die is zo mooi die gast vechten jongequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
Mike V - Greatest Hits...
kerel is btw ook prof worstelaar en ijshockyer.
tevens ook zanger
helaas vond ik zijn imago omlaag gaan toen die in viva la bam kwam
maja hij skate wel met bam..
wat me herinnert aan een filmpje dat bam gemaakt heeft dat hij 3/4 skaterhaters mept
kom net thuis van skaten hehe. En bewegen zonder doel zuigt. Kan ik echt niet. als ik niet zou skaten was ik nu een dikke papzak met bouwvakkers-decolletéquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef luciferist het volgende:
ik vandaag even conditie training gedaan btw, hardlopen enzo
ik mis mijn deck
ik skate liever 8 uur dan 1 uur hardlopen
bij mij zie je het verschil heel goed in de seizoenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef ikJur het volgende:
[..]
kom net thuis van skaten hehe. En bewegen zonder doel zuigt. Kan ik echt niet. als ik niet zou skaten was ik nu een dikke papzak met bouwvakkers-decolleté
caveman is toch gewoon een bombdrop?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef KaMo het volgende:
Lol ik oefen cavemans zodat ik wallkick cavemans kan gaan doen![]()
das echt lame kut-truckjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
caveman is toch gewoon een bombdrop?
zoja dan kan ik die wallkick caveman..
je rijd knetterhard op een muur af, je popt je deck in je hand, je springt 180 naar de muur, zet je met je achterste voet af tegen de muur(omhoog afzetten) pleurt je deck onder je en rijd verder?
tony hawk spelletjes benamingen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef KaMo het volgende:
Lol ik oefen cavemans zodat ik wallkick cavemans kan gaan doen![]()
dude, ik beklom hier voor het motorongeluk van mijn collega bijna dagelijks een bergquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef Rechterbal het volgende:
Ah fuck, 2 dagen voordat ik weer thuiskom van Polen, klink ik me voet om door een putje in de stoep. Er is echter niks gebeurt toen ik aan het bergbeklimmen was(en dat was 100 keer meer hardcore dan een putje in de stoep
)
Bah! Ik loop echt heel kut nu![]()
De Caveman benaming betsat al wat jaartjes hoor. Van de eerste railslides nogquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef floydvisser het volgende:
[..]
tony hawk spelletjes benamingen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |