kom net thuis van skaten hehe. En bewegen zonder doel zuigt. Kan ik echt niet. als ik niet zou skaten was ik nu een dikke papzak met bouwvakkers-decolletéquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef luciferist het volgende:
ik vandaag even conditie training gedaan btw, hardlopen enzo
ik mis mijn deck
ik skate liever 8 uur dan 1 uur hardlopen
bij mij zie je het verschil heel goed in de seizoenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:11 schreef ikJur het volgende:
[..]
kom net thuis van skaten hehe. En bewegen zonder doel zuigt. Kan ik echt niet. als ik niet zou skaten was ik nu een dikke papzak met bouwvakkers-decolleté
caveman is toch gewoon een bombdrop?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef KaMo het volgende:
Lol ik oefen cavemans zodat ik wallkick cavemans kan gaan doen![]()
das echt lame kut-truckjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
caveman is toch gewoon een bombdrop?
zoja dan kan ik die wallkick caveman..
je rijd knetterhard op een muur af, je popt je deck in je hand, je springt 180 naar de muur, zet je met je achterste voet af tegen de muur(omhoog afzetten) pleurt je deck onder je en rijd verder?
tony hawk spelletjes benamingen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef KaMo het volgende:
Lol ik oefen cavemans zodat ik wallkick cavemans kan gaan doen![]()
dude, ik beklom hier voor het motorongeluk van mijn collega bijna dagelijks een bergquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef Rechterbal het volgende:
Ah fuck, 2 dagen voordat ik weer thuiskom van Polen, klink ik me voet om door een putje in de stoep. Er is echter niks gebeurt toen ik aan het bergbeklimmen was(en dat was 100 keer meer hardcore dan een putje in de stoep
)
Bah! Ik loop echt heel kut nu![]()
De Caveman benaming betsat al wat jaartjes hoor. Van de eerste railslides nogquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef floydvisser het volgende:
[..]
tony hawk spelletjes benamingen...![]()
Mijn voet is gezwollen, en als ik erop duw maak ik geluidjes, dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:10 schreef luciferist het volgende:
[..]
dude, ik beklom hier voor het motorongeluk van mijn collega bijna dagelijks een berg
en nergens last van, sprong soms 3 meter naar beneden enzo
en dan thuis, ff snel onder de douche, schiet mijn voet schuin... knetterpijnlijk door mijn enkel ;a
met inlinen dan die namenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:26 schreef floydvisser het volgende:
wallkick footplant![]()
skate al lang genoeg om te weten dat een caveman bestaat maar die combi's van namen geef me echt de tony hawk pro skater kriebels.. gadver!
nix tegen de truuc maar die namen...![]()
Het gaat weerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Mijn voet is gezwollen, en als ik erop duw maak ik geluidjes, dusNet een geluidsknopje
![]()
En ik heb 2,5 dag beklommen. Wel geen meters naar beneden![]()
die SP is vetquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef Conekiller het volgende:
Mijn Downhillsetups op het moment
[afbeelding]
leer eerst indroppen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef KaMo het volgende:
Jeah, geoefend op tailstall (vanuit fakie), lukt bijna terwijl ik nieteens kan droppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |